Ogłoszenie nr 58699 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.
Polkowice: Budowa ulicy RUMIANKOWEJ, ŚLIWKOWEJ, OWOCOWEJ, POMARAŃCZOWEJ wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową kolidującej sieci elektroenergetycznej w m. Polkowice - 6 ETAPÓW
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 107827-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 117877-2016, 122409-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 179373-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
Rynek
1,
59100
Polkowice, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
076 84 74 121, faks
076 72 46 780, e-mail
zp@ug.polkowice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.ug.polkowice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulicy RUMIANKOWEJ, ŚLIWKOWEJ, OWOCOWEJ, POMARAŃCZOWEJ wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową kolidującej sieci elektroenergetycznej w m. Polkowice - 6 ETAPÓW
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.43.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa ulicy RUMIANKOWEJ, ŚLIWKOWEJ, OWOCOWEJ, POMARAŃCZOWEJ wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową kolidującej sieci elektroenergetycznej w m. Polkowice - 6 ETAPÓW Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ulicy RUMIANKOWEJ, ŚLIWKOWEJ, OWOCOWEJ, POMARAŃCZOWEJ w obrębie IV miasta Polkowice w zakresie budowy nawierzchni jezdni, chodników, miejsc postojowych wraz z sieciami towarzyszącymi w ramach zadania Budowa dróg na terenie gminy. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w dokumentacji technicznej i opisie pozycji przedmiarów robót. W skład w/w dokumentów wchodzi: 1. Projekt budowlany - 1 kpl. 2. Projekt wykonawczy - 1 kpl. 3. Docelowa organizacja ruchu - 1 kpl. 4. Tymczasowa organizacja ruchu - 1 kpl. 5. Podział inwestycji na etapy - 1 kpl. 6. STWiOR - 2 kpl. 7. Przedmiary robót - 18 egz. 8. Decyzja nr 770.2015 z dnia 04.03.2016 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - 1 egz. Zamawiający wymaga do fugowania kostki kamiennej stosowanie masy elastycznej, mrozoodpornej o wytrzymałości min. 30 MPa. Wykonawca udzieli minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia.Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów innych niż przyjęte w dokumentacji - równoważnych pod warunkiem spełnienia wymagań dot. parametrów technicznych. Zamawiający wymaga aby parametry materiałów proponowanych jako równoważne były nie gorsze niż przyjęte dla materiałów określonych w dokumentacji.
II.4) Główny kod CPV:
45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:45233290-8,
45111000-8,
45231300-8,
45100000-8,
45110000-1,
45112000-5,
45231400-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
ROZPOCZĘCIE: dzień przekazania placu budowy, w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy
ZAKOŃCZENIE: do 31 maja 2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 11/08/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Insan Developer Sp. z o.o.,
,
ul. Wł. Łokietka 3,
59-300,
Lubin, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/03/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Aneks nr 1 na roboty dodatkowe zawarty w dniu 15.03.2107 r. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 lit. a,b,c Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzenia prac branży sanitarnej na ul. Pomarańczowej stwierdzono występowanie w podłożu gruntów gliniastych w stanie miękkoplastycznym oraz wysoki stan wód gruntowych uniemożliwiający wykonanie projektowanej instalacji kanalizacji deszczowej.
W związku z powyższym konieczne było w rejonie planowanych wykopów lokalne obniżenie poziomu wód gruntowych przez zastosowanie systemu igłofiltrów oraz wymienienie gruntu.
W specyfikacji, przedmiarze oraz dokumentacji technicznej założono wykonanie podsypki piaskowej gr.10 cm. oraz zasypki 30 cm. ponad rurę kanalizacyjną, natomiast do zasypania pozostałej części wykopu należy użyć gruntu rodzimego.
Z uwagi na występowanie gruntów nie nadającego się do ponownego wbudowania zaistniała konieczność wykonania zasypki gruntem dowiezionym o parametrach gwarantujących odpowiednie zagęszczenie.
Ilości poszczególnych robót zostały wskazane w przedmiarze wykonanym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego.
Określone w dokumentacji projektowej warunki gruntowo - wodne i budowa geologiczna terenu wskazywały, że są one korzystne i nie będzie konieczności wykonywania powyższych robót, bez których to zamówienie podstawowe nie mogło by zostać zrealizowane w pełnym zakresie .
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
- Wartość zamówienia dodatkowego nie przekroczyła 50 % wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia dodatkowego wynosi 68.000,00 zł brutto, natomiast wartość zamówienia podstawowego wynosi 2.992.017,60zł brutto co stanowi 2,27 % wartości zamówienia podstawowego.
- Udzielenie zamówienia dodatkowego innemu podmiotowi niż wykonawca zamówienia podstawowego byłoby nieuzasadnione, gdyż mogłoby pociągnąć za sobą dodatkowe koszty związane z adaptacją placu budowy zagospodarowanego przez wykonawcę zamówienia podstawowego dla nowego podmiotu. Ponadto przeprowadzenie procedury otwartej wyboru innego wykonawcy na dodatkowe zamówienie spowodowałoby poniesienie dodatkowych kosztów związanych z przeprowadzeniem procedury przetargowej oraz z kosztami dodatkowymi nowego wykonawcy, które zostały już poniesione w związku z obecnością wykonawcy zamówienia podstawowego tj. koszty ustanowienia, utrzymania i likwidacji placu budowy, koszty mediów wykorzystywanych na placu budowy, koszty sprowadzenia maszyn i narzędzi itp. Kolejnym argumentem przemawiającym za udzieleniem zamówienia dodatkowego wykonawcy zamówienia podstawowego jest fakt, iż na terenie robót zakresu dodatkowego wykonywane są także inne elementy zakresu podstawowego, co uniemożliwiałoby sprawną i bezkolizyjną organizację robót przez odrębnych wykonawców przy jednoczesnym zagwarantowaniu przyjętego terminu realizacji zadania.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego"
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Ratowników 4-6 w Polkowicach
- "Dostawa samochodu z napędem elektrycznym i zabudową typu furgon"
- Kompleksowa usługa sprzątania budynku "B" od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku "A" w soboty, niedziele i święta w PCUZ - ZOZ S.A. w Polkowicach
- Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Spokojnej oraz ścieżki zdrowia w Polkowicach
- " Bezwykopowa renowacja sieci kanalizacji sanitarnej wraz ze studniami w ul. Kolejowej w Polkowicach."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego pomiędzy ul. Saperów i ul. Czołgistów w Ząbkach
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łuszczów Pierwszy, gmina Wólka oraz wykonanie opaski bezpieczeństwa przy drodze gminnej 106113L w miejscowości Łuszczów Pierwszy i Bystrzyca
- Rozbudowa drogi gminnej nr 117260E Przycłapy - Jajczaki
- Przebudowa ul. Chmielnej w Knurowie w zakresie parametrów użytkowych - Etap II, obejmujący przebudowę ul. Chmielnej od posesji nr 13 do ul. Chabrowej
- Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Trzebnice
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.