eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokó³ka › Przebudowa drogi powiatowej nr 1289B od drogi woj. Nr 674 - Szudzia³owo - Nowinka - Boratyñszczyzna - Koz³owy £ug - S³ójka Borowszczyzna - do drogi woj.nr 676

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-08-16



Og³oszenie nr 586966-N-2019 z dnia 2019-08-16 r.

Powiatowy Zarz±d Dróg w Sokó³ce: Przebudowa drogi powiatowej nr 1289B od drogi woj. Nr 674 - Szudzia³owo - Nowinka - Boratyñszczyzna - Koz³owy £ug - S³ójka Borowszczyzna - do drogi woj.nr 676
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarz±d Dróg w Sokó³ce, krajowy numer identyfikacyjny 05066730800000, ul. ul. Torowa   12 , 16-100  Sokó³ka, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. 857118909, e-mail dzial.techniczny@pzd.sokolka.com, faks 857112229.
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.sokolka.com
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.pzd.sokolka.com


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pzd.sokolka.com


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
Adres:
Powiatowy Zarz±d Dróg w Sokó³ce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokó³ka, pokój nr 22 (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1289B od drogi woj. Nr 674 - Szudzia³owo - Nowinka - Boratyñszczyzna - Koz³owy £ug - S³ójka Borowszczyzna - do drogi woj.nr 676
Numer referencyjny: PZD/DR-Bi/4112/10/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przebudowa drogi powiatowej nr 1289B od drogi woj. Nr 674 - Szudzia³owo - Nowinka - Boratyñszczyzna - Koz³owy £ug - S³ójka Borowszczyzna - do drogi woj.nr 676. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: Przebudowa drogi powiatowej nr 1289B od drogi woj. Nr 674 - Szudzia³owo - Nowinka -Boratyñszczyzna - Koz³owy £ug - S³ójka Borowszczyzna - do drogi woj.nr 676 1.1.1. Bran¿a drogowa 1) Roboty przygotowawcze, w tym: roboty pomiarowe; usuniêcie pni i krzaków; zdjêcie warstw humusu; roboty rozbiórkowe. 2) Roboty ziemne, w tym: wykonanie wykopów i nasypów. 3) Odwodnienie korpusu drogowego, w tym: wykonanie przepustu pod drog±; wykonanie kanalizacji deszczowej; regulacja pionowa zaworów wodoci±gowych i studzienek. 4) Podbudowy, w tym: wykonanie koryta, podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie; skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych, podbudowa z kruszywa ³amanego, wyrównanie podbudowy kruszywem ³amanym, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, wyrównanie podbudowy mieszank± mineralno -bitumiczn±. 5) Nawierzchnie, w tym: nawierzchnia z kostki betonowej; warstwa wi±¿±ca i warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego. 6) Roboty wykoñczeniowe, w tym: umocnienie skarp brukowcem przy przepustach, rêczne plantowanie skarp i dna wykopów, rêczne plantowanie skarp i korony nasypów; przepusty rurowe pod zjazdami, uzupe³nienie poboczy pospó³k±. 7) Oznakowanie dróg i urz±dzenia bezpieczeñstwa ruchu, w tym: oznakowanie poziome i pionowe, bariery ochronne, porêcze ochronne, oznakowanie aktywne. 8) Elementy ulic i dróg, w tym: krawê¿nik betonowy, obrze¿a betonowe, chodnik z kostki betonowej i z p³yt betonowych. 9) Zieleñ drogowa, w tym: sadzenie drzew. 1.2. Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ wszelkie prace ujête w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, szczegó³owych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji przetargowej. 1.3. Wykonawca powinien zapoznaæ siê z pe³n± dokumentacj± przetargow± oraz z lokalnymi warunkami realizacji wykonania robót, a tak¿e mo¿e dokonaæ wizji placu budowy w terenie. 1.4. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowi±zuje siê do: 1) urz±dzenia terenu budowy, 2) poniesienia kosztów wy³±czeñ i w³±czeñ energii elektrycznej, 3) zapewnienia dostêpu do posesji w s±siedztwie placu budowy, 4) wykonanie kopii mapy zasadniczej powsta³ej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 5) wdro¿enie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (konserwacja oznakowania), 6) zapewnienia obs³ugi komunikacyjnej, usuwanie na bie¿±co zbêdnych materia³ów, odpadów i ¶mieci, 7) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich czê¶ci b±d¼ urz±dzeñ w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, 8) demonta¿u, napraw, monta¿u ogrodzeñ posesji oraz uszkodzonych obiektów istniej±cych i elementów zagospodarowania terenu, 9) dokonania uzgodnieñ, uzyskania wszelkich opinii niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do u¿ytku, 10) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 11) umo¿liwienia wstêpu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawuj±cych funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiaj±cego, 12) wykonania badañ, prób, jak równie¿ do dokonania odkrywek w przypadku nie zg³oszenia do odbioru robót ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, 13) wykonania badañ laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiaj±cego) przy wspó³udziale niezale¿nego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiaj±cego, 14) utrzymania w dobrym stanie dróg dojazdowych i ewentualnych objazdów, z których bêdzie korzysta³ przy przebudowie drogi, 15) uporz±dkowania placu budowy po zakoñczeniu robót i przekazaniu go Zamawiaj±cemu najpó¼niej do dnia odbioru ostatecznego. 1.5. Zamawiaj±cy stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2018 poz. 1986 z pó¼n. zm.) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. 1.6. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: - wszelkie czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie. Tak wiêc wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy miêdzy innymi kierownika budowy, geodety wykonuj±cego obs³ugê geodezyjn±, oraz innych osób pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wymóg nie dotyczy równie¿ osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± (samozatrudnienie), które wszystkie czynno¶ci wskazane przez Zamawiaj±cego (jako podlegaj±ce zatrudnieniu na umowê o pracê) wykonuje samodzielnie. 1.7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1.6. czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: 1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. Powy¿szy obowi±zek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obowi±zuje tak¿e pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. 1.8. Opis szczegó³owy przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdzia³ach II. - VI. SIWZ (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).

II.5) G³ówny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45111200-0
45232452-5
45233120-6
45233140-2
45233225-2
45233252-0


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-07-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania robót: od dnia zawarcia umowy do 31.07.2020r. (jest to termin ca³kowitego rozliczenia budowy przez Wykonawcê)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego posiadania kompetencji lub uprawnieniñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, w ofercie powinien wykazaæ, ¿e (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spe³nienie warunku Wykonawcy wykazuj± ³±cznie): Zamawiaj±cy odstêpuje od stawiania warunków szczególnych w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, Wykonawca musi spe³niaæ nastêpuj±cy warunek (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spe³nienie warunku Wykonawcy wykazuj± ³±cznie): - Wykonawca posiada w okresie ostatnich 3 lat, w obszarze objêtym zamówieniem - w pracach budowlanych (drogowych), minimalny roczny obrót równy co najmniej kwocie 6 500 000,00PLN (s³ownie: sze¶æ milionów piêæset tysiêcy, 00/100PLN); - posiadaæ ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 1 300 000,00PLN (s³ownie: jede milion trzysta tysiêcy, 00/100PLN); - posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci nie mniejszej 130 000,00PLN (s³ownie: sto trzydzie¶ci tysiêcy, 00/100PLN).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Wykonawca musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bêdzie ich ³±czny potencja³ techniczny lub zawodowy): 1. wskazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie jako Wykonawca lub Podwykonawca, wykona³, zrealizowa³ i zakoñczy³ co najmniej 1 zadanie polegaj±ce na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie drogi o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 6 500 000,00PLN (s³ownie: sze¶æ milionów piêæset tysiêcy, 00/100PLN) lub 2 zadania polegaj±ce na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie drogi o ³±cznej warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 6 500 000,00PLN (s³ownie: sze¶æ milionów piêæset tysiêcy, 00/100PLN). Jako zadanie zrealizowane (zakoñczone) nale¿y rozumieæ zrealizowanie roboty, dla której wystawiono Protokó³ odbioru robót lub równowa¿ny dokument potwierdzaj±cy nale¿yte wykonanie umowy. 2. dysponowaæ w trakcie realizacji zadania nastêpuj±cymi narzêdziami i urz±dzeniami: - wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym lub ci±g³ym, z automatycznym sterowaniem produkcji, do wytwarzania mieszanek mineralno - asfaltowych, - uk³adarka do uk³adania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagêszczonego z elektronicznym sterowaniem równo¶ci uk³adanej warstwy, - walec lekki, ¶redni, ciê¿ki, - walec ogumiony, - samochody samowy³adowcze z przykryciem brezentowym lub termosy. 3. wskazaæ do [wykonania / uczestniczenia w wykonaniu] niniejszego zamówienia nastêpuj±ce [osoby / podmioty], w³a¶ciwe do realizacji okre¶lonych czynno¶ci, które posiadaj± okre¶lone kwalifikacje, niezbêdne do wykonania zamówienia - dysponowaæ w trakcie realizacji zadania: 1) Kierownikiem budowy posiadaj±cym: a) uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej niezbêdne do wykonywania przedmiotu zamówienia - wymagane przepisami prawa; b) do¶wiadczenie na stanowisku Kierownika budowy rozumiane jako pe³nienie funkcji Kierownika budowy przy wykonaniu, zrealizowaniu i zakoñczeniu co najmniej: 1 zadania polegaj±ce na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie drogi o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 6 500 000,00PLN (s³ownie: sze¶æ milionów piêæset tysiêcy, 00/100PLN) lub 2 zadañ polegaj±ce na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie drogi o ³±cznej warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 6 500 000,00PLN (s³ownie: sze¶æ milionów piêæset tysiêcy, 00/100PLN). 2) obs³ug± geodezyjn± - geodeta z uprawnieniami zgodnie z obowi±zuj±cym prawem.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu, w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; 6) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; 7) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku s±du skazuj±cego za wykroczenie na karê ograniczenia wolno¶ci lub grzywny w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 8) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa pracy, prawa ochrony ¶rodowiska lub przepisów o zabezpieczeniu spo³ecznym w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 9) o¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy - przekazywane jest Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada zamiast dokumentów, o których mowa powy¿ej odpowiednio dokumenty o tre¶ci, formie i terminach zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126 z pó¼n. zm.). Informacje dotycz±ce Wykonawców, którzy maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zwiera równie¿ zamieszczona na stronie internetowej Zamawiaj±cego - www.pzd.sokolka.com - Instrukcja dla Wykonawców dla przedmiotowego postêpowania, w pkt. 8.. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej zastêpuje siê je odpowiednio dokumentem o tre¶ci, formie i terminach zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126 z pó¼n. zm.). Przedmiotowe informacje zwiera równie¿ zamieszczona na stronie internetowej Zamawiaj±cego - www.pzd.sokolka.com - Instrukcja dla Wykonawców dla przedmiotowego postêpowania, w pkt. 8. Wykonawca maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada odpowiednio dokument o tre¶ci, formie i terminach zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126 z pó¼n. zm.). Przedmiotowe informacje zwiera równie¿ zamieszczona na stronie internetowej Zamawiaj±cego - www.pzd.sokolka.com - Instrukcja dla Wykonawców dla przedmiotowego postêpowania, w pkt. 8.. Informacje dotycz±ce dokumentów Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, jak równie¿ informacje dotycz±ce dokumentów sk³adanych w przypadku Wykonawców, którzy polegaj± na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, opisane s± w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126 z pó¼n. zm.), a dla przedmiotowego powstêpowania o udzielenie zamówienia w zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiaj±cego - www.pzd.sokolka.com - Instrukcja dla Wykonawców

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) W zakresie spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie takich kompetencji lub uprawnieñ, o ile obowi±zek ich posiadania wynika z odrêbnych przepisów, w szczególno¶ci: Nie dotyczy. 2) W zakresie spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: a) o¶wiadczenia Wykonawcy o rocznym obrocie Wykonawcy lub o obrocie Wykonawcy w obszarze objêtym zamówieniem, za okres nie d³u¿szy ni¿ ostatnie 3 lata obrotowe, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres; b) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert; c) potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego dokumentów, o których mowa w pkt. 2), Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie przez Wykonawcê innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. 3) W zakresie spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; b) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami; c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (sk³adane w postêpowaniu wraz z o¶wiadczeniami sk³adanymi przez Wykonawcê w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e nie podlega on wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu; orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne DZ.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±; 2) Pe³nomocnictwo - (sk³adane w postêpowaniu wraz z o¶wiadczeniami sk³adanymi przez Wykonawcê w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e nie podlega on wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu) - do podpisania oferty wzglêdnie do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert± o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±, orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza; 3) Zobowi±zanie podmiotu (je¿eli dotyczy) - (sk³adane w postêpowaniu wraz z o¶wiadczeniami sk³adanymi przez Wykonawcê w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e nie podlega on wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu) - orygina³; 4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - (sk³adane w postêpowaniu wraz z o¶wiadczeniami sk³adanymi przez Wykonawcê w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e nie podlega on wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu) - orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza; 5) Kosztorys ofertowy - (zaleca siê z³o¿yæ w postêpowaniu przez Wykonawcê wraz z o¶wiadczeniami i dokumentami na wezwanie Zamawiaj±cego - stanowi± opracowanie pomocnicze, niepodlegaj±ce sprawdzaniu i ocenie) - (patrz: Rozdzia³ V. SIWZ - dla przedmiotowego powstêpowania o udzielenie zamówienia zamieszczone równie¿ na stronie internetowej Zamawiaj±cego - www.pzd.sokolka.com) 6) Wraz z ofert± powinna byæ z³o¿ona kopia dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu lub orygina³ dokumentu po¶wiadczaj±cy wniesienie wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - wraz z jego kopi± potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1.1. Wysoko¶æ wadium Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci odpowiednio dla: 150 000,00PLN (s³ownie PLN: sto piêædziesi±t tysiêcy, 00/100PLN). 1.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert . 1.3. Forma wadium 1.3.1. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jako¶ci40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy. 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy mog± nast±piæ, gdy: a) zaistniej± warunki atmosferyczne, uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów; b) zaistniej± zdarzenia o charakterze si³y wy¿szej, niezale¿nie od stron, które uniemo¿liwi³yby terminowe wykonanie zobowi±zañ. Strony zobowi±zuj± siê do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za si³ê wy¿sz± uwa¿a siê zdarzenie zewnêtrzne, niezawinione przez ¿adn± ze Stron, których skutków nie da siê przewidzieæ, ani im zapobiec. W szczególno¶ci za si³ê wy¿sz± bêdzie siê uwa¿aæ dzia³ania si³ przyrody takie jak: huragan, trzêsienie ziemi, powód¼ oraz inne zdarzenia takie jak: wojna, zamieszki, ska¿enia radioaktywne itp.. c) zaistniej± zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególno¶ci: odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w tym istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, o których istnieniu strony umowy nie mia³y wcze¶niej wiedzy, a maj±ce istotny wp³yw na terminowo¶æ realizacji umowy; d) zaistniej± zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiaj±cego, konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urz±dzeñ; e) zaistniej± zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci: przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, itp.. Odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej, konieczno¶ci uzyskania wyroku s±dowego lub innego orzeczenia s±du lub organu, którego konieczno¶ci nie przewidywano przy zawieraniu umowy, konieczno¶æ zaspokojenia roszczeñ lub oczekiwañ osób trzecich - w tym grup spo³ecznych lub zawodowych nie artyku³owanych lub niemo¿liwych do jednoznacznego okre¶lenia w chwili zawierania umowy. f) zaistniej± inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy, których wcze¶niej nie mo¿na by³o przewidzieæ, skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia dzia³añ w celu wykonania umowy; 2) W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt. 1), termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty. 3) Zmiany osób funkcyjnych odpowiedzialnych za realizacjê przedmiotu umowy mog± nast±piæ w przypadku: a) zmiany osób realizuj±cych przedmiot umowy na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, Prawo geologiczne i górnicze lub w innych ustawach, spe³niaj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu; b) zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano okre¶lonego do¶wiadczenia lub wykszta³cenia na inne legitymuj±ce siê do¶wiadczeniem lub wykszta³ceniem spe³niaj±cym warunki udzia³u w postêpowaniu. 4) Pozosta³e okoliczno¶ci mog±ce skutkowaæ mo¿liwo¶ci± zmiany umowy: a) zmiana prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT; b) zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia; c) zast±pienie Wykonawcy, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia nowym Wykonawc± gdy: - w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy; - w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-09-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarz±d Dróg w Sokó³ce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokó³ka, tel. (085) 711 89 09, e-mail: biuro@pzd.sokolka.com; 2) w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Panem Miros³awem Grabowiczem - Inspektorem danych osobowych w Powiatowym Zarz±dzie Dróg w Sokó³ce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokó³ka, tel. (085) 711 89 09, za po¶rednictwem adresu e-mail: m.grabowiecz@pzd.sokolka.com; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2018 poz. 1986 z pó¼n. zm.), dalej "ustawa Pzp"; 5) Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy a nastêpnie 5 lat, albo 10 lat w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE, pocz±wszy od 1 stycznia roku kalendarzowego nastêpuj±cego po zakoñczeniu okresu obowi±zywania umowy. Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy); 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 ust. 1-3 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*; [*Wyja¶nienie: Zmawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowania ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego] - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; [**Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników] - na podstawie art. 18 ust. 1 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; [***Wyja¶nienie: nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego] - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.