eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa benzyny bezołowiowej 95-oktanowej w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych do samochodów służbowych (osobowych) użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Koszalinie oraz podległych Placówkach Terenowych wChojnie, Choszcznie, Dębnie, Drawsku Pomorskim, Gryficach, Kołobrzegu, Pyrzycach, Stargardzie Szczecińskim, Szczecinie, Szczecinku i Wolinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-24

Koszalin: Dostawa benzyny bezołowiowej 95-oktanowej w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych do samochodów służbowych (osobowych) użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Koszalinie oraz podległych Placówkach Terenowych w: Chojnie, Choszcznie, Dębnie, Drawsku Pomorskim, Gryficach, Kołobrzegu, Pyrzycach, Stargardzie Szczecińskim, Szczecinie, Szczecinku i Wolinie
Numer ogłoszenia: 58693 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie , ul. Słowiańska 5, 75-846 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427731 w. 102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa benzyny bezołowiowej 95-oktanowej w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych do samochodów służbowych (osobowych) użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Koszalinie oraz podległych Placówkach Terenowych w: Chojnie, Choszcznie, Dębnie, Drawsku Pomorskim, Gryficach, Kołobrzegu, Pyrzycach, Stargardzie Szczecińskim, Szczecinie, Szczecinku i Wolinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa benzyny bezołowiowej 95-oktanowej do samochodów służbowych (osobowych) użytkowanych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Koszalinie oraz podległych Placówkach Terenowych w: Chojnie, Choszcznie, Dębnie, Drawsku Pomorskim, Gryficach, Kołobrzegu, Pyrzycach, Stargardzie Szczecińskim, Szczecinie, Szczecinku i Wolinie. Szacunkowa ilość benzyny, jaka zostanie zakupiona w okresie 36 miesięcy wynosi 43.200 litrów. Zakup benzyny bezołowiowej 95-oktanowej będzie się odbywał przede wszystkim na terenie województwa zachodniopomorskiego oraz sporadycznie na stacjach benzynowych położonych na terenie całego kraju. Zakup benzyny będzie dokonywany w formie bezgotówkowej i bez rachunku, za pomocą elektronicznych kart paliwowych (flotowych), zabezpieczonych kodem PIN i wystawionych na numery rejestracyjne samochodów służbowych Zamawiającego. Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dokonano w § 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do specyfikacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję w zakresie prowadzonej działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, udzieloną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012r., poz. 1059 z późn. zm.);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - według załącznika Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestrowych Firmy. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami, w przypadku określonym w § 5 ust. 2 i ust. 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy pod warunkiem wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności: 1) uzasadniona przyczynami technicznymi lub organizacyjnymi lub strukturalnymi konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; 2) zmiana (zmniejszenia lub zwiększenia) liczby samochodów służbowych, pozostających w dyspozycji Zamawiającego lub wymiana samochodu na nowy lub przesunięcie samochodu, pozostającego w dyspozycji Zamawiającego pomiędzy jednostkami Zamawiającego; 3) zmiana wynagrodzenia brutto w związku z ustawową zmianą wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, co jest równoznaczne z tym, że w przypadku: a) obniżenia stawki podatku VAT, zmniejszeniu ulegnie również wysokość wynagrodzenia brutto - wartość netto wynagrodzenia, która jest wielkością niezmienną, powiększona zostanie o obowiązującą, nową stawkę podatku VAT, b) podwyższenia stawki podatku VAT, zwiększeniu ulegnie również wysokość wynagrodzenia brutto - wartość netto wynagrodzenia, która jest wielkością niezmienną, powiększona zostanie o obowiązującą, nową stawkę podatku VAT; 4) zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679 z późn. zm.), b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 5) zmiana wysokości opustu w związku ze zmianą polityki opustowej, obowiązującej u Wykonawcy, z zastrzeżeniem że będzie to zmiana korzystniejsza dla Zamawiającego, tzn. nastąpi wzrost opustu w stosunku do wysokości zaoferowanej przez Wykonawcę Zamawiającemu w złożonej ofercie; 6) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 7) zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego; 8) zmiana przepisów prawa, opublikowana w Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra; 9) zaistnienie siły wyższej. 2. Jeżeli po podpisaniu umowy zaistnieją okoliczności inne niż określone w ust. 1, powodujące konieczność wprowadzenia zmian do umowy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie takich zmian, pod warunkiem że nie będą one: 1) wynikać z treści złożonej oferty; 2) wykraczać poza określony przedmiot zamówienia zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie, ul. Słowiańska 5, 75-846 Koszalin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie, ul. Słowiańska 5, 75-846 Koszalin, pokój Nr 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia Wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.