eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Świadczenie usług medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-09-11



Ogłoszenie nr 586181-N-2017 z dnia 2017-09-11 r.

Powiatowy Urząd Pracy: Świadczenie usług medycznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny 13043280700000, ul. ul. Tadeusza Sygietyńskiego  11 , 06410   Ciechanów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 725 133, e-mail emilia.pajewska@pup-ciechanow.pl, faks 236 743 662.
Adres strony internetowej (URL): http://pup-ciechanow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.pup-ciechanow.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.pup-ciechanow.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie, ul. Sygietyńskiego 11, 06-410 Ciechanów, sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I. - Przeprowadzanie badań lekarskich osób bezrobotnych, poszukujących pracy i niepełnosprawnych 1) Badanie wstępne (profilaktyczne) tj. badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia (zgodnie ze stanowiskiem wskazanym przez Urząd, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie przeprowadzania badań); 2) Badanie wstępne (profilaktyczne) + okulista tj. badanie lekarza okulisty oraz badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia (zgodnie ze stanowiskiem wskazanym przez Urząd, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie przeprowadzania badań); 3) Badanie wstępne (profilaktyczne) + specjalistyczne tj. badanie lekarzy specjalistów, badania laboratoryjne oraz badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia - w zależności od stanowiska pracy określonego na skierowaniu na badania. Zakres badań określają przepisy w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych. Mogą to być: laryngolog, neurolog, okulista, EKG, audiometr, spirometr, glukoza, alat, aspat, bilirubina całkowita, morfologia z rozmazem, RTG płuc itp.; 4) Badanie wstępne (profilaktyczne) + psychotechniczne tj. badanie lekarzy specjalistów, badania laboratoryjne, badania psychologiczne oraz badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia i/lub orzeczenia - w zależności od stanowiska pracy określonego na skierowaniu na badania. Zakres badań określają przepisy w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych. Mogą to być: badania psychotechniczne, laryngolog, neurolog, okulista, EKG, audiometr, spirometr, glukoza, alat, aspat, bilirubina całkowita, morfologia z rozmazem, RTG płuc itp.; 5) Badanie wstępne (profilaktyczne) + badania wysokościowe powyżej 3 m tj. badania lekarzy specjalistów, badania laboratoryjne, badania psychotechniczne, oraz badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia i/lub orzeczenia - w zależności od stanowiska pracy określonego na skierowaniu na badania. Zakres badań określają przepisy w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych. Mogą to być: badania psychotechniczne, laryngolog, neurolog, okulista, EKG, audiometr, spirometr, glukoza, alat, aspat, bilirubina całkowita, morfologia z rozmazem, RTG płuc, itp.; 6) Badanie wstępne (profilaktyczne) + badanie kału na nosicielstwo + orzeczenie do celów sanitarno - epidemiologicznych + wpis do książeczki sanepidowskiej, tj. badanie lekarzy specjalistów, badania laboratoryjne, badania kału na nosicielstwo oraz badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia i/lub orzeczenia oraz wydaniem książeczki sanepidowskiej - w zależności od stanowiska pracy określonego na skierowaniu na badania. Zakres badań określają przepisy w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych. Mogą to być: badania psychotechniczne, laryngolog, neurolog, okulista, EKG, audiometr, spirometr, glukoza, alat, aspat, bilirubina całkowita, morfologia z rozmazem, RTG płuc, itp. 7) Badanie wstępne (profilaktyczne) + orzeczenie do celów sanitarno - epidemiologicznych + wpis do książeczki sanepidowskiej bez badania kału na nosicielstwo tj. badanie lekarzy specjalistów, badania laboratoryjne, oraz badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia i/lub orzeczenia oraz wydaniem książeczki sanepidowskiej - w zależności od stanowiska pracy określonego na skierowaniu na badania zakres badań określają przepisy w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych. 8) Szacunkowa liczba osób przewidzianych do skierowania na badania lekarskie w 2018 roku: a) badanie wstępne (profilaktyczne) - 450, b) badanie wstępne (profilaktyczne) + okulista - 100, c) badanie wstępne (profilaktyczne) + specjalistyczne - 40, d) badanie wstępne (profilaktyczne) + psychotechniczne - 85, e) badanie wstępne (profilaktyczne) + badania wysokościowe powyżej 3 m - 5, f) badanie wstępne (profilaktyczne) + badanie kału na nosicielstwo + orzeczenie do celów sanitarno - epidemiologicznych + wpis do książeczki sanepidowskiej - 10, g) badanie wstępne (profilaktyczne) + orzeczenie do celów sanitarno - epidemiologicznych + wpis do książeczki sanepidowskiej bez badania kału na nosicielstwo - 10; 9) Badania powinny być przeprowadzane zgodnie z brzmieniem przepisów ustawy o służbie medycyny pracy z dnia 27 czerwca 1997 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1184 j.t. z późń. zm.), rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 2067 j.t.), prowadzenie rejestracji oraz dokumentacji medycznej zgodnie z brzmieniem rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 r., Nr 149, poz. 1002), oraz pozostałych obowiązujących przepisów prawnych. 10) Przewidywany zakres badań do realizacji w 2018 roku: - lekarz medycyny pracy, - laryngolog, - neurolog, - okulista, - EKG, - audiometr, - spirometr, - badania psychotechniczne kierowców i operatorów maszyn ciężkich, - badania wysokościowe, - glukoza, - alat, - aspat, - bilirubina całkowita, - morfologia z rozmazem, - RTG płuc, - badania sanepidowskie (kał na nosicielstwo). Ww. zakres badań nie stanowi katalogu zamkniętego. W zależności od stanowiska pracy określonego na skierowaniu na badania, zakres badań może zostać poszerzony o konieczne badania specjalistyczne lub laboratoryjne zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych. 11) Zamawiający zamierza objąć badaniami lekarskimi 700 osób. Osoby będą kierowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Liczba osób objęta przedmiotem zamówienia jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby kierowanych osób (zmniejszenie lub zwiększenie). Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu skierowania na badania innej niż przewidywana ilość osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty za faktycznie przebadaną ilość osób oraz wykonanych badań. 12) Wykonawca dokona badań lekarskich na podstawie imiennego skierowania osób na badania wystawionego przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek wykonania badań lekarskich niezwłocznie od zgłoszenia do niego osoby skierowanej przez Zamawiającego. 13) Wykonawca zapewni świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia minimum 4 razy w tygodniu, nie dłużej niż do godziny 18.00 przez cały okres trwania umowy. 14) Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz dni wraz z godzinami przyjmowania osób bezrobotnych i poszukujących pracy. 15) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w pełnym zakresie, posiadających odpowiednie uprawnienia skutkujące wydaniem stosownego zaświadczenia lekarskiego. 16) Każde badanie lekarskie musi zostać zakończone wystawieniem stosownego dokumentu (np. zaświadczenia, orzeczenia), w myśl obowiązujących przepisów w celu: stwierdzenia zdolności do wykonywaniu pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbycia stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych oraz w określonych przypadkach określenia szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia się do Wykonawcy osoby skierowanej przez Zamawiającego. 17) W przypadku braku możliwości zachowania terminów określonych w pkt 16 z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminów o czas niezbędny do prawidłowej realizacji badań lekarskich wraz z wydaniem stosownego zaświadczenia końcowego. Do takich przypadków należą: a) zgłoszenie się osoby w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, w stanie uniemożliwiającym przeprowadzenie badań, nie zgłoszenie się osoby na wyznaczony przez Zamawiającego lub Wykonawcę termin badań, b) sytuacje, w których przeprowadzenie badań lekarskich oraz wydanie stosownego zaświadczenia jest uzależnione od konieczności dodatkowych badań, których nie można było przewidzieć. O wystąpieniu jednej z powyższej okoliczności Wykonawca musi niezwłocznie poinformować Zamawiającego. 18) W przypadku źle przeprowadzonych badań lub wystawienia zaświadczenia o niewłaściwej treści Wykonawca ma obowiązek ponownie przeprowadzić dane badania na własny koszt lub/i wystawić prawidłowe przedmiotowe zaświadczenie. 19) Badania lekarskie należy przeprowadzić na terenie miasta Ciechanów. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bazę lokalową, gwarantującą pełny zakres usług medycznych będących przedmiotem zamówienia. Pomieszczenia przeznaczone do realizacji zamówienia muszą odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakie powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. poz. 739). Część II. - Przeprowadzanie badań lekarskich profilaktycznych pracowników 1) Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie badań profilaktycznych dla pracowników Urzędu, w szczególności poprzez wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz dodatkowe konsultacje specjalistyczne wynikające ze wskazań lekarza prowadzącego badania profilaktyczne zgodnie z zajmowanym stanowiskiem. Z uwagi na to, że większość pracowników pracuje przy obsłudze monitorów ekranowych należy uwzględnić również badania okulistyczne. 2) Badania lekarskie należy przeprowadzić na terenie miasta Ciechanów. 3) Badania powinny być przeprowadzane zgodnie z brzmieniem przepisów ustawy o służbie medycyny pracy z dnia 27 czerwca 1997 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1184 j.t. z późń. zm.), rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 2067 j.t.), prowadzenie rejestracji oraz dokumentacji medycznej zgodnie z brzmieniem rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 r., Nr 149, poz. 1002), oraz pozostałych obowiązujących przepisów prawnych. 4) Zamawiający zamierza objąć badaniami lekarskimi 30 osób. Osoby będą kierowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Liczba osób objęta przedmiotem zamówienia jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby kierowanych osób (zmniejszenie lub zwiększenie). Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu skierowania na badania innej niż przewidywana ilość osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty za faktycznie przebadaną ilość osób oraz wykonanych badań. 5) Wykonawca dokona badań lekarskich na podstawie imiennego skierowania osób na badania wystawionego przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek wykonania badań lekarskich niezwłocznie od zgłoszenia do niego osoby skierowanej przez Zamawiającego. 6) Wykonawca zapewni przyjmowanie pracowników Urzędu poza kolejnością - okres oczekiwania na wizytę nie dłuższy niż 20 minut (dotyczy również wizyt u lekarzy specjalistów). 7) Wykonawca zapewni świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia minimum 4 razy w tygodniu, nie dłużej niż do godziny 16.00 przez cały okres trwania umowy. 8) Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu pisemny wykaz dni wraz z godzinami przyjmowania osób. 9) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w pełnym zakresie, posiadających odpowiednie uprawnienia skutkujące wydaniem stosownego zaświadczenia lekarskiego. 10) Każde badanie lekarskie musi zostać zakończone wystawieniem stosownego dokumentu (np. zaświadczenia, orzeczenia), w myśl obowiązujących przepisów w celu: stwierdzenia zdolności do wykonywaniu pracy na określonym stanowisku niezwłocznie od daty zgłoszenia się do Wykonawcy osoby skierowanej przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 85.12.10.00 - Usługi medyczne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-01-01   lub zakończenia: 2018-12-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-01-01 2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w zakresie dotyczącym - dotyczy wszystkich części zamówienia kompetencji lub uprawnień posiada aktualny wpis do rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1638 j.t.).;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu; 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy 1a lub 1b, 2) zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy; 3) pełnomocnictwa (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), 4) Wykonawca, o którym mowa w art. 22a, polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty60,00
Termin płatności10,00
Organizacja 20,00
Dostępność pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-19, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część I. - Przeprowadzanie badań lekarskich osób bezrobotnych, poszukujących pracy i niepełnosprawnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Badanie wstępne (profilaktyczne) tj. badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia (zgodnie ze stanowiskiem wskazanym przez Urząd, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie przeprowadzania badań); 2) Badanie wstępne (profilaktyczne) + okulista tj. badanie lekarza okulisty oraz badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia (zgodnie ze stanowiskiem wskazanym przez Urząd, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie przeprowadzania badań); 3) Badanie wstępne (profilaktyczne) + specjalistyczne tj. badanie lekarzy specjalistów, badania laboratoryjne oraz badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia - w zależności od stanowiska pracy określonego na skierowaniu na badania. Zakres badań określają przepisy w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych. Mogą to być: laryngolog, neurolog, okulista, EKG, audiometr, spirometr, glukoza, alat, aspat, bilirubina całkowita, morfologia z rozmazem, RTG płuc itp.; 4) Badanie wstępne (profilaktyczne) + psychotechniczne tj. badanie lekarzy specjalistów, badania laboratoryjne, badania psychologiczne oraz badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia i/lub orzeczenia - w zależności od stanowiska pracy określonego na skierowaniu na badania. Zakres badań określają przepisy w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych. Mogą to być: badania psychotechniczne, laryngolog, neurolog, okulista, EKG, audiometr, spirometr, glukoza, alat, aspat, bilirubina całkowita, morfologia z rozmazem, RTG płuc itp.; 5) Badanie wstępne (profilaktyczne) + badania wysokościowe powyżej 3 m tj. badania lekarzy specjalistów, badania laboratoryjne, badania psychotechniczne, oraz badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia i/lub orzeczenia - w zależności od stanowiska pracy określonego na skierowaniu na badania. Zakres badań określają przepisy w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych. Mogą to być: badania psychotechniczne, laryngolog, neurolog, okulista, EKG, audiometr, spirometr, glukoza, alat, aspat, bilirubina całkowita, morfologia z rozmazem, RTG płuc, itp.; 6) Badanie wstępne (profilaktyczne) + badanie kału na nosicielstwo + orzeczenie do celów sanitarno - epidemiologicznych + wpis do książeczki sanepidowskiej, tj. badanie lekarzy specjalistów, badania laboratoryjne, badania kału na nosicielstwo oraz badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia i/lub orzeczenia oraz wydaniem książeczki sanepidowskiej - w zależności od stanowiska pracy określonego na skierowaniu na badania. Zakres badań określają przepisy w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych. Mogą to być: badania psychotechniczne, laryngolog, neurolog, okulista, EKG, audiometr, spirometr, glukoza, alat, aspat, bilirubina całkowita, morfologia z rozmazem, RTG płuc, itp. 7) Badanie wstępne (profilaktyczne) + orzeczenie do celów sanitarno - epidemiologicznych + wpis do książeczki sanepidowskiej bez badania kału na nosicielstwo tj. badanie lekarzy specjalistów, badania laboratoryjne, oraz badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia i/lub orzeczenia oraz wydaniem książeczki sanepidowskiej - w zależności od stanowiska pracy określonego na skierowaniu na badania zakres badań określają przepisy w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych. 8) Szacunkowa liczba osób przewidzianych do skierowania na badania lekarskie w 2018 roku: a) badanie wstępne (profilaktyczne) - 450, b) badanie wstępne (profilaktyczne) + okulista - 100, c) badanie wstępne (profilaktyczne) + specjalistyczne - 40, d) badanie wstępne (profilaktyczne) + psychotechniczne - 85, e) badanie wstępne (profilaktyczne) + badania wysokościowe powyżej 3 m - 5, f) badanie wstępne (profilaktyczne) + badanie kału na nosicielstwo + orzeczenie do celów sanitarno - epidemiologicznych + wpis do książeczki sanepidowskiej - 10, g) badanie wstępne (profilaktyczne) + orzeczenie do celów sanitarno - epidemiologicznych + wpis do książeczki sanepidowskiej bez badania kału na nosicielstwo - 10; 9) Badania powinny być przeprowadzane zgodnie z brzmieniem przepisów ustawy o służbie medycyny pracy z dnia 27 czerwca 1997 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1184 j.t. z późń. zm.), rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 2067 j.t.), prowadzenie rejestracji oraz dokumentacji medycznej zgodnie z brzmieniem rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 r., Nr 149, poz. 1002), oraz pozostałych obowiązujących przepisów prawnych. 10) Przewidywany zakres badań do realizacji w 2018 roku: - lekarz medycyny pracy, - laryngolog, - neurolog, - okulista, - EKG, - audiometr, - spirometr, - badania psychotechniczne kierowców i operatorów maszyn ciężkich, - badania wysokościowe, - glukoza, - alat, - aspat, - bilirubina całkowita, - morfologia z rozmazem, - RTG płuc, - badania sanepidowskie (kał na nosicielstwo). Ww. zakres badań nie stanowi katalogu zamkniętego. W zależności od stanowiska pracy określonego na skierowaniu na badania, zakres badań może zostać poszerzony o konieczne badania specjalistyczne lub laboratoryjne zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych. 11) Zamawiający zamierza objąć badaniami lekarskimi 700 osób. Osoby będą kierowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Liczba osób objęta przedmiotem zamówienia jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby kierowanych osób (zmniejszenie lub zwiększenie). Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu skierowania na badania innej niż przewidywana ilość osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty za faktycznie przebadaną ilość osób oraz wykonanych badań. 12) Wykonawca dokona badań lekarskich na podstawie imiennego skierowania osób na badania wystawionego przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek wykonania badań lekarskich niezwłocznie od zgłoszenia do niego osoby skierowanej przez Zamawiającego. 13) Wykonawca zapewni świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia minimum 4 razy w tygodniu, nie dłużej niż do godziny 18.00 przez cały okres trwania umowy. 14) Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz dni wraz z godzinami przyjmowania osób bezrobotnych i poszukujących pracy. 15) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w pełnym zakresie, posiadających odpowiednie uprawnienia skutkujące wydaniem stosownego zaświadczenia lekarskiego. 16) Każde badanie lekarskie musi zostać zakończone wystawieniem stosownego dokumentu (np. zaświadczenia, orzeczenia), w myśl obowiązujących przepisów w celu: stwierdzenia zdolności do wykonywaniu pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbycia stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych oraz w określonych przypadkach określenia szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia się do Wykonawcy osoby skierowanej przez Zamawiającego. 17) W przypadku braku możliwości zachowania terminów określonych w pkt 16 z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminów o czas niezbędny do prawidłowej realizacji badań lekarskich wraz z wydaniem stosownego zaświadczenia końcowego. Do takich przypadków należą: a) zgłoszenie się osoby w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, w stanie uniemożliwiającym przeprowadzenie badań, nie zgłoszenie się osoby na wyznaczony przez Zamawiającego lub Wykonawcę termin badań, b) sytuacje, w których przeprowadzenie badań lekarskich oraz wydanie stosownego zaświadczenia jest uzależnione od konieczności dodatkowych badań, których nie można było przewidzieć. O wystąpieniu jednej z powyższej okoliczności Wykonawca musi niezwłocznie poinformować Zamawiającego. 18) W przypadku źle przeprowadzonych badań lub wystawienia zaświadczenia o niewłaściwej treści Wykonawca ma obowiązek ponownie przeprowadzić dane badania na własny koszt lub/i wystawić prawidłowe przedmiotowe zaświadczenie. 19) Badania lekarskie należy przeprowadzić na terenie miasta Ciechanów. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bazę lokalową, gwarantującą pełny zakres usług medycznych będących przedmiotem zamówienia. Pomieszczenia przeznaczone do realizacji zamówienia muszą odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakie powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. poz. 739).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Termin płatności10,00
Organizacja20,00
Dostępność pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Część II. - Przeprowadzanie badań lekarskich profilaktycznych pracowników
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie badań profilaktycznych dla pracowników Urzędu, w szczególności poprzez wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz dodatkowe konsultacje specjalistyczne wynikające ze wskazań lekarza prowadzącego badania profilaktyczne zgodnie z zajmowanym stanowiskiem. Z uwagi na to, że większość pracowników pracuje przy obsłudze monitorów ekranowych należy uwzględnić również badania okulistyczne. 2) Badania lekarskie należy przeprowadzić na terenie miasta Ciechanów. 3) Badania powinny być przeprowadzane zgodnie z brzmieniem przepisów ustawy o służbie medycyny pracy z dnia 27 czerwca 1997 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1184 j.t. z późń. zm.), rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 2067 j.t.), prowadzenie rejestracji oraz dokumentacji medycznej zgodnie z brzmieniem rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 r., Nr 149, poz. 1002), oraz pozostałych obowiązujących przepisów prawnych. 4) Zamawiający zamierza objąć badaniami lekarskimi 30 osób. Osoby będą kierowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Liczba osób objęta przedmiotem zamówienia jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby kierowanych osób (zmniejszenie lub zwiększenie). Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu skierowania na badania innej niż przewidywana ilość osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty za faktycznie przebadaną ilość osób oraz wykonanych badań. 5) Wykonawca dokona badań lekarskich na podstawie imiennego skierowania osób na badania wystawionego przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek wykonania badań lekarskich niezwłocznie od zgłoszenia do niego osoby skierowanej przez Zamawiającego. 6) Wykonawca zapewni przyjmowanie pracowników Urzędu poza kolejnością - okres oczekiwania na wizytę nie dłuższy niż 20 minut (dotyczy również wizyt u lekarzy specjalistów). 7) Wykonawca zapewni świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia minimum 4 razy w tygodniu, nie dłużej niż do godziny 16.00 przez cały okres trwania umowy. 8) Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu pisemny wykaz dni wraz z godzinami przyjmowania osób. 9) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w pełnym zakresie, posiadających odpowiednie uprawnienia skutkujące wydaniem stosownego zaświadczenia lekarskiego. 10) Każde badanie lekarskie musi zostać zakończone wystawieniem stosownego dokumentu (np. zaświadczenia, orzeczenia), w myśl obowiązujących przepisów w celu: stwierdzenia zdolności do wykonywaniu pracy na określonym stanowisku niezwłocznie od daty zgłoszenia się do Wykonawcy osoby skierowanej przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Termin płatności10,00
Organizacja20,00
Dostępność pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.