eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zagospodarowanie terenu zieleńca przy ul. Reja we Wrocławiu - Etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-16

Wrocław: Zagospodarowanie terenu zieleńca przy ul. Reja we Wrocławiu - Etap I
Numer ogłoszenia: 58534 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9784 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu zieleńca przy ul. Reja we Wrocławiu - Etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres robót 1)Teren inwestycji zlokalizowany jest we Wrocławiu, przy ul. Reja, działka nr 2, AM-7, Obręb Plac Grunwaldzki. Inwestycja usytuowana jest w obszarze d. cmentarza parafii św. Wincentego (1866-1946r.) będącego w ewidencji obiektów zabytkowych miasta Wrocławia. 2)Teren inwestycji zgodnie z decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w trakcie prowadzonych prac będzie posiadał stały nadzór archeologiczny. 3)Przedmiot zamówienia obejmuje Etap I - zagospodarowanie terenu, remont zabytkowego muru, budowa ścieżek i placów, przebudowa istniejących ogrodzeń, budowa placu zabaw, budowa siłowni terenowej i mini-boiska do gry w koszykówkę, rozmieszczenie obiektów małej architektury, a w szczególności: a)przygotowanie terenu - wykonanie pomiarów, prac rozbiórkowych i prac ziemnych: zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, korytowanie, transport i rozplantowanie ziemi; rozbiórki, wywiezienie gruzu i złomu; b)remont historycznego muru: prace murarskie, uzupełnienia, naprawy, usuwanie graffiti, czyszczenie powierzchni i spoin, spoinowanie, hydrofobizacja, wykonanie opaski wzdłuż muru i wypełnienie jej żwirem; c)wykonanie podbudowy pod nawierzchnie oraz nawierzchni: żwirowych utwardzonych, z luźnego żwiru płukanego, z kostki betonowej, obramowanie obrzeżami betonowymi i kostką betonową na ławie z betonu; d)ogrodzenie terenu - uzupełnienie i oczyszczenie istniejącego cokołu, budowa ogrodzenia z paneli systemowych, zakup, dostawa i montaż furtki i bramy panelowej; e)zakup, dostawę i montaż wyposażenia: placu zabaw (piaskownica, ogrodzenie panelowe piaskownicy, segment wejściowy stop-dog, wypełnienie piaskownicy piaskiem, zestaw zabawowy wg dokumentacji projektowej, huśtawka bocianie gniazdo, zabawka na sprężynie-koniczyna), urządzenia siłowni terenowej wraz z fundamentem (drążki gimnastyczne, piechur-biegacz, twister-steper, wyciąg górny), mini kosz do koszykówki, tablice informacyjne, ławki parkowe, ławki młodzieżowe, kosze na śmieci, stojaki na rowery, tablice pod regulaminy; f)oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, dostawę i rozścielenie ziemi urodzajnej, wykonanie trawników dywanowych; g)zabezpieczenie drzew i krzewów na okres wykonywania robót; h)organizację, utrzymanie i likwidację zaplecza i placu budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody; i)ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych; j)wykonanie i montaż tablic z regulaminami zawierających treść opracowaną na podstawie dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego. 2.Szczegółowy zakres prac związanych z zagospodarowaniem terenu zieleńca przy ul. Reja we Wrocławiu zawierają: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Materiały (wyroby), które zostaną wbudowane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych i technicznych. W przypadku materiałów i wyrobów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych od przyjętych w dokumentacji projektowej. 5.Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym oferowanych urządzeń tj. urządzenia placu zabaw (piaskownica, ogrodzenie panelowe piaskownicy, segment wejściowy stop-dog, zestaw zabawowy, huśtawka bocianie gniazdo, zabawka na sprężynie-koniczyna), urządzenia siłowni terenowej wraz z fundamentem (drążki gimnastyczne, piechur-biegacz, twister-steper, wyciąg górny), mini kosz do koszykówki, tablice informacyjne, ławki parkowe, ławki młodzieżowe, kosze na śmieci, stojaki na rowery, tablice pod regulaminy, aby Zamawiający mógł ocenić równoważność tych produktów. 6.Nie dołączenie do oferty ww. kart katalogowych, traktowane będzie przez Zamawiającego jak przyjęcie materiałów i produktów zaproponowanych przez projektanta w dokumentacji projektowej. 7.Roboty będące przedmiotem zamówienia należy zrealizować na podstawie: 1)Dokumentacji projektowej opracowanej przez: Tetyana Novosad Zielony Ogród, ul. Przyjaźni 65 m. 2, 53-030 Wrocław, pt. Zagospodarowanie terenu zieleńca przy ul. Reja we Wrocławiu, zwaną dalej projektantem. 2)Ogólnych wytycznych do projektowania i wykonania: oznakowania pionowego i urządzeń zabezpieczenia ruchu drogowego. 3)Pozwolenia na budowę - decyzja nr 6113/2015 z dnia 17.11.2015r. Prezydenta Wrocławia. 4)Projektu organizacji ruchu - opracowanego przez Wykonawcę. 8.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 9.Obowiązki Wykonawcy: 1)wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 3)wykonanie zadania z dołożeniem należytej staranności, 4)niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienie istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega jednak, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 5)stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego, 6)przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych i składowanie ich na zorganizowanym wysypisku odbywa się na koszt Wykonawcy. 7)zapewnienie na własny koszt materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wbudowane materiały muszą odpowiadać normom oraz posiadać stosowne atesty, 8)współpraca z projektantem i prowadzenie robót pod jego nadzorem autorskim, 9)uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz opinii, 10)przekazanie Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków (po podpisaniu umowy), 11)powiadomienie właścicieli poszczególnych sieci o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz prowadzenia robót pod ich nadzorem, 12)wskazania propozycji lokalizacji zaplecza budowy na terenie zieleńca; uzgodnienia lokalizacji zaplecza budowy z Zamawiającym, a po zakończeniu robót do przywrócenia terenu zaplecza budowy do stanu pierwotnego, 13)protokolarne przejęcie terenu, na którym będą wykonywane roboty oraz zaplecza budowy, 14)urządzenie terenu budowy i zaplecza budowy wraz z jego zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody (na własny koszt), 15)oznakowanie terenu budowy w widocznym miejscu tablicą informacyjną oraz ogłoszeniem zawierającym dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia oraz wykonania i utrzymania w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 16)zabezpieczenie miejsc wykonywania robót przed dostępem osób trzecich, 17)zapewnienie możliwości przejazdu (służby komunalne, służby ratownicze) oraz dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy, 18)sporządzenie planu BIOZ przed rozpoczęciem prac, 19)ochrony mienia, zabezpieczenia przeciwpożarowego, przestrzeganie przepisów BHP, utrzymania ogólnego porządku na terenie budowy, 20)przestrzeganie w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 21)prowadzenie dziennika budowy, księgi obmiaru robót, 22)opracowanie harmonogramu finansowo - rzeczowego oraz przekazanie Zamawiającemu ww. harmonogramu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 23)opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu organizacji ruchu związanego z realizacja zadania, w tym: - obsługą budowy (dojazd sprzętu, dowóz materiałów), - z ruchem pieszym i pieszo-rowerowym (komunikacja w obrębie zieleńca). 24)zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej, łącznie z geodezyjną inwentaryzacją wszelkich robót, zatwierdzoną przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, a także dokonanie aktualizacji geodezyjnej mapy zasadniczej powykonawczej, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych i po zatwierdzeniu przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu przekazanie Zamawiającemu (3 egzemplarze powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500), 25)naprawienie wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy w trakcie realizacji robót oraz doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót, 26)przerwanie robót w przypadku odkrycia podczas robót ziemnych obiektów nieruchomych bądź ruchomych zabytków archeologicznych (bądź przedmiotów, co do których istnieje przypuszczenie, że są zabytkami) mogących ulec uszkodzeniu, które należy zabezpieczyć przy pomocy dostępnych środków oraz powiadomić Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego, 27)uporządkowanie terenu budowy oraz zaplecza budowy po zakończeniu robót i przekazanie go protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 28)przestrzeganie wymagań dotyczących transportu w czasie prowadzenia robót i wywozu oraz dowozu materiałów budowlanych: transport ciężarowy tylko lekki - do 3,5 t ładunku z uwagi na teren zieleni będący w ewidencji obiektów zabytkowych miasta Wrocławia oraz dojazd alejką parkową, 29)przestrzeganie podczas robót budowlanych szczególnej ochrony istniejącej szaty roślinnej oraz otoczenia, a w razie potrzeby niezbędnego zabezpieczenia szaty roślinnej oraz otoczenia, 30)w przypadku konieczności dodatkowego (poza ustalonym już terenem budowy) zajęcia terenu Wykonawca powinien ten fakt wyprzedzająco uzgodnić z Zamawiającym, co dotyczy również uzgodnienia niezbędnego zabezpieczenia szaty roślinnej oraz otoczenia, 31)zawiadomienie inspektora nadzoru inwestorskiego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru inwestorskiego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 32)przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, - protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, - dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta, - dziennik budowy, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, - oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także drogi, ulicy lub sąsiedniej nieruchomości w przypadku korzystania z nich, - protokoły badań i sprawozdań. 10.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 11.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1)przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej oraz dziennika budowy w dniu podpisania umowy, 2)przekazanie Wykonawcy protokolarnie terenu, gdzie będą wykonywane roboty w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy, 3)zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego i autorskiego, 4)dokonanie odbioru przedmiotu umowy i zapłata umówionego wynagrodzenia, 5)uzgodnienie przedstawionego przez Wykonawcę projektu organizacji ruchu związanego z realizacja zadania, w tym: - obsługą budowy (dojazd sprzętu, dowóz materiałów), - z ruchem pieszym i pieszo-rowerowym (komunikacja w obrębie zieleńca)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewelina Piotrowska MAJA, ul. Kopernika 10, 07-320 Małkinia Górna, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 301902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 264420,00

  • Oferta z najniższą ceną: 223044,63 / Oferta z najwyższą ceną: 410482,41

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.