eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Cz. 1 USŁUGA - WSPARCIE TECHNICZNE/GWARANCJE Cz. 2 USŁUGI SERWISOWE DLA SERWERÓW I URZĄDZEŃ SIECIOWYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-07-05



Ogłoszenie nr 584395-N-2018 z dnia 2018-07-05 r.

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte: Cz. 1 USŁUGA - WSPARCIE TECHNICZNE/GWARANCJE Cz. 2 USŁUGI SERWISOWE DLA SERWERÓW I URZĄDZEŃ SIECIOWYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, krajowy numer identyfikacyjny 19006413600000, ul. ul. Śmidowicza  69 , 81-127  Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 261 262 537, e-mail a.parasinska@amw.gdynia.pl, faks 261 262 963.
Adres strony internetowej (URL): www.amw.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy: www.amw.gdynia.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.amw.gdynia.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.amw.gdynia.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę w formie papierowej należy złożyć: bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna AMW
Adres:
AKADEMII MARYNARKI WOJENNEJ ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cz. 1 USŁUGA - WSPARCIE TECHNICZNE/GWARANCJE Cz. 2 USŁUGI SERWISOWE DLA SERWERÓW I URZĄDZEŃ SIECIOWYCH
Numer referencyjny: 50/ZP/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Cz. 1 USŁUGA - WSPARCIE TECHNICZNE/GWARANCJE Cz. 2 USŁUGI SERWISOWE DLA SERWERÓW I URZĄDZEŃ SIECIOWYCH

II.5) Główny kod CPV: 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-13
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2019-09-13

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował inżynierem spełniającym poniższe wymagania: min. 10 lat doświadczenia zawodowego związanego z projektowaniem, administracją i serwisowaniem systemów IT, legitymował się aktualnym certyfikatem co najmniej poziomu Cisco CCNP Routing and Switching lub analogicznym od innych znanych producentów sprzętu LAN/WAN takich jak: Juniper, HP, Huawei, Extreme, Dell, legitymował się aktualnym certyfikatem co najmniej poziomu Fortinet NSE 4 Network Security Professional; (załącznik nr 9) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu minimum 2 zamówień obejmujących wsparcie techniczne zbliżone do opisanego w przedmiocie zamówienia zamawiającego o wartości co najmniej 50 000 zł brutto. Dotyczy części I
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz (załącznik nr 7, dotyczy zadania I) usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie minimum 2 zamówień obejmujących wsparcie techniczne zbliżone do opisanego w przedmiocie zamówienia zamawiającego o wartości co najmniej 50 000 zł brutto. 2. Wykaz osób (załącznik nr 8, dotyczy zadania I), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający musi wykazać, że dysponuje inżynierem spełniającym poniższe wymagania: ? min. 10 lat doświadczenia zawodowego związanego z projektowaniem, administracją i serwisowaniem systemów IT, ? legitymował się aktualnym certyfikatem co najmniej poziomu Cisco CCNP Routing and Switching lub analogicznym od innych znanych producentów sprzętu LAN/WAN takich jak: Juniper, HP, Huawei, Extreme, Dell, ? legitymował się aktualnym certyfikatem co najmniej poziomu Fortinet NSE 4 Network Security Professional; (załącznik nr 9)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Każdy z wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - dołączyć do oferty. oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO ( załącznik nr 10) - dołączyć do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Ilość wizyt serwisowych20,00
Czas rozwiązania problemu10,00
Posiadanie certyfikatu ststemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC2700110,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Jeżeli Wykonawca zamierza w treści oferty umieścić informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa należy je złożyć w oddzielnym zszytym pakiecie z zaznaczeniem ich lokalizacji w spisie załączników do oferty. Na każdym dokumencie stanowiącym tajemnicę przedsiębiorstwa musi widnieć napis "informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa - dokument niejawny, nie może być udostępniony innym uczestnikom postępowania". Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Sferą tajemnicy można objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć. Informacji będącej tajemnicą przedsiębiorstwa nie stanowią dane zawarte w formularzu oferty
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-13, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: USŁUGA - WSPARCIE TECHNICZNE/GWARANCJE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cz. 1 USŁUGA - WSPARCIE TECHNICZNE/GWARANCJE: ? Zapewnienie gwarancji i subskrypcji producenta w trybie 8x5 NBD dla dwóch urządzeń FortiGate600C (8x5 FortiCare, NGFW, AntiVirus, Botnet IP/Domain, Web Filtering, AntiSpam) na okres minimum od 17.08.2018r do 16.08.2019r. ? Zapewnienie gwarancji i subskrypcji producenta w trybie 8x5 NBD (hardware 8x5, firmware&general updates, enhanced suport 8x5, Subscription license for the FortiGuard Indicator of Compromise -IOC dla dwóch urządzeń FortiAnalyzer200D na okres minimum od 17.08.2018r. do 16.08.2019r. ? Zapewnienie gwarancji i subskrypcji producenta w trybie 24x7 FortiCare and FortiGuard Base Bundle (Advanced Hardware Replacement (NBD), Firmware and General Upgrades, 24x7 FortiCare Support, FortiGuard AS & AV, FortiGuard Virus Outbreak Protection, Identity Based Encryption, Data Loss Prevention and Archiving) dla dwóch urządzeń FortiMail 200D na okres minimum od 14.07.2018r. do 16.08.2019r. (UWAGA! Okres obejmuje rok i 34 dni). ? Zapewnienie gwarancji producenta (FortiCare) dla niżej wymienionych urządzeń do dnia 16.08.2019r. : - FAP 222B (1 szt.) - FAP 221C (9 szt.) - AP 822i 8x5 (7 szt.) - OAP 832e 8x5 (1 szt.) - Kontroler WiFi Meru MC1550 (1 szt.) ? Usługa wsparcia technicznego i serwisu on-site, świadczona przez Wykonawcę obejmująca następujące elementy: ? urządzenia FortiGate, FortiAP, FortiMail, dawne Meru (aktualnie FortiNet) oraz urządzenia brzegowe StormShield. ? system uwierzytelniania użytkowników RADIUS, pracujący na platformie Windows Server 2008 R2, a na brzegu realizowany w oparciu o przełączniki: CISCO, Juniper. ? urządzenia Cisco (w tym ASA, Catalyst serii 3850, Catalyst serii 29xx, kontrolery WiFi), Juniper (EX2xxx, EX3xxx, EX4xxx), Extreme (przełączniki serii X4xx, kontroler WiFi). ? Wsparcie techniczne i serwis on-site dla wszystkich wyżej wymienionych urządzeń i oprogramowania realizowany ma być poprzez wizyty kompetentnego inżyniera Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Wizyty zaplanowane odbywać się muszą minimum dwa razy w miesiącu, po minimum 7 godzin, w okresie minimum roku od podpisania umowy. W sytuacji krytycznej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania inżyniera poza planowym cyklem wizyt, w dni i godziny robocze, a Wykonawca przystępując do oferty zagwarantuje, że inżynier dotrze do Zamawiającego w ciągu 2 godzin od wezwania; wizyty takie zostaną zaliczone w poczet kolejnej cyklicznej wizyty. W ramach wsparcia technicznego Wykonawca również wykonywać będzie usługę "hot-line" (przez konsultacje telefoniczne, mailowe lub przez zdalny dostęp), która obejmować będzie w szczególności bieżące rozwiązywanie problemów technicznych, z obowiązkowym maksymalnym terminem wykonania - koniec następnego dnia roboczego, licząc od momentu zgłoszenia. Wsparcie techniczne i serwis on-site muszą obejmować: - formalności związane z kontaktami z producentami/dealerami/centrami serwisowymi sprzętu, - rekonfigurowanie w/w systemów zgodnie z wymaganiami i zaleceniami Zamawiającego, - aktualizacje systemów operacyjnych, wersji aplikacji i firmware urządzeń, - analizy pracy systemów oraz odnajdowanie potencjalnych błędów czy braków w konfiguracjach mogących prowadzić do awarii lub nieoptymalnej pracy systemów IT, - rozwiązywanie (naprawy) znalezionych i pojawiających się problemów technicznych w środowisku sieciowym Zamawiającego, - reagowanie na zagrożenia w środowisku sieciowym, kontrolę ustawień, konfiguracji i poziomu zabezpieczeń
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72700000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-16
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Ilość wizyt serwisowych20,00
Czas rozwiązania problemu10,00
Posiadanie certyfikatu systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 2700110,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: USŁUGI SERWISOWE DLA SERWERÓW I URZĄDZEŃ SIECIOWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:USŁUGI SERWISOWE DLA SERWERÓW I URZĄDZEŃ SIECIOWYCH Wykonawca w ramach świadczenia usług serwisowych musi: - świadczyć serwis dla serwerów i urządzeń sieciowych wyspecyfikowanych w tabeli zatytułowanej: "Specyfikacja sprzętu", zamieszczonej poniżej, na zasadach równoważnych z poziomem serwisu opisanym w zasadach Cisco o nazwie SmartNet i serwisu producenta serwerów Dell o nazwie Basic NBD. - Serwis musi być świadczony na zasadach równoważnych z poziomem serwisu opisanym w Cisco SmartNet wg zasady (Next Business Day) i serwis producenta serwerów Dell o nazwie Basic NBD - wymiana uszkodzonego elementu na sprawny i wysyłka w ciągu jednego dnia roboczego dla serwerów i urządzeń sieciowych wyspecyfikowanych w tabeli zatytułowanej: "Szczegółowa specyfikacja sprzętu". - Wykonawca musi dostarczyć w terminie do 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy, dokument potwierdzającego zarejestrowanie kontraktu serwisowego dla urządzeń wyspecyfikowanych w załączniku. Dokument musi być wystawiony przez Wykonawcę. - W terminie do 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpośredni, rejestrowany dostęp do pomocy technicznej (równoważnego z Cisco Centrum Pomoc Techniczna - TAC i serwisu producenta serwerów Dell o nazwie Basic NBD) przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, umożliwiający pomoc w związku z używaniem zgłoszonych w załączniku urządzeń, ich konfiguracją i rozwiązywaniem problemów dotyczących ich eksploatacji łącznie z możliwością bezpośredniego otwierania zgłoszeń serwisowych bez limitu na ilość zapytań. - Wszelkie zgłoszenia problemów sprzętu w ramach wykupionych kontraktów serwisowych na zasadach równoważnych z poziomem serwisu opisanym w zasadach Cisco SmartNet i serwis producenta serwerów Dell o nazwie Basic NBD będą dokonywane przez personel Wykonawcy lub Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia asysty (również zdalnej) przy rozwiązywaniu problemów. W ramach asysty Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia pomocy w zakresie niezbędnym do prawidłowego zdefiniowania i rozwiązania problemu. - W przypadku otrzymania informacji od Zamawiającego o potrzebie asysty przy obsłudze awarii urządzeń, Wykonawca zapewni konsultacje swojego inżyniera, polegające na diagnozie zgłoszonej awarii i określeniu sposobu rozwiązania problemu. Wykonawca zapewni asystę w dni robocze w godz. 7.30 - 15.30 w następujący sposób: - telefonicznie na wyznaczony numer (potwierdzając niezwłocznie zgłoszenie faksem lub pocztą elektroniczną). - lub pocztą elektroniczną, - lub za pomocą zdalnego dostępu. - Rozpoczęcie świadczenia konsultacji (czas reakcji serwisowej) musi nastąpić w terminie nie przekraczającym 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. Konsultacje zakończą się w momencie określenia przez Zamawiającego statusu zgłoszenia jako "zamknięte". W ramach konsultacji Zamawiający ma prawo zażądać świadczenia asysty. - W przypadku, kiedy usunięcie awarii wymagać będzie wymiany urządzenia wadliwego na wolne od wad, urządzenie sprawne zostanie przesłane na adres wskazany przez Zamawiającego. Czynność wymiany urządzenia wadliwego na sprawne oraz odesłanie urządzenia wadliwego przeprowadzi Wykonawca na swój koszt. Za zgodą Zamawiającego czynność wymiany wadliwych elementów może przeprowadzić również pracownik Zamawiającego. - Serwis będący przedmiotem zamówienia musi być świadczony przez minimum 12. miesięcy od dnia 14.09.2018. Aktualnie urządzenia objęte są serwisem do 13.09.2018. Specyfikacja sprzętu: nazwa/model s/n (ST) Power Edge R710 3V0BR4J Power Edge R710 2V0BR4J Power Edge R520 2VNWJY1 Power Edge R520 HTNXJY1 Power Edge R320 45BZJY1 Power Edge R410 75MRR4J MD3800i CY8RS22 MD3000 3369R4J PowerConnect 5424 8Q0WFH1 PowerConnect 5424 CQ0WFH1 AIR-CT2504-K9 PSJ161806NL AIR-CT2504-K9 PSZ20101HX3 AIR-WLC526-K9 FOC1240L00G AP AIR-LAP521G-E-K9 FCZ1430Q0S1 AP AIR-LAP521G-E-K9 FCZ1235Q140 AP AIR-LAP521G-E-K9 FOC12252YKT AP AIR-LAP521G-E-K9 FCZ1430Q0RX AP AIR-LAP1141N-E-K9 / 802.11bg:-E FCZ1625Z19F AP AIR-LAP1141N-E-K9 / 802.11bg:-E FCZ1625Z19D AP AIR-CAP702I-E-K9 / 802.11bg:-E 802.11a:-E KWC195200EW AP AIR-CAP702I-E-K9 / 802.11bg:-E 802.11a:-E KWC184600SE AP AIR-CAP702I-E-K9 / 802.11bg:-E 802.11a:-E KWC195200EH AP AIR-CAP702I-E-K9 / 802.11bg:-E 802.11a:-E KWC201500CR AP AIR-CAP702I-E-K9 / 802.11bg:-E 802.11a:-E KWC195200ET AP AIR-CAP702I-E-K9 / 802.11bg:-E 802.11a:-E KWC184600SB
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72700000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-13
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Czas reakcji serwisowej10,00
Okres świadczenia serwisu10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.