eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Przebudowa dojazdu do Przedszkola nr 6 w Świdniku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Świdnik: Przebudowa dojazdu do Przedszkola nr 6 w Świdniku
Numer ogłoszenia: 58431 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, faks 081 751 76 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dojazdu do Przedszkola nr 6 w Świdniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych, pod nazwą Przebudowa dojazdu do Przedszkola nr 6 w Świdniku. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dokumentacja: a) Dokumentacja projektowa, b) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia, c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) Roboty budowlane. 3. Dokumentacja projektowa: 1) Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy dojazdu do Przedszkola nr 6 w Świdniku w tym: a) Projekt zagospodarowania terenu dojazdu do Przedszkola nr 6, b) Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy dojazdu do Przedszkola nr 6, c) Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy ogrodzenia zewnętrznego, budowy ogrodzenia wewnętrznego oraz montażu stojaka na rowery na terenie Przedszkola nr 6, d) Projekt budowlano-wykonawczy odprowadzenia wód deszczowych z dojazdu do Przedszkola nr 6 z zastosowaniem studni chłonnej, e) Projekty budowlano-wykonawczy na usunięcie kolizji z infrastrukturą podziemną i naziemną, zlokalizowaną na działkach nr ew. 1265/15 oraz 1224, zgodnie z warunkami usunięcia kolizji uzyskanymi od właścicieli poszczególnych sieci, 2) Projekt stałej organizacji ruchu na dojeździe do Przedszkola nr 6 zatwierdzony przez Zarządcę drogi, 3) Projekt określający usytuowanie drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia, 4) Projekt planu nasadzeń zastępczych drzew i krzewów, 5) Dokumentacja geologiczno-inżynierska, 6) Operat wodno-prawny, 7) Informacja BIOZ, 8) Aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500, 9) Geodezyjne pomiary powykonawcze (inwentaryzacja). 4. Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia: 1) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia, 2) Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, 3) Wniosek i decyzja zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów, 4) Wniosek i decyzja zezwolenia wodnoprawnego. 5. Roboty budowlane; 1) Jezdnia dojazdowa i manewrowa o dł. ok. 60 mb, 2) Miejsca postojowe ok. 11 szt., 3) Chodniki o pow. ok. 90m2 wraz z miejscem postoju rowerów 4) Studnia chłonna z wpustami 1 szt., 5) Brama wjazdowa dł. 5 m 1 szt., 6) Ogrodzenie wewnętrzne długości ok. 21,5 mb, oddzielające część komunikacyjną placu od części przeznaczonej do przebywania i zabaw dzieci, 7) Ustawienie stojaka do mocowania rowerów Wykonawca zrealizuje roboty budowlane w oparciu o wykonaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową oraz zatwierdzone przez Zamawiającego szczegółowe specyfikacje techniczne, decyzję wodnoprawną i decyzję zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów. 6. Przedmiot zamówienia określa: 1) Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 9 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył następujące roboty budowlane: - co najmniej jedno zamówienie w zakresie budowy i/lub przebudowy ulicy o wartości min. 100 000 zł b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie usługi w zakresie wykonania dokumentacji projektowej: - co najmniej 1 projekt ulicy o długości min. 100 m wraz z infrastrukturą towarzyszącą

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami (dla każdego uprawnienia oddzielnie lub łącznie): a) z uprawnieniami do projektowania - specjalność drogowa, b) z uprawnieniami do projektowania - specjalność sanitarna, c) z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi - branża drogowa, d) z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi - branża sanitarna

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie gwarancji/poręczenia (jeżeli w takiej formie zostało wniesione). 2.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 3.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest ona spowodowana: 1) koniecznością wykonania części dokumentacji jako zamiennej, 2) warunkami atmosferycznymi - w szczególności długotrwałymi opadami deszczu lub śniegu, porywistym wiatrem, niskimi i wysokimi temperaturami powietrza, które to przyczyny uniemożliwiają lub utrudniają w wysokim stopniu wykonanie robót budowlanych zgodnie z technologią i przepisami bhp, 3) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 4) siłą wyższą w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, 5) wydłużeniem terminów uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji przez Wykonawcę i Zamawiającego, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę i Zamawiającego należytej staranności, 6) wydłużeniem terminów uzyskania niezbędnych uzgodnień dokumentacji projektowej przez Wykonawcę, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę należytej staranności 7) przestojami i opóźnieniami zawinionymi przez Zamawiającego 2. Informacja o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w pkt 1-7 musi być przekazana Zamawiającemu na piśmie, a w przypadkach, o których mowa w pkt 2-4 dodatkowo potwierdzona przez inspektora nadzoru. 3. W przypadku wystąpienia opóźnień spowodowanych wyżej wymienionymi okolicznościami, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi uzasadnionej przerwy lub przestoju. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przedmiotu umowy i/lub zmniejszenia wynagrodzenia w przypadkach: 1) konieczność wykonania części dokumentacji jako zamiennej, 2) gdy wykonanie całego zakresu nie będzie niemożliwe z przyczyn prawnych, finansowych, organizacyjnych lub społecznych, 3) stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności rezygnacji z wykonania części przedmiotu umowy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług ( VAT ) odpowiednio poprzez podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia brutto z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione. 6. Powyższe zmiany można wprowadzić za zgodą obu stron, w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 218.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 105..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.