eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernichów › Przebudowa drogi gminnej nr 601915K w miejscowości Przeginia Duchowna i Rybna wraz z remontem wodociągu, odtworzeniem terenu i uporządkowaniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-04-04

Ogłoszenie nr 58420 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.

Czernichów: Przebudowa drogi gminnej nr 601915K w miejscowości Przeginia Duchowna i Rybna wraz z remontem wodociągu, odtworzeniem terenu i uporządkowaniem
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 13651-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 37252-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernichów, krajowy numer identyfikacyjny 53498300000, ul. ul. Gminna  1, 32-070   Czernichów, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 122 702 105, faks 122 702 324, e-mail urzad@czernichow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.czernichow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 601915K w miejscowości Przeginia Duchowna i Rybna wraz z remontem wodociągu, odtworzeniem terenu i uporządkowaniem

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IP.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Przebudowa drogi gminnej nr 601915K w miejscowości Przeginia Duchowna i Rybna w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 wraz z remontem wodociągu, odtworzeniem terenu i uporządkowaniem. 2. Zakres robót budowlanych realizowanych w ramach Przebudowy drogi gminnej nr 601915K w miejscowości Przeginia Duchowna i Rybna w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 20162019 - zadanie nr 1 - obejmuje wykonanie: 1) robót przygotowawczych i rozbiórkowych, 2) robót ziemnych, 3) podbudowy, 4) nawierzchni, 5) elementów ulic, 6) robót wykończeniowych, 7) wycinki istniejących drzew i krzewów, 8) urządzeń bezpieczeństwa ruchu, 9) robót w zakresie przygotowania terenu pod budowę wodociągu, 10) robót w zakresie rurociągów do odprowadzenia wody burzowej. 11) remontu rur przepustu.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
Dodatkowe kody CPV:45233260-9, 45232410-9, 45100000-8, 45112000-5, 45231110-9, 45231300-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 601915K w miejscowości Przeginia Duchowna i Rybna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 02/03/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Rejon Robót Drogowych DROG-BUD Sp. z o.o.,  alwerniadrogbud@interia.pl,  ul. Krasickiego 18A,  32-566,  Alwernia,  kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1210777.98 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/04/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp: Zmiana osób pełniących funkcję Inspektora nadzoru oraz Kierownika robót drogowych.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany organizacyjne: - konieczność przekazania kompetencji Inspektora nadzoru osobie zewnętrznej wobec struktury urzędu; - zmiany organizacji pracy u Wykonawcy robót budowlanych.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Nie dotyczy.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.