Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-25
Piotrków Trybunalski: Zorganizowanie i przeprowadzenie 6 akcji promujących zdrowie na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszania Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowanego w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa.
Numer ogłoszenia: 58409 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Piotrkowski , ul. Dąbrowskiego 7, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 732 88 00, faks 44 732 88 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 6 akcji promujących zdrowie na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszania Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowanego w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze 6 akcji (imprez) plenerowych promujących zdrowie i aktywny tryb życia w ramach imprez zorganizowanych przez powiat piotrkowski, inne jednostki samorządowe lub organizacje społeczne z terenu powiatu piotrkowskiego, na potrzeby realizowanego projektu Twoje Serce Twoim Życiem. Program zmniejszania nierówności w zdrowiu mieszkańców powiatu piotrkowskiego z ryzykiem wystąpienia chorób układu krążenia. 2.Celem akcji będzie podniesienie świadomości społeczności lokalnej w zakresie korzyści płynących dla organizmu z aktywnego, zdrowego trybu życia. 3.Każda z 6 akcji plenerowych winna trwać nie krócej niż 6 godzin zegarowych. Zamawiający wskaże miejsca, terminy oraz czas realizacji każdej z 6 akcji (nie będą to imprezy masowe). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należeć będzie: 1)Przygotowanie i przedstawienie w składanej ofercie wstępnej propozycji programu imprez (akcji plenerowych), których szczegółowy zakres został opisany w punkcie 2 przedmiotowej SIWZ oraz koncepcji organizacji akcji zapewniającej prawidłową i terminową realizację zamówienia. Ostateczna koncepcja i program planowanych akcji zostanie uzgodniony z Zamawiającym z chwilą wybrania oferty. 2)Przeprowadzenie akcji informacyjno - promocyjnej każdej z 6 imprez promujących zdrowie, w tym: a)opracowanie, druk i dystrybucja 30 plakatów (format A3, full kolor, papier kredowy) na każdą z 6 akcji na terenie powiatu piotrkowskiego, ze szczególnym uwzględnieniem gminy, w której organizowana jest dana akcja, przynajmniej 14 dni przed, ale nie później niż na 7 dni przed dniem imprezy. Każdy plakat powinien zawierać informację o prozdrowotnym charakterze akcji wraz z podaniem programu, terminu i miejsca organizacji poszczególnych imprez. b)Treść i projekt graficzny plakatu opracowany zostanie przez Wykonawcę po wcześniejszym dokonaniu ustaleń szczegółowych z Zamawiającym, c)Wzór plakatów promujących akcje Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia każdorazowo nie później niż na 14 dni, ale nie później niż na 7 dni przed planowaną imprezą. d)Wykonanie 1 baneru reklamowego informującego o projekcie (full kolor, materiał odporny na działanie warunków atmosferycznych, projekt baneru po stronie Wykonawcy do akceptacji Zamawiającego). Baner o wymiarach (300x100), który Wykonawca zawiesi na scenie. e)Zamawiający dostarczy Wykonawcy logotypy i zapisy związane z dofinansowaniem imprezy ze środków zewnętrznych, a także inne grafiki, które Wykonawca jest zobowiązany wkomponować w projekt plakatu, bajeru. 3)Postawienie min. 2 namiotów (bez ścian bocznych) wraz z miejscami siedzącymi (ławkami/krzesłami) dla łącznej liczby 200 osób jednocześnie. Zamawiający nie dopuszcza stosowania namiotów z logo napojów alkoholowych i innych marek produkujących niezdrowe używki np. wyrobów tytoniowych, 4)Zorganizowanie i przeprowadzenie każdej z 6 akcji zgodnie z zatwierdzonym programem we współpracy z głównym organizatorem w uzgodnieniu z Zamawiającym; 5)Zapewnienie kompleksowej obsługi technicznej i logistycznej imprezy, w tym również sceny (średnia z zadaszeniem), nagłośnienia i oświetlenia przez cały okres trwania imprezy, jeśli główny organizator imprezy nie zapewni wymienianych elementów do realizacji akcji. 6)Zapewnienie kompleksowej i dostosowanej do rozmiaru akcji obsługi osobowej wszelkich obiektów i urządzeń, które zostaną użyte do jej przeprowadzenia; 7)Zapewnienie w porozumieniu i przy współpracy głównego organizatora imprezy odpowiednich warunków bezpieczeństwa (ochrona na obszarze prowadzonej akcji); 8)Utrzymanie porządku w trakcie trwania akcji poprzez zapewnienie odpowiedniej ilości pojemników służących gromadzeniu odpadów, ich wywóz po jej zakończeniu oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu imprezy. 9)Po stronie wykonawcy będzie przeprowadzenie ustaleń z głównym organizatorem w zakresie szczegółów organizowanej akcji i przedstawienie ich Zamawiającemu. Zakres organizowanych akcji promujących zdrowy styl życia: 1)Animacje (minimum 2 podczas każdej akcji) i konkursy (minimum 2 podczas każdej akcji) o tematyce promującej zdrowy styl życia dla dzieci, dorosłych i całych rodzin ze szczególnym uwzględnieniem zasad zdrowego żywienia i aktywności ruchowej sprzyjającej zdrowiu. 2)Czas trwania wymienionych animacji i konkursów nie może być łącznie krótszy niż 4 godziny zegarowe. Dokładny zakres i godziny zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w siedzibie Zamawiającego, na co najmniej 14 dni, ale nie później niż na 7 dni przed imprezą. 3)Zaplecze techniczne, urządzenia oraz obsługę osobową niezbędną do przeprowadzenia animacji i konkursów zapewni Wykonawca. 4)Animacje powinny mieć charakter edukacyjno - pokazowy, promujący zdrowy styl życia i poprowadzone w taki sposób, aby włączać (zapraszać do współudziału) uczestników imprezy. 5)Zalecane jest, aby animatorzy (prowadzący) pokazy byli osobami rozpoznawalnymi i kojarzonymi ze zdrowym stylem życia np. sportowcy, trenerzy lub osoby zajmujące się promocją zdrowego żywienia. 6)Osoby prowadzące animacje powinny posiadać ukończone kursy zawodowe w zakresie animator rekreacji i sportu, zabaw dla dzieci, organizacji czasu wolnego, kultury itp. 7)Wykonawcy, obok obligatoryjnych animacji o tematyce prozdrowotnej, mogą przedstawić propozycję dodatkowych animacji lub konkursów, ale muszą one zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. 8)Ostateczny zakres wymagany dla poszczególnych akcji będzie każdorazowo ustalany z Zamawiającym. 9)2 koncerty muzyki (na żywo) na imprezach wskazanych przez Zamawiającego, z których każdy nie może trwać krócej niż 60 minut. 10)Wyboru artysty dokonuje Zamawiający po uzgodnieniu z Wykonawcą przy czym powinien być to artysta o dużej rozpoznawalności ogólnopolskiej - Disco Polo (do 16 000 zł brutto każdy); 11)Wszelkie uzgodnienia formalno-prawne związane z realizacją i obsługą koncertu będą po stronie Wykonawcy. 12)Zapewnienie przez Wykonawcę profesjonalnej obsługi dźwiękowej i wyposażenia technicznego niezbędnego do realizacji koncertu i oprawy muzycznej imprezy, jeśli główny organizator imprezy nie zapewni wymienianych elementów do realizacji akcji. 13)Dla uczestników konkursów, organizowanych podczas każdej z akcji, Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć główne nagrody rzeczowe - pro zdrowotne w postaci: a)1 rower dla osoby dorosłej (nowy, o wartości od 500,00 zł do 700,00 zł brutto), b)1 rower młodzieżowy (nowy, o wartości od 500,00 zł do 700,00 zł brutto), c)1 Robot kuchenny wielofunkcyjny (nowy, o wartości od 300,00 zł do 700,00 zł brutto), d)nagrody pocieszenia dla pierwszych 10 osób, które zgłoszą się do udziału w konkursie. 14)W trakcie każdej z 6 akcji Wykonawca zapewni catering, w ramach którego wymagane będzie: a)serwowanie produktów, potraw promujących zdrowie, w tym: 100% soków owocowych lub warzywnych, przekąsek warzywnych, owocowych itp. Wymaga się zabezpieczenia min. 900 porcji przekąsek i po 900 porcji napojów po 100 ml w kubkach jednorazowego użytku. b)Ostateczne ustalenia dotyczące cateringu będą dokonywane każdorazowo przed każdą planowaną akcją na 14 dni, ale nie później niż 7 dni przed planowanym terminem akcji. 15) W ramach każdej przeprowadzanej akcji Wykonawca powinien przewidzieć miejsce dla 2 namiotów o wymiarach 3m x 3m oraz 3m x 4,5 m dla zorganizowania punktu medycznego oraz promocji projektu i jego działań. Namioty, ich wyposażenie oraz obsługę zapewni Zamawiający. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru od Zamawiającego, transportu i rozłożenia w miejscu organizacji imprezy ww. namiotów wraz z wyposażeniem. 16)Ponadto w trakcie trwania każdej akcji Wykonawca zapewni atrakcje w postaci: a)urządzenia rekreacyjne - dmuchane zjeżdżalnie dla dzieci (co najmniej trzy na każdej imprezie) b)atrakcje te będą uzgodnione z Zamawiającym przed każdą imprezą, przy czym Wykonawca musi wykazać w składanym programie, jakiego typu atrakcjami do spełnienia tego wymogu dysponuje lub będzie dysponować. Przykładowe atrakcje spełniające ten warunek to m. in: dmuchane place zabaw, dmuchane zjeżdżalnie różnej wysokości, ścianka wspinaczkowa, itp. c)trampolina z możliwością korzystania przez młodzież, d) pokaz udzielania pomocy przedmedycznej przez osoby posiadające wykształcenie wyższe medyczne lub średnie medyczne z prawem do wykonywania zawodu - preferowane kwalifikacje ratownika medycznego, pielęgniarstwa lub lekarza o specjalizacji w zakresie ratownictwa medycznego - min. 1 pokaz w trakcie 1 akcji np. pomoc w przypadku utraty przytomności, zatrzymania akcji serca, urazu itp. Zamawiający dopuszcza zarówno możliwość powtórzenia pokazów jak i zorganizowania każdorazowo innego. e)zorganizowanie punktu bezpłatnych konsultacji trwających przez cały czas trwania każdej imprezy w zakresie: zdrowego żywienia prowadzone przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe o specjalności dietetyka, aktywności ruchowej sprzyjającej zdrowiu prowadzone przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu fizjoterapii, rehabilitacji lub innych pokrewnych kierunków uzupełnionych kursami kwalifikacyjnymi (zawodowymi). f)Na przynajmniej 14 dni, ale nie później niż 7 dni przed planowanym terminem akcji Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia wykazu wszystkich osób biorących udział w przedsięwzięciu wraz z kopiami dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje. Uwaga: Zamawiający wymaga stosowania tylko i wyłącznie sprzętu i urządzeń, które posiadać będą wszelkie wymagane przepisami prawa polskiego atesty i homologacje oraz profesjonalnej obsługi każdej z zaoferowanych atrakcji..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do niniejszego postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Wartośc merytoryczna - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe
97-300 Piotrków Trybunalski
ul. Dąbrowskiego 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, sala 112 Starostwo Powiatowe 97-300 Piotrków Trybunalski ul. Dąbrowskiego 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszania Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowany w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH - PRZEBUDOWA PLACU ZABAW PRZY ULICY JEZIORNEJ 39 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - ZADANIE W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGO
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Łódzkiej 17 m 7, Wysokiej 40/42 m 8 oraz Wojska Polskiego 42 m 8.
- Zakup samochodu osobowo - dostawczego
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1913E w m. Przygłów, od ul. Topolowej do ul. Słonecznej
- Sprzedaż i dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości
- Remont (naprawa) elewacji budynku Sądu Rejonowego w Opocznie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelarsko-gastronomiczne oraz usługi dodatkowe w ramach wydarzenia CIVICA Sport and Culture Festival dla ok. 250 osób w dniach 14-16.06.2024
- Organizacja konferencji
- Wyłonienie Wykonawcy do organizacji: Łącznie 10 szkoleń 2-dniowych w Warszawie, w tym 8 szkoleń 2-dniowych każde maksymalnie dla 100 osób oraz 2 szkoleń 2 dniowych, każde maksymalnie dla 25 osób.
- Nagłośnienie, oflagowanie, użyczenie krzeseł, zadaszenie, oświetlenie, montaż urządzeń wspomagających słyszenie, wygrodzenie stref - podczas uroczystości organizowanych przez UdSKiOR
- Organizacja Seminarium wyjazdowego Kolegium Gospodarki Światowej w dniach 30.06.- 2.07.2024 r.
- "Organizacja Spotkania Rady Doradczej Rodziców oraz 18. Międzynarodowej Konferencji pt. Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.