eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie modernizacji kot³owni gazowej w budynku Inspektoratu ZUS w Przeworsku, 37-200 Przeworsk ul. Dworcowa 1, oraz modernizacja kot³owni gazowej w budynku Inspektoratu ZUS w Jaros³awiu, 37-500 Jaros³aw ul. S³owackiego 21.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-07-05



Og³oszenie nr 583987-N-2018 z dnia 2018-07-05 r.

Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w Rzeszowie: Wykonanie modernizacji kot³owni gazowej w budynku Inspektoratu ZUS w Przeworsku, 37-200 Przeworsk ul. Dworcowa 1, oraz modernizacja kot³owni gazowej w budynku Inspektoratu ZUS w Jaros³awiu, 37-500 Jaros³aw ul. S³owackiego 21.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 1775600180, ul. Al. Pi³sudskiego  12 , 35-075   Rzeszów, woj. podkarpackie, pañstwo Polska, tel. 178 675 000, e-mail MB_zampubl_rzeszow@zus.pl, faks 178 523 638.
Adres strony internetowej (URL): www.zus.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.zus.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zus.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca na adres Zamawiaj±cego
Adres:
Al. Pi³sudskiego 12, 35- 075 Rzeszów pok. 26 Dziennik Podawczy


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie modernizacji kot³owni gazowej w budynku Inspektoratu ZUS w Przeworsku, 37-200 Przeworsk ul. Dworcowa 1, oraz modernizacja kot³owni gazowej w budynku Inspektoratu ZUS w Jaros³awiu, 37-500 Jaros³aw ul. S³owackiego 21.
Numer referencyjny: 350000/271/4/2018-ZAP
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie modernizacji kot³owni gazowej w budynku Inspektoratu ZUS w Przeworsku, 37-200 Przeworsk ul. Dworcowa 1, oraz modernizacja kot³owni gazowej w budynku Inspektoratu ZUS w Jaros³awiu, 37-500 Jaros³aw ul. S³owackiego 21. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 2 czê¶ci: Czê¶æ 1 Modernizacja kot³owni gazowej w budynku Inspektoratu ZUS w Przeworsku, 37-200 Przeworsk ul. Dworcowa 1. Czê¶æ 2 Modernizacja kot³owni gazowej w budynku Inspektoratu ZUS w Jaros³awiu,37-500 Jaros³aw ul. S³owackiego 21. 2. Roboty zwi±zane z modernizacj± kot³owni gazowej w budynku Inspektoratu ZUS w Przeworsku. W ramach tego zadania nale¿ wykonaæ: a) - demonta¿ istniej±cej instalacji technologicznej kot³owni, oraz roboty demonta¿owe orurowania kot³owni, kot³a, demonta¿ wanny z blachy stalowej, rozbiórki konstrukcji murowych, rozbiórki posadzek b) - roboty monta¿owe zaprojektowanej instalacji technologicznej kot³owni, instalacja kot³ów, armatury, przewodów, dodatkowych urz±dzeñ c) - monta¿ komina i czopucha d) - instalacjê elektryczn± oraz instalacjê gazow± e) - roboty budowlane wynikaj±ce z monta¿u instalacji technologicznej kot³owni gazowej takie jak roboty murowane, izolacyjne, tynki, ok³adziny ¶cienne i pod³ogowe, malowanie ¶cian, sufitów, wymiana drzwi zewnêtrznych 3. Roboty zwi±zane z modernizacj± kot³owni gazowej w budynku Inspektoratu ZUS w Jaros³awiu. W ramach tego zadania nale¿ wykonaæ: a) - demonta¿ istniej±cej instalacji technologicznej kot³owni, oraz roboty demonta¿owe orurowania kot³owni, kot³a, podgrzewacza c.w.u., rozbiórki konstrukcji murowych, rozbiórki posadzek b) - roboty monta¿owe zaprojektowanej instalacji technologicznej kot³owni, instalacja kot³a, armatury, przewodów, dodatkowych urz±dzeñ c) - monta¿ komina i czopucha d) - instalacjê elektryczn± oraz instalacjê gazow± e) - roboty budowlane wynikaj±ce z monta¿u instalacji technologicznej kot³owni gazowej takie jak roboty murowane, izolacyjne, tynki, ok³adziny ¶cienne i pod³ogowe, malowanie ¶cian, sufitów, wymiana drzwi zewnêtrznych

II.5) G³ówny kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45310000-3
45232140-5
45333000-0
45320000-6


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-10-02

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie zrealizowa³ nale¿ycie co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie budynku lub obiektu budowlanego i obejmuj±ce swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, instalacje sanitarne w zakresie c.o., przy czym warto¶æ ka¿dej wykazanej roboty budowlanej musi wynosiæ co najmniej a) czê¶æ I PRZEWORSK 150 000,00 z³ brutto. b) czê¶æ II JAROS£AW 70 000,00 z³ brutto Wykazane przez Wykonawcê zadania przy z³o¿eniu ofert winny byæ wykonane (tj. zakoñczone np. protoko³em odbioru koñcowego lub innym równowa¿nym dokumentem 2) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob±, która zostanie skierowana do realizacji niniejszego zamówienia do pe³nienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych wydane na podstawie art. 12 ustawy Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie pe³nionej funkcji.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiaj±cy (zgodnie z tre¶ci± art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp) wykluczy równie¿ Wykonawcê: 1) w stosunku do którego otwarto likwidacjê, w zatwierdzonym przez s±d uk³adzie w postêpowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidacjê jego maj±tku lub s±d zarz±dzi³ likwidacjê jego maj±tku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844) lub którego upad³o¶æ og³oszono, z wyj±tkiem Wykonawcy, który po og³oszeniu upad³o¶ci zawar³ uk³ad zatwierdzony prawomocnym postanowieniem s±du, je¿eli uk³ad nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidacjê maj±tku upad³ego, chyba ¿e s±d zarz±dzi³ likwidacjê jego maj±tku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upad³o¶ciowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615); 2) który naruszy³ obowi±zki dotycz±ce p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, co Zamawiaj±cy jest w stanie wykazaæ za pomoc± stosownych ¶rodków dowodowych, z wyj±tkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, chyba ¿e Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³aty tych nale¿no¶ci.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia - (za³±cznik cz. II nr. 8) i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wraz z ofert± (formularzem ofertowym) ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ aktualne na dzieñ sk³adania oferty: pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy) w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie lub przez mocodawcê(ów) do podpisania oferty not- w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w dokumentach rejestrowych, pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy) w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie lub przez mocodawcê(ów) ustanawiaj±ce pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy - w przypadku podpisania oferty przez pe³nomocnika reprezentuj±cego Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji35,00
do¶wiadczenie kierownika budowy 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zmiana postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty Wykonawcy jest mo¿liwa w przypadku wyst±pienia któregokolwiek z nastêpuj±cych przypadków: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: a) si³± wy¿sz± uniemo¿liwiaj±c± wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Umow± b) przerwaniem prac przez w³a¶ciwe organy administracji rz±dowej i samorz±dowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia s±du, za co nie mo¿na przypisaæ winy Wykonawcy, ( o ilo¶æ dni zaistnia³ej okoliczno¶ci) c) konieczno¶ci± wykonania zamówieñ których, zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ a wymagane jest ich natychmiastowe wykonanie, albo wykonania czê¶ci robót inn± technologi± ni¿ za³o¿ona w ofercie Wykonawcy.(o czas niezbêdny do wykonania tych prac)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Je¿eli oferta bêdzie zawiera³a informacje objête tajemnic± przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z pó¼n. zm.), Wykonawca powinien nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert zastrzec, które informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa oraz wykazaæ, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Zamawiaj±cy zaleca, aby informacje zastrze¿one jako tajemnica przedsiêbiorstwa by³y przez Wykonawcê z³o¿one w oddzielnej wewnêtrznej kopercie opatrzonej napisem "NIE UDOSTÊPNIAÆ - TAJEMNICA PRZEDSIÊBIORSTWA".
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiaj±cy informuje, i¿ zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy, Zamawiaj±cy nie bêdzie wystêpowa³ o uzupe³nienie lub wyja¶nienie z³o¿onego w ofercie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa oraz jego uzasadnienia. Zamawiaj±cy oceni zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa oraz jego uzasadnienie. W przypadku uznania przez Zamawiaj±cego, ¿e Wykonawca nie wykaza³ w ofercie, ¿e informacje i dokumenty stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa, Zamawiaj±cy uzna to zastrze¿enie za bezskuteczne co bêdzie skutkowaæ zgodnie z uchwa³± SN z 20 pa¼dziernika 2005 r. (sygn. III CZP 74/05) odtajnieniem. W takim przypadku oferta bêdzie jawna równie¿ w zakresie nieskutecznie objêtym tajemnic± przedsiêbiorstwa, o czym Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 26 ust. 2, art. 26 ust. 3 oraz art. 90 ustawy, a z³o¿one przez niego dokumenty, o¶wiadczenia, wyja¶nienia i/lub dowody stanowiæ bêd± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy bêdzie przys³ugiwa³o prawo zastrze¿enia ich jako tajemnica przedsiêbiorstwa. Przedmiotowe zastrze¿enie Zamawiaj±cy uzna za skuteczne wy³±cznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrze¿enia, jednocze¶nie wyka¿e, i¿ dane informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Nie podlegaj± zastrze¿eniu informacje obejmuj±ce: nazwê (firmê) oraz adres Wykonawcy, cenê oferty, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki p³atno¶ci.
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-07-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Modernizacja kot³owni gazowej w budynku Inspektoratu ZUS w Przeworsku, 37-200 Przeworsk ul. Dworcowa 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:W ramach tego zadania nale¿ wykonaæ: a) - demonta¿ istniej±cej instalacji technologicznej kot³owni, oraz roboty demonta¿owe orurowania kot³owni, kot³a, demonta¿ wanny z blachy stalowej, rozbiórki konstrukcji murowych, rozbiórki posadzek b) - roboty monta¿owe zaprojektowanej instalacji technologicznej kot³owni, instalacja kot³ów, armatury, przewodów, dodatkowych urz±dzeñ c) - monta¿ komina i czopucha d) - instalacjê elektryczn± oraz instalacjê gazow± e) - roboty budowlane wynikaj±ce z monta¿u instalacji technologicznej kot³owni gazowej takie jak roboty murowane, izolacyjne, tynki, ok³adziny ¶cienne i pod³ogowe, malowanie ¶cian, sufitów, wymiana drzwi zewnêtrznych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45110000-1, 45232140-5, 45310000-3, 45333000-0, 45320000-6

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-10-02
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji35,00
do¶wiadczenie kierownika budowy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Modernizacja kot³owni gazowej w budynku Inspektoratu ZUS w Jaros³awiu, 37-500 Jaros³aw ul. S³owackiego 21.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:W ramach tego zadania nale¿ wykonaæ: a) - demonta¿ istniej±cej instalacji technologicznej kot³owni, oraz roboty demonta¿owe orurowania kot³owni, kot³a, podgrzewacza c.w.u., rozbiórki konstrukcji murowych, rozbiórki posadzek b) - roboty monta¿owe zaprojektowanej instalacji technologicznej kot³owni, instalacja kot³a, armatury, przewodów, dodatkowych urz±dzeñ c) - monta¿ komina i czopucha d) - instalacjê elektryczn± oraz instalacjê gazow± e) - roboty budowlane wynikaj±ce z monta¿u instalacji technologicznej kot³owni gazowej takie jak roboty murowane, izolacyjne, tynki, ok³adziny ¶cienne i pod³ogowe, malowanie ¶cian, sufitów, wymiana drzwi zewnêtrznych
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45110000-1, 45232140-5, 45310000-3, 45333000-0, 45320000-6

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-10-02
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji35,00
do¶wiadczenie kierownika budowy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.