eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Zorganizowanie wypoczynku letniego z programem profilaktycznym dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych ze szkół podstawowych i gimnazjów dla, których organem prowadzącym jest Gmina Piaseczno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-15

Piaseczno: Zorganizowanie wypoczynku letniego z programem profilaktycznym dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych ze szkół podstawowych i gimnazjów dla, których organem prowadzącym jest Gmina Piaseczno.
Numer ogłoszenia: 58388 - 2016; data zamieszczenia: 15.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno , ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, faks 022 70 17 692.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wypoczynku letniego z programem profilaktycznym dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych ze szkół podstawowych i gimnazjów dla, których organem prowadzącym jest Gmina Piaseczno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie wypoczynku letniego z programem profilaktycznym dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych ze szkół podstawowych i gimnazjów dla, których organem prowadzącym jest Gmina Piaseczno. Kolonie z programem profilaktycznym - łącznie 180 dzieci. Część, I Wybrzeże Morza Bałtyckiego 2 grupy po 45 dzieci - 14 dni w terminie od 25.06.2016r do 02.08.2016r (w jednym terminie, dopuszcza sie 2 budynki w jednej miejscowości) Część, II Polskie góry - 45 osób dzieci - 14 dni w terminie od 25.06.2016r do 02.08.2016r Część, III Mazury lub inny region z dostępem do akwenu (Zamawiający nie dopuszcza morza) 45 dzieci - w terminie od 25.06.2016r do 02.08.2016r Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne części TERMIN ZAMÓWIENIA Części turnusy 14 - dniowe w terminie: od 25.06.2016r do 02.08.2016r.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające. W skład zamówienia uzupełniającego wejdzie możliwość rozszerzenia ilości do 3 osób, dzieci do każdej części

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.50.00.00-4, 98.34.00.00-8, 92.00.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1- 1.500 zł, część 2 - 1.000 zł, część 3- 1.000 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla części I II III Wykonawca winien przedstawić w wykazie minimum 1 usługę której przedmiot jest związany z przedmiotem zamówienia to jest zorganizowaniem kolonii letnich o wartości minimum 40.000 zł brutto każda na każdą z części wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Uwaga. W przypadku składania ofert tylko na jedną cześć wystarczy przedstawić tylko 1 poświadczenie. W przypadku składania ofert na wszystkie części wymagane są łącznie 3 poświadczenia z zaznaczeniem, które poświadczenie jest do której części. Doświadczenie winno być poparte załączeniem dowodu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Powyższe winno być udokumentowane zgodnie z pkt 4.2) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stwierdzający, że osoby te posiadają stosowne uprawnienia do opieki nad dziećmi. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: W przypadku części I i II III przedstawią wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stwierdzających, że osoby te posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie. Fachowa kadra opiekuńcza kolonii to: kierownik - ( nie dopuszcza się możliwości pełnienia innych funkcji w terminie realizacji niniejszego zadania, ograniczenie obejmuje również inne równoległe zadania wykonawcy), wychowawcy (na jednego wychowawcę nie więcej niż 10 dzieci ) potwierdzone doświadczeniem wychowawcy kolonijnego min. 4 lata - ( w przypadku złożenia oferty na dwa oddzielne budynki odpowiednia ilość kadry oraz kierownik) , na każdej części grupie przewodnik ( posiadający uprawnienia) , ratownik (posiadający uprawnienia) psycholog, ( posiadający uprawnienia do realizacji programów profilaktycznych) pielęgniarka, (obecność w placówce - 24 godz. na dobę w miejscu zakwaterowania dzieci). Dokumenty kadry zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21.01.1997r. ( Dz. U. Nr 12 poz. 66 i 67 z późn. zm.) Opieka lekarza na telefon. Zgodnie z założeniami wymienionymi w zał. A Osoby te będą odpowiedzialne za świadczenie usługi, przedstawią stosowne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności a wykonawca przedstawi informacje o podstawie dysponowania taką osobą. Powyższe winno być udokumentowane oświadczeniem zgodnie z pkt 4.3 SIWZ a dokumenty przedłożone przed podpisaniem umowy zgodnie z pkt 13.6 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) przedstawią wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1; 2) dowód wpłaty /wniesienia wadium - zgodnie z pkt. 9.9.7 SIWZ; W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek bankowy - należy przedstawić dowód wpłaty. Wadium wniesione w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, należy złożyć w oryginale w depozycie w kasie Urzędu Miasta i Gminy. W ofercie należy pozostawić kserokopię i dowód wniesienia do depozytu kasy Gminy. Dopuszcza się dołączenie w odrębnej kopercie tylko dowodu wniesienia wadium. 3) W przypadku składania oferty na część I , II, III, szczegółowe założenia programu kolonii (w tym program poszczególnych dni, zajęcia w miejscu wypoczynku, zajęcia sportowe, wycieczki piesze, wyjazdowe, godziny posiłków). Program profilaktyczny dla dzieci i młodzieży zgodnie z wymogami wymienionymi w zał. A, konkretne szczegółowe zagadnienia do realizacji, metodologia. Wykonawca przedstawi założenia do programu kolonii z programem profilaktycznym, lokalizację terenu w proponowanych ośrodkach, propozycję alternatywnych zajęć na wypadek niepogody. Szczegółowy program kolonii na odpowiednią ilość dni. Propozycja dodatkowych atrakcji np. zajęcia sportowe, turnieje, gry, zabawy, wycieczki autokarowe, i inne zgodnie z założeniami i minimalnymi wymaganiami wymienionymi w zał. A. 4) Zakwaterowanie w budynku z podaniem dokładnego adresu (zdjęcia i foldery budynku). Aktualne zdjęcia, foldery obiektu i przylegającego terenu mają uwzględniać pokoje z łazienkami, stołówki, świetlice, teren i inne pomieszczenia obiektu w którym będą przebywać dzieci. Standard obiektu przy założeniu minimum, który jest opisany w zał. A. Zamawiający zastrzega sobie możliwość osobistej oceny standardu obiektu przed rozstrzygnięciem przetargu po wcześniejszym uzgodnieniu z wykonawcą oraz zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli w trakcie trwania wypoczynku. 5) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu pozytywnej opinii Sanepidu i p.poż. dla proponowanego obiektu wypoczynku. Oświadczenie wykonawcy, że obiekt zostanie zgłoszony do właściwego Kuratorium Oświaty o wypoczynku dzieci i młodzieży z Gminy Piaseczno. 6) Oświadczenie wykonawcy, że obiekt oraz teren wokół niego, na którym będą przebywać dzieci jest ogrodzony, strzeżony i zabezpieczony a budynek murowany posiadający zaplecze rekreacyjne oraz stołówkę z zapleczem kuchennym. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Program kolonii - 20
  • 3 - Położenie ośrodka - 15
  • 4 - Standard ośrodka - 35

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaseczno.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno, pok 75, III piętro osobiście lub za zaliczeniem pocztowym 18 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno, pok 75..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wybrzeże Morze Bałtyckie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 grupy po 45 dzieci - 14 dni w terminie od 25.06.2016r do 02.08.2016r.( w jednym terminie dopuszcza się 2 budynki w jednej miejscowości )..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 98.34.00.00-8, 92.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Program kolonii - 20
    • 3. Położenie ośrodka - 15
    • 4. Standard ośrodka - 35

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Polskie Góry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 45 osób / dzieci - 14 dni w terminie od 25.06.2016 do 02.08.2016r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 98.34.00.00-8, 92.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Program kolonii - 20
    • 3. Położenie ośrodka - 15
    • 4. Standard ośrodka - 35

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mazury lub inny region z dostępem do akwenu ( Zamawiający nie dopuszcza morza).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 45 dzieci w terminie od 25.06.2016 do 02.08.2016r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 98.34.00.00-8, 92.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Program kolonii - 20
    • 3. Położenie ośrodka - 15
    • 4. Standard ośrodka - 35

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.