eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Ma³opolska Karta Aglomeracyjna - budowa systemu zarz±dzania transportem zbiorowym w Województwie Ma³opolskim cz. II : Opracowanie Studium Technicznego dla rozwoju i rozbudowy systemu Ma³opolska Karta Aglomeracyjna (MKA).

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-09-07



Og³oszenie nr 583874-N-2017 z dnia 2017-09-07 r.

Zarz±d Dróg Wojewódzkich w Krakowie: Ma³opolska Karta Aglomeracyjna - budowa systemu zarz±dzania transportem zbiorowym w Województwie Ma³opolskim cz. II : Opracowanie Studium Technicznego dla rozwoju i rozbudowy systemu Ma³opolska Karta Aglomeracyjna (MKA).
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarz±d Dróg Wojewódzkich w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 58889000000, ul. ul. B. G³owackiego  56 , 30085   Kraków, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 12 44 65 700, 44 65 810, e-mail i.gesiarz@zdw.krakow.pl, faks 12 44 65 702.
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zdw.krakow.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej - za pomoc± operatora pocztowego, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Zarz±d Dróg Wojewódzkich w Krakowie ul G³owackiego 56 , 30-085 Kraków , pok. 220


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ma³opolska Karta Aglomeracyjna - budowa systemu zarz±dzania transportem zbiorowym w Województwie Ma³opolskim cz. II : Opracowanie Studium Technicznego dla rozwoju i rozbudowy systemu Ma³opolska Karta Aglomeracyjna (MKA).
Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-76/17
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium technicznego dla rozwoju i rozbudowy systemu Ma³opolska Karta Aglomeracyjna (MKA) w postaci analiz dotycz±cych wskazanych w OPZ aspektów zwi±zanych z przeznaczonym do realizacji w latach 2017-2020 zadaniu polegaj±cym na rozbudowie systemu MKA, tj. m.in.: o wykonanie analizy technologicznej i formalnoprawnej dotycz±cej wdro¿enia w systemie MKA us³ugi CICO dedykowanej dla u¿ytkowników karty MKA, o opracowanie analizy technologicznej i formalnoprawnej dotycz±cej wdro¿enia w systemie MKA us³ugi CICO dedykowanej dla u¿ytkowników aplikacji mobilnej iMKA, o opracowanie analizy technologicznej dotycz±cej rozbudowy i rozwoju aplikacji mobilnej iMKA, o opracowanie analizy technologicznej i formalnoprawnej dotycz±cej rozbudowy systemu centralnego zarz±dzaj±cego systemem MKA, o analiza kierunków rozwoju us³ug transportowych w systemie MKA, o analiza wprowadzenia do systemu MKA podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ zwi±zan± z prywatnym przewozem osób na terenie Województwa Ma³opolskiego. Opracowane przez Wykonawcê studium techniczne stanowi³o bêdzie podstawê do opracowania przez Zamawiaj±cego dokumentów stanowi±cych opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadañ zwi±zanych z rozbudow± systemu MKA, w zwi±zku z czym tre¶æ przedmiotowego studium technicznego winna respektowaæ wymogi dotycz±ce opisu przedmiotu zamówienia wynikaj±ce z przepisów ustawy - Prawo zamówieñ publicznych. Szczegó³owe okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi±cy za³. nr 1 do SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 71.24.10.00 - Studia wykonalno¶ci, us³ugi doradcze, analizy
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia : 3 miesi±ce od daty zawarcia umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia w ramach tego warunku szczegó³owych wymagañ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia w ramach tego warunku szczegó³owych wymagañ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy w ramach tego warunku okre¶la minimalne poziomy zdolno¶ci: I. Wykonawca spe³nia warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, wykona³: o minimum jedno opracowanie w postaci dokumentacji (studium, koncepcja, projekt, inne opracowanie), która stanowi³a podstawê do opracowania opisu przedmiotu zamówienia lub stanowi³a opis przedmiotu zamówienia dla zadania dotycz±cego budowy lub rozbudowy systemu informatycznego przeznaczonego do zarz±dzania sprzeda¿± i sprzeda¿y us³ug zwi±zanych z publicznym transportem zbiorowym, o minimum jedn± analizê dotycz±c± funkcjonuj±cego systemu informatycznego przeznaczonego do zarz±dzania sprzeda¿± i sprzeda¿y us³ug zwi±zanych z publicznym transportem zbiorowym. Wskazane wy¿ej us³ugi mog³y byæ wykonane w ramach jednego lub odrêbnych zadañ. II. Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje: 1) minimum jedn± osob± na stanowisko ANALITYKA specjalizuj±cego siê w analizach systemów informatycznych, która w okresie ostatnich dwóch lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykona³a co najmniej jedn± analizê funkcjonuj±cego systemu informatycznego zarz±dzaj±cego sprzeda¿± us³ug lub towarów, 2) minimum jedn± osob± na stanowisko PROJEKTANTA specjalizuj±cego siê w projektowaniu UX/UI, która w okresie ostatnich dwóch lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykona³a co najmniej jedn± analizê UX/UI aplikacji mobilnych. Zamawiaj±cy wymaga wskazania dwóch ró¿nych osób na stanowisko analityka (ppkt 1) i stanowisko projektanta (ppkt 2).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1)W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty i o¶wiadczenia: a)odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa wy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w stosunku do: a) podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy PZP, b)Podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a którzy nie s± podmiotami, na zasobach których polega Wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w pkt 1) ich dotycz±ce.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty i o¶wiadczenia: a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; Wykonawca w przedmiotowym wykazie wska¿e us³ugi okre¶lone w warunku wskazanym w cz.II pkt 3.1.3.1.SIWZ oraz z³o¿y dowody, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie. Przedmiotowy wykaz us³ug nale¿y z³o¿yæ na formularzu udostêpnionym w ramach SIWZ - wzór przedmiotowego o¶wiadczenia stanowi za³. nr 5 SIWZ. b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wykonawca w przedmiotowym wykazie wska¿e osoby w zakresie okre¶lonym w warunku wskazanym w cz.II pkt 3.1.3.2.SIWZ . Przedmiotowy wykaz osób nale¿y z³o¿yæ na formularzu udostêpnionym w ramach SIWZ - wzór przedmiotowego o¶wiadczenia stanowi za³. nr 6 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1)ZOBOWI¡ZANIE INNEGO PODMIOTU W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca zobowi±zany jest wraz z ofert± z³o¿yæ zobowi±zania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. 2)O¦WIADCZENIE W SPRAWIE GRUPY KAPITA£OWEJ Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protoko³u z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Sk³adaj±c ofertê Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przetargowe na czas równy okresowi zwi±zania ofert± w wysoko¶ci: 4 000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100).


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena50,00
do¶wiadczenie personelu kluczowego 50,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne s± zmiany postanowieñ umowy w zakresie okre¶lonym w art. 144 ustawy PZP. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, które mog± dotyczyæ w szczególno¶ci nastêpuj±cych przypadków: 1) zmiana postanowieñ niniejszej umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu niniejszej umowy, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, na zasadach okre¶lonych w niniejszej umowie, 2) zmiana, w tym wyd³u¿enie, terminu wykonania zamówienia w zwi±zku z: a) konieczno¶ci± wykonania zamówieñ dodatkowych niezbêdnych do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego lub innych zamówieñ powi±zanych, których udzielenie i wykonanie sta³o siê konieczne lub celowe i które maj± wp³yw na termin realizacji niniejszego zamówienia, b) wyst±pieniem okoliczno¶ci, których strony niniejszej umowy nie by³y w stanie przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, c) zaistnieniem innych okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy, a maj±cych wp³yw na termin realizacji zamówienia, d) zmian± przepisów prawnych obowi±zuj±cych w dniu zawarcia niniejszej umowy, maj±c± wp³yw na realizacjê zamówienia, - pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego; termin realizacji zamówienia mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas trwania okoliczno¶ci stanowi±cych przeszkody w realizacji przedmiotu niniejszej umowy, 3) zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeñ wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych tak± zmianê, w szczególno¶ci wynikaj±cych z zapisów planu rzeczowo-finansowego Zamawiaj±cego, 4) zmiana postanowieñ niniejszej umowy w sytuacji wyst±pienia zamówieñ dodatkowych lub innych zamówieñ powi±zanych, niezbêdnych do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie sta³o siê konieczne lub celowe i które maj± wp³yw na realizacjê niniejszego zamówienia, 5) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego niniejszej umowy niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia zwi±zane z: a) konieczno¶ci± spowodowan± zmian± obowi±zuj±cych przepisów prawa powoduj±c±, ¿e realizacja przedmiotu niniejszej umowy w niezmienionej postaci stanie siê niecelowa, b) zaistnieniem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia niniejszej umowy, c) zaistnieniem niemo¿liwych do wcze¶niejszego przewidzenia i niezale¿nych od stron niniejszej umowy okoliczno¶ci powoduj±cych niecelowo¶æ, zbêdno¶æ, czy bezzasadno¶æ realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia z punktu widzenia Zamawiaj±cego lub realizowanego zamówienia, przy jednoczesnym obni¿eniu wynagrodzenia umownego o warto¶æ niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia, d) zaistnieniem innej niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia niniejszej umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania niniejszej umowy zgodnie z SIWZ; 6) zmiany porz±dkuj±ce i informacyjne zmiany postanowieñ niniejszej umowy, w szczególno¶ci zwi±zane ze zmian± danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony niniejszej umowy i osób reprezentuj±cych strony (w szczególno¶ci z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych); 7) zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy zamówienia, je¿eli po stronie Wykonawcy wystêpuj± podmioty dzia³aj±ce wspólnie, o których mowa w art. 23 i 141 ustawy PZP (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) i w trakcie realizacji niniejszej umowy wyst±pi± okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±ce lub utrudniaj±ce dalsze dzia³anie wszystkim podmiotom tworz±cym stronê wykonawcz±, w szczególno¶ci, gdyby zosta³a og³oszona upad³o¶æ lub otwarta zosta³a likwidacja jednego lub kilku z tych podmiotów - w takim przypadku dopuszcza siê za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego przejêcie obowi±zków Wykonawcy niniejszej umowy przez pozosta³e podmioty tworz±ce stronê wykonawcz± celem dokoñczenia realizacji niniejszej umowy na niezmienionych warunkach przedmiotowych; 8) zmiany postanowieñ umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego spo³eczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu spo³ecznego lub interesu Zamawiaj±cego jako dysponenta ¶rodków publicznych, a polegaj±ce m.in. na mo¿liwo¶ci ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczno¶ci niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia, obni¿enia wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad p³atno¶ci wynagrodzenia umownego w zwi±zku z realizacj± p³atno¶ci w ramach programów zewnêtrznych lub potrzeb± wydatkowania ¶rodków bud¿etowych ujêtych w planie rzeczowo-finansowym Zamawiaj±cego z uwagi na zamkniêcie danego roku bud¿etowego, czy zaistnieniem innej okoliczno¶ci uzasadniaj±cej wprowadzenie takiej modyfikacji; 9) rozwi±zania za porozumieniem stron umowy w ca³o¶ci lub w czê¶ci wraz z dokonaniem pomiêdzy stronami rozliczenia umowy poprzez wyp³atê wynagrodzenia za zrealizowany zakres umowy (wraz z przeniesieniem praw autorskich do wykonanych opracowañ oraz udzieleniem gwarancji i rêkojmi na zrealizowany zakres umowy) i uwzglêdnieniu niewyp³acenia wynagrodzenia za niezrealizowany zakres umowy, w szczególno¶ci w przypadku, gdyby w toku wykonywania przedmiotu umowy okaza³o siê, i¿ jego dokoñczenie by³oby niemo¿liwe, niezasadne, niecelowe lub bezprzedmiotowe ze wzglêdów ekonomicznych, technicznych, spo³ecznych, lub innych istotnych z punktu widzenia Wykonawcy, Zamawiaj±cego lub interesu publicznego, w szczególno¶ci w razie stwierdzenia technicznej niemo¿liwo¶ci wykonania przedmiotu umowy lub realizacji przedmiotu opracowañ w ¶wietle wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, znacznego zwiêkszenia kosztów wykonania przedmiotu umowy lub realizacji przedmiotu opracowañ w ¶wietle wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, znacznego pogorszenia siê sytuacji ekonomiczno-finansowej Wykonawcy, og³oszenia upad³o¶ci lub otwarcia / zarz±dzenia likwidacji Wykonawcy, czy te¿ wyst±pienia innych okoliczno¶ci faktycznych, prawnych, ekonomicznych czy technicznych / technologicznych, które mog± zwiêkszaæ ryzyko nienale¿ytego wykonania zamówienia lub wykonania zamówienia niezasadnego, niemo¿liwego, czy niecelowego; 10) inne zmiany postanowieñ niniejszej umowy zwi±zane z zaistnieniem okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-09-20, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. Kryterium do¶wiadczenie personelu kluczowego obejmuje nastêpuj±ce podkryteria : 1)dodatkowe (ponad do¶wiadczenie wymagane dla tej osoby w ramach warunku udzia³u w postêpowaniu okre¶lonego w cz. II pkt 3.1.3.2. ppkt 1) SIWZ do¶wiadczenie osoby na stanowisko ANALITYKA dotycz±ce: 1.1) opracowania dokumentacji stanowi±cych opis przedmiotu zamówienia - 30 % W przedmiotowym kryterium ocenie podlegaæ bêdzie wykazanie dodatkowego do¶wiadczenia osoby podanej na stanowisko ANALITYKA polegaj±cego na opracowaniu dokumentacji (studia, koncepcje, projekty, inne opracowania), które stanowi³y podstawê do opracowania opisu przedmiotu zamówienia lub stanowi³y opis przedmiotu zamówienia dla zadañ dotycz±cych budowy lub rozbudowy systemów informatycznych przeznaczonych do zarz±dzania sprzeda¿± i sprzeda¿y us³ug zwi±zanych z publicznym transportem zbiorowym. 1.2) wykonania analiz - 10 % W przedmiotowym kryterium ocenie podlegaæ bêdzie wykazanie dodatkowego do¶wiadczenia osoby podanej na stanowisko ANALITYKA polegaj±cego na wykonaniu analiz dotycz±cych funkcjonuj±cych systemów informatycznych przeznaczonych do zarz±dzania sprzeda¿± i sprzeda¿y us³ug zwi±zanych z publicznym transportem zbiorowym. Do¶wiadczenie osoby podanej na stanowisko ANALITYKA wykazywane w ramach przytoczonego warunku udzia³u w postêpowaniu (cz. II pkt 3.1.3.2. ppkt 1) SIWZ oraz w ramach niniejszego kryterium nie mo¿e siê dublowaæ (w ramach kryterium odno¶nie tej osoby mo¿na wykazaæ jedynie do¶wiadczenie zwi±zane z wykonaniem innych zadañ ni¿ wskazywane w ramach warunku). 2)dodatkowe (ponad do¶wiadczenie wymagane dla tej osoby w ramach warunku udzia³u w postêpowaniu okre¶lonego w cz. II pkt 3.1.3.2. ppkt 2 SIWZ do¶wiadczenie osoby na stanowisko PROJEKTANTA dotycz±ce wykonania analiz - 10 % W przedmiotowym kryterium ocenie podlegaæ bêdzie wykazanie dodatkowego do¶wiadczenia osoby podanej na stanowisko PROJEKTANTA polegaj±cego na wykonaniu analiz UX/UI aplikacji mobilnych. Do¶wiadczenie osoby podanej na stanowisko PROJEKTANTA wykazywane w ramach przytoczonego warunku udzia³u w postêpowaniu (cz. II pkt 3.1.3.2. ppkt 2 SIWZ) oraz w ramach niniejszego kryterium nie mo¿e siê dublowaæ (w ramach kryterium odno¶nie tej osoby mo¿na wykazaæ jedynie do¶wiadczenie zwi±zane z wykonaniem innych zadañ ni¿ wskazywane w ramach warunku). II. Planowane jest zg³oszenie zadania do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. W przypadku otrzymania dofinansowania z EFRR Wykonawca bêdzie zobowi±zany do stosowania wymogów zwi±zanych z promocj± projektu polegaj±c± na stosowaniu logo programu RPO w dokumentach zamówienia. Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej, które mia³y byæ przyznane na wspó³finansowanie zadania.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.