eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Studium korytarzowe oraz studium techniczno - ekonomiczno - środowiskowe wraz z materiałami do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla budowy Obwodnicy Starogardu Gdańskiego na parametrach drogi GP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-24

Starogard Gdański: Studium korytarzowe oraz studium techniczno - ekonomiczno - środowiskowe wraz z materiałami do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla budowy Obwodnicy Starogardu Gdańskiego na parametrach drogi GP
Numer ogłoszenia: 58385 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Starogard Gdański , ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 5306006, faks 58 5306111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Studium korytarzowe oraz studium techniczno - ekonomiczno - środowiskowe wraz z materiałami do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla budowy Obwodnicy Starogardu Gdańskiego na parametrach drogi GP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Studium korytarzowe oraz studium techniczno - ekonomiczno - środowiskowe wraz z materiałami do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla budowy Obwodnicy Starogardu Gdańskiego na parametrach drogi GP. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści /SIWZ/ w - Załączniku nr 1 do SIWZ zatytułowanym OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.). 3) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek 83 8340 0001 0001 1400 2000 0005 z opisem /wadium na studium korytarzowe oraz STES dla budowy Obwodnicy Starogardu Gdańskiego . Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy składać w oryginale. Zaleca się złożenie oryginału dokumentu wadialnego w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 5 i wpięcie kopii z potwierdzeniem złożenia do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za pełniony o ile Wykonawca wykaże wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług projektowych polegających na opracowaniu: - dwóch STEŚ budowy dróg lub - dwóch koncepcji programowo - przestrzennych budowy dróg lub jednego STEŚ i jednej koncepcji programowo - przestrzennej budowy dróg co najmniej klasy GP - dwujezdniowych o długości łącznej min. 6 km. W przypadku oferty wspólnej Wykonawców warunek można spełnić łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za pełniony o ile Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w   wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące. 1. Osoba proponowana do pełnienia funkcji Projektanta drogowego - 2 osoby - wymagane minimalne doświadczenie i kwalifikacje dla każdej z dwóch osób: wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane projektowe bez ograniczeń w zakresie projektowania dróg, wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert: - dwóch STEŚ budowy dróg lub - dwóch koncepcji programowo - przestrzennych budowy dróg lub - jednego STEŚ i jednej koncepcji programowo - przestrzennej budowy dróg co najmniej klasy GP - dwujezdniowych o długości łącznej min. 6 km. 2. Osoba proponowana do pełnienia funkcji Projektanta mostowego - 2 osoby, - wymagane minimalne doświadczenie i kwalifikacje dla każdej z dwóch osób: wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane projektowe mostowe lub budowlane bez ograniczeń, wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert dwóch projektów koncepcji programowo - przestrzennych budowy lub przebudowy obiektów mostowych o długości przęsła min. 20 m w ciągu dróg co najmniej klasy GP - dwujezdniowych. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych powyżej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 88
  • 2 - jakość - 12

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. ZAMAWIAJĄCY ma prawo polecić dokonywanie zmiany w Umowie, tj. nakazać: a) pominąć jakieś opracowania projektowe lub ich elementy, b) zmienić kolejność i termin wykonania opracowań projektowych lub ich elementów, c) wykonać zamienne opracowania projektowe lub ich elementy, a WYKONAWCA powinien wykonać każde z tych poleceń. 2. Polecenie przez ZAMAWIAJĄCEGO zmiany nie unieważnia w jakiejkolwiek mierze Umowy, ale skutki zmiany mogą stanowić podstawę do zmiany - na wniosek WYKONAWCY - wynagrodzenia i terminu zakończenia opracowań projektowych. 3. WYKONAWCA nie wprowadzi żadnej ze zmian, o których mowa w ust. 1, bez polecenia ZAMAWIAJĄCEGO. Wprowadzenie tych zmian bez polecenia ZAMAWIAJĄCEGO stanowi podstawę do odstąpienia przez ZAMAWIAJĄCEGO od Umowy z winy WYKONAWCY. 4. Polecenie zmiany, wydane zgodnie z postanowieniami § 11 ust. 1, może stanowić podstawę do wydłużenia terminu wykonania lub wzrostu wynagrodzenia wynikającego z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. WYKONAWCA powinien przedłożyć do akceptacji ZAMAWIAJĄCEGO, w ciągu 7 dni od otrzymania polecenia zmiany, propozycję zawierającą: a) opis działań, czynności i opracowań niezbędnych do realizacji prac projektowych objętych poleceniem zmiany, b) materiały zawierające wszelkie niezbędne modyfikacje zobowiązań umownych, c) dostosowanie wynagrodzenia zgodnie z zasadami określonymi w ust. 2. - jeśli zachodzi taka potrzeba. 5. Jeżeli polecenie zmiany, wydane zgodnie z postanowieniami § 11 ust. 1, może stanowić podstawę do skrócenia terminu wykonania, zmniejszenia wynagrodzenia to na wniosek ZAMAWIAJĄCEGO strony Umowy ustalą nowe terminy wykonania i zmniejszenie wynagrodzenia. 6. Jeżeli prace projektowe wynikające z polecenia zmiany odpowiadają opisowi w Tabeli Opracowań Projektowych nie zawierają ceny jednostkowej lub nie odpowiadają opisowi żadnej pozycji w Tabeli Opracowań Projektowych, WYKONAWCA powinien przedłożyć do akceptacji ZAMAWIAJĄCEGO kalkulację indywidualną proponowanej ceny tych prac. W kalkulacji indywidualnej WYKONAWCA uwzględni metodę wyceny i składniki ceny jakie zastosował do wyceny tych pozycji z Tabeli Opracowań Projektowych, które posiadają najbardziej zbliżony charakter do przedmiotu zmiany. Oprócz kalkulacji ceny dla przedmiotu zmiany, WYKONAWCA powinien przedłożyć kalkulację ceny, tych pozycji z Tabeli Opracowań Projektowych, które posiadają najbardziej zbliżony charakter do przedmiotu zmiany. 7. WYKONAWCA może wystąpić do ZAMAWIAJĄCEGO o przedłużenie okresu realizacji Umowy, dołączając odpowiednie uzasadnienie, jeśli termin wykonania opracowań projektowych może nie być dotrzymany z jednej z następujących przyczyn: a) siły wyższej, b) ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ na termin wykonania, co nie wynika z winy WYKONAWCY. Po otrzymaniu uzasadnienia ZAMAWIAJĄCY sprawdzi w ciągu 7 dni jego zgodność z warunkami Umowy i jeśli nie będzie miał zastrzeżeń to zaakceptuje przedłużenie okresu realizacji Umowy. Przedłużenie okresu realizacji Umowy zostanie potwierdzone aneksem do Umowy. 8. Przez siłę wyższą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od Stron, - którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie, a która ma wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.starogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Starogard Gdański, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański koszt SWIZ 1000 zł+VAT..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Starogard Gdański, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, Biuro Obsługi Klienta pok. nr 01..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) W ramach kryterium /Jakość/ punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 12 punktów, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w Formularzu Oferta. 2) Sposób przyznawania punktów w kryterium /Jakość/: a) Kryterium Jakość podzielone jest na poniższe Podkryteria: Podkryterium 1 - Zapewnienie przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia skutecznego sprawdzenia rozwiązań projektowych - maksymalnie 10 pkt Podkryterium 2 - Zapewnienie przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia bezpiecznych rozwiązań projektowych - maksymalnie 2 pkt b) Sposób przyznawania punktów w kryterium /Jakość/: Podkryterium 1 - Zapewnienie przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia skutecznego sprawdzenia rozwiązań projektowych - maksymalnie 10 pkt. 3 punkty za sprawdzenie oraz przekazanie Raportu ze sprawdzenia rozwiązań projektowych (zgodnie z wymaganiami określonymi OPISIE  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA) przez Sprawdzających branży drogowej (Sprawdzających w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane) w terminie 2 miesięcy przed zrealizowaniem przedmiotu zamówienia (z zachowaniem terminów pośrednich określonych w Specyfikacji P-00.00 pkt. 5.1.2.), zgodnie z oświadczeniem złożonym w Formularzu Oferta. 3 punkty za sprawdzenie oraz przekazanie Raportu ze sprawdzenia rozwiązań projektowych (zgodnie z wymaganiami określonymi w OPISIE PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA) przez Sprawdzających branży mostowej (Sprawdzających w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane) w terminie 2 miesięcy przed zrealizowaniem przedmiotu zamówienia (z zachowaniem terminów pośrednich określonych w Specyfikacji P-00.00 pkt. 5.1.2.), zgodnie z oświadczeniem złożonym w Formularzu Oferta. 2 punkty za sprawdzenie oraz przekazanie Raportów ze sprawdzenia rozwiązań projektowych (zgodnie z wymaganiami określonymi w OPISIE  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA) przez Sprawdzających branży geotechnicznej (Sprawdzających w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane) w terminie 2 miesięcy przed zrealizowaniem przedmiotu zamówienia (z zachowaniem terminów pośrednich określonych w Specyfikacji P-00.00 pkt. 5.1.2.), zgodnie z oświadczeniem złożonym w Formularzu Oferta. 2 punkty za sprawdzenie oraz przekazanie Raportu ze sprawdzenia rozwiązań projektowych (zgodnie z wymaganiami określonymi w OPISIE PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA) przez Sprawdzających (Sprawdzających w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane) wszystkich pozostałych branż (tj. poza branżą drogową, mostową oraz geotechniczną) w terminie 2 miesięcy przed zrealizowaniem przedmiotu zamówienia (z zachowaniem terminów pośrednich określonych w Specyfikacji P-00.00 pkt. 5.1.2.), zgodnie z oświadczeniem złożonym w Formularzu Oferta. Podkryterium 2 - Zapewnienie przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia bezpiecznych rozwiązań projektowych - maksymalnie 2 pkt. 1 punkt za przeprowadzenie Audytu BRD w rozumieniu Ustawy o drogach publicznych przez 2 uprawnionych Audytorów BRD oraz przekazanie Raportów Audytu BRD (zgodnie z wymaganiami określonymi w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) w terminie 2 miesięcy przed zrealizowaniem przedmiotu zamówienia (z zachowaniem terminów pośrednich określonych w Specyfikacji P-00.00 pkt. 5.1.2.), zgodnie z oświadczeniem złożonym w Formularzu Oferta. lub 2 punkty za przeprowadzenie Audytu BRD w rozumieniu Ustawy o drogach publicznych przez Zespół Audytorów, składający się z co najmniej 3 uprawnionych Audytorów BRD oraz przekazanie Raportów Audytu BRD /zgodnie z wymaganiami określonymi w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) w terminie 2 miesięcy przed zrealizowaniem przedmiotu zamówienia (z zachowaniem terminów pośrednich określonych w Specyfikacji P-00.00 pkt. 5.1.2.), zgodnie z oświadczeniem złożonym w Formularzu Oferta. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksimum 12 pkt. w kryterium /Jakość/.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.