eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nielisz › Przebudowa Modernizacja nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Nielisz w 2016r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-15

Nielisz: Przebudowa Modernizacja nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Nielisz w 2016r.
Numer ogłoszenia: 58288 - 2016; data zamieszczenia: 15.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nielisz , Nielisz 279, 22-413 Nielisz, woj. lubelskie, tel. 84 63 12 727, faks 84 63 12 715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/nielisz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Modernizacja nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Nielisz w 2016r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa Modernizacja) nawierzchni niżej wymienionych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Nielisz w 2016r: 1 Przebudowa Modernizacja drogi gminnej nr 110165L i drogi wewnętrznej dz. geod. nr 348 w miejscowości Staw Noakowski na odcinku 284 mb 2 Przebudowa Modernizacja drogi wewnętrznej działka geod. nr 262 w miejscowości Wólka Nieliska na odcinku 111 mb 3 Przebudowa Modernizacja drogi gminnej nr 110166L w miejscowości Średnie Małe na odcinku 305 mb 4 Przebudowa Modernizacja drogi gminnej nr 110164L w miejscowości Staw Ujazdowski Kolonia na odcinku 188 mb 5 Przebudowa Modernizacja drogi gminnej nr 110182L w miejscowości Złojec na odcinku 308 mb 6 Przebudowa Modernizacja drogi gminnej nr 110169L w miejscowości Ruskie Piaski na odcinku 250 mb 7 Przebudowa Modernizacja drogi gminnej nr 110178L w miejscowości Kolonia Deszkowice na odcinku 251 mb 8 Przebudowa Modernizacja drogi gminnej nr 110167L w miejscowości Ujazdów na odcinku 255 mb 9 Przebudowa Modernizacja drogi gminnej nr 110170L w miejscowości Wólka Złojecka na odcinku 205 mb 10 Przebudowa Modernizacja drogi gminnej nr 11681L w miejscowości Nielisz na odcinku 95 mb 11 Przebudowa Modernizacja drogi wewnętrznej działka geodezyjna nr 1778 w miejscowości Nielisz na odcinku 435 mb.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie art.67 ust.1 pkt.6 i pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50%wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium nie później niż do dnia 01.04.2016 r. godz. 10 : 00 wadium musi być do tej godziny na koncie Zamawiającego w kwocie 10 000,00 zł dziesięć tysięcy zł 2. Wadium należy wnieść w pieniądzu na konto Zamawiającego - nr 93 9628 0007 2001 0000 0013 3351 w Banku Spółdzielczym w Nieliszu z.s. Stawie Noakowskim z dopiskiem wadium na przebudowę modernizację nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Nielisz w 2016r. Zamawiający nie będzie przyjmował wpłaty wadium gotówką w kasie Banku mieszczącego się w budynku Urzędu Gminy w Nieliszu. 3. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest przez Zamawiającego na rachunku bankowym i podlega oprocentowaniu. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż gotówka należy wprowadzić zapis umożliwiający zatrzymanie wadium przez Zamawiającego na podstawie art. 46 ust . 4a ustawy Prawo zamówień publicznych . W przypadku braku takiego zapisu oferta zostanie potraktowana jak w przypadku braku wpłaty wadium - zostanie odrzucona. 4. Oferta która nie będzie zabezpieczona wadium odpowiadającemu powyższym wymaganiom, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 5. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od daty składania ofert. 7. W ofercie należy złożyć potwierdzenie wniesienia wadium. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli a odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy c nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w części IV niniejszej Instrukcji, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie art. 46 ust. 2 pkt. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium na zasadach podanych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych oprócz przypadku opisanego w art. 46 ust. 4 a ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- zał. nr 2 do formularza oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie składa następujące dokumenty wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w załączonych dokumentach poświadczających należy potwierdzić wykonanie co najmniej jednego zadania o charakterze i zakresie porównywalnym do zamówienia na Przebudowę Modernizację nawierzchni niżej wymienionych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Nielisz o wartości min. 200 000,00 złotych brutto- załącznik nr 4 do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym składa następujące dokumenty Wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi zasobami Wykonawca ma dysponować niżej podanymi w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu załącznik Nr 3 do niniejszej Instrukcji. Lp. TYP I CHARAKTERYSTYKA SPRZĘTU MIN. WYMAGANA LICZBA JEDNOSTEK 1. Walec statyczny samojezdny 10 t 1 2. Walec statyczny samojezdny ogumiony 1 3. Walec wibracyjny samojezdny 1 4. Ubijak spalinowy 1 5. Samochód samowyładowczy 5 t 2 6. Samochód samowyładowczy 10 t - 15 t 2 8. Rozkładarka mas bitumicznych 1 9. Stacjonarna wytwórnia mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym, powinna zapewniać warunki ochrony środowiska i produkcję nie mniejszą niż 80 ton/h 1) 1 1) Wytwórnia mas bitumicznych - lokalizacja powinna umożliwiać transport masy mineralno asfaltowej od załadunku do rozładunku zapewniającym zachowanie wymaganych właściwości i wymaganej temperatury przy wbudowaniu. Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje wytwórnią mas bitumicznych, Zamawiający dopuszcza zakup mieszanki mineralno-asfaltowej. Wytwórnia mas bitumicznych, z której będzie dostarczana mieszanka również zakupiona powinna być zlokalizowana w takiej odległości , że czas liczony od chwili zakończenia załadunku samochodu na wytwórni do chwili rozpoczęcia wbudowywania mieszanki nie będzie przekraczał 2 dwóch godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz cech jakościowych mieszanki. 5. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6 Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza podzlecić roboty, to Podwykonawca musi być wskazany w ofercie - załącznik Nr 5 do niniejszej instrukcji należy przedstawić jego doświadczenie. Na podstawie art.36b ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalizacji do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w celu obsadzania niżej podanego stanowiska. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na to stanowisko. - załącznik Nr 2 do niniejszej Instrukcji. Lp. STANOWISKO Minimalna liczba personelu Nr uprawnień i data wydania 1. Kierownik budowy 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-formularz oferty - na załączonym druku -kosztorysy ofertowe zawierające ceny jednostkowe netto i ceny ofertowe netto elementów rozliczeniowych wypełniony ściśle wg załączonego wzoru w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - na załączonych drukach -wykaz stawek i narzutów na załączniku B do kosztorysów ofertowych -potwierdzenie wniesienia wadium -wzór umowy podpisany przez osobę/y/ uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy -harmonogram robót -oświadczenia - zał. nr 1 do oferty -Podwykonawcy Oświadczenie - zał. nr 5 do oferty -Zestawienie wartości na przebudowę modernizację dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Nielisz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Okres gwarancji - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Zostanie wprowadzona umowa zmieniająca zapisy umowy pierwotnej jeśli wystąpi taka potrzeba, określająca zmiany a terminu realizacji zamówienia jednocześnie rozpoczęcie roboty jak i jej zakończenia b zakresu przewidzianych robót zwiększając jego jedną część a jednocześnie zmniejszając drugą , a także zwiększając każdą albo zmniejszając każdą c kierownika robót podczas realizacji zadania w uzasadnionych przypadkach. d Zamawiający może dokonać zmian w obowiązującej umowie w przypadku gdy konieczność takich zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/nielisz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy w Nieliszu Nielisz 279 22-413 Nielisz, pokój nr 9 w dni robocze w godz. 7 : 30 15 : 30. Cena - 10 złotych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nieliszu Nielisz 279 22-413 Nielisz pokój nr 1 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.