eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostarczenie do siedziby PARP materiałów promocyjnych udziału Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-24

Warszawa: Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostarczenie do siedziby PARP materiałów promocyjnych udziału Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie
Numer ogłoszenia: 58265 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości , Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, faks (022) 432 86 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostarczenie do siedziby PARP materiałów promocyjnych udziału Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostarczenie do siedziby PARP materiałów promocyjnych udziału Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie w podziale na części a) Część 1: opracowanie projektów graficznych, produkcji i dostarczeniu do siedziby PARP materiałów promocyjnych opisanych w Tabeli nr 1; b) Część 2: opracowanie projektu graficznego, produkcja i dostarczenie do siedziby PARP maskotki udziału Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.34.22.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: a) dla części 1 - w wysokości 2 000 (słownie: dwa tysiące) zł, b) dla części 2 - w wysokości 3 000 (słownie: trzy tysiące) zł przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) dla części 1 tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje 2 zamówienia polegające na opracowaniu projektów graficznych, produkcji i dostawie materiałów promocyjnych, każde o wartości co najmniej 50 000 zł brutto (w przypadku, gdy wartość zamówienia została określona w walucie innej niż złoty należy przeliczyć wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia); 2) dla części 2 tj.:w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali 2 zamówienia polegające na opracowaniu projektów graficznych, produkcji i dostawie materiałów promocyjnych w formie maskotki, wyprodukowanej z tworzyw naturalnych lub sztucznych, o wymiarach powyżej 10_10_5 i o wartości każdego zamówienia co najmniej 30 000 zł brutto (w przypadku, gdy wartość zamówienia została określona w walucie innej niż złoty należy przeliczyć wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) dla części 1: a) Kierownikiem projektu - osobą, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kierowała realizacją co najmniej 2 zamówień polegających na opracowaniu projektów graficznych, produkcji i dostawie materiałów promocyjnych, o wartości minimum 50 000 zł brutto każde (w przypadku, gdy wartość zamówienia została określona w walucie innej niż złoty należy przeliczyć wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia) oraz w ramach każdego z tych zamówień kierowała zespołem nie mniejszym niż 2 osoby. b) Grafikiem komputerowym - osobą, która posiada doświadczenie w dziedzinie grafiki komputerowej, tj. w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert opracowała co najmniej pięć projektów graficznych materiałów promocyjnych na zlecenie klientów zewnętrznych; 2) dla części 2: a) Grafikiem- osobą, która posiada doświadczenie w dziedzinie grafiki, tj. w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert opracowała co najmniej trzech projektów graficznych materiałów promocyjnych na zlecenie klientów zewnętrznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dla części 2 Zamawiający żąda przedstawienia próbek (2 próbek) wykonanych zamówień materiałów promocyjnych w postaci maskotki.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla części 2 w ofercie, Wykonawca przedstawi koncepcję projektu graficznego maskotki udziału Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie, przygotowaną według projektu artystycznego, stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ (projekt artystyczny nawiązuje do medalionu Usta Prawdy znajdującego się w Rzymie - kształt jest okrągły, z twarzą po środku swej formy. Jest to bohater i dobry duch Pawilonu Polski), wraz z zaproponowaniem materiału, z którego będzie wykonana maskotka. Koncepcja projektu graficznego będzie opracowaniem autorskim, nieupublicznionym wcześniej przez jego autora oraz powinna być zgodna z projektem artystycznym. Zamawiający dopuszcza także wykonanie maskotki w formie przedmiotu użytkowego (np. silikonowa foremka do ciasta lub czekolady bądź inne).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. 1804, ze zm.), ustawy Pzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U.2013 r., poz. 672, z późn. zm.)., ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz. U. 2014 r., 1448 z późn. zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. 2014 r., 1649 z późn. zm.), ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi, nie może prowadzić do wydłużenia terminu obowiązywania umowy; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację umowy, w ramach, którego realizowane jest zamówienie, w oparciu o powyższe zmiana niniejszej umowy może dotyczyć wyłącznie tych jej fragmentów na, który bezpośredni wpływ mają zmiany umów zawartych z inna niż Wykonawca strona lub instytucją nadzorującą, zmiana niniejszej umowy w takim wypadku nie może dotyczyć terminu końcowego jej realizacji; 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.parp.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa, Kancelaria (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Projekt systemowy pt.: Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych dot. Wystawy Światowej EXPO 2015 w Mediolanie realizowanego w ramach działania POIG.6.5.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostarczenie do siedziby PARP materiałów promocyjnych udziału Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostarczenie do siedziby PARP materiałów promocyjnych (opisanych w Tabeli nr 1 Opisu Przedmiotu Zamówienia) udziału Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Skrócenie czasu realizacji wszystkich zadań - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostarczenie do siedziby PARP materiałów promocyjnych udziału Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu graficznego, produkcja i dostarczenie do siedziby PARP maskotki udziału Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 35
    • 2. Skrócenie czasu realizacji wszystkich zadań - 25
    • 3. Ocena koncepcji - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.