eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Wykonanie cięć pielęgnacyjnych koron drzew w Parku im. Jedności Narodowej, wykonanie prac w koronach drzew będących pomnikami przyrody oraz założenie wiązań w koronach drzew na wybranych terenach zieleni miasta Kołobrzeg



Ogłoszenie z dnia 2017-09-07



Ogłoszenie nr 582371-N-2017 z dnia 2017-09-07 r.

Urząd Miasta Kołobrzeg: Wykonanie cięć pielęgnacyjnych koron drzew w Parku im. Jedności Narodowej, wykonanie prac w koronach drzew będących pomnikami przyrody oraz założenie wiązań w koronach drzew na wybranych terenach zieleni miasta Kołobrzeg
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg, krajowy numer identyfikacyjny 52385000000, ul. ul. Ratuszowa  13 , 78100   Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 551 580, e-mail przetargi@um.kolobrzeg.pl, faks (094) 352 37 69.
Adres strony internetowej (URL): www.kolobrzeg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=1416


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=1416


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale II SIWZ
Adres:
Urząd Miasta Kołobrzeg ul.Ratuszowa 13 Sekretariat pokój 104 78-100 Kołobrzeg.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie cięć pielęgnacyjnych koron drzew w Parku im. Jedności Narodowej, wykonanie prac w koronach drzew będących pomnikami przyrody oraz założenie wiązań w koronach drzew na wybranych terenach zieleni miasta Kołobrzeg
Numer referencyjny: BZ. 271.2.25.2017.II
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia, podzielonym na 5 części, jest wykonanie cięć pielęgnacyjnych koron drzew oraz założenie wiązań w koronach drzew na wybranych terenach zieleni miasta Kołobrzeg, w tym: 1. Część 1 - wykonanie cięć koron 198 egzemplarzy drzew w sektorze II Parku im. Jedności Narodowej. 2. Część 2 - wykonanie cięć koron 171 egzemplarzy drzew w sektorze II i III Parku im. Jedności Narodowej. 3. Część 3 - wykonanie prac w koronach 9 egzemplarzy drzew będących pomnikami przyrody. 4. Część 4 - wykonanie cięć oraz założenie 86 sztuk wiązań w koronach 46 egzemplarzy drzew w Parku im. Jedności Narodowej, w Parku im. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego oraz w Parku 18 Marca. 5. Część 5 - wykonanie cięć oraz założenie 103 szt. wiązań w koronach 38 egzemplarzy drzew na wybranych terenach zieleni miasta Kołobrzeg.

II.5) Główny kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77313000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2017-10-16

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1) Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca przedłoży Oświadczenie wykonawcy o obrocie wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wykonawca wykaże się obrotem : a) w przypadku złożenia oferty na część 1 przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie cięć koron drzew w sektorze II Parku im. Jedności Narodowej, w wysokości min. 40 000,00 zł brutto, b) w przypadku złożenia oferty na część 2 przedmiotu zamówienia, tj., wykonanie cięć koron drzew w sektorze II i III Parku im. Jedności Narodowej, w wysokości min. 35 000,00 zł brutto, c) w przypadku złożenia oferty na część 3 przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie prac w koronach drzew będących pomnikami przyrody, w wysokości min. 20 000,00 zł brutto, d) w przypadku złożenia oferty na część 4 przedmiotu zamówienia, tj. założenie wiązań w koronach drzew w Parku im. Jedności Narodowej, w Parku im. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego oraz w Parku 18 Marca, w wysokości min. 40 000,00 zł brutto, e) w przypadku złożenia oferty na część 5 przedmiotu zamówienia, tj. założenie wiązań w koronach drzew na wybranych terenach zieleni miasta Kołobrzeg, w wysokości min. 30 000,00 zł brutto, f) w przypadku złożenia oferty na dwie, trzy, cztery lub pięć części przedmiotu zamówienia w wysokości sumy minimalnych kwot wymaganych dla danych części przedmiotu zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykonawca przedłoży: a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy przedłożyć dokument potwierdzający wykonanie: aa) w przypadku złożenia oferty na część 1 przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie cięć koron drzew w sektorze II Parku im. Jedności Narodowej, minimum 2 usługi w zakresie wykonywania cięć w koronach drzew, rosnących na terenie/terenach nieruchomości wpisanej/wpisanych do rejestru zabytków dla jednego lub kilku Zamawiających w ciągu 1 okresu wegetacji o łącznej wartości minimum 30 000,00 zł PLN (brutto), ab) w przypadku złożenia oferty na część 2 przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie cięć koron drzew w sektorze II i III Parku im. Jedności Narodowej, minimum 2 usługi w zakresie wykonywania cięć w koronach drzew, rosnących na terenie/terenach nieruchomości wpisanej/wpisanych do rejestru zabytków dla jednego lub kilku Zamawiających w ciągu 1 okresu wegetacji o łącznej wartości minimum 20 000,00 zł PLN (brutto), ac) w przypadku złożenia oferty na część 3 przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie prac w koronach drzew będących pomnikami przyrody minimum 1 usługę w zakresie wykonywania cięć w koronach drzew, będących pomnikami przyrody, dla jednego Zamawiającego w ciągu 1 okresu wegetacji o wartości minimum 10 000,00 zł PLN (brutto), ad) w przypadku złożenia oferty na część 4 przedmiotu zamówienia, tj. założenie wiązań w koronach drzew w Parku im. Jedności Narodowej, w Parku im. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego oraz w Parku 18 Marca, minimum 2 usługi w zakresie zakładania wiązań elastycznych w koronach drzew dla jednego lub kilku Zamawiających w ciągu 2 okresów wegetacji o wartości minimum 20 000,00 zł PLN (brutto), ae) w przypadku złożenia oferty na część 5 przedmiotu zamówienia, tj. założenie wiązań w koronach drzew na wybranych terenach zieleni miasta Kołobrzeg, minimum 2 usługi w zakresie zakładania wiązań elastycznych w koronach drzew dla jednego lub kilku Zamawiających w ciągu 2 okresów wegetacji o wartości minimum 20 000,00 zł PLN (brutto), Wykaz stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca oświadczy, że : ba) dla każdej części przedmiotu zamówienia osoba/osoby, które z ramienia Wykonawcy będzie/będą kierować i nadzorować, w sposób ciągły, realizację przedmiotu zamówienia posiada/posiadają wykształcenie wyższe w zakresie ogrodnictwa lub leśnictwa lub architektury krajobrazu oraz min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w w/w kierunkach. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na dwie, trzy, cztery lub pięć części przedmiotu zamówienia, wystarczającym będzie jeśli wykaże się posiadaniem jednej osoby o powyższych kwalifikacjach. bb) dla 1, 2, 3 i 4 części przedmiotu zamówienia przynajmniej 1 osoba, która z ramienia Wykonawcy będzie, w sposób ciągły, nadzorować, kierować robotami oraz odpowiadać za realizację danej części przedmiotu zamówienia, spełnia warunki określone w art. 37b ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2014r. poz.1446 z późn. zm.), w tym można ująć osobę opisaną w lit. ba., jeżeli spełnia jednocześnie warunki określone w lit. bb. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na dwie, trzy, cztery lub pięć części przedmiotu zamówienia, wystarczającym będzie jeśli wykaże się posiadaniem jednej osoby o powyższych kwalifikacjach. Wykaz stanowi załącznik nr 4 - część A. do SIWZ. bc) zatrudni/zatrudnia, na podstawie umowy o pracę, niezbędną do wykonania zadania ilość osób, wykonujących czynności w koronach drzew, w tym przynajmniej 6 osób w przypadku realizacji części 1, przynajmniej 6 osób w przypadku realizacji części 2, przynajmniej 2 osoby w przypadku realizacji części 3, przynajmniej 4 osoby w przypadku realizacji części 4, przynajmniej 4 osoby w przypadku realizacji części 5 - szczegółowo wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (część III SIWZ). Wykaz stanowi załącznik nr 4 - część B. do SIWZ. bd) w przypadku złożenia oferty na dwie, trzy, cztery lub pięć części przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ilość skierowanych do realizacji zamówienia publicznego osób, stanowiących sumę ilości osób wymaganych odrębnie dla danej części przedmiotu zamówienia, dla których oferta jest składana.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy. 2) Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Oświadczenie wykonawcy, dotyczące spełniania warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej z Rozdziału VI, o obrocie wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) Wykaz usług , dotyczący spełniania warunku dotyczącego zdolności zawodowej z Rozdziału VI, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, w zakresie kierowania i nadzorowania realizacji przedmiotu zamówienia oraz wykonywania czynności w koronach drzew ( warunki szczegółowo określone w Rozdziale VI. pkt 3. ppkt 3) lit. b)), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4) Oświadczenie wykonawcy, iż osoba/osoby, które z ramienia Wykonawcy będzie/będą, w sposób ciągły, kierować i nadzorować realizację przedmiotu zamówienia, posiada/posiadają wykształcenie wyższe w zakresie ogrodnictwa lub leśnictwa lub architektury krajobrazu, min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w w/w kierunkach oraz przynajmniej 1 osoba, spełnia warunki określone w art. 37b ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2014r. poz.1446 z późn. zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca załączy do wypełnionego Formularza Oferty - zał. Nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Dowód wniesienia wadium. 3) Formularz cenowy. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4) 5) Wykonawca przedstawienia dokumenty wymienione w sekcji III.4) dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p. 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji o której mowa w pkt 1 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p., stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca przynależy do tej samej grupy kapitałowej przedstawia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium, dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie, w wysokości: 1) 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) dla części 1, 2) 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) dla części 2, 3) 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) dla części 3, 4) 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) dla części 4, 5) 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) dla części 5.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60,00
Stosowanie wyłącznie metody alpinistycznej podczas prac w koronach drzew30,00
Oferowany skrócony terminu realizacji przedmiotu zamówienia10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy: 1) w zakresie terminu realizacji wszystkich części przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy przebieg warunków atmosferycznych (porywiste wiatry, deszcze nawalne) uniemożliwił rozpoczęcie lub kontynuacje prac, zgodnych z przepisami BHP, jednak nie później niż do 31 października 2017r. Warunki zmiany terminu realizacji prac określono w § 8 ust. 1 pkt 1 projektu umowy (część III SIWZ), 2) w zakresie zmniejszenia zakresu ilościowego drzew zleconych do pielęgnacji/założenia wiązań, w przypadku gdy dane drzewo ulegnie wywrotowi lub całkowitemu wyłamaniu korony lub z uwagi na aktualną kondycję zdrowotną kwalifikuje się do usunięcia lub stwierdzona zostanie kradzież drzewa. Zmniejszenie zakresu ilościowego drzew zleconych do pielęgnacji/założenia wiązań, automatycznie spowoduje odpowiednie obniżenie wartości wynagrodzenia Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-18, godzina: 12:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy złożyć w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.09.2017r. o godzinie 13:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Wykonanie cięć koron drzew w sektorze II Parku im. Jedności Narodowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa wykonania cięć koron drzew w sektorze II Parku im. Jedności Narodowej, realizowana będzie łącznie do 198 egzemplarzy drzew (również wielopniowe).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 77313000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-16
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto 60,00
Stosowanie wyłącznie metody alpinistycznej podczas prac w koronach drzew30,00
Oferowany skrócony terminu realizacji przedmiotu zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Wykonanie cięć koron drzew w sektorze II i III Parku im. Jedności Narodowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa wykonania cięć koron drzew w sektorze II i III Parku im. Jedności Narodowej, realizowana będzie łącznie do 171 egzemplarzy drzew (również wielopniowe).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 77313000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-16
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Stosowanie wyłącznie metody alpinistycznej podczas prac w koronach drzew30,00
Oferowany skrócony terminu realizacji przedmiotu zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Wykonanie prac w koronach drzew będących pomnikami przyrody
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie prac w koronach 9 egzemplarzy drzew będących pomnikami przyrody.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 77313000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-16
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Stosowanie wyłącznie metody alpinistycznej podczas prac w koronach drzew30,00
Oferowany skrócony terminu realizacji przedmiotu zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Założenie wiązań w koronach drzew w Parku im. Jedności Narodowej, w Parku im. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego oraz w Parku 18 Marca
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie cięć oraz założenie 86 sztuk wiązań w koronach 46 egzemplarzy drzew w Parku im. Jedności Narodowej, w Parku im. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego oraz w Parku 18 Marca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 77313000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-16
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Stosowanie wyłącznie metody alpinistycznej podczas prac w koronach drzew30,00
Oferowany skrócony terminu realizacji przedmiotu zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Założenie wiązań w koronach drzew na wybranych terenach zieleni miasta Kołobrzeg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie cięć oraz założenie 103 szt. wiązań w koronach 38 egzemplarzy drzew na wybranych terenach zieleni miasta Kołobrzeg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 77313000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-16
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Stosowanie wyłącznie metody alpinistycznej podczas prac w koronach drzew30,00
Oferowany skrócony terminu realizacji przedmiotu zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.