eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Kompleksowa usługa prania, dzierżawy i dystrybucji bielizny szpitalnej oraz pozostałego asortymentu dla Spec. Psych. ZOZ w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2016-05-24

Łódź: Kompleksowa usługa prania, dzierżawy i dystrybucji bielizny szpitalnej oraz pozostałego asortymentu dla Spec. Psych. ZOZ w Łodzi
Numer ogłoszenia: 58085 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa prania, dzierżawy i dystrybucji bielizny szpitalnej oraz pozostałego asortymentu dla Spec. Psych. ZOZ w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa dzierżawy , prania i dystrybucji bielizny szpitalnej oraz pozostałego asortymentu zgodnie z zapotrzebowaniem Spec. Psych ZOZ w Łodzi realizowana poprzez : a. odbiór i pranie brudnej pościeli szpitalnej i innego asortymentu będącego własnością Zamawiającego z poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego b. odbiór i pranie brudnego innego asortymentu będącego własnością pacjentów Zamawiającego z poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego c. odbiór i pranie brudnej pościeli szpitalnej dzierżawionej od Wykonawcy z poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego d. dzierżawę 600 nowych kompletów bielizny szpitalnej koloru białego. Na komplet składa się : poszwa o wymiarach 160x200 cm; poszewka o wymiarach 80x80cm;prześcieradło z gumką na materace szpitalne o wymiarach 90x200x15cm e. dostawę czystej , wypranej bielizny i innego asortymentu wymienionego w punktach a, b, c i d do poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III-OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA SIWZ oraz w projeklcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających będących powtórzeniem przedmiotu umowy w zakresie nie większym niż 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6. ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium w innej formie niż w pieniądzu należy wnieść do Zamawiającego zgodnie z miejscem składania ofert -złożone wraz z ofertą lub załączone do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy wpłacają przelewem na rachunek bankowy Pekao S.A. 82 1240 1545 1111 0010 5042 3197 z dopiskiem : Wadium do postępowania ZPIZ-PN-U-04-04-16 .Lliczy się data wpływu na w.w konto- potwierdzenie wpłaty wadium , stanowi zawartość oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków. Na potwierdzenie warunku Wykonawca winien złożyć Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - Załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej wymagane jest złożenie dokumentu podpisanego wspólnie przez Wykonawców lub pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje minimum 2 usługi prania bielizny szpitalnej na rzecz podmiotów, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt. 2, 3 ustawy o działalności leczniczej z dnia 15.04.2011 r. - o wartości każdego z tych zamówień nie mniejszej niż 200.000,00 (dwieście tysięcy złotych) PLN brutto. W przypadku usług rozpoczętych i w trakcie należy wpisać kwotę faktycznie zrealizowaną wskazanej usługi na dzień otwarcia ofert wraz z przedłożeniem dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez usługę odpowiadającą swym charakterem przedmiotowi zamówienia rozumie się usługę polegającą na świadczeniu usługi prania, dezynfekcji i dzierżawy pościeli w szpitalach , trwającą nie krócej niż 6 miesięcy.Na potwierdzenie warunku Wykonawca winien złożyć Wykaz usług - Załącznik Nr 6 do SIWZ wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku oferty wspólnej warunek nie jest oceniany łącznie. Przynajmniej jeden z oferentów składających wspólną -konsorcjum ofertę musi spełniać wymagany warunek .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania potencjałem technicznym, Zamawiający wymaga by środki transportu, których Wykonawca będzie używał w ramach realizacji niniejszego zamówienia - posiadały odrębną, podzieloną skrzynię załadunkową na część czystą i brudną co uniemożliwia stykanie się asortymentu czystego z asortymentem brudnym, przy zachowaniu bariery sanitarnej lub też w przypadku środków transportu, które nie posiadają przedzielonych skrzyni załadunkowych - wymagane jest by Wykonawca realizował usługę odpowiednią ilością środków transportu, które będą użytkowane wyłącznie, rozdzielnie do przewozu bielizny czystej i przewozu bielizny brudnej. W przypadku realizacji zamówienia odrębnymi środkami transportu -które nie posiadają przedzielonych skrzyni załadunkowych Zamawiający wymaga minimum 2 samochody które będą użytkowane wyłącznie, rozdzielnie do przewozu bielizny czystej i przewozu bielizny brudnej. Na potwierdzenie warunku Wykonawca winien złożyć Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - Załącznik Nr 5 do SIWZ oraz Oświadczenie Wykonawcy-Załącznik Nr 9.3 do SIWZ.W przypadku złożenia oferty wspólnej wymagane jest złożenie dokumentu podpisanego wspólnie przez Wykonawców lub pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków. Na potwierdzenie warunku Wykonawca winien złożyć Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - Załącznik Nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna , iż Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności finansowej i ekonomicznej jeżeli oświadczy, że posiada Polisę OC obejmującą odpowiedzialność cywilną: kontraktową i deliktową oraz zobowiąże się do posiadania przez cały okres trwania umowy ważnej polisy ubezpieczenia OC, z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej o sumie gwarancyjnej nie niższej niż 300 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w ciągu jednego okresu ubezpieczenia. Na potwierdzenie warunku Wykonawca winien złożyć Oświadczenie Wykonawcy w trybie Art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - Załącznik Nr 5 do SIWZ.W przypadku oferty wspólnej warunek nie jest oceniany łącznie. Przynajmniej jeden z oferentów składających wspólną -konsorcjum ofertę musi spełniać wymagany warunek .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Protokół z kontroli sanitarnej, niestwierdzający nieprawidłowości z okresu nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2. Oświadczenie Wykonawcy, że pralnia i transport Wykonawcy znajduje się pod stałym nadzorem sanitarnym, organizacja prania stosowana w pralni Wykonawcy jest zgodna z ustawą z dnia 05.12.2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu chorób zakaźnych u ludzi t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 947 z późn. zm., a pralnia posiada wdrożony Planu higieny pralni - Załączniki nr 9.3 do SIWZ 3. Oświadczenie Wykonawcy, iż posiada pozytywne wyniki z badań z procesu prania i dezynfekcji bielizny pościelowej , ubrań i fartuchów , piżamy ręczniki, ubrania robocze, koce, poduszki, itp. oraz że zastosowane w usłudze i użyte do realizacji przedmiotowego zamówienia środki piorąco -dezynfekcyjne skutecznie działają na B, F, V, Tbc., S, a Wykonawca posiada na nie posiada certyfikaty CE - Załącznik nr 9.2. do SIWZ 4. Oświadczenie Wykonawcy, że w ciągu ostatnich dwóch lat przed terminem składania ofert wykonano minimum: - 2 wymazy czystościowe wykonane z pościeli po cyklu prania , - 2 wymazy czystościowe wykonane z materacy po dezynfekcji komorowej w pralni Wykonawcy, - 2 wymazy z powierzchni ładunkowej samochodu przeznaczonego do transportu bielizny szpitalnej, - 2 wymazy z rąk pracowników, - 2 wymazy z maszyny szwalniczej, - 2 wymazy z magla, - 2 wymazy z regałów na których jest przechowywana czysta bielizna które zostały potwierdzone przez właściwą stację sanitarno-epidemiologiczną i nie wykazały one nieprawidłowości - Załącznik nr 9.1 do SIWZ 5. Oświadczenia Wykonawcy , iż posiada aktualną i ważna na dzień terminu upływu składania ofert pozytywną opinię sanitarną wydaną przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą środków transportu dostępnych Wykonawcy i przeznaczonych do realizacji usługi, a w przypadku odrębnych środków transportu które nie posiadają przedzielonych skrzyni załadunkowych dla co najmniej 2-óch samochodów. Opinia sanitarna powinna wskazywać czy środki transportu znajdują się pod nadzorem właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, oraz stan środków transportu odpowiada warunkom sanitarno -higienicznym- Załącznik nr 9.3. do SIWZ 6. Oświadczenia Wykonawcy, iż posiada ważną polisę , a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej wykonywanie usługi będącej przedmiotem zamówienia, obejmujący odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy -odpowiedzialność kontraktowa oraz z tytułu czynu niedozwolonego -odpowiedzialność deliktowa na sumę gwarancyjną nie niższej niż 300 000,00 PLN oraz ,że posiada stosowne środki finansowe na realizację zamówienia w trakcie trwania umowy.Załącznik nr 5 do SIWZ 7. Wykonawca polegający na potencjale podmiotu trzeciego, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcyprzedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów- w zakresie zgodnym z wymaganiami wobec WYKONAWCY. Podmiot który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z 26 ust. 2b ustawy pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawca za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku Wykonawców, którzy będą polegać na zasobie wiedzy i doświadczeniu z art. 26 2b Ustawy Pzp w Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. Z przedłożonego dokumentu z musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wynikać zobowiązanie -wola podmiotu trzeciego udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie zasobu oraz wskazywać zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobu innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakres i okres udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. 8. Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z aktualnego odpisu z właściwego rejestru,wymagane jest załączenie dokumentu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie- uprawniającego do złożenia podpisu w imieniu Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego-pełnomocnictwo/upoważnienie. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku należy załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo- w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80.00
  • 2 - Certyfikat ISO 13485 w zakresie co najmniej usługi dezynfekcji, prania, renowacji bielizny dla jedn. służby zdrowia wraz z transportem i monitorow - 10.00
  • 3 - Certyfikat Systemu Kontroli Skażenia Biologicznego PN EN 14065 co najmniej w zakresie prania dezynfekcji, transportu bielizny i odzieży dla jedn. - 10.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki dotyczące realizacji zamówienia publicznego określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: a.zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy, b.zmiany terminu, sposobu lub godziny odbioru lub dostawy bielizny, c.zmiany zapisów umowy w przypadku zmiany przez Zamawiającego założeń w zakresie postępowania z bielizną szpitalną w placówce np. na skutek wprowadzenia procedur postępowanie z bielizną szpitalną d. zmiany zakresu obowiązków Wykonawcy poprzez ich dostosowanie do bieżących potrzeb Zamawiającego, e. zmiany struktury organizacyjnej Spec. Psych. ZOZ polegającej w szczególności na połączenia komórek organizacyjnych/ oddziałów f. zmiany organizacyjnej Spec. Psych. ZOZ istotnej dla realizacji niniejszej umowy, g. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej, h. zmiany adresu siedziby firmy i zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy, i. zmiany obowiązującego prawa dotyczącego działalności Spec. Psych. ZOZ j. zmiany cen w szczególnie uzasadnionych przypadkach, niezależnych od stron umowy, w wyniku okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, za zgodą Zamawiającego wyrażoną w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i jedynie w sytuacji gdy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. k. zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. l. zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę- Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późn.zm. ł. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - w zakresie lit l i ł- jeżeli Wykonawca, w terminie 30 dni od dnia wejścia przepisów wprowadzających te zmiany złoży pisemny wniosek do Zamawiającego (wniosek na piśmie pod rygorem nieważności), w którym to wniosku Wykonawca wykaże (dokumentami i dowodami, a nie tylko oświadczeniem) bezpośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy, a Zamawiający uzna ten wniosek za zasadny. Brak przedłożenia dowodów i dokumentów żądanych przez Zamawiającego w trakcie rozpoznawania wniosku Wykonawcy - obciążać będą Wykonawcę, w ten sposób, iż Zamawiający nie będzie miał możliwości weryfikacji wniosku Wykonawcy - co skutkować będzie brakiem możliwości uwzględnienia wniosku. Zmiany cen mogą być dokonane wyłącznie w wyniku negocjacji Stron opartych o w/w dowody. Zmiany - wszystkie zamiany wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i jedynie w sytuacji gdy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia budynek adm. A Ipiętro pok. 12 w godz: 7:30 - 15:05.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, 91-229 Łódź,ul. Aleksandrowska 159,Sekretariat Dyrekcji ,budynek adm. A II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.