Ogłoszenie z dnia 2016-05-24
Łódź: Kompleksowa usługa prania, dzierżawy i dystrybucji bielizny szpitalnej oraz pozostałego asortymentu dla Spec. Psych. ZOZ w Łodzi
Numer ogłoszenia: 58085 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa prania, dzierżawy i dystrybucji bielizny szpitalnej oraz pozostałego asortymentu dla Spec. Psych. ZOZ w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa dzierżawy , prania i dystrybucji bielizny szpitalnej oraz pozostałego asortymentu zgodnie z zapotrzebowaniem Spec. Psych ZOZ w Łodzi realizowana poprzez : a. odbiór i pranie brudnej pościeli szpitalnej i innego asortymentu będącego własnością Zamawiającego z poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego b. odbiór i pranie brudnego innego asortymentu będącego własnością pacjentów Zamawiającego z poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego c. odbiór i pranie brudnej pościeli szpitalnej dzierżawionej od Wykonawcy z poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego d. dzierżawę 600 nowych kompletów bielizny szpitalnej koloru białego. Na komplet składa się : poszwa o wymiarach 160x200 cm; poszewka o wymiarach 80x80cm;prześcieradło z gumką na materace szpitalne o wymiarach 90x200x15cm e. dostawę czystej , wypranej bielizny i innego asortymentu wymienionego w punktach a, b, c i d do poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III-OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA SIWZ oraz w projeklcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających będących powtórzeniem przedmiotu umowy w zakresie nie większym niż 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6. ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium w innej formie niż w pieniądzu należy wnieść do Zamawiającego zgodnie z miejscem składania ofert -złożone wraz z ofertą lub załączone do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy wpłacają przelewem na rachunek bankowy Pekao S.A. 82 1240 1545 1111 0010 5042 3197 z dopiskiem : Wadium do postępowania ZPIZ-PN-U-04-04-16 .Lliczy się data wpływu na w.w konto- potwierdzenie wpłaty wadium , stanowi zawartość oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków. Na potwierdzenie warunku Wykonawca winien złożyć Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - Załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej wymagane jest złożenie dokumentu podpisanego wspólnie przez Wykonawców lub pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje minimum 2 usługi prania bielizny szpitalnej na rzecz podmiotów, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt. 2, 3 ustawy o działalności leczniczej z dnia 15.04.2011 r. - o wartości każdego z tych zamówień nie mniejszej niż 200.000,00 (dwieście tysięcy złotych) PLN brutto. W przypadku usług rozpoczętych i w trakcie należy wpisać kwotę faktycznie zrealizowaną wskazanej usługi na dzień otwarcia ofert wraz z przedłożeniem dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez usługę odpowiadającą swym charakterem przedmiotowi zamówienia rozumie się usługę polegającą na świadczeniu usługi prania, dezynfekcji i dzierżawy pościeli w szpitalach , trwającą nie krócej niż 6 miesięcy.Na potwierdzenie warunku Wykonawca winien złożyć Wykaz usług - Załącznik Nr 6 do SIWZ wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku oferty wspólnej warunek nie jest oceniany łącznie. Przynajmniej jeden z oferentów składających wspólną -konsorcjum ofertę musi spełniać wymagany warunek .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania potencjałem technicznym, Zamawiający wymaga by środki transportu, których Wykonawca będzie używał w ramach realizacji niniejszego zamówienia - posiadały odrębną, podzieloną skrzynię załadunkową na część czystą i brudną co uniemożliwia stykanie się asortymentu czystego z asortymentem brudnym, przy zachowaniu bariery sanitarnej lub też w przypadku środków transportu, które nie posiadają przedzielonych skrzyni załadunkowych - wymagane jest by Wykonawca realizował usługę odpowiednią ilością środków transportu, które będą użytkowane wyłącznie, rozdzielnie do przewozu bielizny czystej i przewozu bielizny brudnej. W przypadku realizacji zamówienia odrębnymi środkami transportu -które nie posiadają przedzielonych skrzyni załadunkowych Zamawiający wymaga minimum 2 samochody które będą użytkowane wyłącznie, rozdzielnie do przewozu bielizny czystej i przewozu bielizny brudnej. Na potwierdzenie warunku Wykonawca winien złożyć Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - Załącznik Nr 5 do SIWZ oraz Oświadczenie Wykonawcy-Załącznik Nr 9.3 do SIWZ.W przypadku złożenia oferty wspólnej wymagane jest złożenie dokumentu podpisanego wspólnie przez Wykonawców lub pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków. Na potwierdzenie warunku Wykonawca winien złożyć Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - Załącznik Nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna , iż Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności finansowej i ekonomicznej jeżeli oświadczy, że posiada Polisę OC obejmującą odpowiedzialność cywilną: kontraktową i deliktową oraz zobowiąże się do posiadania przez cały okres trwania umowy ważnej polisy ubezpieczenia OC, z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej o sumie gwarancyjnej nie niższej niż 300 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w ciągu jednego okresu ubezpieczenia. Na potwierdzenie warunku Wykonawca winien złożyć Oświadczenie Wykonawcy w trybie Art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - Załącznik Nr 5 do SIWZ.W przypadku oferty wspólnej warunek nie jest oceniany łącznie. Przynajmniej jeden z oferentów składających wspólną -konsorcjum ofertę musi spełniać wymagany warunek .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Protokół z kontroli sanitarnej, niestwierdzający nieprawidłowości z okresu nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2. Oświadczenie Wykonawcy, że pralnia i transport Wykonawcy znajduje się pod stałym nadzorem sanitarnym, organizacja prania stosowana w pralni Wykonawcy jest zgodna z ustawą z dnia 05.12.2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu chorób zakaźnych u ludzi t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 947 z późn. zm., a pralnia posiada wdrożony Planu higieny pralni - Załączniki nr 9.3 do SIWZ 3. Oświadczenie Wykonawcy, iż posiada pozytywne wyniki z badań z procesu prania i dezynfekcji bielizny pościelowej , ubrań i fartuchów , piżamy ręczniki, ubrania robocze, koce, poduszki, itp. oraz że zastosowane w usłudze i użyte do realizacji przedmiotowego zamówienia środki piorąco -dezynfekcyjne skutecznie działają na B, F, V, Tbc., S, a Wykonawca posiada na nie posiada certyfikaty CE - Załącznik nr 9.2. do SIWZ 4. Oświadczenie Wykonawcy, że w ciągu ostatnich dwóch lat przed terminem składania ofert wykonano minimum: - 2 wymazy czystościowe wykonane z pościeli po cyklu prania , - 2 wymazy czystościowe wykonane z materacy po dezynfekcji komorowej w pralni Wykonawcy, - 2 wymazy z powierzchni ładunkowej samochodu przeznaczonego do transportu bielizny szpitalnej, - 2 wymazy z rąk pracowników, - 2 wymazy z maszyny szwalniczej, - 2 wymazy z magla, - 2 wymazy z regałów na których jest przechowywana czysta bielizna które zostały potwierdzone przez właściwą stację sanitarno-epidemiologiczną i nie wykazały one nieprawidłowości - Załącznik nr 9.1 do SIWZ 5. Oświadczenia Wykonawcy , iż posiada aktualną i ważna na dzień terminu upływu składania ofert pozytywną opinię sanitarną wydaną przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą środków transportu dostępnych Wykonawcy i przeznaczonych do realizacji usługi, a w przypadku odrębnych środków transportu które nie posiadają przedzielonych skrzyni załadunkowych dla co najmniej 2-óch samochodów. Opinia sanitarna powinna wskazywać czy środki transportu znajdują się pod nadzorem właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, oraz stan środków transportu odpowiada warunkom sanitarno -higienicznym- Załącznik nr 9.3. do SIWZ 6. Oświadczenia Wykonawcy, iż posiada ważną polisę , a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej wykonywanie usługi będącej przedmiotem zamówienia, obejmujący odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy -odpowiedzialność kontraktowa oraz z tytułu czynu niedozwolonego -odpowiedzialność deliktowa na sumę gwarancyjną nie niższej niż 300 000,00 PLN oraz ,że posiada stosowne środki finansowe na realizację zamówienia w trakcie trwania umowy.Załącznik nr 5 do SIWZ 7. Wykonawca polegający na potencjale podmiotu trzeciego, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcyprzedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów- w zakresie zgodnym z wymaganiami wobec WYKONAWCY. Podmiot który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z 26 ust. 2b ustawy pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawca za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku Wykonawców, którzy będą polegać na zasobie wiedzy i doświadczeniu z art. 26 2b Ustawy Pzp w Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. Z przedłożonego dokumentu z musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wynikać zobowiązanie -wola podmiotu trzeciego udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie zasobu oraz wskazywać zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobu innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakres i okres udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. 8. Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z aktualnego odpisu z właściwego rejestru,wymagane jest załączenie dokumentu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie- uprawniającego do złożenia podpisu w imieniu Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego-pełnomocnictwo/upoważnienie. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku należy załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo- w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80.00
- 2 - Certyfikat ISO 13485 w zakresie co najmniej usługi dezynfekcji, prania, renowacji bielizny dla jedn. służby zdrowia wraz z transportem i monitorow - 10.00
- 3 - Certyfikat Systemu Kontroli Skażenia Biologicznego PN EN 14065 co najmniej w zakresie prania dezynfekcji, transportu bielizny i odzieży dla jedn. - 10.00
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki dotyczące realizacji zamówienia publicznego określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: a.zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy, b.zmiany terminu, sposobu lub godziny odbioru lub dostawy bielizny, c.zmiany zapisów umowy w przypadku zmiany przez Zamawiającego założeń w zakresie postępowania z bielizną szpitalną w placówce np. na skutek wprowadzenia procedur postępowanie z bielizną szpitalną d. zmiany zakresu obowiązków Wykonawcy poprzez ich dostosowanie do bieżących potrzeb Zamawiającego, e. zmiany struktury organizacyjnej Spec. Psych. ZOZ polegającej w szczególności na połączenia komórek organizacyjnych/ oddziałów f. zmiany organizacyjnej Spec. Psych. ZOZ istotnej dla realizacji niniejszej umowy, g. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej, h. zmiany adresu siedziby firmy i zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy, i. zmiany obowiązującego prawa dotyczącego działalności Spec. Psych. ZOZ j. zmiany cen w szczególnie uzasadnionych przypadkach, niezależnych od stron umowy, w wyniku okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, za zgodą Zamawiającego wyrażoną w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i jedynie w sytuacji gdy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. k. zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. l. zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę- Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późn.zm. ł. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - w zakresie lit l i ł- jeżeli Wykonawca, w terminie 30 dni od dnia wejścia przepisów wprowadzających te zmiany złoży pisemny wniosek do Zamawiającego (wniosek na piśmie pod rygorem nieważności), w którym to wniosku Wykonawca wykaże (dokumentami i dowodami, a nie tylko oświadczeniem) bezpośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy, a Zamawiający uzna ten wniosek za zasadny. Brak przedłożenia dowodów i dokumentów żądanych przez Zamawiającego w trakcie rozpoznawania wniosku Wykonawcy - obciążać będą Wykonawcę, w ten sposób, iż Zamawiający nie będzie miał możliwości weryfikacji wniosku Wykonawcy - co skutkować będzie brakiem możliwości uwzględnienia wniosku. Zmiany cen mogą być dokonane wyłącznie w wyniku negocjacji Stron opartych o w/w dowody. Zmiany - wszystkie zamiany wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i jedynie w sytuacji gdy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia budynek adm. A Ipiętro pok. 12 w godz: 7:30 - 15:05.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, 91-229 Łódź,ul. Aleksandrowska 159,Sekretariat Dyrekcji ,budynek adm. A II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Studenckich Politechniki Łódzkiej
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej 110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz. 236/10, fragment działki: 235/27 i 26/14, obręb S-6 (...)
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem pieluchomajtek i podkładów higienicznych do Apteki Szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi.
- Modernizacja budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w poddziale na 2 części: część 1: ul. Wróblewskiego 7 w Łodzi część 2: ul. Wróblewskiego 9 w Łodzi
- Dostawa plotera laserowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania dla Zakładu Karnego w Przytułach Starych
- Kompleksowe usługi pralnicze dla WSO w Krakowie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie w okresie od 01.05.2024r. do 31.08.2024r.
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Studenckich Politechniki Łódzkiej
- Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z odbiorem i dostawą dla Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.