eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa artykułów biurowych, papierowych wyrobów jednorazowych i druków akcydensowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-15

POZYCJA 58077

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa artykułów biurowych, papierowych wyrobów jednorazowych i druków akcydensowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Łodzi, do kontaktów: Jakub Polak, ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384888; 6384895, fax 042 6384242, e-mail: ozp@uml.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uml.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Obsługi Administracyjnej Urzędu Miasta Łodzi, Zofia Zuch, Anna Machtałowicz, Marzena Olsińska, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. (0-42) 638-40-32, 638-40-31, 638-40-62, fax (0-42) 638-40-54, e-mail: m.olsinska@uml.lodz.pl, www.uml.lodz.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Obsługi Administracyjnej Urzędu Miasta Łodzi, Zofia Zuch, Anna Machtałowicz, Marzena Olsińska, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. (0-42) 638-40-32, 638-40-31, 638-40-62, fax (0-42) 638-40-54, e-mail: m.olsinska@uml.lodz.pl, www.uml.lodz.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wydział Obsługi Administracyjnej Urzędu Miasta Łodzi, sekretariat, pok. 063 (parter), Zofia Zuch, Anna Machtałowicz, Marzena Olsińska, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. (0-42) 638-40-32, 638-40-31, 638-40-62, fax (0-42) 638-40-54, e-mail: m.olsinska@uml.lodz.pl, www.uml.lodz.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych, papierowych wyrobów jednorazowych i druków akcydensowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Urząd Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 104. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych (papier kserograficzny, segregatory, teczki tekturowe, długopisy itp.), papierowych wyrobów jednorazowych (ręczniki papierowe, serwetki papierowe itp.), druków akcydensowych (książki inwentarzowe, faktury, dowody wpłaty, itp.) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przypadku papieru kserograficznego - dokument wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że papier kserograficzny określony w ofercie wykonawcy spełnia kryteria techniczne wyspecyfikowane przez zamawiającego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.00 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.40 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 25.00.00.00 - Produkty z gumy, tworzyw sztucznych oraz taśmy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawy artykułów biurowych, papierowych wyrobów jednorazowych i druków akcydensowych (łącznie 246 pozycji) przez okres 12 miesięcy w ilościach przewidywalnych, podanych w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą,zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki wymienione w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymienionych w rozdziale III SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub aktualność potwierdzona przez organ wydający dokument; z odpisu musi wynikać, kto jest uprawniony do reprezentowania firmy; 2)pełnomocnictwo w oryginale, jeśli ofertę podpisuje osoba lub osoby nie wyszczególnione w wypisie z właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 3)oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ; 4)dokument wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że papier kserograficzny określony w ofercie wykonawcy spełnia kryteria techniczne wyspecyfikowane przez zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. czas realizacji dostawy 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.11.2006, godzina 10:30, Wydział Obsługi Administracyjnej Urzędu Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 104, pok. 067.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Artykuły biurowe i papierowe wyroby jednorazowe. 1) Krótki opis: Artykuły biurowe typu papier kserograficzny i komputerowy, teczki i skoroszyty papierowe, długopisy, pisaki, skoroszyty i obwoluty z tworzywa, segregatory itp.; papierowe wyroby jednorazowe typu serwetki papierowe, ręczniki papierowe, itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.00, 22.80.00.00, 24.00.00.00, 25.00.00.00, 28.50.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakupy artykułów biurowych i papierowych wyrobów jednorazowych będą dokonywane na przestrzeni 12 miesięcy według ilości przewidywalnych, określonych w formularzu ofertowym stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. czas realizacji dostawy 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Druki akcydensowe. 1) Krótki opis: Druki akcedynsowe typu: faktury, polecenia przelewu, książki inwentarzowe, raporty kasowe itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawy druków akcydensowych odbywać się będą na przestrzeniu 12 miesięcy w ilościach przewidywalnych, określonych w formularzu ofertowym stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. czas realizacji dostawy 20 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.