eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Syrynia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-11

Ogłoszenie nr 5797 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.

Rybnik: Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Syrynia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 341658-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny 27253616100000, ul. ul. Kościuszki  36, 44200   Rybnik, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 223 748, faks 324 221 972, e-mail rybnik@katowice.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.katowice.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Lasy Państwowe

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Syrynia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Wykonanie ław fundamentowych wraz ze ścianami przyziemia i izolacją przeciwwilgociową: 1 kpl. 2. Wykonanie płyty betonowej na pow. 40,18 m2 zbrojonej siatką wraz z podsypką piaskową 3. Wykonanie konstrukcji szkieletowej ścian z drewna wraz z wykonaniem izolacji cieplnej, przeciwwilgociowej z folii paroprzepuszczalnej - 91,87 m2 i obicie płytą OSB i deskami. 4. Wykonanie konstrukcji drewnianej dachowej wraz z wykonaniem pokrycia dachowego z blachy trapezowej: 81,24 m2, 5. Montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych: 1 kpl. 6. Wykonanie komina wentylacyjnego 4 przewodowego: 1 szt. 7. Wykonanie ścian działowych z płyt GK: 23,55 m2, 8. Obicie ścian wewnętrznych, sufitów płytami GK: 129,75 m2 9. Licowanie ścian płytkami: 20,70 m2 10. Wykonanie placu postojowego z chodnikiem z kostki brukowej: 153,61 m2 11. Wykonanie robót malarskich, malowanie ścian i sufitów wraz z gruntowaniem: 137,6 m2, 12. Wykonanie ogrodzenia systemowego panelowego: 62,34 mb, 13. Plantowanie terenu wraz z obsianiem trawy: 167,21, 14. Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu: 1 kpl. 15. Montaż instalacji odgromowej: 1 kpl. 16. Montaż instalacji antywłamaniowej wraz z montażem osprzętu: 1 kpl. 17. Wykonanie i montaż instalacji wod-kan, c.o., wentylacji, klimatyzacji wraz z montażem osprzętu - 1 kpl. 18. Montaż zbiornika na nieczystości ciekłe wraz z podłączeniem do budynku: 1 kpl. 19. Wykonanie przyłącza wody do budynku: 1 kpl. 20. Wykonanie posadzek z płytek wraz z wykonaniem izolacji: 39,55 m2. 21. Udzielenie gwarancji na zrealizowane roboty budowlane na okres co najmniej 1 roku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45211100-0
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45262310-7, 45262300-4, 45262520-2, 45261000-4, 45421100-5, 45262650-2, 45442100-8, 45233140-2, 45310000-3, 45312100-8, 45312000-7, 45311100-1, 45331000-6, 45231000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT190000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Produkcyjno-Handowo-Usługowy Eko-Instal Krzysztof Szymecki ,  krzysztof.szymecki@interia.pl,  ul. Rybnicka 10,  44-295,  Lyski ,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 233700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 233700.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 322575.44
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 7 %
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.