eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryn › Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli w lokalu Informacji Turystycznej w Rynie,w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej - RPO Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-05

Ryn: Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli w lokalu Informacji Turystycznej w Rynie,w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej - RPO Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 5795 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244221 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Ryn, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 4293970, faks 087 4218034.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli w lokalu Informacji Turystycznej w Rynie,w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej - RPO Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli obejmująca: wykonanie przedmiaru, wykonanie, dostarczenie oraz montaż mebli w lokalu Informacji Turystycznej w Rynie, w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej - RPO Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013. Lokal Informacji Turystycznej znajduje się w Rynie (11-520), ul. Hanki Sawickiej 1. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów użytkowania, nie uszkodzone. Podanie nazw, znaków towarowych lub pochodzenia artykułów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia ma na celu określenie ich cech technicznych i jakościowych, a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Powyższe nie stanowi utrudnienia nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 29 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferowane meble muszą być wykonane zgodnie z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, dotyczącymi mebli biurowych oraz posiadać klasę higieny E1. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 1 A do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.15.10.00 - Meble różne 39.15.60.00 - Meble recepcyjne 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie zostanie sfinansowane w 15% ze środków budżetu Partnerów projektu( dział 630, rozdział 63001, § 4307 i 4309)oraz 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego( dział 630, rozdział 63001 § 4307, 4309) w ramach RPO WiM na lata 2007-2013, Priorytet II Turystyka, Działanie 2.2 Promocja województwa i jego oferty turystycznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEPAR - MEBLE ARKADIUSZ PIECHOWSKI, ul. Lubelska 3, 10-404 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9030,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8808,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8808,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14600,1

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.