Og³oszenie nr 578891-N-2017 z dnia 2017-08-29 r.
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Pañstwowy Instytut Badawczy: Budowa SHM Ko³obrzeg w nowej lokalizacji - zagospodarowanie terenu, wykonanie instalacji sanitarnej zewnêtrznej oraz u³o¿enie kabla sygna³owego
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Pañstwowy Instytut Badawczy, krajowy numer identyfikacyjny
8050700000, ul.
ul. Podle¶na
61
,
01673
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
22 5694230, 5694416, 5694263, e-mail
grazyna.glowacka-chlopas@imgw.pl, faks
225 694 415.
Adres strony internetowej (URL): www.imgw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Pañstwowy Instytut Badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.imgw.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.imgw.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nalezy sk³adaæ w formie pisemnej - pod rygorem niewa¿no¶ci
Adres:
Oddzia³ Morski IMGW-PIB, ul. Waszyngtona 42, 81-342 Gdynia
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa SHM Ko³obrzeg w nowej lokalizacji - zagospodarowanie terenu, wykonanie instalacji sanitarnej zewnêtrznej oraz u³o¿enie kabla sygna³owego
Numer referencyjny:
17/RB/PN/OGa/DSPO/PSHM/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane podlegaj±ce na wycince drzew i krzewów z przygotowaniem wydzielonego terenu z czê¶ci dzia³ki nr 2/13 pod budowê budynku stacji hydrologiczno-meteorologicznej w D¼wirzynie, wykonaniu z instalacji sanitarnej zewnêtrznej i przy³±czy wod. - kan. zgodnie z posiadan± dokumentacja wykonawcz± i pozwoleniem na budowê nr 235/2014 z dnia 31.07.2014 r., u³o¿enie toru dla kabla sygna³owego oraz wykonanie ogrodzenia terenu u¿yczonej dzia³ki. 2. Zamówienie obejmuje w szczególno¶ci: a) wycinkê drzew i krzewów, wykarczowanie korzeni i niwelacja terenu zgodnie z decyzj± o wycince Urzêdu Gminy (katalog dokumentacja - za³±cznik nr 2 do SIWZ ) i projektem wykonawczym Planu Zagospodarowania Terenu (dalej: PZT); b) wykonanie robót budowlanych instalacji sanitarnej zewnêtrznej wraz z przy³±czami wod. - kan zgodnie z dokumentacj± budowlano - wykonawcz±, warunkami technicznymi 6702/2013 z dnia 05.11.2013r. i ich przed³u¿eniem z dnia 22.05.2017 przez MWiK Ko³obrzeg (katalog dokumentacja - za³±cznik nr 2 do SIWZ ). c) u³o¿enie toru dla kabla sygna³owego pomiêdzy ogródkiem meteorologicznym a wyznaczon± terenem z czê¶ci dzia³ki nr 2/13 pod budowê budynku stacji wraz z infrastruktur± i zgodnie z opisem i uzgodnionym jej przebiegiem - decyzja Urzêdu Morskiego nr NP-Dwi-60/13/17 z dnia 17.05.2017 (katalog dokumentacja - za³±cznik nr 2 do SIWZ ); d) ogrodzenie terenu u¿yczonej dzia³ki 15 X 26.5 m ogrodzeniem systemowym, furtk± systemow± i bram± wjazdow± systemow± przesuwan± manualnie zgodnie z opisem systemu i planem PZT (katalog dokumentacja - za³±cznik nr 2 do SIWZ ); e) wykonanie dokumentacji powykonawczej - odbiorowej i powykonawczej - geodezyjnej, przekazanie zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej w ilo¶ci 3 egz. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 2 do SWIZ
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
45342000-6 |
45311000-0 |
45310000-3 |
45330000-9 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2017-11-22
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji ca³o¶ci zamówienia do dnia 22 listopada 2017r., przy czym: a) wycinka drzew z niwelacja terenu oraz posadowieniem studni wodomierzy SW i hydrantu HP 80 dla sieci wody oraz studni S1 i S2 dla sieci kanalizacji do 30.10.2017r.; b) w terminie 1.11.2017r. do 10.11.2017r. istniej±ca droga dojazdowa z p³yt betonowych musi byæ dostêpna dla dostaw kontenerów modu³owych pod budynek stacji.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
a) Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 16.1. b) SIWZ, je¿eli wyka¿e, ¿e:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 PLN;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 16.1. lit. c) SIWZ, je¿eli wyka¿e, ¿e: wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
1 robotê budowlan±, która zawiera³a w swoim zakresie budowê ogrodzenia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30 000,00 PLN brutto, wraz z za³±czeniem dowodów potwierdzaj±cych, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (je¿eli budowa ogrodzenia by³a elementem wiêkszej inwestycji nale¿y podaæ warto¶æ brutto w odniesieniu do kosztów samego ogrodzenia);
oraz
1 robotê budowlan±, która zawiera³a w swoim zakresie wykonanie instalacji przy³±czy sanitarnych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30 000,00PLN brutto wraz z za³±czeniem dowodów potwierdzaj±cych, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (je¿eli roboty w zakresie instalacji sanitarnych by³y elementem wiêkszej inwestycji nale¿y podaæ warto¶æ brutto w odniesieniu do kosztów instalacji sanitarnych).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie powy¿szych robót zrealizowanych przez wykonawcê w ramach jednej inwestycji (na podstawie jednej umowy) - w takim przypadku wykonawca powinien wykazaæ spe³nianie warunku w zakresie warto¶ci brutto wykonanych robót wskazuj±c odrêbnie warto¶æ dla: budowy ogrodzenia oraz robót w zakresie przy³±czy sanitarnych.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2. za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3. odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 4. o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 15 Pzp; (wzór stanowi za³±cznik nr 9 do SIWZ). 5. o¶wiadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 22 Pzp; (wzór stanowi za³±cznik nr 10 do SIWZ).
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2. w celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lonego w pkt 16.2 lit. c) SIWZ zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy:
- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane(wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SIWZ), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zamawiaj±cy wnosi o z³o¿enie wraz z ofert± wycenionego przedmiaru robót, w celach informacyjnych, który bêdzie stanowi³ dla zamawiaj±cego jedynie dokument pomocniczy. Brak wycenionego przedmiaru robót (kosztorys ofertowy) w ofercie nie bêdzie stanowiæ podstawy do odrzucenia oferty. Je¿eli zaoferowana cena w ocenie zamawiaj±cego wyda siê ra¿±co niska w stosunku do przedmiotu zamówienia zamawiaj±cy wezwie wykonawcê do z³o¿enia kosztorysu ofertowego w celu wyja¶nienia ceny ofertowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci 4 000,00z³.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp:
a) pieni±dzu,
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Z tre¶ci gwarancji i porêczeñ, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, zobowi±zanie gwaranta do zap³aty na rzecz zamawiaj±cego kwoty okre¶lonej w gwarancji:
je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
- nie wniesie wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy,
- je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
20.5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego BZ WBK 94 1090 1014 0000 0001 2047 1950. Kopiê polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca siê z³o¿yæ wraz z ofert±.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zmiana postanowieñ umowy mo¿liwa jest wy³±cznie w przypadku zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci i w zakresie okre¶lonym poni¿ej: 1) W przypadku zmiany: a) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Tekst jedn.: Dz. U. z 2015r., poz. 2008 z pó¼n. zm.), b) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia, je¿eli Wykonawca wyka¿e istotny wp³yw ww. zmian na koszty wykonania niniejszej umowy. W przypadku zaistnienia zmiany wskazanej w lit. a powy¿ej Wykonawca mo¿e siê powo³ywaæ jedynie na zwiêkszenie wysoko¶ci wynagrodzenia pracowników zatrudnionych przez Wykonawcê, którzy otrzymuj± wynagrodzenie w wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê lub jego odpowiedni± czê¶æ (w przypadku pracowników zatrudnionych w wymiarze ni¿szym ni¿ pe³en etat), bezpo¶rednio bior±cych udzia³ w realizacji przedmiotu umowy w czê¶ci pozosta³ej do wykonania w momencie wej¶cia w ¿ycie zmiany przepisów maj±cych wp³yw na wynagrodzenie. W przypadku zaistnienia zmiany wskazanej w lit. b Wykonawca mo¿e siê powo³ywaæ jedynie na zwiêkszenie sk³adek od wynagrodzeñ osób zatrudnionych przez Wykonawcê na umowê o pracê lub ¶wiadcz±cych us³ugi na podstawie umów cywilnoprawnych, zawartych z osobami fizycznymi nieprowadz±cymi dzia³alno¶ci gospodarczej, bezpo¶rednio bior±cych udzia³ w realizacji przedmiotu umowy w czê¶ci pozosta³ej do wykonania w momencie wej¶cia w ¿ycie zmiany przepisów maj±cych wp³yw na wynagrodzenie. Zamawiaj±cy w ka¿dym czasie uprawniony jest do weryfikacji kalkulacji oraz o¶wiadczenia Wykonawcy i do ¿±dania przedstawienia przez Wykonawcê - zgodnie z wyborem Zamawiaj±cego - wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzaj±cych przed³o¿on± kalkulacjê, w szczególno¶ci listy osób wskazanych w zdaniach poprzedzaj±cych, umów na podstawie których ww. osoby s± zatrudnione przez Wykonawcê, zg³oszenia ww. osób do ZUS, listy obecno¶ci tych osób na budowie. 2) W przypadku opó¼nienia lub odmowy wydania przez organy administracji publicznej decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., niezbêdnych do realizacji przedmiotu umowy, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, zmianie mo¿e ulec termin realizacji umowy, maksymalnie o okres trwania stanu uniemo¿liwiaj±cego wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej tre¶ci± i w sposób nale¿yty. 3) W przypadku konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³ów ze wzglêdu na zmianê przepisów prawa zmianie mo¿e ulec: sposób wykonania umowy, termin realizacji umowy, wynagrodzenia nale¿ne Wykonawcy. 4) Pozosta³e okoliczno¶ci, których wyst±pienie mo¿e uzasadniaæ zmianê umowy: a) dzia³anie tzw. si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umow±, przy czym przez si³ê wy¿sz± rozumie siê zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem niniejszej umowy oraz którego Strony nie mog³y unikn±æ, ani któremu nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar, trzêsienie ziemi i inne klêski ¿ywio³owe, wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne, nag³e i d³ugotrwa³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, stan wojenny, stan wyj±tkowy, dzia³ania wojenne.; Przez wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne rozumie siê takie warunki, które - po pierwsze - obiektywnie wstrzymuj± wykonywanie robót budowlanych ze wzglêdu na wymogi technologiczne, determinuj±ce wykonanie tych robót budowlanych, po drugie - ilo¶æ dni wystêpowania tych warunków lub intensywno¶æ tych zjawisk (np. opadów), jest wiêksza o co najmniej o 5% od ¶redniej dla danego miesi±ca, obliczonej w oparciu o dane z ostatniego piêciolecia licz±c wstecz od daty zawarcia umowy. b) zaistnienie innej, niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze Stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, uniemo¿liwiaj±cej nale¿yte wykonanie umowy; c) wyst±pienie warunków terenowych budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji, urz±dzeñ lub innych obiektów budowlanych; d) zaistnienie odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategoria gruntu, kurzawka, g³azy, itp.) lub geotechnicznych, czego skutkiem bêdzie niemo¿no¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych; e) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w Dokumentacji projektowej, na podstawie której prowadzone s± roboty budowlane; f) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych; g) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa wp³ywaj±ce na realizacjê umowy; h) powstanie rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w niniejszej umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana tre¶ci postanowieñ umowy bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie niniejszej umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji przez Strony; i) istotna zmiana zakresu przedmiotu umowy powierzonego podwykonawcom; j) opó¼nienie w przekazaniu terenu budowy przez Zamawiaj±cego. W przypadku wyst±pienia ww. okoliczno¶ci zmianie mo¿e ulec: sposób wykonania umowy, zakres rzeczowy przedmiotu umowy, termin realizacji umowy, wynagrodzenia nale¿ne Wykonawcy. 3. Wniosek o zmianê umowy musi byæ z³o¿ony drugiej Stronie na pi¶mie i zawieraæ uzasadnienie. Strona wystêpuj±ca o zmianê umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci stanowi±cych przes³ankê do wprowadzenia zmian w umowie. 4. W przypadku ograniczenia funduszy przyznanych Zamawiaj±cemu na realizacjê przedmiotu umowy ograniczeniu ulec mo¿e, bez ¿adnych ujemnych dla Zamawiaj±cego konsekwencji finansowych, odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu umowy, wynagrodzenie Wykonawcy oraz termin wykonania umowy. Zamiar ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy Zamawiaj±cy zg³osi Wykonawcy w formie pisemnej, w terminie 14 dni, licz±c od dnia powziêcia wiadomo¶ci o ograniczeniu ¶rodków finansowych. 5. Wyst±pienie okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 2-4 powy¿ej, skutkuje powstaniem po stronie Zamawiaj±cego uprawnienia do wprowadzenia zmian do umowy, nie za¶ obowi±zku. Okoliczno¶ci te nie mog± równie¿ stanowiæ podstawy roszczeñ Wykonawcy o dodatkowe wynagrodzenie lub odszkodowanie. 6. Nie stanowi± zmiany umowy: 1) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy, w szczególno¶ci zmiana osób wskazanych w § 4 umowy, 2) zmiana danych teleadresowych Strony, 3) zmiana nazwy Strony, zmiana firmy Strony, zmiana formy organizacyjno - prawnej Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-09-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Termin otwarcia ofert: 13.09.2017 godz. 10:15
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Likwidacja palenisk na paliwa sta³e i wykonanie nowego ¼ród³a ciep³a na paliwo gazowe w budynku przy ul. K³osowej 11
- Us³uga zabezpieczenia pacjentów z zastosowaniem kamizelek defibryluj±cych dla Wojskowego Instytutu Medycznego - Pañstwowego Instytutu Badawczego
- Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatno¶ci do u¿ytkowania wybranych budowli hydrotechnicznych Zarz±du Zlewni w Szczecinie
- Wykonanie prac w dwóch pomieszczeniach herbaciarni w budynku Mazowieckiego Urzêdu Wojewódzkiego w Warszawie przy pl. Bankowym 3/5.
- Us³uga prowadzenia na terenie fosy Fortu Bema w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy wypo¿yczalni kajaków, obejmuj±ca ca³odobowy dozór mienia wchodz±cego w sk³ad wypo¿yczalni kajaków...
- Budowa zielonej ¶ciany w ogrodzie przy budynku przeznaczonym na DDP w Wa-wie przy ul. Radzymiñskiej 154-budowa ogrodu sensorycznego na dzia³kach nr ew. 73 i 72/19 s±siaduj±cych z dzia³k± nr 72/17
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY REMONTU ELEWACJI Z ROBOTAMI TOWARZYSZ¡CYMI W BUDYNKU O FUNKCJI EDUKACYJNEJ NA TERENIE LOTNICZYCH ZAK£ADÓW NAUKOWYCH WE WROC£AWIU
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Budowa gara¿y na potrzeby Urzêdu Gminy W±sosz i jednostek OSP z terenu gminy W±sosz
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wej¶æ do budynku wraz z wymian± domofonów i robotami towarzysz±cymi w Gi¿ycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.