eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Główczyce › Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Główczyce oraz na świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z miejsc publicznych oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Oznaczenie postępowaniaZP.271.02.2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-24

Główczyce: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Główczyce oraz na świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z miejsc publicznych oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Oznaczenie postępowania: ZP.271.02.2016
Numer ogłoszenia: 57859 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Główczyce , ul. Kościuszki 8, 76-220 Główczyce, woj. pomorskie, tel. 059 8116010, 8116018.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug.glowczyce.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Główczyce oraz na świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z miejsc publicznych oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Oznaczenie postępowania: ZP.271.02.2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia - odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w ilości maksymalnej do 1360 Mg w okresie realizacji zamówienia. 1.Świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych powstałych i zebranych od wszystkich właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych gminy Główczyce. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów powinno być wykonywane w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 250), oraz przepisami wykonawczymi do niej. Część II zamówienia odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejsc publicznych oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w ilości maksymalnej do 164 Mg w okresie realizacji zamówienia. 1.Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych z przystanków autobusowych, placów zabaw, parków komunalnych w Główczycach i Żoruchowie, odpadów zmieszanych gromadzonych w PSZOK oraz budynku Urzędu Gminy w Główczycach. 2.Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz gromadzonych selektywnie ze szkół na terenie Gminy Główczyce. 3.Odbiór i zagospodarowanie następujących rodzajów odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Główczycach na ul. Skórzyńskiej Odbiór i zagospodarowanie odpadów..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w ilości do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Dla części I zamówienia: Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Główczyce, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996r. Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 250). Dla części II zamówienia: Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t. j. z 2013r. poz. 21 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert w zrealizowaniu: Dla części I zamówienia: a) co najmniej dwóch usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych , o ilości minimum 900 Mg/rok każda. b) co najmniej dwóch usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych segregowanych (tworzywa sztuczne, szkło, papier), o ilości minimum 100 Mg/rok każda. Dla części II zamówienia: a) co najmniej jednej usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z miejsc publicznych (np. przystanki, parki komunalne) świadczonej przez okres minimum 12 miesięcy. b) co najmniej jednej usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów gromadzonych w Punktach Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych świadczonej przez okres minimum 12 miesięcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: Dla części I zamówienia: a) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z możliwością automatycznego załadunku pojemników od 60 do 1100l, b) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych gromadzonych w workach z folii LDPE, Dla części II zamówienia: c) co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów komunalnych gromadzonych w kontenerach o pojemności od 6 do 10m3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający określa, że na potwierdzenie rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy w wykazie usług Wykonawca ma obowiązek wskazać oraz dołączyć poświadczenia minimum tych usług, które określone zostały w warunkach udziału w postępowaniu.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktury - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w przypadku: 1)Zmianę ceny umowy za wykonie przedmiotu zamówienia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione w oparciu o wprowadzoną stawkę podatkową, zmiana zostanie wprowadzona w oparciu o wniosek jaki Wykonawca złoży Zamawiającemu, 2)Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie polegające na zmianie osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 3)Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie polegające na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości dostarczonych pojemników o których mowa w §1 ust.2 pkt. 6 umowy, zmiana taka może nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego. 4)Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie polegające na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości nieruchomości zamieszkałych, z których Wykonawca zobowiązany jest odbierać odpady komunalne. 5)Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie polegające na zmianie częstotliwości terminu wywozu odpadów komunalnych, zmiana taka może nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego. Wniosek o zmianę musi zostać dostarczony Wykonawcy na 30 dni przed planowaną zmianą 6)Zamawiający dopuszcza zmiany w umowach polegające na zmianie podwykonawców z, którymi Wykonawca zawarł umowę o podwykonawstwo przy czym jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się zgodnie z zasadą określoną w art. 26 ust 2b ustawy PZP w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP Wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug.glowczyce.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Główczycach ul. Kościuszki 8 76-220 Główczyce pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Główczycach ul. Kościuszki 8 76-220 Główczyce pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia - odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w ilości maksymalnej do 1360 Mg w okresie realizacji zamówienia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych powstałych i zebranych od wszystkich właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych gminy Główczyce. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów powinno być wykonywane w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 250), oraz przepisami wykonawczymi do niej. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Odbiór i zagospodarowanie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpadów komunalnych zmieszanych w terminie 1 raz w miesiącu z miejscowości: Będziechowo, Będzimierz, Cecenowo, Choćmirowo, Choćmirówko, Ciemino, Czarny Młyn, Dargoleza, Dochowo, Dochówko, Drzeżewo, Gać, Gorzyno, Gorzysław, Gostkowo, Izbica, Klęcinko, Klęcino, Kokoszki, Lipno, Michałowo, Murowaniec, Następowo, Olszewko, Pękalin, Pobłocie, Podole Wielkie, Przebędowo Słupskie, Rówienko, Równo, Rumsko, Rzuski Las, Rzuszcze, Siodłonie, Skórzyno, Stowięcino, Szczypkowice, Szelewo, Święcino, Wielka Wieś, Warblino, Wolinia, Wykosowo, Zawada, Zgierz, Zgojewo, Zgojewko, Żelkowo, Żoruchowo, Główczyce. 2)Odbiór i zagospodarowanie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpadów komunalnych zmieszanych w terminie 1 raz w tygodniu dotyczy osiedla ul. 22 Lipca w Główczycach, Spółdzielni Mieszkaniowej w miejscowości Żoruchowo, Spółdzielni Mieszkaniowej w miejscowości Pobłocie. 3)Odbiór i zagospodarowanie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie w workach LDPE - szkło i tworzywa sztuczne w terminie: tworzywa sztuczne 1 raz w miesiącu, szkło 1 raz na 2 miesiące z miejscowości Będziechowo, Będzimierz, Cecenowo, Choćmirowo, Choćmirówko, Ciemino, Czarny Młyn, Dargoleza, Dochowo, Dochówko, Drzeżewo, Gać, Gorzyno, Gorzysław, Gostkowo, Izbica, Klęcinko, Klęcino, Kokoszki, Lipno, Michałowo, Murowaniec, Następowo, Olszewko, Pękalin, Pobłocie, Podole Wielkie, Przebędowo Słupskie, Rówienko, Równo, Rumsko, Rzuski Las, Rzuszcze, Siodłonie, Skórzyno, Stowięcino, Szczypkowice, Szelewo, Święcino, Wielka Wieś, Warblino, Wolinia, Wykosowo, Zawada, Zgierz, Zgojewo, Zgojewko, Żelkowo, Żoruchowo, Główczyce. Dokładną liczbę nieruchomości oraz adresy, których właściciele zadeklarowali selektywną zbiórkę odpadów Zamawiający przekaże na 14 dni przed dniem obowiązywania umowy. 4)Odbiór i zagospodarowanie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych dotyczy: osiedla ul. 22 Lipca w Główczycach, Spółdzielni Mieszkaniowej w miejscowości Żoruchowo, Spółdzielni Mieszkaniowej w miejscowości Pobłocie odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie w pojemnikach ustawionych gniazdowo - szkło, tworzywa sztuczne, makulatura oraz odpady biodegradowalne - (dotyczy tylko osiedla ul. 22 Lipca w Główczycach) w terminie: tworzywa sztuczne, papier, szkło 1 raz w tygodniu, odpady biodegradowalne na telefoniczne zgłoszenie pracownika Urzędu Gminy w Główczycach. 5)Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia we wskazanych w pkt. 4 osiedlach następującej ilości własnych pojemników na odpady komunalne zmieszane: a) osiedle ul. 22 Lipca w Główczycach 11 szt. kontener zamknięty o poj. 1100 l, b) osiedle w Żoruchowie 4 szt. kontener zamknięty o poj. 1100 l, c) osiedle w Pobłociu 4 szt. kontener zamknięty o poj. 1100 l. 6)Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia we wskazanych w pkt. 4 osiedlach następującej ilości własnych pojemników na odpady komunalne gromadzone selektywnie: Osiedle ul. 22 Lipca w Główczycach a) 1 szt. kontener na odpady biodegradowalne 6 m3, b) 1 szt. pojemnik na makulaturę 1,5 m3, c) 1 szt. pojemnik na szkło 1,5m3, d) 2 szt. pojemnik na tworzywa sztuczne 3m3, Osiedle w Żoruchowie a) 2 szt. pojemnik na tworzywa sztuczne 3m3, b) 1 szt. pojemnik na szkło 1,5m3, c) 1 szt. pojemnik na makulaturę 1, 5m3, Osiedle w Pobłociu a) 2 szt. pojemnik na tworzywa sztuczne 3m3, b) 1 szt. pojemnik na szkło 1,5m3, c) 1 szt. pojemnik na makulaturę 1,5 m3, 7)Wykonawca jest odpowiedzialny za osiągnięcie poziomu odzysku odpadów komunalnych określonych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 250), rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012 r., poz. 645), oraz rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012 r. poz. 676). 8)Wykonawca jest zobowiązany do dbania o właściwy stan techniczny pojemników, o których mowa w pkt. 5 i 6 niniejszego działu oraz ich utrzymania we właściwym stanie higienicznym poprzez dezynfekcję, która odbywać się będzie z częstotliwością jeden raz w miesiącu w okresie od miesiąca kwietnia do października przy czym w okresie letnim tj. w miesiącach od czerwca do września włącznie pojemniki należy dezynfekować z częstotliwością dwa razy w miesiącu, 9)Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia raz w miesiącu w przypadku tworzywa sztucznego i 1 raz na 2 miesiące w przypadku szkła w dniu odbierania odpadów komunalnych, właścicieli nieruchomości, od których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w worki o pojemności min. 60l na szkło oraz min.120l na tworzywa sztuczne z folii LDPE przeznaczone do gromadzenia szkła i tworzywa sztucznego (worki muszą być oznaczone informacją o rodzaju odpadów jakie mogą być w nich gromadzone). Worki należy przekazać właścicielowi nieruchomości, a podczas jego nieobecności pozostawić w miejscu uzgodnionym z właścicielem nieruchomości. Worki na pierwszy odbiór muszą zostać dostarczone przed dniem obowiązywania umowy, czyli przed dniem 01.07.2016r., 10)Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania każdej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości, zarówno zmieszanych odpadów komunalnych (w tym popiołów) jak i odpadów gromadzonych w sposób selektywny, 11)Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z przygotowanym przez siebie harmonogramem wywozu. Odbiór w/w odpadów musi odbywać się w godzinach 7.00 - 21.00. Harmonogram należy przygotować w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy na okres obowiązywania do końca każdego roku kalendarzowego. Wykonawca zobowiązany jest do przekazani harmonogramu do Urzędu Gminy w Główczycach oraz do właścicieli nieruchomości wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ przed przystąpieniem do świadczenia umowy. 12)Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do funkcjonującej regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 21ze zm.), 13)Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowanie przez właścicieli nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odebrane odpady komunalne jako zmieszane odpady komunalne oraz pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 7 dni (powiadomienie powinno zawierać wskazanie dnia odbioru odpadów komunalnych oraz adres nieruchomości, z której odebrano odpady), W każdym miesiącu obowiązywania umowy należy skontrolować 10 % nieruchomości na terenie gminy. 14)Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia otrzymania takiego żądania do okazania wglądu (wydruku) do danych lokalizacyjnych pojazdów Wykonawcy w miejscach świadczenia usługi. 15)Wykonawca, stosownie do treści art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 250), jest obowiązany do sporządzania półrocznych sprawozdań i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy. 16)Wykonawca, stosownie do treści art. 9na ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 250), jest zobowiązany do sporządzania sprawozdań dotyczących odpadów odebranych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności faktury - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejsc publicznych oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w ilości maksymalnej do 164 Mg w okresie realizacji zamówienia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych z przystanków autobusowych, placów zabaw, parków komunalnych w Główczycach i Żoruchowie, odpadów zmieszanych gromadzonych w PSZOK oraz budynku Urzędu Gminy w Główczycach. Lokalizacja miejsc odbioru odpadów zawiera szczegółowo załącznik nr 3 do SIWZ. 1)Wykonawca jest zobowiązany do ustawienia odpowiednich pojemników w miejscu wskazanym w wykazie stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz odpowiada za ich stan techniczny, 2)Częstotliwość wywozu odpadów określono w załączniku nr 3 do SIWZ, 3)Podczas usuwania odpadów Wykonawca zadba o ład i porządek przy pojemniku, a także usunie odpady znajdujące się obok pojemnika, 4)Wykonawca ustawi dodatkowe pojemniki na pisemne zgłoszenie Zamawiającego w miejscu przez niego wyznaczonym w terminie do jednego tygodnia od momentu zgłoszenia, 5)W przypadku uszkodzenia pojemnika Wykonawca zadba o jego naprawę lub ustawi nowy pojemnik. W przypadku utraty pojemnika Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia nowego pojemnika, 6)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przesłania do siedziby Zamawiającego miesięcznego harmonogramu prowadzonej usługi i wykonywanie jej zgodnie z opracowanym harmonogramem. 2.Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz gromadzonych selektywnie ze szkół na terenie Gminy Główczyce. 1)Odbiór i zagospodarowanie surowców wtórnych segregowanych w postaci plastiku, szkła i makulatury oraz odpadów komunalnych zmieszanych ze szkół z terenu Gminy Główczyce. Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia pojemników na odpady zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2)Wykonawca będzie usuwał surowce wtórne na zgłoszenie telefoniczne, przez pracownika szkoły w terminie do 2 dni od dnia zgłoszenia . 3)Wykonawca będzie usuwał odpady zmieszane 2 razy w ciągu miesiąca. 4)Pojemniki na odpady będą dzierżawione przez cały okres trwania umowy. Wykonawca podczas usuwania odpadów oczyści miejsce przy pojemnikach oraz uprzątnie teren zanieczyszczony podczas załadunku. 5)W przypadku uszkodzenia pojemnika Wykonawca zadba o jego naprawę lub ustawi nowy pojemnik. 6)Wykonawca zobowiązuje się do terminowego usuwania odpadów. 7)Wykonawca zobowiązany jest do odprowadzania odpadów na legalne, czynne składowisko odpadów bądź zakładu utylizacji odpadów. 3.Odbiór i zagospodarowanie następujących rodzajów odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Główczycach na ul. Skórzyńskiej Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci: opon, odpadów wielkogabarytowych, gruzu, odpadów biodegradowalnych, odpadów wielomateriałowych, zużytych baterii i akumulatorów, makulatury, odpadów elektrycznych i elektronicznych, przeterminowanych leków i chemikaliów, materiałów izolacyjnych - styropian, 1)Wykonawca będzie usuwał surowce na zgłoszenie telefoniczne, w terminie do 4 dni od dnia zgłoszenia. 2)Wykonawca zapewni odpowiednie pojemniki przystosowane do odbioru następujących rodzajów odpadów: opony, odpady wielkogabarytowe, gruz, odpady biodegradowalne, odpady wielomateriałowe, zużyte baterie i akumulatory, makulatura, odpady elektryczne i elektroniczne, leki i chemikalia, materiały izolacyjne. Pojemniki na odpady będą dzierżawione przez cały okres trwania umowy. Wykonawca podczas usuwania surowców oczyści miejsce przy pojemniku oraz teren zanieczyszczony podczas załadunku. 3)W przypadku uszkodzenia pojemnika Wykonawca zadba o jego naprawę lub ustawi nowy pojemnik. 4)Wykonawca zobowiązuje się do terminowego usuwania odpadów. 5)Wykonawca zobowiązany jest do odprowadzania odpadów na legalne, czynne składowisko odpadów lub zakładu utylizacji odpadów. 4)Odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z miejscowości w gminie Główczyce. Odbiór odpadów będzie następował 1 raz w roku. Zbiórka obejmuje wszystkie miejscowości znajdujące się w granicach administracyjnych Gminy Główczyce a odpady będą odbierane sprzed posesji właścicieli nieruchomości. Termin przeprowadzenia zbiórki odpadów wielkogabarytowych zostanie zgłoszony Wykonawcy na 30 dni przed rozpoczęciem zbiórki. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu i dostarczenia go do siedziby Zamawiającego, co najmniej na 10 dni przed dniem rozpoczęcia zbiórki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności faktury - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.