eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa materiałów promocyjno - reklamowych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu.



Ogłoszenie z dnia 2015-04-23

Gdynia: Dostawa materiałów promocyjno - reklamowych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu.
Numer ogłoszenia: 57797 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdyńskie Centrum Sportu , ul. Olimpijska 5/9, 81-538 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6223574, faks 058 6223574.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjno - reklamowych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV sklasyfikowany jest jako: 22462000-6 - materiały reklamowe. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjno - reklamowych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu. 3. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie dostarczyć: 1) Winder/Batfan Gdynia Sport - musi spełniać poniższe parametry: a) flaga o wymiarach 85cm x400 cm, wykonana zgodnie z projektem graficznym przesłanym przez Zamawiającego, b) wykonany z materiału flagowego, gramatura min. 115 g/m2, 100% poliester, c) kształt flagi wykonany zgodnie z szablonem stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, d) nadruk oraz kolorystyka zgodnie z księgą identyfikacji wizualnej GCS , e) maszt wykonany z aluminium oraz giętkich prętów z włókna szklanego, f) wbijak, g) gumka z karabińczykiem do napinania flagi, h) ilość - 200 sztuk (Zamawiający przewiduje wykonanie według 1 projektu), 2) Winder/Batfan Strefy Startowe - musi spełniać poniższe parametry: a) flaga o wymiarach 85 cm x400 cm, wykonana zgodnie z projektem graficznym przesłanym przez Zamawiającego, b) wykonana z materiału flagowego, gramatura min. 115 g/m2, 100% poliester, c) kształt flagi wykonany zgodnie z szablonem stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, d) maszt wykonany z aluminium oraz giętkich prętów z włókna szklanego, e) stojak, f) gumka z karabińczykiem do napinania flagi, g) ilość: 160 sztuk (Zamawiający przewiduje wykonanie wskazanej ilości sztuk według 6 różnych projektów), 3) Balon 3D - balon musi spełniać poniższe parametry: a) materiał - wzmocniona tkanina poliestrowa z powleczeniem PCV o podwyższonej odporności na rozrywanie, b) oświetlenie wewnętrzne , c) zasilanie - zintegrowany wentylator wewnętrzny o napięciu 230 V przystosowany do pracy ciągłej, d) mocowanie - montaż do podłoża za pomocą dołączonych linek propylenowych i ocynkowanych śledzi, e) kształt balonu wykonany zgodnie z szablonem stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, f) nadruk oraz kolorystyka zgodnie z księgą identyfikacji wizualnej GCS, g) wysokość: 6 m, h) średnica podstawy: 2,1 m, i) powierzchnia reklamowa: 1,8 x 16,6 m, j) ilość: 6 sztuk (Zamawiający przewiduje wykonanie według 1 projektu), 4) Bramę - brama musi spełniać poniższe parametry: a) materiał - wzmocniona tkanina poliestrowa z powleczeniem PCV o podwyższonej odporności na rozrywanie, b) zasilanie - zintegrowany wentylator wewnętrzny o napięciu 230 V przystosowany do pracy ciągłej, c) mocowanie - montaż do podłoża za pomocą dołączonych linek propylenowych i ocynkowanych śledzi, d) kształt bramy wykonany zgodnie z szablonem stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, e) nadruk oraz kolorystyka zgodnie z księgą identyfikacji wizualnej GCS, f) ilość: 1 sztuka (Zamawiający przewiduje wykonanie według 1 projektu): * o wymiarach wewnętrznych: 10mx6m i wymiary zewnętrzne 13,6 mx7,9 m, g) ilość: 1 sztuka (Zamawiający przewiduje wykonanie według 1 projektu): * o wymiarach wewnętrznych: 6mx6m i wymiary zewnętrzne 9,6 mx7,9 m, 5) Flagę na maszt - flaga musi spełniać poniższe parametry: a) flaga o wymiarach: 100cm x300cm, wykonana zgodnie z projektem graficznym v przesłanym przez Zamawiającego, b) wykonana z materiału flagowego, gramatura min.140 g/m2, 100% poliester, c) mocowanie - tunel po długim boku + karabińczyk, d ) nadruk oraz kolorystyka zgodnie z księgą identyfikacji wizualnej GCS, e) ilość: 80 sztuk (Zamawiający przewiduje wykonanie według 1 projektu), 6) Flagę na maszt - flaga musi spełniać poniższe parametry: a) flaga o wymiarach: 100cm x500cm, wykonana zgodnie z projektem graficznym przesłanym przez Zamawiającego, b) wykonana z materiału flagowego, gramatura min.140 g/m2, 100% poliester, c) obszyty tunel w górnej części flagi na drążek, d) nadruk oraz kolorystyka zgodnie z księgą identyfikacji wizualnej GCS, e) długi bok - mocowanie karabińczyk, f) ilość: 5 sztuk (Zamawiający przewiduje wykonanie według 1 projektu), 7) Flagę Gdyni na drzewiec - flaga musi spełniać poniższe parametry: a) flaga o wymiarach: 150cm x180cm, wykonana zgodnie z projektem graficznym przesłanym przez Zamawiającego, b) wykonana z materiału flagowego, nadruk dwustronny, gramatura min.140 g/m2, 100% poliester, c) mocowanie po boku, d) ilość: 1 sztuka, 8) Flagę na maszt - flaga musi spełniać poniższe parametry: a) flaga o wymiarach: 100cm x300cm, wykonana zgodnie z projektem graficznym przesłanym przez Zamawiającego, b) wykonana z materiału flagowego, gramatura min.140 g/m2,100% poliester, c) mocowanie na karabińczyki, d) ilość: 22 sztuki (Zamawiający przewiduje wykonanie według 1 projektu), 9) Flagę pod sufit (Hala Gier) - flaga musi spełniać poniższe parametry: a) flaga o wymiarach: 118cm x180cm, wykonana zgodnie z projektem graficznym przesłanym przez Zamawiającego, b) wykonana z materiału flagowego, gramatura min. 115 g/m2, 100% poliester, c) orientacja pionowa, d) oczkowanie co 15 cm, e) ilość: 3 sztuki (Zamawiający przewiduje wykonanie wskazanej ilości sztuk według 3 różnych projektów), 10) Flagę pod sufit - flaga musi spełniać poniższe parametry: a) flaga o wymiarach: 5m x 1,5m, wykonana zgodnie z projektem graficznym przesłanym przez Zamawiającego, b) orientacja pozioma, c) wykonana z materiału flagowego, gramatura min. 115 g/m2, 100% poliester, d) oczkowanie co 30 cm na górze, e) flagi mocowane do konstrukcji w dwóch wolnych narożnikach areny, f) obszyty tunel w dolnej części flagi na drążek g) ilość: 2 sztuki (Zamawiający przewiduje wykonanie według 1 projektu), 4. Zamawiający informuje, iż ilości wskazane w ust. 3 są ilościami szacowanymi (przewidywanymi przez Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości ilości zamówienia, jeżeli wynikać to będzie z jego faktycznych potrzeb w zakresie przedmiotu umowy. Z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 5. Księga identyfikacji wizualnej GCS, o której jest mowa w ust. 3, zamieszczona jest na stronie Zamawiającego www.gdyniasport.pl, w zakładce: Dla prasy jako plik do pobrania: Logo Gdynia Sport. 6. Wymagania co do sposobu świadczenia dostawy: 1) dostawa przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana jednorazowo, nie później niż do dnia 06 maja 2015 r., 2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie przesłane faksem lub mailem i dostarczyć zamówienie bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w godzinach urzędowania tj. pomiędzy 07:30 a 15.30, 3) W przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowych, pomyłek, uszkodzenia lub wad jakościowych otrzymanego towaru Zamawiający postawi towar do dyspozycji Wykonawcy, oraz niezwłocznie/zgłoszenie telefoniczne potwierdzone faksem lub mailem/ powiadomi Wykonawcę o stwierdzonych brakach i wadach w towarze, 4) Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 24 godzin od wpłynięcia reklamacji, /zgłoszenie telefoniczne, potwierdzone faksem lub mailem/ dostarczyć zastępczą partię towaru wolną od wad bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w godzinach jego urzędowania tj. pomiędzy 07:30 a 15.30, 5) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji dostaw na własny koszt, przy udziale własnego środka transportu lub może zlecić dostawę innemu przewoźnikowi, 6) Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru, 7) wykaz osób upoważnionych do składania zapotrzebowania i odbioru towaru oraz do podpisywania i odbioru faktur w imieniu Zamawiającego zawierać będzie załącznik nr 1 do umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić rocznej gwarancji i rękojmi za wady na zaoferowany towar. 8. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców. 9. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a w stosunku do podwykonawców na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest podać również nazwę (firmę) podwykonawcy. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za czynności wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów...

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o w celu wykazania się spełnieniem warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać się w całości należytym wykonaniem co najmniej dwóch zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia tj. polegające na dostawie materiałów promocyjno - reklamowych z nadrukiem za łączną kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 zł brutto (zamówienie mogło być realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego), wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ): 1) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 SIWZ - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii; 2) dokumenty dotyczące w szczególności charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 SIWZ - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; w przypadku, gdy powyższe informacje zostaną zawarte w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawca nie musi przedkładać przedmiotowych dokumentów; 3) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 2 pkt. 2 SIWZ- w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach: 1) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 2) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 3) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych, 4) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 5) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 6) zmiany ceny brutto w związku ze zmianą obowiązujących stawek podatku od towarów i usług, 7) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy z tym zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, przed zmianą umowy Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia wymagania w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 8) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdyniasport.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdyńskie Centrum Sportu 81-538 Gdynia, ul. Olimpijska 5/9,..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Gdyńskiego Centrum Sportu 81-538 Gdynia, ul. Olimpijska 5/9. Sekretariat Zamawiającego czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.