eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Dębińska › Dowóz uczniów do Zespołu Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Woli Dębińskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-24

Wola Dębińska: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Woli Dębińskiej
Numer ogłoszenia: 57793 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum , Wola Dębińska 330, 32-852 Wola Dębińska, woj. małopolskie, tel. 14 6658218, faks 14 6658218.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolawola.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Woli Dębińskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do Zespołu Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Woli Dębińskiej Dowozy obowiązują w dniach nauki w Zespole Szkół w okresie od 01.09.2016 r. do 23.06.2017 r. 1. Zamówienie obejmuje usługi przewozu uczniów do Zespołu Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Woli Dębińskiej. Przywóz odbywał się będzie w godzinach porannych, zaś odwóz w popołudniowych według harmonogramu stanowiącego zał. nr 10 do SIWZ. Zakres świadczonych usług przewozowych będzie obejmować przewóz około 150 uczniów dziennie przez okres 190 dni (przywóz i odwóz) na trasach: 1) I trasa: Wola Dębińska (Zespół Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego) - Jastew - Maszkienice - Wola Dębińska - o długości 74 km (dziennie - 4 kursy każdy jednym autobusem, w wyjątkowych sytuacjach takich jak np. rozpoczęcie, zakończenie roku szkolnego, święto szkoły itp. -dziennie 2 kursy jednym autobusem) 2) II trasa: Wola Dębińska (Zespół Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego) - Dębno Granice - Perła - Biadoliny Szlacheckie - Wola Dębińska - o długości 68 km(dziennie-4 kursy każdy jednym autobusem, w wyjątkowych sytuacjach takich jak np. rozpoczęcie, zakończenie roku szkolnego, święto szkoły itp. - dziennie 2 kursy jednym autobusem) 2. Łączna ilość km dziennie na obydwu trasach wynosi 142 km. 3. Harmonogram rozkładu jazdy może ulec zmianie po uzgodnieniu z Wykonawcą. 4. Łączna ilość dzieci przewożonych na obydwu trasach wynosi około 150 osób. Ilość uczniów oraz dni, w których wykonywane będą przewozy są wartościami maksymalnymi i mogą być mniejsze od ilości uczniów faktycznie korzystających z przewozu oraz ilości dni, w których przewóz będzie dokonywany. 5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie ewentualne zmiany tras i godzin przewozu naszych uczniów w zależności od zmian organizacji pracy szkoły. 6. Szczegółowy zakres usług zawiera załącznik nr 10 do SIWZ określający trasy przejazdów z podanymi kilometrami, godzinami wyjazdów i przyjazdów. 7. Zamawiający zastrzega, iż przewóz uczniów może się odbywać wyłącznie w zakresie zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów specjalnych. W ramach wykonywanego zamówienia Zamawiający nie dopuszcza przewozu innych osób.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentu, o którym mowa w pkt VI.A.1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: Dwoma autobusami, z których każdy może przewieźć jednorazowo minimum 73 osoby. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt VI.A.3 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: co najmniej dwoma kierowcami z kwalifikacjami do kierowania autobusami co najmniej dwoma opiekunami posiadającymi ukończony kurs opiekuna wycieczek Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa, w pkt VI.A.4-5 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie (jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - czas podstawienia pojazdu zastępczego - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany; 1) Obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części usług przewozowych, które obejmowało zamówienie. Warunkami tych zmian są: a) wskazanie usługi, której ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane, b) zgoda obu stron umowy, c) zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego. 2) obniżenie wartości umowy w przypadku usług przewozowych zamiennych, wartość umowy zostanie obniżona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych w formularzu ofertowym (dotyczy to również zastąpienia autobusu mikrobusem) Warunkami tych zmian są: a) wskazanie usług przewozowych zamiennych, w przypadku zmiany organizacji pracy szkoły, które ze względów ekonomicznych mogą być wykonane, b) zgoda obu stron umowy, c) zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego. 3) Zmiana terminu wykonania umowy. Warunkami takiej zmiany są: wystąpienie zdarzeń lub okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które uniemożliwiają terminową realizację zadania. W szczególności zdarzenia te obejmują, co najmniej jedną z poniższych przyczyn: a) zmiana organizacji pracy szkoły, b) niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające organizację nauczania w ustalonych kalendarzem roku szkolnego dniach zajęć, c) konieczność odpracowania dni nauki w innych dniach niż ustalonych w kalendarzu roku szkolnego, zgoda obu stron umowy, zmiany te ze względów ekonomicznych muszą być korzystne dla zamawiającego, 2. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w umowie, o których mowa w ust. 1, zmiany te muszą być wprowadzone po uzgodnieniu stron umowy, w formie pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szkolawola.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=1&Itemid=50
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. Kardynała Wyszyńskiego, Wola Dębińska 330, 32-852 Dębno, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 godzina 10:50, miejsce: Zespół Szkół im. Kardynała Wyszyńskiego, Wola Dębińska 330, 32-852 Dębno, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.