eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa medycznych wyrobów jednorazowego użytku - uzupełnienie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-01-11

Ogłoszenie nr 5775 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.

Kraków: Dostawa medycznych wyrobów jednorazowego użytku - uzupełnienie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków, krajowy numer identyfikacyjny 28836600035, ul. ul. Garncarska  11, 31115   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 124 231 565, e-mail z5zampub@cyfronet.pl, faks 012 4231076, 4231565.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.onkologia.krakow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie lub z bezpiecznym podpisem elektronicznym
Adres:
ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa medycznych wyrobów jednorazowego użytku - uzupełnienie
Numer referencyjny: ZP-271-4/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

II.5) Główny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Dodatkowe kody CPV:33141000-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/05/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Oświadczenie o dopuszczeniu wyrobu medycznego do stosowania w Polsce Podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia, będący wyrobem medycznym, jest dopuszczony do stosowania na terenie Polski - wg wzoru załącznik nr 4.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena98
termin realizacji zamówień (dostaw)2


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany zostały przewidziane we wzorze umowy - załącznik nr 3 do specyfikacji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/01/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Cewniki, filtry, dreny i in.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. CEWNIK MOCZOWODOWY PROSTY Z OLIWKĄ Z DWOMA OCZKAMI Z MATERIAŁU NEOPLEX DŁ.69 CM, ZNACZNIKI KONTRASTUJĄCE W RTG CO 1 CM, Z NYLONOWYM MANDRYNEM CH-3,4,5,6,7,8,9,10,12 2. CEWNIK FOLEYA LATEKS OBUSTRONNIE SILIKONOWANY, TRÓJDROŻNY Z BALONEM 30 ML, STERYLNY PAKOWANY JEDNOSTKOWO W PODWÓJNEJ KOSZULCE W FOLIE I FOLIA-PAPIER CH-18; CH-20; CH-22 3. BUTELKA DO DRENAŻU NISKOCIĆNIENIOWEGO RAN POOPERACYJNYCH O CZĘŚCIOWEJ BUDOWIE HARMONIJKI Z DUŻYM OTWOREM OK.1CM, STERYLNY, PAKOWANY PODWÓJNIE W FOLIA-PAPIER, 250 ml 4. Cewnik urologiczny 3-drożny Dufuor, wykonany z przeźroczystego PCV - silikonowy CH-20, CH-22 mm 75 ml 5. MASKA AEROZOLOWA DO TRACHEOSTOMII, gumka mocująca wokół szyi, łącznik do nebulizatora obrotowy, dla dorosłych. 6. FiILTR ODDECHOWY, antybakteryjno-wirusowy, z nawilżaczem, sterylny, pakowany pojedynczo 7. Kanka doodbytnicza z atraumatycznym, zamkniętym końcem i otworami bocznymi, jałowa, plastyczna, odporna na zginanie; nr 24, 30. szt. 8. Przewód do cystoskopu lub resektoskopu, pojedynczy, jednorazowy, sterylny, pakowany pojedynczo; szt. 9. Igła do pobierania i rozpuszczania leków z otworem bocznym. (op. = 100 szt.) 10. PRZYRZĄD DO PRZETACZANIA PŁYNÓW INFUZYJNYCH, JAŁOWY, POSIADAJĄCY ODPOWIETRZNIK Z FILTREM ANTYBAKTERYJNYM, FILTR PŁYNU, KOŃCÓWKĘ LUER-LOCK, ZACISKACZ POZWALAJĄCY PRECYZYJNIE DOZOWAĆ LUB ZATRZYMAC PODAWANY PŁYN, ZACISKACZ WYPOSAŻONY W KOMORĘ NA KOLEC I UCHWYT DO PODWIESZANIA DRENU, ELASTYCZNĄ KOMORĄ KROPLOWĄ Z SKRZYDEŁKAMI, WOLNY OD ftalanów. 11. Dren do żywienia pozajelitowego do pompy Infusomat Space z silikonową wstawką dł. 250 cm 12. Dren do żywienia pozajelitowego do pompy Infusomat Space z silikonową wstawką, do podaży leków światłoczułych, czarny, dł. 250cm 13. Przyrząd do aspiracji z filtrem bakteryjnym z zatyczką zatrzaskową, z wbudowaną zastawką, z barwną osłoną otaczającą nasadkę łączącą ze strzykawką. 14. Strzykawka trzyczęściowa 3 ml z centralnie położoną końcówką luer-lock z blokadą tłoka i skalą co 0,1 ml 15. Strzykawka trzyczęściowa 5 ml z centralnie położoną końcówką luer-lock z blokadą tłoka i skalą co 0,2 ml 16. Nasadka na butelkę Ekoflac umożliwiająca bezpośrednie przeniesienie leku z fiolki do pojemnika. 17. Igła do portu zakrzywiona o szlifie atraumatycznymze skrzydełkami 20 G x 15mm. 18. Krótki kolec przelewowy do przelewania płynu z fiolek. 19. Igła do znieczuleń PENCIL-POINT, 25G x 88 20. Skala pomiarowa do OCŻ wielokrotnego użytku, wykonana z plastiku. 21. Zestaw do diagnostycznego płukania otrzewnej; trokar punkcyjny Ch. 10; cewnik 9 Ch/ 50 cm wykonany zpoliuretanu; skalpel do nacięcia skóry. 22. Zestaw bursztynowy do przygotowywania cytostatyków 1. Ostry kolec , nie zawiera komory kroplowej. 2. Bezigłowa zastawka umożliwiająca dodania leku do pojemnika z płynem, zabezpieczona koreczkiem luer lock 3. Filtr hydrofobowy na końcu drenu, zabezpieczający przed wyciekaniem płynu z drenu podczas jego wypełniania 4. Pozbawiony PCV 23. Dren infuzyjny bursztynowy do podaży cytostatyku i przepłukiwania linii 3 zastawki 1. ergonomiczna komora kroplowa, wykonana z bardzo przezroczystego materiału 2. ostry kolec wykonany z przezroczystego materiału, wyposażony w odpowietrznik z filtrem zabezpieczonym klapką 3. zastawki bezigłowe umożliwiające podanie, co najmniej 2 dawek leku w systemie zamkniętym. 4. Podaż leku, (infuzja) oraz przepłukiwanie linii możliwa bez konieczności rozłączania jakichkolwiek elementów linii, aparatu 5. Zacisk rolkowy z miejscem na kolec dla zabezpieczenia kolca po zakończeniu infuzji. 6. Filtr hydrofobowy na końcu drenu, zabezpieczający przed wyciekaniem płynu z drenu podczas jego wypełniania 7. Pozbawiony PCV 8. Dostępny w wersji służącej do zastosowania z użyciem pompy objętościowe. 24. Igła do blokad nerwów obwodowych 22G x 80 mm. Szlif igły 30? pod kontrolą USG zintegrowanym drenem infuzyjnym znaczniki echogeniczne do celów orientacji igły pod USG. 25. Urządzenie do transferu leków niebezpiecznych i toksycznych w systemie zamkniętym, bezigłowym, zawierające mechanizm chroniący przed przypadkowym odkręceniem urządzenia od strzykawki, z łącza Luer Lock. 26. Dren do przygotowania leków cytostatycznych w systemie zamkniętym w pojemniku lub worku z możliwością ich podaży przez podłączenie z drenem głównym. Na linii wbudowany filtr infuzyjny 0,2 um do podaży taxoli i zastawka antyzwrotna. Bez zawartości PCV. Możliwość dodania cytostatyku poprzez zintegrowaną zastawkę bezigłową zabezpieczoną korkiem Luer Lock. Koniec drenu zabezpieczony filtrem hydrofobowym zapobiegającym zapowietrzeniu drenu. 27. Zatyczka (korek) do urządzenia do transferu leków niebezpiecznych. 28. Kaniula do wkłuć obw. z poliuretanu, bezpieczna z zabezpieczeniem przed przypadkowym zakłuciem i zachlapaniem w formie plastikowego zabezpieczenia na końcu kaniuli z systemem kapilar pochłaniający mi resztki krwii, minimum pięć pasków widocznych w RTG z samodomykającym się korkiem portu bocznego, kolorowym oznaczeniem kaniuli na opakowaniu nadrukowane prędkości przepływu z informacją na temat rozmiaru (długość, grubość), kaniula i bez PCV potwierdzone fabrycznie nadrukiem na opakowaniu zbiorczym, opakowanie typu nierozrywalnego Tyvec 14G - przepływ min. 270 ml/min., Tyvec 16G - przepł. min.235 ml/min., Tyvec 18G - dł.min. 45mm - przepł.min 100ml/min., Tyvec 20G - przepł.min.65ml/min., Tyvec 22G - przepł min.40ml/min. (wykonawca posiada niezależne badania na biokompatybilność poliuretanu). 29. Kaniula do dostępu do dotętniczego z zamkiem typu Flow-Switch typ BD Arterial Cannule with Flow - Switch 30. Okrągły dren typu Jackson-Pratt z trokarem dł. 100 cm fenestracja 12 cm 100% silikonu. 15Ch 31. Łącznik do zastosowania przy sztucznych nosach (łacznik tlenowy). 32. Cewnik moczowodowy podwójnie zagięty wykonany z materiału dwuwarstwowego (wewn. twarda; zewn. miękka). Końce zamknięto-otwarte ze stałym rdzeniem prowadnicy z inteligentnym popychaczem z funkcją zacisku CH 4,8/28 cm; CH 6/28; CH 8/30 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena98
terminrealizacji zamówień (dostaw)2
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Igły do biopsji

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Igła typu ABC do tkanek miękkich: rozm. 14 G x 100 mm (długość wycinka 15 i 22 mm) oraz roz.14G x 150mm (długość wycinka 10 i 17 mm), 16G x 100 mm (krótki przesów 1 cm) posiadająca skalę co 1 cm na kaniuli igły; 20G x 100 o wysokiej sztywności zapobiegającej zaginaniu podczas zabiegu, pakowane sterylnie w opakowanie typu tacka plastikowa/papier z dodatkową sztywną kaniulą polimerową osłaniającą igłę w celu uniknięcia uszkodzeń w transporcie. 2. Igła do biopsji GRUBOIGŁOWEJ do pistoletu biopsyjnego BARD MAGNUM rozm. 18G x 20cm,14G x 16, 14G x 10, 16G x 10 ze skalą co 1 cm, o wysokiej sztywności zapobiegającej zaginaniu podczas zabiegu, wyposażona w zewnętrzny matowy szlif o szer. ok. 6-8 mm umieszczony bezpośrednio za ostrzem igły umożliwiający precyzyjne pozycjonowanie pod kontrolą USG, oraz duży, dwuczęściowy zdejmowany uchwyt przymocowany do prowadników igły, pakowana sterylnie w sztywne opakowanie typu: tacka plastikowa/papier - zabezpieczające igłę w transporcie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 98
terminrealizacji zamówień (dostaw)2
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Narzędzia do uszczelniania, elektroda

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jednorazowe narzędzie do uszczelniania i rozdzielania naczyń oraz pęczków tkankowych w systemie Ligasure bipolarnego zamykania naczyń do 7 mm włącznie do zabiegów laparoskopowych o dł. trzonu 37 cm zakrzywione tępe szczęki dł. 28 mm bez blokady, cięcie mechaniczne, trzon obracany o 350 stopni. 2. Narzędzie do zabiegów klasycznych do uszczelniania i rozdzielania naczyń oraz pęczków tkankowych systemie zamykania naczyń do 7 mm włącznie, średnica trzonu 13,5 mm, długość 18 cm, trzon obracany o 180 stopni, szczęki zakrzywione pod kątem 14 stopni, uruchamianie systemu zamykania naczyń włącznikiem ręcznym lub nożnym szczęki z wbudowanym nożem, narzędzie z wbudowanym przewodem. 3. Elektroda Vallaylab haczykowa do zabiegów laparoskopowych dł. 36 cm, śr. 5 mm izolowana (10 szt. = 1 op.)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena98
termin realizacji zamówień (dostaw)2
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.