eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Usługi zbierania śmieci oraz prace porządkowe - 5 zadań częściowych. OP.SOP.ZP.016.II.51.2016.U

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-11

Ogłoszenie nr 5772 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.

Opole: Usługi zbierania śmieci oraz prace porządkowe - 5 zadań częściowych. OP.SOP.ZP.016.II.51.2016.U
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 319142-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny 010344708, ul. 1 Maja  6, 45-068  Opole, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 774000900, faks 774000951, e-mail opole@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi zbierania śmieci oraz prace porządkowe - 5 zadań częściowych. OP.SOP.ZP.016.II.51.2016.U

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OP.SOP.ZP.016.II.51.2016.U

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90511300-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych i innych odpadów z działki nr 351 położonej w obrębie Górka Siewierska, gmina Psary, powiat będziński, woj. śląskie.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5979.70
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Eurocity Recykling Poland Sp. z o. o.,  ,  ul. Plac Solny 14/3,  50-062,  Wrocław. ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3490
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3490
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7500
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych i innych odpadów z działek nr 222/5 i 222/6, położonych przy ulicy Armii Krajowej w Kędzierzynie-Koźlu, woj. opolskie.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1500
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NERGAL Grzegorz Nazim ,,  ,  ul. Sobótki 36,,  45-838,  Opole,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1722
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1722
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4500
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych i innych odpadów z działki nr 4994/13, 4994/14, 4994/113 i 4994/103, położonych przy ulicach A. Mickiewicza i K. Wielkiego w Strzelcach Opolskich, powiat strzelecki, woj. opolskie.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 85 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zapisami ogłoszenia o zamówieniu sekcja IV ust. 6.3. oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia rozdziałem XII ust. 12.1. wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosując znowelizowane przepisy ustawy prawa zamówień publicznych, wezwał wykonawców do uzupełnienia brakującej dokumentacji wyznaczając im stosowny termin do przedłożenia brakującej dokumentacji. Zamawiający wezwał również wykonawcę, który złożył oferty najkorzystniejsze na zadanie częściowe nr 2, 3 i 5 do przedłożenia wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny wyznaczając stosowny termin. Przedmiotowy wykonawca po upływie wyznaczonego terminu przesłał do zamawiającego informację, że złożone oferty zawierają rażąco niską cenę z uwagi na błąd jaki popełnił przy ich sporządzaniu. Zamawiający wezwał kolejną ofertę najkorzystniejszą do wyjaśnienia cen na zadania częściowe nr 2, 3 i 5. W zakresie przedmiotowych zadań częściowych kolejny wykonawca wyjaśnił że zaoferowane ceny są niedoszacowane i zawierają rażąco niską cenę. W związku z przedłużającą się procedurą udzielenia zamówienia tj. uzupełnianie brakującej dokumentacji, a w szczególności wyjaśnianiem cen ofertowych w zakresie rażąco niskiej ceny, w terminie związania z ofertą zamawiający nie dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na zadania częściowe nr 2, 3 i 5. Brak wyboru oferty najkorzystniejszej na zadanie częściowe nr 2, 3 i 5 powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zwarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający stosując art. 93 ust. 1 pkt 7 z uwzględnieniem art. 146 ust. 6 ustawy Pzp stwierdził, że niedające się usunąć wady, które mają lub mogą mieć wpływ na wynik postępowania stanowią przesłankę jego unieważnienia, co zostało potwierdzone m. in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej nr KIO 1689/11 z dnia 24-08-2016r., KIO 1033/11 z dnia 02-06-2011r. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważniania zadanie częściowe nr 2, 3 i 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT12098.07
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych i innych odpadów z działki nr 2257/20, położonej przy ulicy Głubczyckiej w Kędzierzynie-Koźlu, woj. opolskie.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 85 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zapisami ogłoszenia o zamówieniu sekcja IV ust. 6.3. oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia rozdziałem XII ust. 12.1. wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosując znowelizowane przepisy ustawy prawa zamówień publicznych, wezwał wykonawców do uzupełnienia brakującej dokumentacji wyznaczając im stosowny termin do przedłożenia brakującej dokumentacji. Zamawiający wezwał również wykonawcę, który złożył oferty najkorzystniejsze na zadanie częściowe nr 2, 3 i 5 do przedłożenia wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny wyznaczając stosowny termin. Przedmiotowy wykonawca po upływie wyznaczonego terminu przesłał do zamawiającego informację, że złożone oferty zawierają rażąco niską cenę z uwagi na błąd jaki popełnił przy ich sporządzaniu. Zamawiający wezwał kolejną ofertę najkorzystniejszą do wyjaśnienia cen na zadania częściowe nr 2, 3 i 5. W zakresie przedmiotowych zadań częściowych kolejny wykonawca wyjaśnił że zaoferowane ceny są niedoszacowane i zawierają rażąco niską cenę. W związku z przedłużającą się procedurą udzielenia zamówienia tj. uzupełnianie brakującej dokumentacji, a w szczególności wyjaśnianiem cen ofertowych w zakresie rażąco niskiej ceny, w terminie związania z ofertą zamawiający nie dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na zadania częściowe nr 2, 3 i 5. Brak wyboru oferty najkorzystniejszej na zadanie częściowe nr 2, 3 i 5 powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zwarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający stosując art. 93 ust. 1 pkt 7 z uwzględnieniem art. 146 ust. 6 ustawy Pzp stwierdził, że niedające się usunąć wady, które mają lub mogą mieć wpływ na wynik postępowania stanowią przesłankę jego unieważnienia, co zostało potwierdzone m. in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej nr KIO 1689/11 z dnia 24-08-2016r., KIO 1033/11 z dnia 02-06-2011r. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważniania zadanie częściowe nr 2, 3 i 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT13677.17
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych, gruzu, drewna i innych odpadów z nieruchomości oznaczonej nr działek 514 i 515 km 18 , położonych w obrębie Odcinek, Gm. Rudniki, pow. Olesno.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 85 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zapisami ogłoszenia o zamówieniu sekcja IV ust. 6.3. oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia rozdziałem XII ust. 12.1. wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosując znowelizowane przepisy ustawy prawa zamówień publicznych, wezwał wykonawców do uzupełnienia brakującej dokumentacji wyznaczając im stosowny termin do przedłożenia brakującej dokumentacji. Zamawiający wezwał również wykonawcę, który złożył oferty najkorzystniejsze na zadanie częściowe nr 2, 3 i 5 do przedłożenia wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny wyznaczając stosowny termin. Przedmiotowy wykonawca po upływie wyznaczonego terminu przesłał do zamawiającego informację, że złożone oferty zawierają rażąco niską cenę z uwagi na błąd jaki popełnił przy ich sporządzaniu. Zamawiający wezwał kolejną ofertę najkorzystniejszą do wyjaśnienia cen na zadania częściowe nr 2, 3 i 5. W zakresie przedmiotowych zadań częściowych kolejny wykonawca wyjaśnił że zaoferowane ceny są niedoszacowane i zawierają rażąco niską cenę. W związku z przedłużającą się procedurą udzielenia zamówienia tj. uzupełnianie brakującej dokumentacji, a w szczególności wyjaśnianiem cen ofertowych w zakresie rażąco niskiej ceny, w terminie związania z ofertą zamawiający nie dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na zadania częściowe nr 2, 3 i 5. Brak wyboru oferty najkorzystniejszej na zadanie częściowe nr 2, 3 i 5 powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zwarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający stosując art. 93 ust. 1 pkt 7 z uwzględnieniem art. 146 ust. 6 ustawy Pzp stwierdził, że niedające się usunąć wady, które mają lub mogą mieć wpływ na wynik postępowania stanowią przesłankę jego unieważnienia, co zostało potwierdzone m. in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej nr KIO 1689/11 z dnia 24-08-2016r., KIO 1033/11 z dnia 02-06-2011r. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważniania zadanie częściowe nr 2, 3 i 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT11898.01
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.