eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie zadania pn.Zakończenie remontu konserwatorskiego elewacji - realizowanego w siedzibie dawnej Szkoły Przemysłowej przy al. Mickiewicza 5/ul. Krupniczej 42a - numer wpisu do Rejestru zabytków - A-750. UżytkownikCentrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie ul. Krupnicza 42a

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-24

Kraków: Wykonanie zadania pn.: Zakończenie remontu konserwatorskiego elewacji - realizowanego w siedzibie dawnej Szkoły Przemysłowej przy al. Mickiewicza 5/ul. Krupniczej 42a - numer wpisu do Rejestru zabytków - A-750. Użytkownik: Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie ul. Krupnicza 42a
Numer ogłoszenia: 57723 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego , ul. Krupnicza 42a, 31-123 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4223218, faks 012 4223218.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckp.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania pn.: Zakończenie remontu konserwatorskiego elewacji - realizowanego w siedzibie dawnej Szkoły Przemysłowej przy al. Mickiewicza 5/ul. Krupniczej 42a - numer wpisu do Rejestru zabytków - A-750. Użytkownik: Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie ul. Krupnicza 42a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Zakończenie remontu konserwatorskiego elewacji - realizowanego w siedzibie dawnej Szkoły Przemysłowej przy al. Mickiewicza 5/ul. Krupniczej 42a - numer wpisu do Rejestru zabytków - A-750. Użytkownik: Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie ul. Krupnicza 42a. Zamówienie stanowi kontynuację remontu konserwatorskiego elewacji od strony południowej i południowego podwórka wewnętrznego i obejmuje: a) elewację południową bez dobudowanej dydaktycznej stacji kontroli pojazdów; b) elewację południowego podwórka wewnętrznego; -obszar przewidziany do wykonania zaznaczono na rysunku - załącznik nr 8 SIWZ. Zakres robót budowlano-konserwatorskich obejmuje: dostawę i montaż rusztowań wraz z wykonaniem osłon z siatki na rusztowaniach zewnętrznych, zabezpieczenie stolarki okiennej, wykonanie robót obejmujących parapety okienne, gzymsy, podokienniki, demontaż/montaż rur spustowych, odbicie starych tynków, likwidację spękań, gruntowanie podłoża i wykonanie nowych tynków, renowacja tynków gładkich i czesanych, wykonanie tynków renowacyjnych, malowanie elewacji, kompleksową konserwację wszystkich elementów kamiennych oraz elementów sztukatorskich na elewacji, wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie planu BIOZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co przedmiot zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi: 8 000,00 zł. Formy wniesienia wadium określono w pkt 8 SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2ab do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał w należyty sposób, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 zadania w obiektach wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych obejmujące swoim zakresem remont konserwatorski elewacji (w tym: montaż rusztowań, tynkowanie i malowanie elewacji, konserwacja elementów kamiennych) o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o wykaz głównych robót, dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, których wzór stanowią załączniki nr 2ab i 3 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2ab do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 1. kierownik budowy - musi posiadać: uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami Prawa budowlanego, co najmniej 18 miesięczną praktykę przy robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c. ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2014.1446), minimum pięcioletnie udokumentowane doświadczenie na stanowiskach kierowniczych przy budowie lub remoncie obiektów, dokumenty potwierdzające pełnienie funkcji kierownika budowy przy budowie lub remoncie co najmniej jednego obiektu zabytkowego (w tym: tynkowanie i malowanie elewacji, konserwacja elementów kamiennych) i wartości co najmniej 100.000,00 zł, aktualne wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ze wskazaniem jego okresu ważności. 2. osoba wykonująca prace konserwatorskie - musi posiadać: wykształcenie określone w art. 37a. ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2014.1446), minimum czteroletnie udokumentowane doświadczenie przy wykonywaniu prac konserwatorskich kamiennych i stalowych elementów elewacji w tym: odtworzenie murów z zastosowaniem cegły zabytkowej z odzysku, ich otynkowaniem tynkiem szeroko porowym i malowaniem, dokumenty potwierdzające wykonanie prac konserwatorskich w zakresie kamiennych elementów wystroju elewacji o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016.65). Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych powyżej uprawnień budowlanych oraz wymaganych kwalifikacji i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz oświadczenia dołączone do oferty, których wzór stanowią załączniki nr 2ab i 3 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony, jeżeli wykonawca: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych (PLN)), na potwierdzenie czego należy dołączyć do oferty aktualne dokumenty potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż 500 000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych (PLN)), na potwierdzenie czego należy dołączyć do oferty aktualną kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest/będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o aktualne dokumenty potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oraz aktualną kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest/będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jak i oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2ab do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Kosztorys ofertowy - podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 3. Podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy lub informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia (odpowiedni do danego stanu faktycznego) zawierają załączniki nr 2c i 2d do specyfikacji. 4. Kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium, w przypadku wpłaty przelewem. 5. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zostały określone w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ckp.krakow.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie, 31-123 Kraków, ul. Krupnicza 42a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie, 31-123 Kraków, ul. Krupnicza 42a, sekretariat p. 110, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.4.16.1): Uzupełnienie pkt. IV.4.1 - specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można odebrać w Centrum Kształcenia Praktycznego, ul. Krupnicza 42a, 31-123 Kraków, sekretariat p.110 I piętro w godz. 10:00 -15:00, (z wyjątkiem sobót) - (koszt materiałów: 25,- zł, w tym VAT). W celu odebrania SIWZ niezbędne będzie podanie Zamawiającemu numeru NIP Wykonawcy. SIWZ dostępna jest także na stronie internetowej: www.ckp.krakow.pl. Ww. uzupełnienie nie dotyczy pobierania SIWZ ze strony internetowej. IV.4.16.2) Inne informacje uzupełniające: Pracownicy upoważnieni do kontaktów z Wykonawcami: Pan Jacek Marona. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego. Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej. Prace konserwatorsko-remontowe współfinansowane są z Narodowego Funduszu Odnowy Zabytków Krakowa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.