eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa defibrylatora, aparatów elektrokardiograficznych oraz pomp infuzyjnych dwustrzykawkowych dla Pracowni elektroterapii serca.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-05-24

Wałbrzych: Dostawa defibrylatora, aparatów elektrokardiograficznych oraz pomp infuzyjnych dwustrzykawkowych dla Pracowni elektroterapii serca.
Numer ogłoszenia: 57685 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa defibrylatora, aparatów elektrokardiograficznych oraz pomp infuzyjnych dwustrzykawkowych dla Pracowni elektroterapii serca..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa defibrylatora, aparatów elektrokardiograficznych oraz pomp infuzyjnych dwustrzykawkowych dla Pracowni elektroterapii serca. Pakiet nr 1 - Defibrylator/monitor - 1 szt. Pakiet nr 2 - Aparat elektrokardiograficzny z wyposażeniem - 2 szt. Pakiet nr 3 - Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa 20/50 - 8 sztuk..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp do 20% wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.21.00-0, 33.12.32.00-4, 33.19.41.10-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: - pakiet nr 1 - 600,00 zł, - pakiet nr 2 - 200,00 zł, - pakiet nr 3 - 600,00 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Na potwierdzeniu wniesienia wadium należy wyszczególnić pakiety oraz kwoty wadium w pakietach na które składana jest oferta. Podać należy również kwotę końcową (za wszystkie pakiety) po podliczeniu kwot jednostkowych. Konto bankowe: Bank Zachodni WBK S.A. o/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. 1) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru - na podstawie załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. : - posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia dostaw - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Zał. Nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz Wzór oferty- Zał. nr 2 do SIWZ Dowód wniesienia lub ustanowienia wadium . Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczonyj do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin gwarancji przedmiotu zamówienia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Zamawiającego, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Zamawiającego, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Defibrylator/monitor - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj fali defibrylacyjnej - dwufazowa Tryb pracy: defibrylacja ręczna ,tryb AED, konfiguracji, serwisowy, demonstracyjny, archiwum, auto test Urządzenie wyposażone w trybie AED w algorytm Metronom reanimacyjny z możliwością ustawień rytmu częstości uciśnięć dla pacjentów zaintubowanych i nie zaintubowanych, oraz dla dorosłych i dzieci Wykrywający ruch pacjenta Zakres wyboru energii w J 2-360 J w trybie manualnym Zakres wyboru energii w J 150J-360J w trybie AED Ilość stopni dostępności energii zewnętrznej minimum 25 Czas ładowania do energii 200 J poniżej 5 s Odstęp pomiędzy kolejnymi impulsami nie mniejszy niż 200 ms i nie większy niż 1 sekunda Ekran monitora kolorowy Przekątna ekranu monitora nie mniejsza niż 5,7 cali Zasilanie sieciowo - akumulatorowe Możliwość wykonania kardiowersji Ciężar defibrylatora z wyposażeniem( akumulator, SpO2 , drzwiczki, bez papieru i przewodów) nie więcej niż 5,58 kg i nie większy niż 6,0 kg. Wysokość defibrylatora-monitora nie mniej niż 21,3 cm. Szerokość defibrylatora- monitora nie mniej niż 26,2 cm. Głębokość defibrylatora -monitora nie mniej niż 26,2 cm. Możliwość defibrylacji dorosłych i dzieci Wydruk zapisu na papierze o szerokości nie mniej niż 50mm Codzienny auto test bez udziału użytkownika, bez konieczności manualnego włączania urządzenia w trybie pracy akumulatorowej oraz z zasilania zewnętrznego 230V Monitorowanie EKG - przewody dla 3 odprowadzeń Zakres pomiaru tętna w przedziale od 20 -300 u/min Zakres wzmocnienia sygnału EKG - 8 poziomów wzmocnienia od 0,25; 0,5; 1; 1,5; 2; 2,5; 3; 4 cm-Mv.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparat elektrokardiograficzny z wyposażeniem - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automatyczna analiza i interpretacja zapisu EKG Praca aparatu w trybie Auto i Manual Sygnał EKG: 12 odprowadzeń standardowych lub odprowadzeń Cabrera Klawiatura alfanumeryczna umożliwiająca wprowadzenie danych pacjenta oraz funkcyjna do bezpośredniego sterowania podstawowymi funkcjami aparatu Kolorowy ekran dotykowy nie mniejszy niż (7) umożliwiający łatwą obsługę aparatu Prezentacja na ekranie przebiegów z 3, 6 oraz 12 odprowadzeń EKG Wydruk w trybie 3,6 lub 12 kanałów( szerokość papieru 112 mm) Czułość :2,5-5-10-20 mm-mV Prędkość przesuwu papieru:5-10-25-50 mm-s Proste zakładanie papieru( Easy load) Baza pacjentów i badań Wewnętrzna pamięć 1000 badań Zapis badań bezpośrednio z aparatu do pamięci USB (PenDrive) Detekcja złego podłączenia elektrody niezależna dla każdego kanału Detekcja stymulatora serca Ciągły pomiar akcji serca( HR) i jego widoczność na wyświetlaczu Dźwiękowa sygnalizacja wykrytych pobudzeń Cyfrowa filtracja zakłóceń sieciowych i zakłóceń pochodzenia mięśniowego Cyfrowy filtr pływania izolinii Interfejs komunikacyjny:3x port USB ( równoczesna komunikacja z PC, drukarka zewnętrzną , pamięcią USB- Pen Drive) Możliwość wysłania zapisów EKG wraz z opisem w formie wiadomości e-mail bezpośrednio do aparatu Zasilanie sieciowo- akumulatorowe Sygnalizacja stanu naładowania akumulatora Sygnalizacja stanu naładowania akumulatora Konfiguracja wyglądu i kompozycji ekranu Konfiguracja ustawień aparatu oraz panelu sterownia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa 20/50 - 8 sztuk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterowanie i kontrola mikroprocesorem Szybkość podawania płynów nie mniej niż 0,1 ml-h i nie więcej niż 99,9 ml-h regulowana co 0,1 ml.-h Możliwość podawania jednocześnie płynów infuzyjnych( strzykawki nie mniejsze niż 20 ml. i nie większe niż 50 ml.) z dwóch niezależnie działających torów System zabezpieczający przed obturacją żyły ( KVO- keep open) Alarmy dźwiękowe: KVO, okluzja, rozładowana bateria Funkcja aktywna bolus( dawka uderzeniowa 256 ml.-h) Pełne przechodzenie podczas pracy z zasilania sieciowego na zasilanie akumulatora ,z którym będzie możliwa 4 godzinna praca Możliwość mocowania na statywie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamówienia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.