eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna › Odnowienie elewacji i przebudowa części konstrukcji dachu budynku Ośrodka Kultury w Czarnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-08-24



Ogłoszenie nr 576554-N-2017 z dnia 2017-08-24 r.

Gmina Czarna: Odnowienie elewacji i przebudowa części konstrukcji dachu budynku Ośrodka Kultury w Czarnej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna, krajowy numer identyfikacyjny 69058177800000, ul. Czarna 260  , 37125   Czarna, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 2262324, 017 2262606, e-mail inwestycje@gminaczarna.pl, faks 017 2262324 w. 232.
Adres strony internetowej (URL): www.gminaczarna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.gminaczarna.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferta pisemna: operator pocztowy, kurier, doręczenie osobiste
Adres:
Urząd Gminy w Czarnej, 37-125 CZarna 260, biuro obsługi klienta


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie elewacji i przebudowa części konstrukcji dachu budynku Ośrodka Kultury w Czarnej
Numer referencyjny: WI.271.1.6.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane obejmujące: - przebudowę części konstrukcji dachu - przemurowanie komina - malowanie pokrycia dachu, uzupełnienie obróbek blacharskich, - wymiana części rynien, rur spustowych - wykonanie nowej wyprawy elewacyjnej z tynku cienkowarstwowego wraz z warstwą zbrojącą z siatki - malowanie elewacji oraz okładziny ścienne z płytek 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, sstwiorb oraz przedmiar robót. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowla-nych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materia-łów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producen-tów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materia-ły lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wy-łącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościo-we i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przy-kładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawia-jącego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie pro-dukty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie pa-rametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych pa-rametrach. Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów i urządzeń o co najmniej równoważ-nych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie moż-liwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w ofercie, które materiały i urządzenia zamienne zamierza za-stosować przy realizacji zadania oraz dołączenia do oferty stosownych dokumentów w celu wykaza-nia, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zama-wiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do pod-jęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzu-ceniu oferty z powodu braku równoważności. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, normami tech-nicznymi, przepisami Prawa Budowlanego oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. UWAGA: Przed złożeniem oferty Wykonawca może dokonać wizji lokalnej w terenie budynku przewidzianego do projektowanej modernizacji energetycznej będącej przedmiotem zamówienia. Po dokonaniu wizji lokalnej i stwierdzeniu zaistnienia ewentualnych niezgodności z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, oczywistych pomyłek lub pominięcia niektórych robót, Wykonawca powinien zgłosić do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie w trybie art. 38 usta-wy - Prawo zamówień publicznych. Całość robót należy wycenić zgodnie z opisem robót, przedmiarem robót specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy zakres robót opisuje dokumentacja projektowa, SSTWIORB oraz przedmiar robót. Przedmiary robót pełnią funkcję pomocniczą.

II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-01

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zgodnie z zasadami sztuki bu-dowlanej zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przed-miot zamówienia, tj. - co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą wykonanie konstrukcji dachu oraz jedną robotę obejmującą wykonanie elewacji budynku. b) osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami (osobą) posiadającymi (posiadającą) uprawnienia: - kierownik robót - branża konstrukcyjno - budowlana: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ; Uwaga: Uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2016.290 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w za-kresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budow-lane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiada-jące im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Bu-dowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). 3. W zakresie spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający za spełniających ten warunek uzna również Wykonawców, którzy polegać będą na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi sto-sunków prawnych. 4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaga-nych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w in-ne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zobowiązani sa do wykaza-nia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. W przypadku powoływania się na zdolności techniczne lub zawodowe innych podmiotów wyma-gane jest wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o któ-rych mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy także przez te podmioty
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza podania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospo darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwier dzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami/osobą dowody określające czy roboty budowlane zawarte w wykazie robót zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa bu-dowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykony-wane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Informacja dotyczącą Podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia) - w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia wzór zał. nr 3 do SIWZ. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami dotyczącymi: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu za-mówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. (Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami, o których mowa powyżej wymagane jest, je-żeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, pole-ga na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należy-te wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiota-mi gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów) 4. Informację - czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku po-datkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku - informacja w Formularzu Oferty. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. (Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.) 6. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy Wykonawca składa wraz z ofertą). 7. Kosztorys ofertowy uproszczony w wersji papierowej opracowany na podstawie dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiaru robót oraz SIWZ. (Kosztorys ofertowy uproszczony wraz z zestawieniem materiałów (cena materiałów łącznie z kosztami zakupu) i sprzętu, tabelę elemen-tów scalonych, stawkę roboczogodziny, narzuty Kp (R+S) i zysk Z (Kp+R+S) Wykonawca skła-da wraz z ofertą).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy będą dokonywane na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i wymagają dla swej ważności zachowania formy pisemnej. 1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specy-fikacji istotnych warunków zamówienia w następujących okolicznościach i zakresie: 1) Termin realizacji zamówienia może być zmieniony w przypadku, gdy opóźnienie w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy: a) w przypadku powstania wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożli-wiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, potwier-dzonych przez Inspektora nadzoru i udokumentowanych w dzienniku budowy. b) w przypadku okresowego wstrzymania robót przez Zamawiającego, c) wystąpienia robót dodatkowych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamó-wień Publicznych d) wstrzymania robót na okres dłuższy niż 3 tygodnie spowodowany wykryciem na przykład nie-wybuchów, niewypałów, szczątków ludzkich, wykopalisk archeologicznych, pozostałości budow-li podziemnych; e) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej, f) w przypadku zmiany w dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania się Wy-konawcy do takiej zmiany, g) Zmiany zakresu rzeczowego zamówienia, gdy ze względów społecznych, gospodarczych w trakcie realizacji inwestycji wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowym jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacja projektową; 2) Wykonawca dopuszcza na wniosek Zamawiającego zmianę wartości i zakresu robót, o których mowa w siwz, w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia środków finansowych w trakcie re-alizacji umowy. 3) Dopuszcza się zmianę sposobu wykonania poszczególnych robót przy zachowaniu parametrów oraz możliwość zmiany kwoty wynagrodzenia w przypadku zastosowania materiałów zamien-nych, innych technologii lub rozwiązań, gdy zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub wpłynie na przyspieszenie terminu zakończenia robót budowlanych. 4) Sposobu realizacji przedmiotu umowy: Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych rozwiązań technicznych, technologicznych, innych materiałów i urządzeń niż przewidziane w dokumentacji, jeżeli spełniony zostanie którykolwiek z poniższych warunków: a) zamienne materiały i urządzenia będą miały nie gorsze parametry techniczne, bez pogor-szenia warunków eksploatacyjnych, b) zmiany te spowodują obniżenie kosztów na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy bez pogorszenia parametrów technicznych materiałów i urządzeń, c) wynikać będą z konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej d) przyjęte w dokumentacji materiały lub urządzenia są niedostępne na rynku, zostały wyco-fane z produkcji. Wprowadzenie powyższych zmian na wniosek Wykonawcy wymaga pisemnej zgody inspek-tora nadzoru, projektanta i akceptacji Zamawiającego. 5) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia ryczałtowego w przypadkach: a) rezygnacji z części robót lub konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub konieczności wykonania robót za-miennych, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. Jako roboty zamienne mogą być traktowane roboty stanowiące modyfikację zamówienia podstawowego a produkt końcowy osiągnięty w wyniku zastosowania robót zamiennych jest zgodny z określonym w zamówieniu podstawowym. 5.1) Roboty zamienne i dodatkowe będą wyceniane wg poniższych zasad: a) wg cen jednostkowych kontraktu (kosztorysu ofertowego Wykonawcy) w formie kosztorysu sporządzonego metodą uproszczoną, przy zastosowaniu cen jednostkowych oraz nośników ce-notwórczych wskazanych w ofercie przetargowej, wyliczonych w następujący sposób: R, Kp(R+S), Z (R+S+Kp), ceny materiałów i sprzętu łącznie z kosztami zakupu) b) Roboty dla których nie mogą być zastosowane ceny jednostkowe zawarte w kontrakcie wyce-niane będą w formie kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową, przy zastosowaniu no-śników cenotwórczych wskazanych w publikacjach Sekocenbud: - stawka roboczogodziny R - minimalna dla województwa podkarpackiego poza miastem wo-jewódzkim, - koszty pośrednie Kp (R+S) - minimalne dla województwa podkarpackiego poza miastem wojewódzkim, - zysk kalkulacyjny Z (R+S+Kp) - minimalny dla województwa podkarpackiego poza mia-stem wojewódzkim, - ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu) będą przyjmowane we-dług zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie ceny materiałów i średnie ceny najmu sprzętu) za II kwartał 2017 r., a w przypadku ich braku ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte na po-ziomie średnich cen rynkowych, w tym również cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp. - podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą katalogi nakładów rzeczowych zawarte w kalkulacji ryczałtu, a w przypadku ich braku w kolejności odpowiednie pozycje KNR-ów, KNNR-ów, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Inspektora Nadzoru 5.2) Podstawą wprowadzenia zmian, o których mowa w ppkt. 5) jest protokół konieczności robót zamiennych i/lub dodatkowych zatwierdzony przez Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i Wyko-nawcę oraz zawarty aneks do umowy. 2. Pozostałe zmiany. 1) możliwość rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku wszczęcia postępowania upadłościowego lub otwarcia likwidacji Wykonawcy, 2) zmiana sposobu rozliczania wynagrodzenia Wykonawcy lub dokonywanie płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu, 3) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym również zmiany stawki podatku VAT; 4) w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiają-cego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, 5) w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego: możliwe jest powierzenie pod-wykonawcom całości lub części robót innej niż wskazana w ofercie Wykonawcy. 6) zmiana umowy w wyniku zaistniałej omyłki pisarskiej lub rachunkowej 7) W przypadku wystąpienia okoliczności umożliwiających wcześniejsze wykonanie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia terminu realizacji zamówienia. 3. Zmiana umowy w wyniku zaistniałej omyłki pisarskiej lub rachunkowej 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia zgody. 5. Zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy - Prawo zamówień publicznych nie stanowią: zmiany danych związanych z obsługą organizacyjno - administracyjną np. zmiana kont banko-wych, procedur związanych z uregulowaniem płatności wobec podwykonawców, zmiany osób wskazanych w umowie do kontaktów między Stronami; 6. Warunki dokonywania zmian postanowień umowy: 1) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 2) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 3) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umów
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-11, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.