eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020,00 do km 4+972,10 z podziałem na zadania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-24

Kraków: Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020,00 do km 4+972,10 z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 57643 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie , ul. B. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 44 65 700, 44 65 810, faks 12 44 65 702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020,00 do km 4+972,10 z podziałem na zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020,00 do km 4+972,10 z podziałem na zadania: Zadanie I. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zadanie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych tj. przebudowy sieci elektroenergetycznych WN 110 kV, przebudowy sieci elektroenergetycznych SN i NN, budowy oświetlenia ulicznego, zasilania przepompowni i zasilania tablicy informacyjnej, wykonywanych w związku z realizacją inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020 do km 4+972,10 na podstawie decyzji ZRID oraz dokumentacji projektowej. Zakres obowiązków: 1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym prawa budowlanego (tekst jednol. Dz.U. z 2013 r poz. 1409 z późn.zmianami ) oraz przepisami wykonawczymi, 2) nadzór nad przygotowaniem przez wykonawcę dokumentacji w celu przekazania przebudowanej sieci Tauron S.A., 3) uczestniczenie w odbiorach przebudowanej sieci i przyłączy oświetleniowych przez Tauron S.A., 4) nadzór nad przygotowaniem przez wykonawcę dokumentacji w celu przekazania oświetlenia ulicznego Gminie Chełmek i Gminie Oświęcim. Zadanie II. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych i ciepłowniczych. Zadanie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie budowy kanalizacji deszczowej, budowy zbiorników retencyjnych, przebudowie kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej i ciepłowniczej w związku z realizacją inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020 do km 4+972,10 na podstawie decyzji ZRID oraz dokumentacji projektowej. Zakres obowiązków: - sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa, - w tym prawa budowlanego ( tekst jednol. Dz. U. z 2013 r poz. 1409 z późn. zmianami) oraz przepisami wykonawczymi. Zadanie III. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci gazowych Zadanie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie przebudowy sieci gazowej w związku z realizacją inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020 do km 4+972,10 na podstawie decyzji ZRID oraz dokumentacji projektowej. Zakres obowiązków: - sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym prawa budowlanego ( tekst jednol. Dz. U. z 2013 r poz. 1409 z późn. zmianami) oraz przepisami wykonawczymi. Zadanie IV. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci teletechnicznych Zadanie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie przebudowy sieci teletechnicznych w związku z realizacją inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020 do km 4+972,10 na podstawie decyzji ZRID oraz dokumentacji projektowej. Zakres obowiązków: - sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym prawa budowlanego ( tekst jednol. Dz. U. z 2013 r poz. 1409 z późn. zmianami) oraz przepisami wykonawczymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi wraz z załącznikami.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży odpowiedniej dla zadania posiadającą: - uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie odpowiednio dla zadania, - doświadczenie polegające na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót branży odpowiedniej do zadania przy realizacji co najmniej jednej inwestycji zakończonej przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione odpowiednio w terminie kreślonym w pkt. III.4.3.1).Pisemne zobowiązanie (oryginał) - w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy PZP

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w szczególności w przypadku: 1) niezależnej od wykonawcy zmiany dotyczącej osób kluczowych dla realizacji umowy (inspektor nadzoru), zmiana ww. osoby musi być uzasadniona przez wykonawcę i zaakceptowana przez zamawiającego. Kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby muszą być co najmniej takie same jakie były wymagane w SIWZ. 2) wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na: - wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie nadzorowanych robót zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacjach Technicznych, - w przypadku wydłużenia terminu realizacji nadzorowanych robót budowlanych, - wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania nadzorowanych robót, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które maja wpływ na termin realizacji nadzorowanych robót, - wystąpienie innych okoliczności niezależnych od wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności. 3) wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy, 4) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy, 5) sytuacji gdy wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany etapie postępowania o zamówienie publiczne, 6) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy 7) zmian korzystnych dla zamawiającego tj. w szczególności w przypadku zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy w związku z koniecznością zmiany zakresu przedmiotu umowy w tym ograniczenia zakresu przedmiotu umowy..

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ul. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, III piętro,pok.315.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2016 godzina 11:30, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ul. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, II piętro,pok.220.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Planowane jest zgłoszenie zadania do Regionalnego Programu Operacyjnego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. W przypadku otrzymania dofinansowania z EFRR Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wymogów związanych z promocją projektu polegającą na wykonaniu i ustawieniu tablic informacyjnych, pamiątkowych, stosowania logo programu RPO w dokumentach budowy.2.Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Zadanie I - 30.09.2017r.,Zadanie II - 30.04.2017r.,Zadanie III - 30.11.2017r.,Zadanie IV- 15.01.2017r. Zastrzega się możliwość przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia bezroszczeniowo o czas niezbędny do zakończenia przez Wykonawcę robót budowlanych nadzorowanego zadania inwestycyjnego i ich odbioru końcowego.3.W kryterium czas reakcji ocenie podlegać będzie czas w jakim Inspektor nadzoru inwestorskiego stawi się na terenie budowy w odpowiedzi na nieplanowane wezwanie Zamawiającego; punktowane będzie zaproponowanie czasu reakcji w przedziale 1 - 10 godzin; za zaproponowanie czasu reakcji przekraczającego 10 godzin Wykonawca otrzyma w ramach tego kryterium 0 pkt..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020,00 do km 4+972,10 z podziałem na zadania.Zadanie I. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych tj. przebudowy sieci elektroenergetycznych WN 110 kV, przebudowy sieci elektroenergetycznych SN i NN, budowy oświetlenia ulicznego, zasilania przepompowni i zasilania tablicy informacyjnej, wykonywanych w związku z realizacją inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020 do km 4+972,10 na podstawie decyzji ZRID oraz dokumentacji projektowej. Zakres obowiązków: 1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym prawa budowlanego (tekst jednol. Dz.U. z 2013 r poz. 1409 z późn.zmianami ) oraz przepisami wykonawczymi, 2) nadzór nad przygotowaniem przez wykonawcę dokumentacji w celu przekazania przebudowanej sieci Tauron S.A., 3) uczestniczenie w odbiorach przebudowanej sieci i przyłączy oświetleniowych przez Tauron S.A., 4) nadzór nad przygotowaniem przez wykonawcę dokumentacji w celu przekazania oświetlenia ulicznego Gminie Chełmek i Gminie Oświęcim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020,00 do km 4+972,10 z podziałem na zadania:Zadanie II. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych i ciepłowniczych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie budowy kanalizacji deszczowej, budowy zbiorników retencyjnych, przebudowie kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej i ciepłowniczej w związku z realizacją inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020 do km 4+972,10 na podstawie decyzji ZRID oraz dokumentacji projektowej. Zakres obowiązków: - sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa, - w tym prawa budowlanego ( tekst jednol. Dz. U. z 2013 r poz. 1409 z późn. zmianami) oraz przepisami wykonawczymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020,00 do km 4+972,10 z podziałem na zadania.Zadanie III. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci gazowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie przebudowy sieci gazowej w związku z realizacją inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020 do km 4+972,10 na podstawie decyzji ZRID oraz dokumentacji projektowej. Zakres obowiązków: - sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym prawa budowlanego ( tekst jednol. Dz. U. z 2013 r poz. 1409 z późn. zmianami) oraz przepisami wykonawczymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2017.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020,00 do km 4+972,10 z podziałem na zadania: Zadanie IV. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci teletechnicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie przebudowy sieci teletechnicznych w związku z realizacją inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020 do km 4+972,10 na podstawie decyzji ZRID oraz dokumentacji projektowej. Zakres obowiązków: - sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym prawa budowlanego ( tekst jednol. Dz. U. z 2013 r poz. 1409 z późn. zmianami) oraz przepisami wykonawczymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2017.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.