eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieliny › Remont i przebudowa dróg wewnętrznych oraz budowa chodników i utwardzenie ciągu pieszo-jezdnego na terenie gminy Bieliny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-08-23



Ogłoszenie nr 576339-N-2017 z dnia 2017-08-23 r.

Gmina Bieliny: Remont i przebudowa dróg wewnętrznych oraz budowa chodników i utwardzenie ciągu pieszo-jezdnego na terenie gminy Bieliny
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieliny, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Partyzantów  17 , 26004   Bieliny, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. , e-mail inwestycje@bieliny.pl, faks 413 026 107.
Adres strony internetowej (URL): www.bieliny.biuletyn.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bieliny.biuletyn.net


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bieliny.biuletyn.net


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie pod rygorem nieważności
Adres:
Urząd Gminy Bieliny, ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny, pokój nr 14 - Sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa dróg wewnętrznych oraz budowa chodników i utwardzenie ciągu pieszo-jezdnego na terenie gminy Bieliny
Numer referencyjny: ZP 271.12.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części: Część 1 - Remont i przebudowa dróg : Zad. 1. Remont drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 419/2, 418/33, 418/34 w msc. Huta Nowa Zakres robót: - wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej warstwą kruszywa niezwiązanego o gr. 0,20 m, szer. 3,7 m i dł. 115,0 m, - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, szer. 3,6 m i dł. 115,0 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, szer. 3,5 m i dł. 115,0 m, - wykonanie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,3-0,5 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% na dł. 115 m, - regulacja 3 studzienek kanalizacji sanitarnej, - odmulenie dwóch przepustów zjazdowych, - wykonanie ścianek czołowych przepustów, - wykonanie rowu odwadniającego z wyprofilowaniem skarp rowu, - wykonanie zjazdów ziemnych. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym. Zad. 2. Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 428, 622/2, 624/2 w msc. Huta Nowa. Zakres robót: - wykonanie rowu odwadniającego (na odcinku II-80m i III-270m), - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (3,8m x 80m - na odcinku II), - wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej warstwą kruszywa niezwiązanego o gr. 0,20 m, szer. 3,8 m i dł. 470,0 m (na odcinku I-200m, III-270m), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm o szer.3,8 m i dł. 80 m (na odcinku II-80m), - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr.20 cm o szer.3,8 m i dł. 80 m (na odcinku II-80m), - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, szer. 3,62 m i dł. 550,0 m (na odcinku I, II, III), - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, szer. 3,5m i dł. 550,0 m (na odcinku I, II, III), - wykonanie dwóch przepustów drogowych z rur PCV o śr.50 cm na ławie betonowej gr.15 cm wraz z remontem ścianek czołowych, - wykonanie 12-stu zjazdów do pól z rur o śr. 40 cm na ławie z kruszywa gr.15cm wraz z remontem ścianek czołowych, - montaż trzech słupków pod znaki drogowe z rur stalowych śr.50 mm wraz z zamocowaniem odblaskowych tablic znaków drogowych, - wykonanie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,5 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% na dł. 550 m (na odcinku I, II, III), - odmulenie rowu odwadniającego z wyprofilowaniem skarp rowu (na odcinku I), - umocnienie (na części drogi) skarp i dna rowów płytami prefabrykowanymi ażurowymi, - wykonanie zjazdów ziemnych. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym. Zad. 3. Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr ewid. 168 w msc. Lechów Zakres robót: - wykonanie rowu odwadniającego na dł. 60 m, - odmulenie rowów odwadniających z wyprofilowaniem skarp rowu na dł. 350 m, - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (3,2m x 410m), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm o szer.3, 2m i dł. 410 m, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr.20 cm o szer.3,2 m i dł. 410m, - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, szer. 3,10 m i dł. 410,0m, - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, szer. 3,10m i dł. 410,0 m, - wykonanie trzech przepustów drogowych z rur PCV o śr.50 cm na ławie betonowej gr.15 cm wraz z remontem ścianek czołowych, - wykonanie 10-ciu zjazdów do pól z rur o śr. 40 cm na ławie z kruszywa gr.15cm wraz z remontem ścianek czołowych, - wykonanie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,5 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% na dł. 410m, - umocnienie (na części odcinka) skarp i dna rowów płytami prefabrykowanymi ażurowymi, - wykonanie zjazdów ziemnych. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym. Zad. 4. Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 81/1 i 79 w msc. Czaplów Zakres robót: - wykonanie rowu odwadniającego na dł. 235 m, - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (4,2m x 235,0m) i profilowanie skarp, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm o szer.4,2 m i dł. 235 m, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr.20 cm o szer.4,2 m i dł.235 m, - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, szer. 4,12 m i dł. 235,0m, - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, szer. 4,0m i dł. 235,0 m, - wykonanie przepustu drogowego z rur PCV o śr. 50 cm (dł. 23 m) na ławie betonowej gr.15 cm wraz z remontem ścianek czołowych, - montaż trzech słupków pod znaki drogowe z rur stalowych śr. 50 mm wraz z zamocowaniem tablic odblaskowych znaków drogowych, - wykonanie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,75 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% na dł. 235 m. - wykonanie zjazdów ziemnych. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym. Część 2 - Remont dróg wewnętrznych: Zad. 1. Remont drogi wewnętrznej na działce nr ewid. 1 w msc. Huta Stara Zakres robót: - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (3,5m x80 m) i profilowanie (zebranie) skarpy od strony północnej, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm, - wykonanie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie, gr. 20 cm-dwuwarstwowo, - wykonanie dwóch zjazdów do pól z rur o śr.40 cm na ławie z kruszywa gr.15 cm, - utwardzenie zjazdów w granicach pasa drogowego, - wykonanie rowu po północnej stronie drogi z wyprofilowaniem skarp rowu i zebraniem skarpy, - uporządkowanie pozostałej części pasa drogowego, - wykonanie zjazdów ziemnych. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym. Zad. 2. Remont dróg wewnętrznych na działkach nr ewid. 185 i 184 w msc. Górki Napękowskie. Zakres robót: - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (3,0m x100,0 m), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm, - wykonaniu nawierzchni z kruszywa niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie, gr. 20 cm - dwuwarstwowo, - wykonanie jednego zjazdu do pól z rur o śr. 40 cm na ławie z kruszywa gr. 15 cm, - utwardzenie zjazdów w granicach pasa drogowego, - wykonanie rowu odwadniającego z wyprofilowaniem skarp rowu, - wykonanie zjazdów ziemnych, - uporządkowanie pozostałej części pasa drogowego. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym. Zad. 3. Remont drogi wewnętrznej na działce nr ewid. 712 w msc. Belno. Zakres robót: - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (3,5m x120,0 m), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm, - wykonaniu nawierzchni z kruszywa niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie, gr. 20 cm - dwuwarstwowo, - utwardzenie zjazdów w granicach pasa drogowego, - wykonanie rowu odwadniającego po południowej stronie drogi z wyprofilowaniem skarp rowu, - wykonanie zjazdów ziemnych, - uporządkowanie pozostałej części pasa drogowego. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym. Zad. 4. Modernizacja drogi wewnętrznej dojazdowej do pól Górki Napękowskie-Baranka w msc. Bieliny Kapitulne działka nr ewid. 1348/7 i msc Górki Napękowskie działka nr ewid. 182 Zakres robót: - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (3,5m x 640m), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm, - wykonanie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm-dwuwarstwowo, - wykonanie 34 zjazdów do pól z rur o śr.40 cm na ławie z kruszywa gr.15 cm, - wykonanie dwóch przepustów drogowych z rur o śr. 50 cm na ławie z kruszywa gr.15cm wraz z remontem ścianek czołowych, - utwardzenie zjazdów w granicach pasa drogowego, - wykonanie rowu odwadniającego po południowej stronie drogi z wyprofilowaniem skarp rowu, - wykonanie zjazdów ziemnych, - uporządkowanie pozostałej części pasa drogowego. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym. Część 3 - Budowa chodników: Zad. 1. Budowa chodnika na działce nr ewid. 615/1 na osiedlu w Czaplowie. Zakres robót: - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne chodnika (1,40m x120,0 m), - wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, na podsypce grysowej gr. 5cm, - wykonanie obrzeży betonowych 6cm x20 cm, - regulacja pionowa dwóch studzienek dla włazów kanałowych. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym. Zad. 2. Budowa chodnika wraz z uporządkowaniem rowu na działce nr ewid. 467 przy drodze gminnej nr 308021T "Lechów Orłowiny". Zakres robót: - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne chodnika (1,25m x 190,0 m), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, - wykonanie warstwy z kruszywa niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie, gr.10 cm, - ułożenie krawężnika betonowego na podsypce cementowo-wapiennej na ławie betonowej z oporem, na długości chodnika, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej wraz z obrzeżami od strony rowu, - wykonanie rowu i wyłożenie go płytami ażurowymi, - częściowa rozbiórka istniejącego podejścia do szkoły. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym. Zad. 3. Utwardzenie ciągu pieszo-jezdnego na działce nr ewid. 201/1 do budynku Szkoły Podstawowej w msc. Huta Podłysica. Zakres robót: - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne ciągu pieszo-jezdnego (3,0m x 42,0 m), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 15 cm, - wykonanie warstwy z kruszywa niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie, gr.20 cm, - ułożenie krawężnika betonowego na podsypce cementowo-wapiennej na ławie betonowej z oporem, od strony jezdni asfaltowej, - budowa nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej wraz z obrzeżami. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym.

II.5) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233120-6
45233140-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 80
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Maksymalny termin wykonania zamówienia dla: - Części 1 przewidziano na 80 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia po podpisaniu umowy, z zastrzeżeniem minimalnego terminu wykonania zamówienia 60 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia po podpisaniu umowy. Możliwość skrócenia terminu wykonania zamówienia - 20 dni kalendarzowych - Części 2 przewidziano na 80 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia po podpisaniu umowy, z zastrzeżeniem minimalnego terminu wykonania zamówienia 60 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia po podpisaniu umowy. Możliwość skrócenia terminu wykonania zamówienia - 20 dni kalendarzowych - Części 3 przewidziano na 80 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia po podpisaniu umowy, z zastrzeżeniem minimalnego terminu wykonania zamówienia 60 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia po podpisaniu umowy. Możliwość skrócenia terminu wykonania zamówienia - 20 dni kalendarzowych. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowy opis oceny ofert w tym kryterium zawarty jest w rozdz. XX niniejszej SIWZ.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: - dla Części 1 - co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej. - dla Części 2 - co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi o nawierzchni tłuczniowej. - dla Części 3 - co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto każda polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie nawierzchni z kostki brukowej lub granitowej
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

dowód wniesienia wadium - zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ; 2). dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma - oryginał; 4). pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: - dla Części 1 - 15 000,00 zł - dla Części 2 - 4 000,00 zł - dla Części 3 - 2 000,00 zł


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Termin wykonania zamowienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy, w formie aneksu do umowy, w następujących przypadkach: 1) udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji, a powodujących konieczność jego wydłużenia, 2) pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 3) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 4) wystąpienie okoliczności siły wyższej, jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze Stron, które nastąpiło po wejściu w życie umowy, 5) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych lub terenowych, 6) koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 7) koniecznością uwzględnienia wydanych w toku realizacji prac zaleceń właściwych służb i inspekcji, jeżeli powodują one wydłużenie czasu realizacji i nie wynikają z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 8) braku możliwości przekazania przez Zamawiającego terenu budowy w określonym umową terminie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, związanej ze zmianą sposobu świadczenia Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a wynikających np. z technologii robót, co skutkować będzie obniżeniem wynagrodzenia należnego Wykonawcy, 2) zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń, wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) możliwością zastosowania materiałów lub urządzeń o równym lub lepszym standardzie niż przyjęte w dokumentacji projektowej, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, c) możliwością zastosowania technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zadania, kosztów wykonywanych prac lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, d) koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazanie w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) wystąpieniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunków geologicznych skutkujących brakiem możliwości zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, f) wystąpieniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunków terenowych, a w szczególności istnienia nie zainwentaryzowanych lub błędnie zainwentaryzowanych obiektów budowlanych, g) koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, h) koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji projektowej, i) zaistnieniem przesłanek do wykonania robót zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji projektowej, skutkujących zwiększeniem: bezpieczeństwa realizacji robót, bezpieczeństwa użytkowania, funkcjonalności obiektu budowlanego lub zmniejszeniem kosztów realizacji zadania, usprawnieniem procesu budowlanego, jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego; j) koniecznością uwzględnienia wydanych w toku realizacji robót dodatkowych zaleceń właściwych służb i inspekcji; 3) zmiany Podwykonawcy, na którego zasobach polegał Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na innego Podwykonawcę spełniającego warunki tego zamówienia. 3. Strony wyodrębniają: 1) roboty zamienne, przez które rozumie się roboty, które Wykonawca wykona w zamian za roboty zawarte w pierwotnej dokumentacji projektowej, 2) roboty zaniechane, przez które rozumie się roboty objęte pierwotną dokumentacją projektową, a których wykonanie stało się zbędne, 3) roboty dodatkowe, które nie wykraczają poza zakres przedmiotu zamówienia, a bez wykonania których odbiór i eksploatacja przedmiotu umowy nie jest możliwa zgodnie z przeznaczeniem, a których nie przewidywała dokumentacja projektowa lub wynikające z wad (rozbieżności) tej dokumentacji i których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy; za roboty dodatkowe nie będą uznane roboty, które nie zostały określone w dokumentacji projektowej, lecz wynikają z wiedzy technicznej lub technologii wykonania robót. 4. Wykonanie robót, o których mowa w ust. 3 może nastąpić wyłącznie na podstawie aneksu do umowy, którego poprzedzać będzie sporządzony przez Wykonawcę protokół konieczności, zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru i gdy to niezbędne Projektanta. Protokół konieczności może zostać sporządzony wyłącznie po udzieleniu pisemnej zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany sposobu świadczenia, o którą z wnioskiem wystąpił Wykonawca. Skierowany do Zamawiającego wniosek Wykonawcy z propozycją zmiany, zawierał będzie: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany w postaci: a) kosztorysu różnicowego dla robót zamiennych lub dodatkowych, w stosunku do robót przewidzianych umową, zawierającego wycenę robót zamiennych lub dodatkowych, b) kosztorysu na roboty zaniechane, 4) rysunki zamienne sporządzone bądź zaakceptowane przez Projektanta, jeżeli zmiana wymaga dokonania zmian w dokumentacji projektowej. 5. Przed skierowaniem do Zamawiającego wniosku o dokonanie zmian, Wykonawca winien uzyskać opinię Inspektora Nadzoru co do proponowanych zmian, a ponadto jeżeli dotyczą one zmian technologicznych, o których mowa w ust. 2 pkt 2 również autora dokumentacji projektowej. 6. Kosztorysy, o których mowa w ust. 4 pkt 3: 1) muszą zostać sprawdzone i zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru, 7. winny zostać opracowane w oparciu o dane wynikające z następujących dokumentów: siwz, projekt techniczny, specyfikacja techniczna, oferta wykonawcy, a w razie braku możliwości ustalenia wartości na ich podstawie, minimalne ceny Sekocenbud dla województwa świętokrzyskiego z daty złożenia oferty z uwzględnieniem czynników cenotwórczych przyjętych w w/w dokumentach, W przypadku, gdy o dokonanie zmian sposobu świadczenia Wykonawcy, o których mowa w ust. 3, wnioskował będzie Zamawiający, Wykonawca dokona wyceny zmiany, zgodnie z ust. 4 pkt 3, która podlegać będzie weryfikacji Inspektora Nadzoru. 8. W przypadku zaakceptowania przez Zamawiającego przedłożonej wyceny, zostanie sporządzony protokół konieczności stanowiący podstawę do aneksu do umowy. 9. Zakazuje się Wykonawcy wprowadzania jakichkolwiek zmian w realizowanym zamówieniu bez wyczerpania procedury określonej w ust. 4 - 8
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Remont i przebudowa dróg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad. 1. Remont drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 419/2, 418/33, 418/34 w msc. Huta Nowa Zakres robót: - wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej warstwą kruszywa niezwiązanego o gr. 0,20 m, szer. 3,7 m i dł. 115,0 m, - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, szer. 3,6 m i dł. 115,0 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, szer. 3,5 m i dł. 115,0 m, - wykonanie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,3-0,5 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% na dł. 115 m, - regulacja 3 studzienek kanalizacji sanitarnej, - odmulenie dwóch przepustów zjazdowych, - wykonanie ścianek czołowych przepustów, - wykonanie rowu odwadniającego z wyprofilowaniem skarp rowu, - wykonanie zjazdów ziemnych. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym. Zad. 2. Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 428, 622/2, 624/2 w msc. Huta Nowa. Zakres robót: - wykonanie rowu odwadniającego (na odcinku II-80m i III-270m), - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (3,8m x 80m - na odcinku II), - wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej warstwą kruszywa niezwiązanego o gr. 0,20 m, szer. 3,8 m i dł. 470,0 m (na odcinku I-200m, III-270m), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm o szer.3,8 m i dł. 80 m (na odcinku II-80m), - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr.20 cm o szer.3,8 m i dł. 80 m (na odcinku II-80m), - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, szer. 3,62 m i dł. 550,0 m (na odcinku I, II, III), - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, szer. 3,5m i dł. 550,0 m (na odcinku I, II, III), - wykonanie dwóch przepustów drogowych z rur PCV o śr.50 cm na ławie betonowej gr.15 cm wraz z remontem ścianek czołowych, - wykonanie 12-stu zjazdów do pól z rur o śr. 40 cm na ławie z kruszywa gr.15cm wraz z remontem ścianek czołowych, - montaż trzech słupków pod znaki drogowe z rur stalowych śr.50 mm wraz z zamocowaniem odblaskowych tablic znaków drogowych, - wykonanie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,5 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% na dł. 550 m (na odcinku I, II, III), - odmulenie rowu odwadniającego z wyprofilowaniem skarp rowu (na odcinku I), - umocnienie (na części drogi) skarp i dna rowów płytami prefabrykowanymi ażurowymi, - wykonanie zjazdów ziemnych. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym. Zad. 3. Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr ewid. 168 w msc. Lechów Zakres robót: - wykonanie rowu odwadniającego na dł. 60 m, - odmulenie rowów odwadniających z wyprofilowaniem skarp rowu na dł. 350 m, - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (3,2m x 410m), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm o szer.3, 2m i dł. 410 m, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr.20 cm o szer.3,2 m i dł. 410m, - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, szer. 3,10 m i dł. 410,0m, - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, szer. 3,10m i dł. 410,0 m, - wykonanie trzech przepustów drogowych z rur PCV o śr.50 cm na ławie betonowej gr.15 cm wraz z remontem ścianek czołowych, - wykonanie 10-ciu zjazdów do pól z rur o śr. 40 cm na ławie z kruszywa gr.15cm wraz z remontem ścianek czołowych, - wykonanie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,5 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% na dł. 410m, - umocnienie (na części odcinka) skarp i dna rowów płytami prefabrykowanymi ażurowymi, - wykonanie zjazdów ziemnych. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym. Zad. 4. Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 81/1 i 79 w msc. Czaplów Zakres robót: - wykonanie rowu odwadniającego na dł. 235 m, - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (4,2m x 235,0m) i profilowanie skarp, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm o szer.4,2 m i dł. 235 m, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr.20 cm o szer.4,2 m i dł.235 m, - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, szer. 4,12 m i dł. 235,0m, - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, szer. 4,0m i dł. 235,0 m, - wykonanie przepustu drogowego z rur PCV o śr. 50 cm (dł. 23 m) na ławie betonowej gr.15 cm wraz z remontem ścianek czołowych, - montaż trzech słupków pod znaki drogowe z rur stalowych śr. 50 mm wraz z zamocowaniem tablic odblaskowych znaków drogowych, - wykonanie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,75 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% na dł. 235 m. - wykonanie zjazdów ziemnych. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233120-6, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 80
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Maksymalny termin wykonania zamówienia dla Części 1 przewidziano na 80 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia po podpisaniu umowy, z zastrzeżeniem minimalnego terminu wykonania zamówienia 60 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia po podpisaniu umowy. Możliwość skrócenia terminu wykonania zamówienia - 20 dni kalendarzowych


Część nr: 2Nazwa: Remont dróg wewnętrznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad. 1. Remont drogi wewnętrznej na działce nr ewid. 1 w msc. Huta Stara Zakres robót: - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (3,5m x80 m) i profilowanie (zebranie) skarpy od strony północnej, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm, - wykonanie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie, gr. 20 cm-dwuwarstwowo, - wykonanie dwóch zjazdów do pól z rur o śr.40 cm na ławie z kruszywa gr.15 cm, - utwardzenie zjazdów w granicach pasa drogowego, - wykonanie rowu po północnej stronie drogi z wyprofilowaniem skarp rowu i zebraniem skarpy, - uporządkowanie pozostałej części pasa drogowego, - wykonanie zjazdów ziemnych. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym. Zad. 2. Remont dróg wewnętrznych na działkach nr ewid. 185 i 184 w msc. Górki Napękowskie. Zakres robót: - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (3,0m x100,0 m), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm, - wykonaniu nawierzchni z kruszywa niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie, gr. 20 cm - dwuwarstwowo, - wykonanie jednego zjazdu do pól z rur o śr. 40 cm na ławie z kruszywa gr. 15 cm, - utwardzenie zjazdów w granicach pasa drogowego, - wykonanie rowu odwadniającego z wyprofilowaniem skarp rowu, - wykonanie zjazdów ziemnych, - uporządkowanie pozostałej części pasa drogowego. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym. Zad. 3. Remont drogi wewnętrznej na działce nr ewid. 712 w msc. Belno. Zakres robót: - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (3,5m x120,0 m), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm, - wykonaniu nawierzchni z kruszywa niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie, gr. 20 cm - dwuwarstwowo, - utwardzenie zjazdów w granicach pasa drogowego, - wykonanie rowu odwadniającego po południowej stronie drogi z wyprofilowaniem skarp rowu, - wykonanie zjazdów ziemnych, - uporządkowanie pozostałej części pasa drogowego. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym. Zad. 4. Modernizacja drogi wewnętrznej dojazdowej do pól Górki Napękowskie-Baranka w msc. Bieliny Kapitulne działka nr ewid. 1348/7 i msc Górki Napękowskie działka nr ewid. 182 Zakres robót: - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (3,5m x 640m), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm, - wykonanie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm-dwuwarstwowo, - wykonanie 34 zjazdów do pól z rur o śr.40 cm na ławie z kruszywa gr.15 cm, - wykonanie dwóch przepustów drogowych z rur o śr. 50 cm na ławie z kruszywa gr.15cm wraz z remontem ścianek czołowych, - utwardzenie zjazdów w granicach pasa drogowego, - wykonanie rowu odwadniającego po południowej stronie drogi z wyprofilowaniem skarp rowu, - wykonanie zjazdów ziemnych, - uporządkowanie pozostałej części pasa drogowego. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233120-6, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 80
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Maksymalny termin wykonania zamówienia dla Części 2 przewidziano na 80 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia po podpisaniu umowy, z zastrzeżeniem minimalnego terminu wykonania zamówienia 60 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia po podpisaniu umowy. Możliwość skrócenia terminu wykonania zamówienia - 20 dni kalendarzowych


Część nr: 3Nazwa: Budowa chodników
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad. 1. Budowa chodnika na działce nr ewid. 615/1 na osiedlu w Czaplowie. Zakres robót: - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne chodnika (1,40m x120,0 m), - wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, na podsypce grysowej gr. 5cm, - wykonanie obrzeży betonowych 6cm x20 cm, - regulacja pionowa dwóch studzienek dla włazów kanałowych. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym. Zad. 2. Budowa chodnika wraz z uporządkowaniem rowu na działce nr ewid. 467 przy drodze gminnej nr 308021T "Lechów Orłowiny". Zakres robót: - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne chodnika (1,25m x 190,0 m), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, - wykonanie warstwy z kruszywa niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie, gr.10 cm, - ułożenie krawężnika betonowego na podsypce cementowo-wapiennej na ławie betonowej z oporem, na długości chodnika, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej wraz z obrzeżami od strony rowu, - wykonanie rowu i wyłożenie go płytami ażurowymi, - częściowa rozbiórka istniejącego podejścia do szkoły. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym. Zad. 3. Utwardzenie ciągu pieszo-jezdnego na działce nr ewid. 201/1 do budynku Szkoły Podstawowej w msc. Huta Podłysica. Zakres robót: - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne ciągu pieszo-jezdnego (3,0m x 42,0 m), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 15 cm, - wykonanie warstwy z kruszywa niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie, gr.20 cm, - ułożenie krawężnika betonowego na podsypce cementowo-wapiennej na ławie betonowej z oporem, od strony jezdni asfaltowej, - budowa nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej wraz z obrzeżami. Całość inwestycji znajduje się w pasie drogowym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233222-1, 45233140-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 80
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Maksymalny termin wykonania zamówienia dla Części 3 przewidziano na 80 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia po podpisaniu umowy, z zastrzeżeniem minimalnego terminu wykonania zamówienia 60 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia po podpisaniu umowy. Możliwość skrócenia terminu wykonania zamówienia - 20 dni kalendarzowych






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.