eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonki › "Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania Rozbudowa i przebudowa szko³y podstawowej w Bibicach oraz zadania rozbudowa i przebudowa szko³y podstawowej w Zielonkach"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-08-22



Og³oszenie nr 575498-N-2017 z dnia 2017-08-22 r.

Gmina Zielonki: "Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania Rozbudowa i przebudowa szko³y podstawowej w Bibicach oraz zadania rozbudowa i przebudowa szko³y podstawowej w Zielonkach"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zielonki, krajowy numer identyfikacyjny 55208200000, ul. ul. Krakowskie Przedmie¶cie  116 , 32087   Zielonki, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 122 850 850, e-mail ug@zielonki.pl, faks 122 850 950.
Adres strony internetowej (URL): www.zielonki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
https://bip.malopolska.pl/gzielonki,m,294960,2017.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
https://bip.malopolska.pl/gzielonki,m,294960,2017.html


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania Rozbudowa i przebudowa szko³y podstawowej w Bibicach oraz zadania rozbudowa i przebudowa szko³y podstawowej w Zielonkach"
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:
Przedmiot zamówienia dzieli siê na dwie czê¶ci: nadzór nad zadaniem polegaj±cym na rozbudowie szko³y w Bibicach stanowi czê¶æ zamówienia nr 1. Nadzór nad zadaniem polegaj±cym na rozbudowie szko³y w Zielonkach stanowi czê¶æ zamówienia nr 2.
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Jednemu wykonawcy mo¿e zostaæ udzielone zamówienia na jedn± lub dwie czê¶ci zamówienia.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu zadañ inwestycyjnych pn: o ,,Rozbudowa i przebudowa szko³y podstawowej w Bibicach z wewnêtrznymi instalacjami: wody, kanalizacji, c.o., gazu, energii elektrycznej i s³abopr±dowej (wraz z instalacj± paneli fotowoltaicznych), wentylacji mechanicznej, technologia zasilania budynku w ciep³o (technologia kot³owni, panele solarne, pompy ciep³a) technologia basenu, wewnêtrzna linia zasilaj±ca energii elektrycznej, budowa przy³±cza wody, przebudowa sieci wodoci±gowej, budowa przy³±cza kanalizacji sanitarnej, rozbudowa kanalizacji deszczowej wraz z dwoma zbiornikami retencyjnymi, budowa zjazdu publicznego z drogi gminnej, budowa uk³adu komunikacyjnego z o¶wietleniem zewnêtrznym na dz. nr 1206/7, 1207/1, 1208/3 w m. Bibice, rozbiórka odcinka sieci napowietrznej SN 15kV oraz budowa sieci kablowej SN 15kV, koliduj±cych z projektowanym zagospodarowaniem terenu na dz. nr 1206/6, 1207/2, 1208/3 w m. Bibice, dz. nr 324/1 w m. Wêgrzce, gm. Zielonki oraz budowa drogi publicznej lokalnej w Bibicach, gm. Zielonki na dz. 1206/6, 1207/2, 1208/3 w m. Bibice; gmina Zielonki". o ,,Rozbudowa i przebudowa szko³y podstawowej z Zielonkach z wewnêtrznymi instalacjami: wody, kanalizacji, c.o., gazu, energii elektrycznej i s³abopr±dowej ( wraz z instalacj± paneli fotowoltaicznych), wentylacji mechanicznej, technologia zasilania budynków w ciep³o (technologia kot³owni, panele solarne, pompy ciep³a), technologia basenu, budowa przy³±cza wody i przy³±cza kanalizacji sanitarnej, przebudowa sieci wodoci±gowej, rozbudowa i przebudowa kanalizacji deszczowej, przebudowa przy³±cza energii elektrycznej, budowa muru oporowego, budowa uk³adu komunikacyjnego z o¶wietleniem zewnêtrznym, przebudowa budynku hydroforni na dz. nr 511/3, 511/4, 511/5, 511/6, 516/3, 516/4, 516/5, 516/6, 516/7 w m. Zielonki, gmina Zielonki". Zamówienie obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie wszystkich bran¿: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej (w tym: wod-kan, co, gaz, panele solarne) wraz z technologi± basenu, elektrycznej ( w tym ogniwa fotowoltaiczne) i drogowej. Us³ugi Nadzoru Inwestorskiego bêd± obejmowa³y w szczególno¶ci: 1) nadzór nad w³a¶ciwym wykonaniem umowy na roboty budowlane, zawartej w zwi±zku z realizacj± zadania inwestycyjnego; 2) uczestniczenie w czasie przekazywania przez Zamawiaj±cego Wykonawcy robót budowlanych placu budowy; 3) monitoring, nadzór, kontrola, raportowanie i sprawozdawczo¶æ w zakresie realizacji umowy na roboty budowlane; 4) monitoring, kontrola, raportowanie i sprawozdawczo¶æ w zakresie rzeczowym i finansowym w zwi±zku z realizacj± umowy na roboty budowlane; 5) rozliczenia finansowe czê¶ciowe umowy na roboty budowlane; 6) koñcowe rozliczenie finansowe umowy na roboty budowlane; 7) wykonywanie czynno¶ci nadzoru w sposób okre¶lony w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz. 1409 z pó¼n. zm.), tj.: a) reprezentowanie Inwestora (Zamawiaj±cego) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno¶ci realizacji procesu budowlanego z projektem i pozwoleniem na budowê, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególno¶ci zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urz±dzeñ technicznych oraz przygotowanie i udzia³ w czynno¶ciach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do u¿ytkowania; d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniêcia wad, a tak¿e, kontrolowanie rozliczeñ budowy; 8) koordynacjê czynno¶ci Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego; 9) nadzór nad odbiorami, próbami koñcowymi i eksploatacyjnymi (je¶li s± wymagane); 10) wspieranie Zamawiaj±cego, w zakresie dzia³añ pozostaj±cych w zwi±zku z pe³nionymi funkcjami Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego; 11) konsultacje, doradztwo i analiza ryzyk Zamawiaj±cego w trakcie realizacji umowy na roboty budowlane; 12) uczestniczenie w trakcie dokonywania przez Zamawiaj±cego odbioru obiektu, bêd±cego przedmiotem umowy na roboty budowlane, po up³ywie okresu rêkojmi za wady obiektu; 13) wspieranie dzia³añ Zamawiaj±cego w okresie gwarancji jako¶ci udzielonych dla robót budowlanych wykonanych w ramach zadania inwestycyjnego (okres gwarancji wynika z umowy z Wykonawc± robót budowlanych jednak nie krócej ni¿ 36 miesiêcy od dnia ukoñczenia i przejêcia robót przez Zamawiaj±cego). Wykonawca bêdzie pozostawaæ do dyspozycji Zamawiaj±cego w ten sposób, i¿ na wezwanie Zamawiaj±cego uczestniczyæ bêdzie w przegl±dach i odbiorach w okresie rêkojmi, w czynno¶ciach zg³aszania wad, odbiorów pogwarancyjnych, odbiorów po usuniêciu wad.

II.5) G³ówny kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamówienia uzupe³niaj±ce mog± polegaæ w szczególno¶ci na objêciu nadzorem zamówieñ uzupe³niaj±cych lub dodatkowych je¿eli zostan± one udzielone po up³ywie planowego terminu realizacji inwestycji. Zamówienia uzupe³niaj±ce mog± obejmowaæ równie¿ nadzór nad robotami budowlanymi(bez projektu wykonawczego) w zakresie budowy pe³nego obiektu od pocz±tku (tj prace budowlane, konstrukcyjne, instalacyjne, prace przy zagospodarowaniu terenu zastosowaniu OZE, oraz technologii basenu) oraz przy rozbudowie, przebudowie lub termomodernizacji oraz przy inwentaryzacji robót budowlanych. Warto¶æ zamówieñ uzupe³niaj±cych nie przekroczy 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 p.z.p.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  16   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
16

II.9) Informacje dodatkowe: 16 miesiêcy. (jest to termin orientacyjny - zamówienie obejmuje okres od dnia jego udzielenia, przez ca³y okres realizacji robót budowlanych, o których mowa w pkt. 3.2 niniejszej sekcji, okres rozliczeniowy dla rzeczonych robót budowlanych oraz okres zg³aszania wad z tytu³u rêkojmi i gwarancji jako¶ci wynosz±cy minimum 36 miesiêcy od daty prawid³owego zakoñczenia robót budowlanych).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Okre¶lenie warunków: a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie zwi±zanym z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 500 000,00 z³otych (w przypadku kwot w walutach obcych liczonej wed³ug ¶redniego kursu NBP z dnia og³oszenia o zamówieniu dla przedmiotowego postêpowania); b) posiadanie ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej w wysoko¶ci co najmniej 80 000, 00 PLN - dla ka¿dej z czê¶ci (1 oraz 2 ) zamówienia z osobna. Je¿eli wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, przyznana zostanie wiêcej ni¿ jedna czê¶æ zamówienia do realizacji w tym samym czasie, jako wykazanie spe³nienia powy¿szych wymogów bêdzie spe³nienie sumy wymogów w zakresie zdolno¶ci kredytowej dla ka¿dej z czê¶ci z przyznanych czê¶ci zamówienia. (W przypadku kwot w walutach obcych liczonej wed³ug ¶redniego kursu NBP z dnia og³oszenia o zamówieniu dla przedmiotowego postêpowania.)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1. posiadania niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia wyra¿aj±cego siê nale¿ytym wykonaniem, w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert co najmniej: 1.1. jednej us³ugi w zakresie pe³nienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacj± inwestycji obejmuj±cej budowê co najmniej jednego budynku u¿yteczno¶ci publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy czym kubatura brutto budynku objêtego nadzorem wynios³a min. 5 000 m3 , a warto¶æ zrealizowanych us³ug co najmniej 50 000,00 z³otych brutto - dla czê¶ci zamówienia nr 1 1.2. jednej us³ugi w zakresie pe³nienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacj± inwestycji obejmuj±cej budowê co najmniej jednego budynku u¿yteczno¶ci publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy czym kubatura brutto budynku objêtego nadzorem wynios³a min. 5 000 m3 , a warto¶æ zrealizowanych us³ug co najmniej 50 000,00 z³otych brutto - dla czê¶ci zamówienia nr 2; Je¿eli wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, przyznana zostanie wiêcej ni¿ jedna czê¶æ zamówienia do realizacji w tym samym czasie, jako wykazanie spe³nienia powy¿szych warunków bêdzie spe³nienie sumy wymogów okre¶lonych odpowiednio dla ka¿dej z czê¶ci z przyznanych czê¶ci zamówienia. W przypadku kwot w walutach obcych liczonej wed³ug ¶redniego kursu NBP z dnia zakoñczenia realizacji us³ugi. 2. dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - odrêbnie dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia (1, 2): 2.1. Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego pe³ni±cego jednocze¶nie funkcjê Koordynatora Czynno¶ci Nadzoru Inwestorskiego posiadaj±cym : a) uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej, b) co najmniej 36 miesiêcy do¶wiadczenia zawodowego, liczonego do dnia uzyskania uprawnieñ, w pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót w zakresie robót budowlanych polegaj±cych na budowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego. Przez do¶wiadczenie zawodowe nale¿y rozumieæ pe³nienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego lub kierownika budowy/robót w trakcie faktycznej realizacji robót objêtych nadzorem b±d¼ kierownictwem. 2.2. Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego w bran¿y drogowej posiadaj±cym: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej, b) co najmniej 24 miesi±ce do¶wiadczenia zawodowego, liczonego do dnia uzyskania uprawnieñ, w pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót w bran¿y drogowej. Przez do¶wiadczenie zawodowe nale¿y rozumieæ pe³nienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego lub kierownika budowy lub robót w trakcie faktycznej realizacji robót objêtych nadzorem b±d¼ kierownictwem. 2.3. Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego w bran¿y elektrycznej (w tym fotowoltaika) posiadaj±cym: a) uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, b) co najmniej 24 miesi±ce do¶wiadczenia zawodowego, liczonego do dnia uzyskania uprawnieñ, w pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót w bran¿y elektrycznej. Przez do¶wiadczenie zawodowe nale¿y rozumieæ pe³nienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego lub kierownika budowy lub robót w trakcie faktycznej realizacji robót objêtych nadzorem b±d¼ kierownictwem. 2.4. Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego w bran¿y sanitarnej (w tym pompy ciep³a, panele solarne i technologii basenowej) posiadaj±cym: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych; b) co najmniej 24 miesi±ce do¶wiadczenia zawodowego, liczonego do dnia uzyskania uprawnieñ, w pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót w bran¿y sanitarnej. Przez do¶wiadczenie zawodowe nale¿y rozumieæ pe³nienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego lub kierownika budowy lub robót w trakcie faktycznej realizacji robót objêtych nadzorem b±d¼ kierownictwem. 2.5. Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego w bran¿y konstrukcyjnej posiadaj±cym: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, b) co najmniej 24 miesi±ce do¶wiadczenia zawodowego, liczonego do dnia uzyskania uprawnieñ, w pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót w bran¿y konstrukcyjnej. Przez do¶wiadczenie zawodowe nale¿y rozumieæ pe³nienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego lub kierownika budowy lub robót w trakcie faktycznej realizacji robót objêtych nadzorem b±d¼ kierownictwem. Je¿eli wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, przyznana zostanie wiêcej ni¿ jedna czê¶æ zamówienia do realizacji w tym samym czasie, jako wykazanie spe³nienia powy¿szych warunków bêdzie spe³nienie sumy wymogów okre¶lonych odpowiednio dla ka¿dej z czê¶ci z przyznanych czê¶ci zamówienia. W odniesieniu do powy¿szych wymagañ stawianych Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego - Koordynatorowi Czynno¶ci Nadzoru Inwestorskiego oraz bran¿owym Inspektorom Nadzoru Inwestorskiego w³a¶ciwe s± uprawnienia budowlane wydawane po 1994 roku (tj. zgodne z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst pierwotny: Dz. U. 1994 r. Nr 89 poz. 414) (tekst jednolity: Dz. U. 2000 r. Nr 106 poz. 1126) (tekst jednolity: Dz. U. 2003 r. Nr 207 poz. 2016) (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z pó¼n. zm.), tekst jednolity z dnia 12 listopada 2010 r. (Dz. U. Nr 243, poz. 1623), tekst jednolity z dnia 2 pa¼dziernika 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z pó¼n. zm.), tekst jednolity z dnia 2016.03.08 (Dz.U.2016.290 t. j. z zm). Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - Koordynator Czynno¶ci Nadzoru Inwestorskiego oraz bran¿owi Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego musz± byæ wpisani na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego i posiadaæ aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej terytorialnie okrêgowej izby samorz±du zawodowego. Funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego - Koordynatora Czynno¶ci Nadzoru Inwestorskiego oraz bran¿owych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego mog± tak¿e wykonywaæ osoby posiadaj±ce wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowi±zuj±cych przed 01.01.1995r w³a¶ciwych przepisów, je¿eli uprawnienia te ,z punktu widzenia pe³nionej przy realizacji przedmiotu zamówienia funkcji, odpowiadaj± uprawnieniom wymienionym w pkt. 1.3.1 do 1.3.5. Funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego - Koordynatora Czynno¶ci Nadzoru Inwestorskiego oraz bran¿owych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego mog± tak¿e wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej . Dz.U.2016 poz. 65; Wszystkie wymienione powy¿ej, osoby winny posiadaæ bieg³± znajomo¶æ jêzyka polskiego. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê tego wymogu wy³±cznie w przypadku, gdy Wykonawca na w³asny koszt zapewni t³umacza jêzyka polskiego, który zapewni sta³e i bieg³e t³umaczenie w kontaktach pomiêdzy Zamawiaj±cym, a personelem Wykonawcy, a tak¿e zapewni t³umaczenie na bie¿±co wszystkich dokumentów zwi±zanych z realizacj± przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcê, jak i dostarczonych przez Zamawiaj±cego. Wykonawca zatrudniaj±c t³umacza winien wzi±æ pod uwagê, i¿ z uwagi na z³o¿ony zakres przedmiotu zamówienia, t³umacz ten winien byæ bieg³y w bezb³êdnym i jednoznacznym t³umaczeniu zagadnieñ technicznych oraz zagadnieñ ekonomicznych i prawnych w zakresie niezbêdnym do prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia;
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

o odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. wykaz dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; 3. o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy 4. informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Do oferty Wykonawca do³±czyæ ma aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o¶wiadczenie dotycz±ce podstaw do wykluczenia - wzory o¶wiadczeñ stanowi± odpowiednio za³±czniki nr 2 oraz nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza informacjê o tych podmiotach w o¶wiadczeniach o których mowa wy¿ej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 1.1. 2 000 PLN 00/100 (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych) - dla czê¶ci zamówienia nr 1 1.2. 2 000 PLN 00/100 (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych) - dla czê¶ci zamówienia nr 2


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Jako¶æ - Czêstotliwo¶æ Inspekcji 10,00
Kwalifikacje osób wyznaczonych do realizacji zamówienia30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana tre¶ci Umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci, przy uwzglêdnieniu postanowieñ art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Istotna zmiana postanowieñ Umowy jest dopuszczalna, gdy: 1) nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê, zakres lub termin wykonania przedmiotu Umowy; 2) nast±pi zmiana stawki podatku VAT; 3) zaistniej± okoliczno¶ci zwi±zane z wyd³u¿eniem realizacji robót budowlanych o których mowa w §2 ust. 1 ,objêtych na podstawie Umowy nadzorem, a to: a) wynikaj±ce z przyczyn niele¿±cych po stronie wykonawcy robót budowlanych opó¼nienie przekazania placu budowy lub rozpoczêcia wykonywania robót budowlanych; b) wynikaj±ce z wyst±pienia si³y wy¿szej, c) wynikaj±ce z wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, odbiegaj±cych znacz±co od typowych, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót lub wykonanie procedur odbiorowych (przeprowadzanie prób i sprawdzeñ) lub innych niedaj±cych siê przewidzieæ okoliczno¶ci (w tym dzia³ania osób trzecich np. w³a¶ciwych instytucji lub organów w tym instytucji wspó³finansuj±cych inwestycjê), je¿eli bêd± one uniemo¿liwiaæ prawid³owe zrealizowanie (jako¶ciowe, terminowe) robót pomimo zastosowania adekwatnych ¶rodków technicznych lub/i organizacyjnych lub/i prawnych przez wykonawcê; d) wynikaj±ce z zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonywania robót budowlanych; e) wynikaj±ce z wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, maj±cych wp³yw na termin realizacji robót budowlanych objêtych zamówieniem podstawowym; f) przerw± w realizacji robót budowlanych wynikaj±c± z odst±pienia od umowy o roboty budowlane przez któr±kolwiek z jej stron trwaj±c± do czasu udzielenia nowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia publicznego obejmuj±cego dokoñczenie robót budowlanych. 4) zaistniej± okoliczno¶ci zwi±zane z skróceniem, zaprzestaniem, przerwaniem realizacji robót budowlanych o których mowa w §2 ust. 1 ,objêtych na podstawie Umowy -nadzorem, a to: a) odst±pieniem od umowy o roboty budowlane przez któr±kolwiek z jej stron, b) wynikaj±ce z wyst±pienia si³y wy¿szej, c) innego nadzwyczajnego zdarzenia np. katastrofy budowlanej. 3. Zmiany wskazane w ust. 2 pkt. 3) w zakresie terminu realizacji us³ug objêtych Umow± bêd± dopuszczalne wy³±cznie proporcjonalnie, tj w takim zakresie (czasie), w jakim ukoñczenie przedmiotu Umowy jest lub przewiduje siê, ¿e bêdzie, opó¼nione na skutek zaistnienia okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 2 pkt. 3). 4. Zmiany wskazane w ust. 2 pkt. 4) w zakresie terminu us³ug objêtych Umow± bêd± dopuszczalne wy³±cznie wówczas, je¿eli bêdzie to obiektywnie uzasadnione, racjonalne z punktu widzenia celu umowy o wykonanie robót budowlanych o których mowa w §2 ust. 1 Umowy. 5. Zmiana obejmuj±ca zmianê zakresu wykonywanych us³ug Nadzoru, poprzez pominiêcia ich czê¶ci, lub poprzez ich zast±pienie innym zakresem us³ug Nadzoru, jest mo¿liwa wy³±cznie w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci wymienionych w ust. 2, je¿eli jest to niezbêdne dla realizacji celu Umowy. 6. Zmiana w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrze¿eniem ust. 6, jest dopuszczalna wy³±cznie w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 2 pkt. 3) lub 4), i mo¿e polegaæ w przypadku zmniejszenia lub zwiêkszenia zakresu us³ug nadzoru objêtych Umow± na, odpowiednio, zmniejszeniu lub zwiêkszeniu wynagrodzenia. Ewentualne korekty wynagrodzenia s± dopuszczalne wy³±cznie w stopniu proporcjonalnym, z odpowiednim uwzglêdnieniem cen rynkowych za us³ugi objête zmian±. 7. Zmiana w zakresie wynagrodzenia, zwi±zana ze zmian± stawki VAT, mo¿e zostaæ dokonana odpowiednio do wzrostu lub obni¿enia tej stawki.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-08-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.