eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Zakup aparatury do projekcji cyfrowych do kina Włodawskiego Domu Kultury

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-24

Włodawa: Zakup aparatury do projekcji cyfrowych do kina Włodawskiego Domu Kultury
Numer ogłoszenia: 57541 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Włodawy , al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. (082) 57 21 444, faks (082) 57 22 454.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup aparatury do projekcji cyfrowych do kina Włodawskiego Domu Kultury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż - instalacja, zestrojenie i uruchomienie fabrycznie nowego, nieużywanego i nieuszkodzonego zestawu kinowego sprzętu cyfrowego do projekcji kinowej zgodnie ze standardami DCI, zgodnie z przedstawionym poniżej szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi dostarczonego zestawu do projekcji. 3.1. Szczegółowy opis i parametry poszczególnych części składowych zestawu kinowego:Zestaw do projekcji cyfrowej 2D-3D: Projektor wraz z obiektywem, lampą 2,2kW i zintegrowanym serwerem kinowym, posiadającym certyfikat DCI. Parametry projektora: układ DMD (Digital MicroMirror Device) 3 x 0.69- DC2K dark metal devices, rozdzielczość natywna - 2 048 x 1 080 pikseli, hermetyczność układu tworzącego obraz i drogi optycznej, lampa 2,2 kW, ksenonowa z krótkim łukiem, z jasnością 9000 lumenów, rozmiar ekranu Do 10 m - 33 ft szerokości (zysk ekranu 1,2 . 14ftl), współczynnik kontrastu minimum 1,850:1, obiektyw główny automatyczny 1.2 - 1.7; 1.34 - 1.9; 1.5 - 2.15; 1.7 - 2.55 lub 2.0 - 3.9, min. jasność 14ftL dla ekranu dla projekcji 2D, min. jasność 4.5ft dla ekranu dla projekcji 3D, modułowa konstrukcja projektora umożliwiająca szybki serwis, niezależny moduł lamphouse mocowania lampy umożliwiający jej szybką wymianę, układ automatyki i pamięci ustawień ostrości i wielkości ogniskowej obiektywu, możliwość projekcji ze zwiększoną ilością klatek HFR do 120kl na s, możliwość zdalnej diagnostyki z komputera, moduł stałej jasności projektora w czasie (CLO), filtry powietrza wielokrotnego użycia, zasilanie z sieci elektrycznej 230V, Parametry Serwera Mediów : zintegrowany z projektorem Serwer Mediów, odtwarzanie JPEG2000 2K and 4K DCI do 625Mbps,prędkość wyświetlania HFR w 2K DCI dla 2D-3D do 120 kl na s, prędkość wyświetlania HFR w 4K DCI dla 2D-3D do 60kl na s -licencja wraz z projektorem, obsługa kodowania MPEG-2 (4:2:0 i 4:2:2 do 60kl na s) oraz H.264, 2 wejścia 3G-SDI Live Streaming; 1 wejście HDMI 1.4a dla alternatywnego kontentu (BluRay HD 3D - 4K 24kl na s); 2 wejścia Display Port 4K 2D 60kl na s, 4K 3D 30kl na s, 16 kanałów dźwiękowych AES-EBU (2x RJ45); 8x GPI - 8x GPO (po 2x RJ45), 2x ETH do zarządzania i szybkiego ładowania treści, 2 x USB 2.0 i 2 x USB 3.0 do szybkiego ładowania treści, zintegrowana pamięć RAID5 1,9Tb (3x HDD 1 TB), oprogramowanie SMS do zarządzania wyświetlaniem na ekranie, odtwarzacz programów-edytor-kreator listy odtwarzania, automatyzacja, 3D, ładowanie treści, Integracja TMS, obsługa kodowania dźwięku Auro 11.1, zdalne sterowanie za pomocą aplikacji na Windows i Android, zewnętrzny napęd CRU do ładowania treści filmowych przez USB 3.0, ekran podglądowy sterowania: z obsługą zdarzeń przez Touch Panel lub Notebook Podstawa do projektora : podstawa uniwersalna do kinowego projektora cyfrowego z regulowanym kątem nachylenia. Stalowa bądź aluminiowa, stabilna i wytrzymała, dedykowana do urządzeń typu projektor. Komputer sterujący projektorem - Laptop: Zastosowanie: Komputer przenośny będzie wykorzystywany dla potrzeb sterowania i obsługi projektora wraz z serwerem mediów kina cyfrowego, aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych. Specyfikacja: płyta główna wyposażona przez producenta w dedykowany chipset dla oferowanego procesora : ilość rdzeni 2 - lub więcej (preferowany i3, i5 lub i7) taktowanie procesora (MHz) min 2000, pamięć RAM: min. 4GB, typ pamięci: RAM DDR3, rodzaj dysku : HDD (tradycyjny, magnetyczny) , dysk :HDD - min. 500 GB napęd: DVD-Super Multi DL , dźwięk : zintegrowany , wbudowany mikrofon, wbudowane głośniki , urządzenie wskazujące TouchPad , klawiatura Typu chiclet z wydzieloną częścią numeryczną . Ekran: min. przekątna ekranu cal 15,6 min. rozdzielczość 1366 x 768 powłoka matrycy: matowa lub błyszcząca rodzaj karty graficznej: zintegrowana akumulator Litowo - Jonowy 2 komorowy zasilacz o mocy min. 65W Komunikacja: karta sieciowa 10 na 100 (RJ-45) łączność bezprzewodowa Bluetooth 4.0 , WiFi 802.11 b -g -n ilość portów USB min. 2 rodzaj USB 1 x 2.0, 1 x 3.0 złącza A na V: wyjście D-Sub (VGA), wyjście HDMI, wyjście słuchawkowe-wejście mikrofonowe System operacyjny i oprogramowanie Zainstalowany system operacyjny Windows 7 Professional lub równoważny na licencji Windows 8.1 Professional lub równoważnej + nośnik, klucz licencyjny Windows 8.1 Professional lub równoważnego systemu operacyjnego musi być zapisany trwale w BIOS i umożliwiać instalację systemu operacyjnego na podstawie dołączonego nośnika bezpośrednio z wbudowanego napędu lub zdalnie bez potrzeby ręcznego wpisywania klucza licencyjnego. Oferowany dostarczony system również przy reinstalacji nie może wymagać aktywacji klucza licencyjnego za pośrednictwem telefonu i internetu. Zainstalowany i aktywowany program antywirusowy z licencją na 5 lat. System projekcji 3D DepthQ: moduł polaryzacyjny pasywnego systemu 3D, montowany przed obiektywem projektora, przystosowany do wyświetlania szybkoklatkowego obrazu stereoskopowego z prędkością do 400 kl. na s, odpowiedni dla projektora o jasności do 34,000 lumenów, odpowiedni dla srebrnego ekranu projekcyjnego o szerokości do 18,3m, samoczynne przełączanie urządzenia pomiędzy filmami 2-3D, wyposażony w pasywną oraz aktywną ochronę przed przegrzaniem (wymuszone chłodzenie) nawet przy pracy z lampą projektora o mocy do 6kW, współpraca ze wszystkimi standardowymi, pasywnymi okularami 3D z polaryzacją kołową. Ekran kinowy srebrny Spectral 240 Harkness: wymiar: szerokość 8,50m, wysokość 3,50m współczynnik odbicia światła 2,4, płótno srebrne, perforowane, zaoczkowane na podwiniętych brzegach, odpowiedni do projekcji 2D oraz 3D z polaryzacją światła, masa płótna do 0,5kg -m2 gęstość perforacji 4,5 procent perforacja fi 1.2mm. Dostawa, montaż w.w urządzeń wraz ze strojeniem, konfiguracją oraz przeszkoleniem obsługi. Ewentualne dodatkowe szkolenia w czasie trwania okresu gwarancyjnego - bezpłatne.Podane w tabeli parametry należy traktować jako wielkości minimalne, które musi spełniać dostarczony sprzęt. Wszystkie urządzenia posiadające certyfikat bezpieczeństwa oraz deklaracje zgodności CE powinny mieć widoczne oznaczenie CE na urządzeniach. 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć (z wniesieniem) zamówione urządzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego we Włodawskim Domu Kultury przy Al. Józefa Piłsudskiego 10 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Wykonawca poinformuje telefonicznie lub faksem Zamawiającego o terminie dostarczenia sprzętu z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem. 2) W przypadku powierzenia usługi transportowej podmiotom zewnętrznym, Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania tychże podmiotów, jak za działania i zaniechania własne. 3) Wykonawca zobowiązany jest do montażu, zestrojenia i podjęcia wszelkich niezbędnych czynności zapewniających pełną funkcjonalność urządzeń, w tym do zabezpieczenia dla wszystkich urządzeń kabli niezbędnych do prawidłowego uruchomienia i użytkowania dostarczonego zestawu kinowego. 4) Wszystkie urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, w formacie umożliwiającym łatwe odczytanie. Nie dopuszczalne jest dostarczenie instrukcji obsługi skopiowanej w sposób, w którym druk tekstu jest nieczytelny lub trudny do odczytania, np. ze względu na bardzo mały rozmiar czcionki. 5) Licencje na system operacyjny dostarczony wraz z komputerem muszą być udzielone na czas nieokreślony. Niezbędne aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeństwa itp., muszą być dostarczane bez dodatkowych opłat. 6) Wykonawca, zobowiązuje się w terminie, o którym mowa w w rozdziale IV SIWZ przeszkolić osoby wskazane przez Zamawiającego do stopnia bezbłędnego, praktycznego opanowania umiejętności obsługi przedmiotu zamówienia w ramach wynagrodzenia ofertowego brutto. Szkolenie przeprowadzi przedstawiciel Wykonawcy w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. 7) Szkolenie, o którym mowa w pkt 6) zostanie uznane za zakończone po sporządzeniu protokołu, o którym mowa w pkt 10). 8) Wykonawca w ramach zawartej umowy zobowiązuje się do zapewnienia transportu, załadunku, wyładunku, ubezpieczenia w drodze przedmiotu umowy w ramach wynagrodzenia ofertowego brutto. 9) Wykonawca zobowiązuje się do obecności przy pierwszej oficjalnej projekcji, celem ewentualnej korekty ustawień tak by zoptymalizować jakość projekcji. 10) Po całkowitym wykonaniu zamówienia zostanie podpisany protokół odbioru końcowego bez zastrzeżeń zawierający w szczególności: specyfikacje wszystkich dostarczonych elementów aparatury do projekcji cyfrowych w kinie pozwalające na identyfikację dostarczonej aparatury, instrukcje obsługi urządzeń, informacje dotyczące dostarczonych wraz z aparaturą dokumentów, informacje dotyczące przeszkolenia pracowników. 11) Termin odbioru końcowego zostanie ustalony przez Zamawiającego na podstawie zgłoszenia gotowości do odbioru przez Wykonawcę. 12) W przypadku braku zgodności dostarczonego sprzętu lub oprogramowania w stosunku do przedmiotu umowy, za datę dostawy uznaje się datę usunięcia tych niezgodności. 13) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 14) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 1) Zamawiający umożliwi Wykonawcom zainteresowanym realizacją zamówienia odbycie wizji lokalnej w kinie WDK we Włodawie. Wizja może okazać się pomocna w szczególności przy właściwym dobraniu projektora cyfrowego, obliczenia ogniskowej obiektywu czy doboru lampy przy uwzględnieniu odległości ekranu od kabiny projekcyjnej i zestrojenia z nagłośnieniem. Wizja odbywać się będzie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z dyrekcją kina (Dyrektor WDK we Włodawie Pan Łukasz Zdolski tel. 82 57 21 751). 2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) lub też inne opisy materiałów lub urządzeń, które wskazywałyby na konkretne urządzenie lub producenta należy traktować je jako zapis przykładowy a parametry jako minimalne. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, pod warunkiem, że posiadają parametry nie gorsze od wskazanych w dokumentach przetargowych i zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ. Gdy w opisie przedmiotu zamówienia wymagano dokumentów, certyfikatów i norm Zamawiający dopuszcza przedłożenie dokumentów, certyfikatów i norm równoważnych. Na Wykonawcy ciąży obowiązek i odpowiedzialność udowodnienia Zamawiającemu, że oferuje produkt równoważny lub przedkłada dokumenty równoważne wymaganym przez Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00 - Projektory filmowe 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00 gr) Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Polska Kasa Opieki S.A. O.Włodawa 71 1240 2249 1111 0010 2932 7158. W tytule wpłaty zaleca się wpisanie: Wadium na dostawę - KINO CYFROWE - przetarg nieograniczony , ZPP.271.14.2016.MJ. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli środki w pełnej kwocie (wartości) znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, lub Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna, np. poręczenie, gwarancje w terminie przewidzianym na składanie ofert. 8.5. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8.9. 8.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.6., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.12. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty lub złożyć w sekretariacie w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert. 8.13. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): -ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gmina Miejska Włodawa ul. Aleja Józefa Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa -określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), -określać termin ważności (wynikający z SIWZ), -określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), -być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 4 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie i montażu cyfrowego sprzętu kinowego do projekcji o wartości co najmniej 120 000 zł brutto. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie wykazu wykonanych dostaw zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 4 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 4 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Karty katalogowe lub dokumentację techniczną zawierającą szczegółowe opisy i parametry techniczne urządzeń i oprogramowania w języku polskim. Certyfikat lub inny dokument (np. raport z testów) niezapalności na płótno ekranowe: testy wykonane wg normy BS 5867 część 2, Rodzaj B, zapalenie powierzchni przy użyciu BS EN ISO: 15025:2002 Procedura A. Certyfikat DCI na projektor wraz z obiektywem, lampą 2,2 kW i zintegrowany serwer kinowy. Certyfikaty bezpieczeństwa CE na projektor, serwer, laptop, przystawkę 3D, w języku polskim.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ, potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 co do których Zamawiający nie określił szczegółowych wymagań. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza, aby oświadczenie zostało złożone przez pełnomocnika w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca składa w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inne dokumenty potwierdzające w sposób jednoznaczny że zasoby, które zostaną mu udostępnione przez podmiot trzeci na czas realizacji zamówienia będą realnie pozostawać w jego dyspozycji. Ze złożonego zobowiązania ma wynikać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3) Formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) 4) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej niniejszą informację składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w okolicznościach związanych z terminem realizacji zamówienia. Termin może ulec zmianie w następujących przypadkach: wystąpi np. brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania zamawiającego określone w SIWZ. Zmienne materiały lub urządzenia zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokole konieczności, z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia oraz bez pogorszenia parametrów technicznych parametrów. Gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Koszty związane z podwyższoną stawką podatku VAT ponosi Wykonawca. Gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian prowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, tj. innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia, d. Zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności działania siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy, w zakresie lokalizacji świadczenia usługi. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku rozumie się zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego nie można było przewidzieć na etapie postępowania, którego nie można uniknąć ani mu zapobiec, którego nie można przypisać drugiej stronie, w szczególności: powódź, silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, nietypowe dla obszaru, na którym realizowany jest przedmiot zamówienia. gdy wystąpi okoliczność niezależna od zamawiającego i wykonawcy, której nie dało się przewidzieć w momencie zawierania umowy, wymagająca zmiany terminu wykonania zamówienia w celu właściwego zakończenia realizacji umowy. Forma zmian umowy: pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą organizacyjną umowy,np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana danych teleadresowych. Wykonawca jest jednak zobowiązany poinformować o takowych zmianach Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wlodawa.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski we Włodawie, Al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski we Włodawie, Al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane z udziałem środków finansowych przyznanych przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury w ramach Programu Rozwój Infrastruktury Kultury, Infrastruktura Domów Kultury..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.