eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Promocja projektów dla zadań realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020, w tym: CZĘŚĆ III: Organizacja rajdów rowerowych promujących: 1) Przebudowę wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski - Gostynin od km 0+003 km19+117 w zakresie dotyczącym budowy ciągów pieszo-rowerowych. 2) Przebudowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 559 na odcinku Lipno - Kamień Kotowy - granica województwa.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-06-18



Ogłoszenie nr 574826-N-2018 z dnia 2018-06-18 r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy: Promocja projektów dla zadań realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020, w tym: CZĘŚĆ III: Organizacja rajdów rowerowych promujących: 1) Przebudowę wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski - Gostynin od km 0+003 km19+117 w zakresie dotyczącym budowy ciągów pieszo-rowerowych. 2) Przebudowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 559 na odcinku Lipno - Kamień Kotowy - granica województwa.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014- 2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 092364160, ul. ul. Dworcowa  80 , 85-010  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3705717, e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl, faks 52 3705740.
Adres strony internetowej (URL): www.zdw-bydgoszcz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.zdw-bydgoszcz.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.zdw-bydgoszcz.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz - SEKRETARIAT


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja projektów dla zadań realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020, w tym: CZĘŚĆ III: Organizacja rajdów rowerowych promujących: 1) Przebudowę wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski - Gostynin od km 0+003 km19+117 w zakresie dotyczącym budowy ciągów pieszo-rowerowych. 2) Przebudowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 559 na odcinku Lipno - Kamień Kotowy - granica województwa.
Numer referencyjny: ZDW.N4.363.10.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Nazwa zamówienia: Promocja projektów dla zadań realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020, w tym: CZĘŚĆ III: Organizacja rajdów rowerowych promujących: 1) Przebudowę wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski - Gostynin od km 0+003 km19+117 w zakresie dotyczącym budowy ciągów pieszo-rowerowych. 2) Przebudowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 559 na odcinku Lipno - Kamień Kotowy - granica województwa. CPV 79 34 22 00-5 Usługi w zakresie promocji CPV 79 95 20 00-2 Usługi w zakresie organizacji imprez 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1 W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania i przeprowadzenia dwóch rajdów rowerowych (dalej: rajdy), związanych z promocją projektów, które zorganizowane zostaną w lipcu 2018roku. Rajdy mają na celu promocję budowy dróg wojewódzkich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Podczas rajdów zaprezentowane zostaną projekty dofinansowane ze środków unijnych, w tym z Regionalnego Programu Operacyjnego WK-P realizowane przez Zarząd Dróg Wojewódzkich. 2.2. Rajdy rowerowe w ramach następujących projektów: 1) "Przebudowa wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski - Gostynin od km 0+003 km19+117 w zakresie dotyczącym budowy ciągów pieszo-rowerowych" rajd rowerowy po powiecie włocławskim ze startem w Brześciu Kujawski oraz metą na lotnisku Kruszynie - z wykorzystaniem ścieżek/dróg rowerowych. Wyznaczenie trasy rajdu przez Wykonawcę wspólnie z Zamawiającym. Termin: 29.07.2018 roku. 2) "Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 559 na odcinku Lipno-Kamień Kotowy - granica województwa" rajd rowerowy po powiecie lipnowskich ze startem w Lipnie oraz metą w Gminie Skępe wg trasy wytyczonej przez Zamawiającego i załączonej do SIWZ. Termin: 07.07.2018 roku. 2.3 MIEJSCE: Powiat włocławski oraz powiat lipnowski. Zadaniem Wykonawcy będzie zaproponowanie trasy rajdu rowerowego w powiecie włocławskim (z określonego miejsca startu do określonego miejsca mety), przy czym preferowanymi przez Zamawiającego miejscami będą strefy aktywności turystycznej i rekreacyjnej - tereny zielone (parki, skwery itp.) oraz miejsca bezpośrednio związane z inwestycja do której odnosi się rajd rowerowy. Wykonawca na etapie składania oferty zaproponuje jedną lub więcej tras na przeprowadzenie imprezy (dotyczy powiatu włocławskiego), z krótkim jej opisem - CO ZOSTAŁO WSKAZANE W FORMULARZU OFERTOWYM ZAŁ. NR 1 DO SIWZ. Wykonawca w terminie niezwłocznym po podpisaniu umowy z Zamawiającym i uzgodnieniu z nim lokalizacji na przeprowadzenie rajdów (w powiecie włocławskim i powiecie lipnowskim), nawiąże współpracę z odpowiednią jednostką/jednostkami odpowiadającą za dany teren, celem uzyskania stosownych pozwoleń na przeprowadzenie w ustalonym terminie w danym powiecie rajdu i przedstawi je do wglądu Zamawiającemu. 2.4 WYKONAWCA BĘDZIE ZOBOWIĄZANY: 2.4.1 W zakresie organizacyjnym do: 1) Wskazania trasy (dotyczy powiatu włocławskiego), oraz uzyskania wszelkich pozwoleń niezbędnych do zorganizowania rajdów rowerowych i uiszczenia wszelkich opłat z tym związanych. Trasa musi zostać wyznaczona w taki sposób, aby w jak największym zakresie przebiegała przez remontowane/przebudowywane odcinki dróg i ciągów pieszo-rowerowych (bądź w bezpośrednim sąsiedztwie); 2) Przygotowanie regulaminów, koncepcji przebiegu rajdów oraz szczegółowego planu imprez do akceptacji Zamawiającego do dnia zawarcia umowy. Koncepcja i plan zawierać muszą minimum 2 postoje podczas, których przedstawione zostaną roboty budowlane oraz efekt docelowy przebudowy (dotyczące przedmiotowych dróg) oraz minumum 5 propozycji konkursu (na każdym postoju) przybliżającego tematykę Unii Europejskiej oraz tematykę budowy dróg w województwie; 3) Utworzenie 2 elektronicznych dedykowanych platform zapisowych dla uczestników rajdów rowerowych, uwzględniającej zapisy regulaminowe oraz umożliwiających dystrybuowanie materiałów związanych z wybranym rajdem rowerowym; 4) Poniesienia kosztów wynajmu terenu, sprzątania terenu oraz innych kwestii związanych z jego eksploatacją na potrzeby organizacji rajdów rowerowych. 5) Zapewnienia dostępności terenu z odpowiednim zapasem czasowym przed i po godzinach realizacji rajdów rowerowych - w celu prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. 6) Ustawienia wszystkich elementów niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności: dmuchanych bram na starcie oraz mecie, banerów, roll-upów i innych materiałów promocyjnych w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić takie ustawienie w/w elementów by zapewnić jak najbardziej efektywną ilość miejsca dla uczestników rajdów rowerowych z uwzględnieniem bezpiecznego korzystania z atrakcji. 7) Zapewnienia przyłącza prądu oraz korzystania z energii elektrycznej podczas trwania każdego wydarzenia. 8) Zapewnienia nagłośnienia na potrzeby organizacji rajdów rowerowych. 9) Zapewnienia prawidłowo funkcjonującego sprzętu i infrastruktury umożliwiającej sprawny przebieg i obsługę wydarzeń. 10) Zapewnienia obsługi technicznej wszystkich elementów rajdów rowerowych. 11) Zapewnienia osób odpowiedzialnych za nadzorowanie i przebieg rajdów rowerowych. 12) Zapewnienia osób, które wykonają bieżące naprawy wynikłe w trakcie trwania wydarzenia (m. in. nagłośnienia,). 13) Zapewnienia okolicznościowego medalu (zamiennie innej nagrody), według wzoru zaakceptowanego przez Zamawiającego, dla wszystkich osób, które ukończą danych rajd; 14) Zapewnienie, w trakcie postojów oraz na mecie rajdów, minimum 0,5 l wody mineralnej niegazowanej dla każdego uczestnika rajdu; 15) Zapewnienie na mecie rajdów minimum 1 ciepłego posiłku (typu kiełbaska z grilla, karkówka z grilla + pieczywo) dla każdego uczestnika rajdu; 16) Ubezpieczenia wydarzenia, w tym wszystkich atrakcji zaplanowanych w ramach eventów. Wykonawca na 2 dni robocze przed rozpoczęciem każdego wydarzenia przedstawi kopię polisy ubezpieczeniowej, w zakresie OC oraz NW dla zarejestrowanych uczestników rajdu. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie jakiegokolwiek elementu wykorzystywanego podczas każdego wydarzenia. 17) Stawienia się w siedzibie Zamawiającego w terminie ustalonym z Zamawiającym, celem omówienia szczegółów dotyczących poszczególnych rajdów rowerowych. 2.4.2 W zakresie zabezpieczenia do: 1) Zapewnienia na terenie rajdów rowerowych służb ratunkowych. Wykonawca zapewni na każdym rajdzie co najmniej 2 ratowników medycznych (posiadających co najmniej roczne doświadczenie w zakresie ratownictwa medycznego) oraz karetkę pogotowia ratunkowego. 2) Wykonawca na 5 dni roboczych przed planowanym terminem każdego eventu przekaże Zamawiającemu kopie umowy ze służbami ratunkowymi, które będą zabezpieczać wydarzenie. 3) Zapewnienia nieodpłatnego dostępu do toalet usytuowanych w odległości nie większej niż 200 metrów od miejsca wydarzenia, a w przypadku ich braku w wymaganej odległości, zapewnienia przenośnych toalet (nie mniej niż 2, w tym 1 przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych), które umieszczone zostaną w miejscu ustronnym, w pobliżu miejsca trwania wydarzenia. 4) Zapewnienia osób, które będą odpowiedzialne za utrzymanie czystości na terenie, na którym odbywa się start i meta rajdów rowerowych. 2.4.3 W zakresie promocji eventów do: Przeprowadzenia spójnej kampanii promującej każdy rajd rowerowy, mającej na celu rozpowszechnienie informacji o rajdach oraz zapewnienie wysokiej frekwencji uczestników, w tym: 1) Przygotowania projektu graficznego plakatu z opisem każdego rajdu rowerowego w formacie B2, wydruku plakatu na papierze 170 g, kreda matowa, lakier offsetowy, kolor 4/0, zadruk jednostronny w ilości 160 szt.; kolportaż w powicie lipnowskim i włocławskim po 80 plakatów. Projekt graficzny plakatu przygotowany zgodnie z sugestiami Zamawiającego. Rozwieszenie plakatów minimum 7 dni przed terminem każdego rajdu rowerowego w centralnych punktach (słupy ogłoszeniowe lub inne miejsca przeznaczone do ekspozycji plakatów) i miejscach użyteczności publicznej. Po zakończonych rajdach usunięcie plakatów. Plakaty muszą zwierać informację o finansowaniu rajdów ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 2) Produkcji 2 spotów radiowych o długości minimum 30 sekund, w tym: 2.4.3.1.1.1 1 promujący rajd rowerowy w powiecie lipnowskim; 2.4.3.1.1.2 1 promujący rajd rowerowy w powicie wrocławskim. Formuła spotów musi być atrakcyjna, interesująca, dynamiczna i zachęcająca do udziału w rajdach rowerowych. Rozpoczęcie emisji spotu na tydzień przed każdym z rajdów z częstotliwością co najmniej 7 emisji dziennie, w opiniotwórczej rozgłośni regionalnej/powiatowej o największej słuchalności, obejmującej swoim zasięgiem powiat, w którym będzie odbywał się promowany rajd rowerowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu co najmniej 3 głosy lektorskie oraz co najmniej 3 podkłady muzyczne (wyłącznie linia melodyczna), z których Zamawiający wybierze po jednym na potrzeby wszystkich spotów. W spocie musi zostać umieszczona informacja dotycząca przebudowy danej drogi wojewódzkiej, w ramach której organizowany jest rajd rowerowy. 3) Zaproponowania koncepcji działań mających na celu zaangażowanie mediów. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca na potrzeby rajdów rowerowych nawiąże współpracę z mediami regionalnymi/lokalnymi, która zaowocuje ciekawą formą podsumowania/relacji z eventów. Na etapie składania oferty Wykonawca przedstawi opis działań ze wskazaniem konkretnych mediów. 4) Wykonanie czterech dmuchanych (pneumatycznych) bram START/META (po 2 na każdy rajd) według projektów zaakceptowanego przez Zamawiającego. Każdy projekt tematyką nawiązywać musi do budowy danej drogi wojewódzkiej, której dotyczy dany rajd rowerowy. 5) Zapewnienie nagród dla uczestników konkursów. 6) Zapewnienia koszulek sportowych dla pierwszych 300 uczestników każdego rajdu oraz dla osób obsługujących każdy rajd (w ilości gwarantującej ich schludny wygląd) przygotowanych według poniższej specyfikacji: opracowanie projektu graficznego nadruku z motywami nawiązującymi do budowy danej drogi, t-shirt wykonany z Poliesteru, biało-czerwono-czarne, rozmiary: XL, L, M, S (ilości poszczególnych rozmiarów do ustalenia z Zamawiającym, zgodnie z deklaracją podczas rejestracji), gramatura nie mniej niż 190 g/m2, nadruk 2 strony, pełen kolor. 7) Zapewnienie numerów startowych dla wszystkich uczestników rajdu. 8) Zapewnienie nagrody głównej (dla rajdu rowerowego w powiecie włocławskim i powiecie lipnowskim) dla jednego z uczestników eventów w postaci roweru sportowego, według specyfikacji nie gorszej niż: Rama: Aluminium Performance Widelec: SR Suntour NEX (skok 63mm) Piasta przód: JoyTech JY751DSE Piasta tył: JoyTech FH802TSE Opony: Mitas V84 GRIPPER 28"x1,6" Obręcz: Kross (Aluminium, podwójna ścianka) Przerzutka przód: Shimano Tourney FD-TY710 Przerzutka tył: Shimano Acera RD-M360 Hamulec przód: V-break Hamulec tył: V-break Manetki: Shimano ST-EF500 (3x8) Korby: SR Suntour (48/38/28Tx170mm) Łańcuch: Shimano HG40 Kaseta: Shimano CS-HG200-8 (12-32T) Kierownica: Aluminium, 640mm, 31,8mm Wspornik kierownicy: Aluminium, ahead, 31,8mm, 90mm, wznios 7' Sztyca: Aluminium, amortyzowana, 27,2mm, 17' - 300mm, 19' - 350mm Siodło: Selle Royal Shadow Chwyty: Herrmans Pedały: FP-917N Waga: 13,6 kg lub równoważny 2.4.4 W zakresie udokumentowania rajdów do: 1) Zapewnienia dokumentacji filmowej i fotograficznej, w tym: a) relacji fotograficznej - minimum po 50 zdjęć z każdego rajdu o minimalnej rozdzielczości zdjęć 300 dpi, zapisanej na płycie CD/DVD pozbawionej możliwości ponownego zapisu; b) materiału reklamowego o długości maksymalnej 3 min. będącego kompilacją najciekawszych momentów rajdów, nagranego w rozdzielczości HD w formacie *.avi lub *.mpeg, oraz *flv, *qt. Materiał reklamowy przeznaczony będzie do prezentacji w Internecie oraz do wykorzystywania przez Zamawiającego w prowadzonych przez niego działaniach promocyjnych. Materiał musi posiadać podkład muzyczny zaakceptowany przez Zamawiającego (Wykonawca przedstawi min. 4 różne linie melodyczne bez wokalu do akceptacji Zamawiającego). 2) Zapewnienia sprzętu najwyższej jakości, a tym samym zadbanie o wysoką jakość wykonanych nagrań, dostosowanie technologii nagrywania oraz obróbki w taki sposób, by Zamawiający mógł również dokonać modyfikacji otrzymanych materiałów audiowizualnych na potrzeby użycia ich fragmentów np. w programach telewizyjnych oraz spotach promujących RPO. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wytworzone materiały filmowe nagrane na płytę DVD. 3) Wykonawca przeniesie na Zamawiającego pełne prawa do reportażu promocyjnego/filmu ze wszystkimi elementami (w tym ścieżką dźwiękowa) oraz do zdjęć, na wszelkich polach eksploatacji, m.in.: a) rozpowszechniania i kopiowania; b) wykorzystania w całości lub w części do opracowywania innych materiałów o charakterze promocyjno-reklamowym; przetwarzania i utrwalania; c) zwielokrotniania wszelkimi technikami; d) wprowadzania do pamięci komputera; e) publicznego prezentowania i udostępniania. 2.4.5 W zakresie podsumowania eventów: Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania końcowego raportu z przeprowadzonego każdego z rajdów. Raport musi zawierać materiały dowodowe, świadczące o prawidłowej realizacji wszelkich działań podjętych w ramach kampanii, m.in.: o informację o szacunkowej liczbie osób, które uczestniczyły w poszczególnych rajdach; o dla działań promujących rajdy - dokumentację wszystkich form przeprowadzonej promocji, np. reklama w prasie - egzemplarz gazety, promocja w Internecie - wydrukowany screen każdej formy reklamy, materiały drukowane - po jednym egzemplarzu każdego materiału; o materiał zdjęciowy dołączony w formie elektronicznej (pen-drive lub CD/DVD); o materiał reklamowy dokumentujący rajdy dołączony na płycie DVD; Raport musi zostać dostarczony w wersji papierowej oraz elektronicznej. Wykonawca przekaże Zamawiającemu całościowy raport z przeprowadzonej kampanii najpóźniej w terminie do 07 sierpnia 2018r dla rajdu rowerowego w powiecie lipnowskim i do 31 sierpnia 2018 r dla rajdu rowerowego w powiecie włocławskim. 2.5 Oznakowanie: 1. Wszystkie materiały przygotowane na potrzeby wydarzenia (w tym np. plakaty, spoty radiowe, balon, namioty,) muszą zawierać zestawienie logotypów lub/i informację o finansowaniu w ramach RPO WK-P 2. Zasady stosowania zestawienia logotypów znajdują się w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 2.6 Dodatkowe uwagi 1) Wszelkie materiały i projekty przygotowane w ramach rajdów wymagają akceptacji Zamawiającego i muszą być przekazane do akceptacji Zamawiającego w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych poprawek (co najmniej na 2 dni robocze przed ich drukiem/ dystrybucją/emisją). 2) Zamawiający ma prawo do korekt merytorycznych, stylistycznych i graficznych na każdym etapie realizacji zadania. Uwagi będą przekazywane Wykonawcy telefonicznie i e-mailowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do osobistego stawienia się w siedzibie Zamawiającego na własny koszt, na każdym etapie realizacji zadania celem przekazania uwag. 3) Wykonawca wyznaczy z imienia i nazwiska co najmniej jedną osobę do kontaktów z Zamawiającym w trakcie przygotowania i realizacji niniejszego zamówienia, jak również podczas trwania każdego rajdu, która będzie dysponować telefonem komórkowym z dostępnym numerem dla Zamawiającego. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu realizacji zamówienia na każdym jego etapie oraz zgłaszania zastrzeżeń do sposobu i zakresu wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody w mieniu Wykonawcy powstałe w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia. 6) Wszelkie atrakcje/aktywności wskazane w koncepcji rajdów muszą posiadać wymagane prawem atesty/certyfikaty bezpieczeństwa i być zgodne z przepisami prawa. 7) Organizator rajdu zobowiązuje się pozostawić trasę wyścigu oraz pobocze i urządzenia drogowe w stanie takim, w jakim była przed imprezą. Ewentualne uszkodzenia zostaną natychmiast usunięte na koszt organizatora. IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1) Rajd rowerowy po powiecie lipnowskim - 07.07.2018r. 2) Rajd rowerowy po powiecie włocławskim - 29.07.2018r.

II.5) Główny kod CPV: 79342200-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79952000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 18667,30
Waluta:

EURO
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-07-07
2018-07-29

II.9) Informacje dodatkowe: IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1) Rajd rowerowy po powiecie lipnowskim - 07.07.2018r. 2) Rajd rowerowy po powiecie włocławskim - 29.07.2018r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.3. Zdolności technicznej lub zawodowej: 1.3.1. W zakresie zdolności technicznej Wykonawca winien dysponować sprzętem i środkami transportu wymienionymi poniżej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. 1.3.2. W zakresie zdolności zawodowej: a) Doświadczenie zawodowe Uważa się, że Wykonawca posiada doświadczenie jeżeli zrealizował w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi polegające na organizacji rajdu rowerowego lub biegu o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda oraz ilości uczestników nie mniejszej niż 400 osób dla każdej imprezy. b) Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - 5 osób*, z których każda obsługiwała co najmniej trzy imprezy w postaci rajdu rowerowego lub biegu o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda oraz ilości uczestników nie mniejszej niż 400 osób dla każdej imprezy. *(NIE DOTYCZY: służb medycznych, ratowniczych.)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz ust. 5 (w zakresie wskazanym w SIWZ), natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu winien spełniać Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie. 3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. VI ppkt. 6.2 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 3.3. Zamawiający żąda od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedstawienia w odniesieniu do każdego z podmiotów dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; f) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; Informacje dla wykonawców w przypadku korzystania z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a - 22d ustawy Pzp a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając ZOBOWIĄZANIE tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. d) Zamawiający oceni, czy udostępnienie wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa i ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust.5 ustawy Pzp. e) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. f) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający będzie żądać, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. g) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów które określają w szczególności: - Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego, - Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego, - Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącym wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. h) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. VI ppkt. 6.2 SIWZ

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

6.2. W celu POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 6.2.1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania wg. załącznika nr 3, 6.2.2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 6.2.3. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 6.2.4. Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika nr 2; 6.2.5. Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne wg załącznika nr 2; 6.2.6. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg. załącznika nr 7, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. - załącznik nr7. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Składany dokument winien być aktualny nie później niż na dzień składania ofert. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej składane jest po złożeniu oferty i dotyczy jedynie więzi z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. 6.2.3. - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 2) pkt. 6.2.2. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 pkt. 1) i pkt. 2 litera a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 8. stosuje się.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie i dokumenty: 6.1. W celu POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 6.1.1. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg załącznika nr 4; 6.1.2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów (zarówno publicznych jak i prywatnych), na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg załącznika nr 5; Dowodem są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 6.1.3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 6;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

14. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 14.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1; 14.2. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 14.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 14.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. z dnia 24 lutego 2017 r. Dz.U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 14.5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 14.6 Wypełniony załącznik nr 9 (RODO)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Organizacja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
XVIII. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH 1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Istotnych Postanowień Umowy będącej załącznikiem nr 8 do niniejszej SIWZ, co Wykonawca potwierdza w formularzu oferty. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony dotyczących w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych uniemożliwiających zorganizowanie rajdu rowerowego w terminach wskazanych przez Zamawiającego. 2.2. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. Zmiany podwykonawcy można dokonać jedynie, jeżeli wykonywanie części robót przez podwykonawcę zostało wskazane przez Wykonawcę w ofercie, 2.3. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy. W przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. 2.4. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, 3. Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa wart. 357 1 k.c. - Jeżeli powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy. 4. Przekształcenia Wykonawcy będącego osoba prawną lub spółką osobową lub cywilną w inna spółkę prawa handlowego w trybie przekształcenia spółki zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 15 września 2000r. - Kodeks spółek handlowych tj. z dnia 20 lipca 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1577). 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6. Natomiast nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP: 6.1. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego); 6.2. zmiana danych teleadresowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-26, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Podwykonawcy 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom składając Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, zobowiązany jest wypełnić pkt.7. 2.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu - załącznik nr 3 do SIWZ. Pozostałe zapisy dot. podwykonawców znajdują się w XXVIII SIWZ. 2.2. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt. VI ppkt. 6.2 SIWZ. dotyczących podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a którzy nie są podmiotami, na zasoby których powołuje się Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp. VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OSWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY, W SYTUACJACH OKREŚLONYCH W ART. 10C-10E USTAWY PZP, PRZEWIDUJE INNY SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ NIŻ PRZY UŻYCIU ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, A TAKŻE WSKAZANIA OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 1. W postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tj. z dnia 12 lipca 2017 r. Dz.U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (e-mail:zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl) w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. 2017 r. poz. 1219), z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy, ustanowionych poniżej w pkt 5.-9. SIWZ. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę faktu otrzymania każdej informacji przekazanej w innej formie niż pisemna, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego informacji. W przypadku nie potwierdzenia ze strony wykonawcy odbioru przesłanych informacji (pomimo takiego żądania), Zamawiający uzna, że wiadomość dotarła do wykonawcy po wydrukowaniu prawidłowego raportu faksu o dostarczeniu informacji lub wydrukowaniu informacji o wysłaniu e-maila i braku informacji o odrzuceniu maila. 2. Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami: a) w sprawach przedmiotu zamówienia: Piotr Jaworski - Naczelnik Wydziału Inwestycji tel. 52 366-29-15 e-mail: p.jaworski@zdw-bydgoszcz.pl Anna Wiszniewska - pracownik Wydziału Inwestycji tel. 52 37-05-736 e-mail: a.wiszniewska@zdw-bydgoszcz.pl b) w sprawach procedury przetargowej: Anna Kominiak - Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych tel. 52 37-05-718 e-mail: a.kominiak@zdw-bydgoszcz.pl Sylwia Pietrzak - St. Referent Wydziału Zamówień Publicznych tel. 52 37-05-717 e-mail: s.pietrzak@zdw-bydgoszcz.pl 3. Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne - nie dotyczy. 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), kierując wniosek na adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz tel. 52 37-05-717; fax. 52 37-05-716, e-mail: zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl Zamawiający prosi o przekazywanie pytań również drogą elektroniczną (na adres zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl ) w formie edytowalnej, w celu skrócenia czasu udzielania wyjaśnień. XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY 1. Za cenę oferty uważać się będzie cenę brutto podaną na Formularzu Oferty w wierszu - Łącznie cena oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. Cena jest to wartość wyrażona w pieniądzu w walucie PLN wraz z podatkiem VAT w wysokości 23% Każdy Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. 2. Cena oferty będzie ceną ryczałtową. Ceny na poszczególne imprezy oraz stawki określone przez Wykonawcę w ofercie nie będą podlegały zmianom w toku realizacji przedmiotu zamówienia. Na cenę oferty składa się całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia w tym również wszystkie koszty związane z uzyskaniem przez Wykonawcę przychodu z tytułu wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia. 3. Cena winna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (tj. z dokładnością do 1 grosza), przy czym Zamawiający przypomina, że obowiązujące matematyczne zasady zaokrąglania są następujące: a) w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra "5" lub wyższa, wówczas wartość ulega zaokrągleniu "w górę" (to znaczy, że: np. wartość 0,155 musi zostać zaokrąglona do 0,16); b) w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra "4" lub niższa, wówczas wartość ulega zaokrągleniu "w dół" (to znaczy, że: np. wartość 0,154 musi zostać zaokrąglona do 0,15); Wykonawcy przy dokonywaniu wszelkich obliczeń muszą przestrzegać powyższych zasad zaokrąglania. W razie pomyłki w tym zakresie Zamawiający dokona poprawek zgodnie z wyżej przedstawionymi zasadami. 4. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w ofercie nie będą podlegały waloryzacji. 5. W przypadku złożenia oferty, dla której powstanie obowiązek podatkowy Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu dokonania oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej ceny podatek od towarów i usług, który miałby zapłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami XIV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 1. Zamawiający będzie oceniał oferty nieodrzucone według następujących kryteriów: Nr: Nazwa kryterium: Waga: 1 Cena (Pc) 60% 2 Organizacja (Po) 40% 2. Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryteria będą liczone według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór: 1 Pc = (Oferta z najniższą ceną/Oferta oceniana) x 60 pkt Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza. 2 Po = Organizacja (max. 40 pkt) Kryterium "Organizacja" będzie rozpatrywane na podstawie ilości osób zaangażowanych w organizację rajdu rowerowego lub biegu o koszcie (wynagrodzeniu organizatora) nie mniejszym niż 40 000,00 zł brutto każda oraz ilości uczestników nie mniejszej niż 400 osób dla każdej imprezy. Liczba punktów w kryterium Organizacja zostanie obliczona zgodnie z poniższym: - 5 osób - 0 pkt - 6 osób - 10 pkt - 7 osób - 20 pkt - 8 osób - 30 pkt - 9 osób i więcej - 40 pkt W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Jeśli Wykonawca nie zaproponuje w formularzu/nie zostanie podana ilość osób lub ilość osób będzie mniejsza niż 5 i z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt.2) ustawy Pzp. *(NIE DOTYCZY: służb medycznych, ratowniczych) 3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Po spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i spełni wszystkie postawione w SIWZ warunki. 4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. XVI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY NIE DOTYCZY XIX. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Środki ochrony prawej przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. Sposób postępowania określony jest Dziale VI "Środki ochrony prawnej" Pzp. Odwołanie - zakres oraz sposób postępowania określony jest w art. od 180 do 198 ustawy Pzp. Odwołanie przysługuje wobec czynności: o Określenia warunków udziału w postępowaniu; o Wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; o Odrzucenia oferty odwołującego; o Opisu przedmiotu zamówienia; o Wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Ustawy pzp zdanie drugie, albo w terminie 10 dni jeżeli zostały przesłane w inny sposób. Skarga do sądu - zakres oraz sposób postępowania zawarty jest w art. od 198a do 198g ustawy Pzp. XX. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. XXI. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. XXII. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT. 6 Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Pzp. XXIII. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. XXIV. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. XXV. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. XXVI. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. XXVII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. XXVIII. INFORMACJA O OBOWIĄZKU OSOBISTEGO WYKONANIA PRZEZ WYKONAWCĘ KLUCZOWYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy według zasad określonych w Ustawie Ppz oraz odpowiednich przepisach Kodeksu Cywilnego. 2. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zamówienia zobowiązany jest, o ile są już znane, do podania nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nim, zaangażowanych w takie roboty. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót. 4. Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi związane z realizacją zadania które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu, jeżeli Zamawiający określa takie informacje; 5. Zamawiający wymaga aby w umowie o podwykonawstwo były zawarte w szczególności postanowienia odnośnie: a) dokładnego zakresu dostaw/usług, które ma być powierzone podwykonawcy, b) terminu wykonania dostaw/usług przez podwykonawcę, c) wysokość oraz zasady zapłaty wynagrodzenia, d) termin zapłaty wynagrodzenia nie dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy dostawy/usługi. 6. Zamawiający, w terminie 14 dni od dnia otrzymania umowy o podwykonawstwo, zgłasza w formie pisemnej sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, w przypadkach, o których mowa w pkt 6 ppkt. b). 7. Niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo w terminie 7 dni od dnia otrzymania umowy o podwykonawstwo, uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego. 8. Zasady dotyczące podwykonawców mają odpowiednie zastosowanie do dalszych podwykonawców. XXIX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I. KLAUZULA INFORMACYJNA ZWIĄZANA Z WPROWADZENIEM ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH) (DZ. URZ. UE L 119 Z 04.05.2016, STR. 1), DALEJ "RODO" Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, tel. 52 37 05 713, e-mail: sekretariat@zdw-bydgoszcz.pl; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy jest Pan Witold Antosik tel. 52 37 05 733, e-mail: iod@zdw-bydgoszcz.pl *; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Promocja projektów dla zadań realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020, w tym: CZĘŚĆ III: Organizacja rajdów rowerowych promujących: 1) Przebudowę wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski - Gostynin od km 0+003 km19+117 w zakresie dotyczącym budowy ciągów pieszo-rowerowych. 2) Przebudowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 559 na odcinku Lipno - Kamień Kotowy - granica województwa. numer referencyjny: ZDW.N4.363.10.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz w celu archiwizacji; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: 8.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 8.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; 8.3 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 8.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: 9.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 9.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 9.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. II. OBOWIĄZKI WYKONAWCY W ZAKRESIE WYPEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW INFORMACYJNYCH WYNIKAJĄCYCH Z RODO 1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO - rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). 2. Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO -Załącznika nr 9 do SIWZ - OŚWIADCZENIE W ZAKRESIE WYPEŁNIENIA OBOWIĄZKU INFORMACYJNEGO ( RODO).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.