eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › Odnowa i zagospodarowanie stawów w Racocie, Krzanie, Łagiewnikach i Szczodrowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-06-19



Ogłoszenie nr 574638-N-2018 z dnia 2018-06-19 r.

Gmina Kościan: Odnowa i zagospodarowanie stawów w Racocie, Krzanie, Łagiewnikach i Szczodrowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego Programem w zakresie "Zachowanie dziedzictwa lokalnego" współfinasowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościan, krajowy numer identyfikacyjny 41105058600000, ul. ul. Młyńska  15 , 64000   Kościan, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 121 001, e-mail agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl, faks 655 120 315.
Adres strony internetowej (URL): www.gminakoscian.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.gminakoscian.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa i zagospodarowanie stawów w Racocie, Krzanie, Łagiewnikach i Szczodrowie
Numer referencyjny: ZP.272.08.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie zastrzega
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
nie dotyczy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odnowy i zagospodarowania stawów w Racocie, Krzanie, Łagiewnikach i Szczodrowie. Zadanie podzielone jest na cztery części: Część I pn. "Odnowa i zagospodarowanie stawu w Krzanie" Część II pn.: "Odnowa i zagospodarowanie stawu w Łagiewnikach" Część III pn.: "Odnowa i zagospodarowanie stawu w Racocie" Część IV pn.: "Odnowa i zagospodarowanie stawu w Szczodrowie" Zadanie realizowane w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego Programem w zakresie "Zachowanie dziedzictwa lokalnego" współfinasowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Nazwy operacji obejmujących swym zakresem przedmiot zamówienia: a) "Woda łączy historię i ludzi - odnowienie stawów w Krzanie, Łagiewnikach i Szczodrowie oraz rowu melioracyjnego w Łagiewnikach"; b) "Odnowa i zagospodarowanie stawu w Racocie oraz zadrzewienia śródpolne w Gryżynie pomostem między przyrodą i dziedzictwem regionu" 1.1. Część I pn. "Odnowa i zagospodarowanie stawu w Krzanie": 1. Dane techniczne: Powierzchnia stawu - 1 030 m2, Objętość - 900 m3 Projektowana rzędna dna - 70,50 m n.p.m., Maksymalny poziom zwierciadła wody - 71,80m n.p.m., Napełnienie wody - 0,5-1,3 m, Elementy małej architektury: - utwardzenia - 204,16 m2, - ławki z opraciem - 4 szt, - kosz na śmieci - 1 szt., - stojak na rowery - 2 szt., Opis Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja zbiornika wodnego oraz wykonanie elementów małej architektury we wsi Krzan, gmina Kościan, przy świetlicy wiejskiej na działce nr 120/4. Remontowany staw leży w obszarze Natura 2000. Hydrologicznie obiekt położony jest w zlewni cieku melioracji podstawowych Kanał Południowy, w zlewni rzeki Obrzycy i w dorzeczu rzeki Odry. Staw to niecka terenowa zlokalizowana za budynkiem, bez wyznaczonej linii, który nie jest zasilany przez urządzenia wodne. Gromadzi on wody opadowe i roztopowe które spływają powierzchniowo z pól znajdujących się powyżej. Teren wokół zbiornika porośnięty jest trawą. Remont stawu będzie poległa na odmulaniu dna zbiornika wodnego, wyprofilowaniu skarp, naprawie poobrywanych i wyrównaniu pochylenia skarp. Wydobyty urobek z dna zbiornika, w części wykorzystać do naprawy skarp w obrębie zbiornika, a pozostałą część należy wywieść. Po plantowaniu skarp stawu i wykonaniu elementów małej architektury wykonać ręczny obsiew mieszanką traw. Elementy małej architektury: - wykonanie utwardzonego placu rekreacyjnego z kostki betonowej ,szarej gr. 6 cm na podsypce piaskowo-żwirowej, zakończonej obrzeżem betonowym, wykonanie skarpowania przy placu. - wykonanie dojść do placu i stawu z kostki betonowej ,szarej gr. 6 cm na podsypce piaskowo-żwirowej, zakończonej obrzeżem betonowym. - ławki z oparciem - kosz na śmieci - stojak na rowery 1.2. Część II pn.: "Odnowa i zagospodarowanie stawu w Łagiewnikach": 1. Dane techniczne: Powierzchnia stawu - 450m2, Objętość - 500 m3 Projektowana rzędna dna -ok.65,30 m n.p.m., Maksymalny poziom zwierciadła wody - 66,50 m n.p.m., Napełnienie wody - 0,7-1,2 m, Szerokość dna rowu - 0,8 m Dł. rowu Łagiewnickiego - 220 mb 2. Skrócony opis: Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacje zbiornika wodnego we wsi Łagiewniki, Gmina Kościan, zlokalizowanego na działce nr 256 oraz konserwacja rowu Łagiewnickiego, który przebiega przez staw wzdłuż działki nr 253. Hydrologicznie obiekt położony jest w zlewni cieku melioracji podstawowych Kanał Mosiński, lewostronnego dopływu rzeki Warty. Teren wokół zbiornika porośnięty jest trawą i drzewami topoli. Rewitalizacje zbiornika wodnego będzie polegała na odmulenia dna zbiornika wodnego (stawu ziemnego) i wyprofilowaniu skarp, naprawie poobrywanych i wyrównaniu pochylenia skarp. Wydobyty urobek w części wykorzystać do naprawy skarp, a pozostałą część należy wywieść. Urobek wydobyty z rowu należy użyć do zasypania istniejącego zagłębienia w odległości ok 10 m biegnącego równolegle do cieku. Po plantowaniu skarp stawu wykonać ręczny obsiew mieszanką traw. 1.3. Część III pn.: "Odnowa i zagospodarowanie stawu w Racocie": 1. Dane techniczne: Powierzchnia stawu - 8 000 m2, Objętość - 12 000 m3 Projektowana rzędna dna - 68,00 m n.p.m., Maksymalny poziom zwierciadła wody - 69,50 m n.p.m., Napełnienie wody - 0,5 -1,5 m, Elementy małej architektury: - utwardzenia - 97,84 m2, - ławki z oparciem - 3 szt, - ławki bez oparcia - 5 szt. - stół - 10 szt. - kosz na śmieci - 1 szt. - stojak na rowery - 2 szt. - altan drewniana - 28,5m2, 2. Skrócony opis: Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja zbiornika wodnego oraz wykonanie elementów małej architektury w miejscowości Racot, gmina Kościan, na działce nr 299/1. Hydrologicznie obiekt położony jest w zlewni cieku melioracji podstawowych Kanał Wyskoć, dopływ Kanału Kościańskiego Obry, w zlewni rzeki Warty i w dorzeczu rzeki Odry. Staw jest zasilany wodami gruntowymi, wodami opadowymi spływającymi z przyległego terenu pól oraz przepływającego Kanału Wyskoć. Staw połączony przepustami i ma odpływ do Kanału Wyskoć, pod drogą powiatową do rowu biegnącego przez park. Remont stawu będzie poległa na odmulaniu dna zbiornika wodnego, wyprofilowaniu skarp, naprawie poobrywanych i wyrównaniu pochylenia skarp oraz na oczyszczeniu przepustów rurowych. Wydobyty urobek z dna zbiornika, w części wykorzystać do naprawy skarp w obrębie zbiornika, a pozostałą część należy wywieść. Po plantowaniu skarp stawu i wykonaniu elementów małej architektury wykonać ręczny obsiew mieszanka traw. Elementy małej architektury: - wykonanie utwardzonego placu rekreacyjnego z kostki betonowej ,szarej gr. 6 cm na podsypce piaskowo-żwirowej, zakończonej obrzeżem betonowym, wykonanie skarpowania przy placu. - wykonanie dojść do placu i stawu z kostki betonowej ,szarej gr. 6 cm na podsypce piaskowo-żwirowej, zakończonej obrzeżem betonowym. - ławki z oparciem - ławki bez oparcia - stół - kosz na śmieci - stojak na rowery - zadaszona altana drewniana 1.4. Część IV pn.: "Odnowa i zagospodarowanie stawu w Szczodrowie": 1. Dane techniczne: Powierzchnia stawu - 2 200 m2, Objętość - 1 750 m3 Projektowana rzędna dna - 64,30 m n.p.m., Maksymalny poziom zwierciadła wody - 65,30 m n.p.m., Napełnienie wody - 0,5-1,0 m, Elementy małej architektury: - utwardzenia - 98,3 m2, - ławki z oparciem - 2 szt - kosz na śmieci - 1 szt. - stojak na rowery - 1 szt. Nasadzenia drzew - 20 szt. 2. Skrócony opis: Przedmiotem opracowania jest rewitalizacji zbiornika wodnego oraz wykonanie elementów małej architektury we wsi Szczodrowo, gmina Kościan, na działce nr 76. Remontowany staw leży w obszarze Natura 2000. Hydrologicznie obiekt położony jest w zlewni cieku melioracji podstawowych Kanał Południowy, w zlewni rzeki Obrzycy i w dorzeczu rzeki Odry. Staw jest zasilany przez kanalizację deszczową z rynien firmy Lomania Polsko-Francuska Spółka z o.o.. Gromadzi on wody opadowe i roztopowe, które spływają powierzchniowo z pól znajdujących się powyżej. Staw ma odpływ pod drogą gminną i uchodzi do rowu melioracji wodnych szczegółowych S-12. Teren wokół zbiornika porośnięty jest trawą. Remont stawu będzie poległa na odmulaniu dna zbiornika wodnego, wyprofilowanie skarp, naprawie poobrywanych i wyrównaniu pochylenia skarp oraz na oczyszczeniu przepustu rurowego. Wydobyty urobek z dna zbiornika, w części wykorzystać do naprawy skarp w obrębie zbiornika. Po plantowaniu skarp stawu i wykonaniu elementów małej architektury wykonać ręczny obsiew mieszanka traw. Elementy małej architektury: - wykonanie utwardzonego placu rekreacyjnego z kostki betonowej ,szarej gr. 6 cm na podsypce piaskowo-żwirowej, zakończonej obrzeżem betonowym, wykonanie skarpowania przy placu. - wykonanie dojść do placu i stawu z kostki betonowej ,szarej gr. 6 cm na podsypce piaskowo-żwirowej, zakończonej obrzeżem betonowym. - ławki z oparciem - kosz na śmieci - - stojak na rowery - Dostarczenie i nasadzenie drzew piennych w gruncie na terenie płaskim i skarpie - klon zwyczajny - Pa bryła min. 8 cm obwodu na wys. 100 cm, teren należy przygotować pod nasadzenie, opalikować drzewa palikami toczonymi min. 210 cm wysokości i min. 6 cm średnicy oraz ściółkowanie mis drzew zrębami w warstwie min. 5 cm.

II.5) Główny kod CPV: 45212140-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45244000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. W przypadku składania oferty na część I zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1b ustawy PZP, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawcy Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy: Zamawiający uzna, że Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykaże wykonanie: - co najmniej 1 roboty o wartości minimum 18 000,00 zł brutto polegającej na budowie (rozbudowie, odbudowie), i/lub przebudowie i/lub remoncie i/lub renowacji/odnowieniu i/lub odmulenie zbiornika wodnego. Uwaga! Przy ustalaniu wartości wykonanej roboty, którą wykonawca zamierza się wykazać nie należy uwzględniać kosztów zagospodarowania terenu wokół zbiornika wodnego takich jak: ścieżki, promenady, wiaty, place, boiska, obiekty małej architektury, ogrodzenia oraz kosztów związanych z pracami dot. rowów i wszelkiego rodzaju pomostów. Poprzez zbiornik wodny Zamawiający rozumie jezioro, staw, zalew, zbiornik retencyjny, oczko wodne, zbiornik przeciwpożarowy, zbiornik wodociągowy. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie roboty wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które zostaną poparte dowodami określającymi, że te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) Osób Minimalne warunki dotyczące kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie minimum jedną osobą mogącą wykonywać samodzielną funkcję techniczną w budownictwie polegającą na kierowaniu przedmiotową budową. W związku z powyższym osoba/osoby ta/te zobowiązana/e jest/są posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz 1332 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278 z dnia 2014.09.24)w specjalności: - inżynieryjno - hydrotechnicznej; lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa; lub być osobą/osobami mogącą/ymi pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, o której mowa powyżej na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz 1332 z późn. zm). Ponadto osoba/y ta/te powinna/y zostać skierowana do realizacji zamówienia. 2. W przypadku składania oferty na część II zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1b ustawy PZP, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej a) Wykonawcy Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy: Zamawiający uzna, że Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykaże wykonanie: - co najmniej 1 roboty o wartości minimum 15 000,00 zł brutto polegającej na budowie (rozbudowie, odbudowie), i/lub przebudowie i/lub remoncie i/lub renowacji/odnowieniu i/lub odmulenie zbiornika wodnego. Uwaga! Przy ustalaniu wartości wykonanej roboty, którą wykonawca zamierza się wykazać nie należy uwzględniać kosztów zagospodarowania terenu wokół zbiornika wodnego takich jak: ścieżki, promenady, wiaty, place, boiska, obiekty małej architektury, ogrodzenia oraz kosztów związanych z pracami dot. rowów i wszelkiego rodzaju pomostów. Poprzez zbiornik wodny Zamawiający rozumie jezioro, staw, zalew, zbiornik retencyjny, oczko wodne, zbiornik przeciwpożarowy, zbiornik wodociągowy. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie roboty wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które zostaną poparte dowodami określającymi, że te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) Osób Minimalne warunki dotyczące kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie minimum jedną osobą mogącą wykonywać samodzielną funkcję techniczną w budownictwie polegającą na kierowaniu przedmiotową budową. W związku z powyższym osoba/osoby ta/te zobowiązana/e jest/są posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz 1332 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278 z dnia 2014.09.24)w specjalności: - inżynieryjno - hydrotechnicznej; lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa; lub być osobą/osobami mogącą/ymi pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, o której mowa powyżej na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz 1332 z późn. zm). Ponadto osoba/y ta/te powinna/y zostać skierowana do realizacji zamówienia. 3. W przypadku składania oferty na część III zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1b ustawy PZP, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej a) Wykonawcy Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy: Zamawiający uzna, że Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykaże wykonanie: - co najmniej 1 roboty o wartości minimum 100 000,00 zł brutto polegającej na budowie (rozbudowie, odbudowie), i/lub przebudowie i/lub remoncie i/lub renowacji/odnowieniu i/lub odmulenie zbiornika wodnego. Uwaga! Przy ustalaniu wartości wykonanej roboty, którą wykonawca zamierza się wykazać nie należy uwzględniać kosztów zagospodarowania terenu wokół zbiornika wodnego takich jak: ścieżki, promenady, wiaty, place, boiska, obiekty małej architektury, ogrodzenia oraz kosztów związanych z pracami dot. rowów i wszelkiego rodzaju pomostów. Poprzez zbiornik wodny Zamawiający rozumie jezioro, staw, zalew, zbiornik retencyjny, oczko wodne, zbiornik przeciwpożarowy, zbiornik wodociągowy. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie roboty wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które zostaną poparte dowodami określającymi, że te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) Osób Minimalne warunki dotyczące kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie minimum jedną osobą mogącą wykonywać samodzielną funkcję techniczną w budownictwie polegającą na kierowaniu przedmiotową budową. W związku z powyższym osoba/osoby ta/te zobowiązana/e jest/są posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz 1332 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278 z dnia 2014.09.24)w specjalności: - inżynieryjno - hydrotechnicznej; lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa; lub być osobą/osobami mogącą/ymi pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, o której mowa powyżej na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz 1332 z późn. zm). Ponadto osoba/y ta/te powinna/y zostać skierowana do realizacji zamówienia. 4. W przypadku składania oferty na część IV zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1b ustawy PZP, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej a) Wykonawcy Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy: Zamawiający uzna, że Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykaże wykonanie: - co najmniej 1 roboty o wartości minimum 18 000,00 zł brutto polegającej na budowie (rozbudowie, odbudowie), i/lub przebudowie i/lub remoncie i/lub renowacji/odnowieniu i/lub odmulenie zbiornika wodnego. Uwaga! Przy ustalaniu wartości wykonanej roboty, którą wykonawca zamierza się wykazać nie należy uwzględniać kosztów zagospodarowania terenu wokół zbiornika wodnego takich jak: ścieżki, promenady, wiaty, place, boiska, obiekty małej architektury, ogrodzenia oraz kosztów związanych z pracami dot. rowów i wszelkiego rodzaju pomostów. Poprzez zbiornik wodny Zamawiający rozumie jezioro, staw, zalew, zbiornik retencyjny, oczko wodne, zbiornik przeciwpożarowy, zbiornik wodociągowy. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie roboty wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które zostaną poparte dowodami określającymi, że te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) Osób Minimalne warunki dotyczące kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie minimum jedną osobą mogącą wykonywać samodzielną funkcję techniczną w budownictwie polegającą na kierowaniu przedmiotową budową. W związku z powyższym osoba/osoby ta/te zobowiązana/e jest/są posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz 1332 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278 z dnia 2014.09.24)w specjalności: - inżynieryjno - hydrotechnicznej; lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa; lub być osobą/osobami mogącą/ymi pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, o której mowa powyżej na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz 1332 z późn. zm). Ponadto osoba/y ta/te powinna/y zostać skierowana do realizacji zamówienia. UWAGA: W celu wykazania spełnienia powyższych warunków Wykonawca może wskazać te/tą same/ą osoby/osobę zarówno na część I, II, III jak i IV zamówienia. Tak samo, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w zakresie zdolności technicznych i zawodowych wykonawcy) wykonawca może wykazać tą/te samą/e robotę/y na część I, II, III jak i IV jeżeli wpisuje się ona w warunki udziału zarówno w części I, II, III jak i IV zamówienia. Ze względu na zmieniające się przepisy prawa w zakresie powyższych uprawnień, różną terminologię samej nazwy specjalności (pojawiały się bowiem takie pojęcia, jak: melioracje wodne, wodno-melioracyjne i hydrotechniczne, a przez ok. 20 lat dział budownictwa wodno-melioracyjnego i hydrotechnicznego był włączony do specjalności konstrukcyjno-budowlanej), zamawiający informuje, że ocena tych uprawnień musi odbywać się poprzez udzielenie sobie odpowiedzi na pytanie: czy pozwalają one na pełnienie funkcji kierownika budowy na tej konkretnej budowie w zakresie obiektu budowlanego jakim jest przedmiotowy staw?
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP [pkt V.2. SIWZ], a mianowicie Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia aktualnych na dzień złożenia (dotyczy wykonawców składających oferty na części I i/lub II i/lub III i/lub IV zamówienia): 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa: - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument/y, o którym/ch mowa powyżej, powinien/ny być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis co do terminu wystawienia, o którym mowa powyżej stosuje się odpowiednio. 3. Dokumenty składane przez konsorcjum (spółkę cywilną) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej składa każdy z podmiotów tworzących konsorcjum (każdy ze wspólników spółki cywilnej).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełniania warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej [pkt V.7.1.3), V.7.2.3), V.7.3.3), V.7.4.3) SIWZ; sekcja III.1.3) ogłoszenia] Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia aktualnego na dzień złożenia (dotyczy wykonawców składających oferty na części I i/lub II i/lub III i/lub IV zamówienia):: - wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia (biorąc pod uwagę treść warunków udziału w postępowaniu nie wymaga się podawania informacji na temat doświadczenia i wykształcenia) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Dokumenty, o których mowa powyżej składa konsorcjum (spółka cywilna) jako całość.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust 2 ustawy PZP (jeżeli dotyczy) 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy) 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5. Zobowiązanie/dowód, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Szczegóły zawarte są w SIWZ - pkt XVI oraz wzorach umowy (załącznik nr 5a i 5b do SIWZ)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Odnowa i zagospodarowanie stawu w Krzanie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dane techniczne: Powierzchnia stawu - 1 030 m2, Objętość - 900 m3 Projektowana rzędna dna - 70,50 m n.p.m., Maksymalny poziom zwierciadła wody - 71,80m n.p.m., Napełnienie wody - 0,5-1,3 m, Elementy małej architektury: - utwardzenia - 204,16 m2, - ławki z opraciem - 4 szt, - kosz na śmieci - 1 szt., - stojak na rowery - 2 szt., Opis Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacji zbiornika wodnego oraz wykonanie elementów małej architektury we wsi Krzan, gmina Kościan, przy świetlicy wiejskiej na działce nr 120/4. Remontowany staw leży w obszarze Natura 2000. Hydrologicznie obiekt położony jest w zlewni cieku melioracji podstawowych Kanał Południowy, w zlewni rzeki Obrzycy i w dorzeczu rzeki Odry. Staw to niecka terenowa zlokalizowana za budynkiem, bez wyznaczonej linii, który nie jest zasilany przez urządzenia wodne. Gromadzi on wody opadowe i roztopowe które spływają powierzchniowo z pól znajdujących się powyżej. Teren wokół zbiornika porośnięty jest trawą. Remont stawu będzie poległa na odmulaniu dna zbiornika wodnego, wyprofilowanie skarp, naprawie poobrywanych i wyrównanie pochylenia skarp. Wydobyty urobek z dna zbiornika, w części wykorzystać do naprawy skarp w obrębie zbiornika, a pozostałą część należy wywieść. Po plantowaniu skarp stawu i wykonaniu elementów małej architektury wykonać ręczny obsiew mieszanka traw. Elementy małej architektury: - wykonanie utwrdzonego placu rekreacyjnego z kostki betonowej ,szarej gr. 6 cm na podsypce piaskowo-żwirowej, zakończonej obrzeżem betonowym, wykonanie skarpowania przy placu. - wykonanie dojść do placu i stawu z kostki betonowej ,szarej gr. 6 cm na podsypce piaskowo-żwirowej, zakończonej obrzeżem betonowym. - ławki z opraciem - kosz na śmieci - stojak na rowery
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45212140-9, 45244000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-01
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Przedłużony okres rękojmi za wady i gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Odnowa i zagospodarowanie stawu w Łagiewnikach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dane techniczne: Powierzchnia stawu - 450m2, Objętość - 500 m3 Projektowana rzędna dna -ok.65,30 m n.p.m., Maksymalny poziom zwierciadła wody - 66,50 m n.p.m., Napełnienie wody - 0,7-1,2 m, Szerokość dna rowu - 0,8 m Dł. rowu Łagiewnickiego - 220 mb 2. Skrócony opis: Przedmiotem opracowania jest rewitalizacje zbiornika wodnego we wsi Łagiewniki, Gmina Kościan, zlokalizowanego na działce nr 256 oraz konserwacja rowu Łagiewnickiego, który przebiega przez staw wzdłuż działki nr 253. Hydrologicznie obiekt położony jest w zlewni cieku melioracji podstawowych Kanał Mosiński, lewostronnego dopływu rzeki Warty. Teren wokół zbiornika porośnięty jest trawą i drzewami topoli. Rewitalizacje zbiornika wodnego będzie polegała na odmulenia dna zbiornika wodnego (stawu ziemnego) i wyprofilowanie skarp, naprawie poobrywanych i wyrównanie pochylenia skarp. Wydobyty urobek w części wykorzystać do naprawy skarp, a pozostałą część należy wywieść. Urobek wydobyty z rowu należy użyć do zasypania istniejącego zagłębienia w odległości ok 10 m biegnącego równolegle do cieku. Po plantowaniu skarp stawu wykonać ręczny obsiew mieszanką traw.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45212140-9, 45244000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-01
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Przedłużony okres rękojmi za wady i gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Odnowa i zagospodarowanie stawu w Racocie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dane techniczne: Powierzchnia stawu - 8 000 m2, Objętość - 12 000 m3 Projektowana rzędna dna - 68,00 m n.p.m., Maksymalny poziom zwierciadła wody - 69,50 m n.p.m., Napełnienie wody - 0,5 -1,5 m, Elementy małej architektury: - utwardzenia - 97,84 m2, - ławki z opraciem - 3 szt, - ławki bez opracia - 5 szt. - stół - 10 szt. - kosz na śmieci - 1 szt. - stojak na rowery - 2 szt. - altan drewniana - 28,5m2, 2. Skrócony opis: Przedmiotem opracowania jest rewitalizacji zbiornika wodnego oraz wykonanie elementów małej architektury w miejscowości Racot, gmina Kościan, na działce nr 299/1. Hydrologicznie obiekt położony jest w zlewni cieku melioracji podstawowych Kanał Wyskoć, dopływ Kanału Kościańskiego Obry, w zlewni rzeki Warty i w dorzeczurzeki Odry. Staw jest zasilany wodami gruntowymi, wodami opadowymi spływającymi z przyległego terenu pól oraz przepływającego Kanału Wyskoć. Staw połączony przepustami i ma odpływ do Kanału Wyskoć, pod drogą powiatową do rowu biegnącego przez park. Remont stawu będzie poległa na odmulaniu dna zbiornika wodnego, wyprofilowanie skarp, naprawie poobrywanych i wyrównanie pochylenia skarp oraz na oczyszczeniu przepustów rurowych. Wydobyty urobek z dna zbiornika, w części wykorzystać do naprawy skarp w obrębie zbiornika, a pozostałą część należy wywieść. Po plantowaniu skarp stawu i wykonaniu elementów małej architektury wykonać ręczny obsiew mieszanka traw. Elementy małej architektury: - wykonanie utwardzonego placu rekreacyjnego z kostki betonowej ,szarej gr. 6 cm na podsypce piaskowo-żwirowej, zakończonej obrzeżem betonowym, wykonanie skarpowania przy placu. - wykonanie dojść do placu i stawu z kostki betonowej ,szarej gr. 6 cm na podsypce piaskowo-żwirowej, zakończonej obrzeżem betonowym. - ławki z oparciem - ławki bez opracia - stół - kosz na śmieci - stojak na rowery - zadaszona altana drewniana
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45212140-9, 45244000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Przedłużony okres rękojmi za wady i gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Odnowa i zagospodarowanie stawu w Szczodrowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dane techniczne: Powierzchnia stawu - 2 200 m2, Objętość - 1 750 m3 Projektowana rzędna dna - 64,30 m n.p.m., Maksymalny poziom zwierciadła wody - 65,30 m n.p.m., Napełnienie wody - 0,5-1,0 m, Elementy małej architektury: - utwardzenia - 98,3 m2, - ławki z opraciem - 2 szt - kosz na śmieci - 1 szt. - stojak na rowery - 1 szt. Nasadzenia drzew - 20 szt. 2. Skrócony opis: Przedmiotem opracowania jest rewitalizacji zbiornika wodnego oraz wykonanie elementów małej architektury we wsi Szczodrowo, gmina Kościan, na działce nr 76. Remontowany staw leży w obszarze Natura 2000. Hydrologicznie obiekt położony jest w zlewni cieku melioracji podstawowych Kanał Południowy, w zlewni rzeki Obrzycy i w dorzeczu rzeki Odry. Staw jest zasilany przez kanalizację deszczową z rynien firmy Lomania Polsko-Francuska Spółka z o.o.. Gromadzi on wody opadowe i roztopowe, które spływają powierzchniowo z pól znajdujących się powyżej. Staw ma odpływ pod drogą gminną i uchodzi do rowu melioracji wodnych szczegółowych S-12. Teren wokół zbiornika porośnięty jest trawą. Remont stawu będzie poległa na odmulaniu dna zbiornika wodnego, wyprofilowanie skarp, naprawie poobrywanych i wyrównanie pochylenia skarp oraz na oczyszczeniu przepustu rurowego. Wydobyty urobek z dna zbiornika, w części wykorzystać do naprawy skarp w obrębie zbiornika. Po plantowaniu skarp stawu i wykonaniu elementów małej architektury wykonać ręczny obsiew mieszanka traw. Elementy małej architektury: - wykonanie utwardzonego placu rekreacyjnego z kostki betonowej ,szarej gr. 6 cm na podsypce piaskowo-żwirowej, zakończonej obrzeżem betonowym, wykonanie skarpowania przy placu. - wykonanie dojść do placu i stawu z kostki betonowej ,szarej gr. 6 cm na podsypce piaskowo-żwirowej, zakończonej obrzeżem betonowym. - ławki z opraciem - kosz na śmieci - - stojak na rowery - Dostarczenie i nasadzenie drzew piennych w gruncie na terenie płaskim i skarpie - klon zwyczajny - Pa bryła min. 8 cm obwodu na wys. 100 cm, teren należy przygotować pod nasadzenie, opalikować drzewa palikami toczonymi min. 210 cm wysokości i min. 6 cm średnicy oraz ściółkowanie mis drzew zrębami w warstwie min. 5 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45212140-9, 45244000-9, 45112100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-01
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Przedłużony okres rękojmi za wady i gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.