eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gidle › Budowa wodociągu i kanalizacji w miejscowości Stanisławice gmina Gidle

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-21



Ogłoszenie nr 574456-N-2017 z dnia 2017-08-21 r.

Gmina Gidle: Budowa wodociągu i kanalizacji w miejscowości Stanisławice gmina Gidle
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gidle, krajowy numer identyfikacyjny 15139867500000, ul. ul. Pławińska  22 , 97540   Gidle, woj. , państwo Polska, tel. 343 272 027, e-mail ug@gidle.pl, faks 343 272 111.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gidle.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.gidle.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.gidle.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
2) Oferty muszą być złożone wyłącznie w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urząd Gminy Gidle ul. Pławińska 22 97-540 Gidle pok nr 9 - sekretariat ( pierwsze piętro)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu i kanalizacji w miejscowości Stanisławice gmina Gidle
Numer referencyjny: IZP.271.13.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa w oparciu o istniejącą dokumentację projektową sieci wodociągowej wraz z przyłączami i sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłoczonej wraz z przyłączami oraz trzech przepompowni ścieków w miejscowości Stanisławice wraz ze złożeniem w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o ukończeniu robót budowlanych do właściwego organu nadzoru budowlanego i uzyskanie braku sprzeciwu do użytkowania, a w przypadku odbioru częściowego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie wybudowanej infrastruktury. Zamówienie zostało podzielone na dwa etapy, zakres prac obejmuje: Etap I Zaprojektowany wodociąg w technologii z rur ciśnieniowych PE100 RC SDR 11 PN16 O125/11,4 mm, łączonych za pomocą zgrzewania elektrooporowego. Łączna długość zaprojektowanego wodociągu wynosi 2725,5m, z czego 1421,5m należy wykonać przewiertem horyzontalnym i 85,5m przewiertem w rurze ochronnej. Ze względu na wymagania p.poż. na projektowanym wodociągu zaprojektowano dziesięć hydrantów nadziemnych i jeden hydrant podziemny (z uwagi na lokalizację w drodze) f 80 mm. Na wodociągu zaprojektowano zasuwy na wszystkich projektowanych węzłach jak również zasuwy sieciowe rozmieszczone maksymalnie, co 300m. Z uwagi na fakt, że większość wodociągu zlokalizowano w działkach prywatnych, których stopień zagospodarowania uniemożliwia wykonanie wodociągu wykopem otwartym, zaprojektowano wykonanie tych odcinków przewiertem horyzontalnym o łącznej długości 1421,5m. Przekroczenia wodociągiem drogi wojewódzkiej o nawierzchni asfaltowej oraz miejsca zbliżeń do istniejących budynków należy wykonać przewiertami w rurach ochronnych PE O 225,0/20,0mm o łącznej długości l=85,5m. Rury przewodowe należy wprowadzić w rury osłonowe na płozach oraz zakończyć rury osłonowe manszetami. Zaprojektowano 70 przyłączy wodociągowych z rur ciśnieniowych PE O40/3,7mm, łączonych za pomocą zgrzewania elektrooporowego. Łączna długość zaprojektowanych przyłączy wynosi 1745,0m. Budowa przyłączy obejmuje odcinek od włączenia do projektowanego wodociągu do zestawu wodomierzowego zlokalizowanego w budynkach(47szt) lub w studzienkach wodomierzowo czerpalnych(23szt). Lokalizacja inwestycji: działki prywatne oraz częściowo pas drogowy, drogi wojewódzkiej nr 784 i drogi gminnej. Etap II Budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zaprojektowano z rur kanalizacyjnych PCV-U ze ścianką litą, w zakresie średnicy O 200/5,9mm, o łącznej długości 1890,5m. Całkowita długość zaprojektowanej kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wynosi: L= 1 890,5m w tym 1343,5m w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 784. Uzbrojenie projektowanej kanalizacji stanowią studzienki z kręgów betonowych DN1,2m (28szt.) oraz studni z tworzywa sztucznego (PP) DN 600mm (7szt). Kanalizację tłoczną zaprojektowano z rur PE O 110/6,6mm oraz O 90/5,4mm łączonych za pomocą zgrzewania elektrooporowego. Całkowita długość zaprojektowanej kanalizacji sanitarnej tłocznej wynosi L=1636,5m, w tym z rur PE O 110/6,6mm L=1406,5m i rur PE O 90/5,4mm L=230,0m.W pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 784 zlokalizowano L=1153,0m kanalizacji sanitarnej tłocznej z czego L=930,0m z rur PE O 110/6,6mm i L=223,0m z rur PE O 90/5,4mm. Uzbrojenie projektowanej kanalizacji sanitarnej tłocznej stanowią studzienki rozprężne (SR1, SR2, SR3). Studnie SR2 i SR3 są studniami nowo projektowanymi, studnia SR1 jest studnią istniejącą. Budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, umożliwiających podłączenie posesji do kanału głównego DN200mm, zaprojektowano z rur kanalizacyjnych PCV- 160/4,7 ze ścianką litą(jednowarstwowych). Projekt obejmuje realizację 119szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej D160/4,7mm o łącznej długości 1135,5m z czego L=809,0m zlokalizowano w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 784. Włączenie projektowanych przyłączy do kanału głównego z rur PCV-U zaprojektowano za pomocą trójników PCV DN200/150mm, SDR 34- 109szt. oraz włączeń bezpośrednio do zaprojektowanych na kanale głównym studni rewizyjnych Zakończenie przyłączy będą stanowiły studzienki systemowe PP DN 425mm w ilości 74szt. oraz w przypadku przyłączy doprowadzanych do granicy pasa drogowego - korki PCV DN150mm w ilości 45szt. Budowę trzech przepompowni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą: Przepompownia P1 - Q = 6 l/s, Hp = 12,5m, ilość pomp 2szt, usytuowana na działce nr ewidencyjny gruntów 254 obręb Stanisławice, Przepompownia P2 - Q = 6 l/s, Hp = 11,7m, ilość pomp 2 szt, usytuowana na działce nr ewidencyjny gruntów 142 obręb Stanisławice, Przepompownia P3 - Q = 4 l/s, Hp = 5,7m, ilość pomp 2 sz, usytuowana na działce nr ewidencyjny gruntów 215 obręb Wygoda Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji w celu wytyczenia robót i sporządzenia operatów geodezyjnych powykonawczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Zadanie obejmuje także poniesienie kosztów wynikających z : 1) Uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu; 2) Geodezyjnej obsługi inwestycji 3) Oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenu budowy; 4) Uzgodnienia z zarządcami dróg, w pasie których będą prowadzone roboty budowlane; 5) Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu; 6) Zapewnienie dostępu (dojścia i dojazdu) do posesji ich mieszkańcom i użytkownikom podczas prowadzenia robót; 7) Wykonanie wykopów kontrolnych dotyczących infrastruktury podziemnej; 8) Wykonania badań szczelności oraz monitoringu wizyjnego sieci; 9) Wykonania badania zagęszczenia gruntu oraz innych badań, niezbędnych do wykazania należytego wykonania robót; 10) Usunięcia kolizji z urządzeniami obcymi; 11) Dokonania rozruchu technologicznego wybudowanych pompowni; 12) Wykonanie instrukcji obsługi pompowni ścieków oraz przeszkolenie pracowników obsługi; 13) Odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia; 14) Kosztów wykopu i wywózki urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego; 15) Wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 16) Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót; 17) Sporządzenie przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy lecz nie później niż w dniu jej podpisania harmonogramu prac, który będzie stanowił integralną część umowy na realizację przedmiotowego zamówienia. 18) Wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia i uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do prawidłowej wyceny robót. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, ponadto: 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP i ppoż. 2) Przed rozpoczęciem robót wykonawca przedłoży atesty i świadectwa na podstawowe materiały przewidziane do wbudowania i uzyska akceptację Zamawiającego (Inspektora nadzoru) na ich wbudowanie. 3) Wykonawca dokona odbudowy dróg dojazdowych ( w razie ich uszkodzenia ) do miejsc wykonania robót objętych zamówieniem do stanu sprzed wejścia na budowę z zachowaniem technologii drogi odtwarzanej, odtworzenia ogrodzeń prywatnych posesji i innych urządzeń terenowych. 4) Wykonywanie robót i kontrolę ich wykonania w czasie robót prowadzić należy pod stałym nadzorem uprawnionego geodety. 5) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe, nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczone urządzenia muszą być pracujące , posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE. 6) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość , o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwością materiałów przyjętych w projekcie. 7) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie / wbudowanie. 8) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących norm oraz innych parametrach niż określone w projekcie. 9) Wykonawca zgłosi gotowość do końcowego odbioru robót po zakończeniu robót budowlanych i nie wcześniej niż w dniu przekazania Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego zawierającego m.in.; a) Dokumentację powykonawczą z ewentualnymi naniesieniami wprowadzonych zmian, b) Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą prac objętych przedmiotem zamówienia, c) Zestawem ilości wykonanych robót, d) Atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia, e) Dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, f) Inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. 10) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inspektora Nadzoru. 11) Wykonawca, jako wytwórca odpadów jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwiania tych odpadów. 12) Wykonawca może powierzyć część robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem postanowień zawartych we wzorze umowy o roboty budowlane

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232440-8
45111200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-04-30
2018-08-31

II.9) Informacje dodatkowe: ETAP I - do 30 kwietnia 2017r. ETAP II - do 31 sierpnia 2017r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualną polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał duże doświadczenie zawodowe gwarantujące należyte wykonanie przedmiotu zamówienia tj. zrealizował (ukończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci wodociągowej lub kanalizacji sanitarnej za kwotę min. 2.000.000,00 zł. brutto w ramach jednego zamówienia, kontraktu, umowy oraz załączy dowody określające czy roboty zostały wykonane należycie, w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu sieci wodociągowej zewnętrznej o min. długości 1 km., w ramach jednego zamówienia, kontraktu, umowy oraz załączy dowody określające, czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. UWAGA: W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował i skierował do wykonania przedmiotu zamówienia osoby legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i doświadczeniem, tj.: - osobę, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/kierownika robót przez realizacji co najmniej 1 zakończonej inwestycji w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej o wartości min. 1.000.000,00 zł. -osobę, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych przy realizacji co najmniej 1 zakończonej inwestycji w zakresie gospodarki wodno - ściekowej, - osobę, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót drogowych przy realizacji co najmniej 1 inwestycji w zakresie budowy lub remontu dróg. c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia warunki określone powyżej w odniesieniu do personelu Wykonawcy muszą spełniać łącznie, d) osoby proponowane na wskazane powyżej stanowiska powinny dodatkowo posiadać biegłą znajomość języka polskiego lub też Wykonawca powinien przewidzieć zatrudnienie na własny koszt tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym , a personelem Wykonawcy. e) Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych bez ograniczeń do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie poszczególnych specjalności wskazał na przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t. j. z 2016r. Dz. U. poz. 290 z póż. zm.), w tym niemniej Zamawiający będzie brał pod uwagę także odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający będzie honorował także uprawnienia do wykonania danej działalności, które zostały uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016e. poz. 65) f) powyższy skład zespołu osobowego jest zespołem podstawowym (kluczowym).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne. Wymaganie powyższe dotyczy wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. 2. Na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, składa następujące oświadczenia i dokumenty: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; d) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 716).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, składa następujące oświadczenia i dokumenty: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. c) Opłaconą polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej działalności wraz z potwierdzeniem jej opłacenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej. 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy i zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (czytelne podpisy, lub parafa i pieczęcie imienne), lub mieć postać aktu notarialnego lub potwierdzonej notarialnie kopii; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy Gidle: Bank Spółdzielczy w Żytnie O/Gidle, nr konta: 92 8267 1019 2101 0000 0127 0002, z adnotacją: "Wadium - Budowa wodociągu i kanalizacji w miejscowości Stanisławice gmina Gidle". Do oferty należy dołączyć dowód nadania przelewu na rachunek zamawiającego podany w zdaniu pierwszym, potwierdzony za zgodność z oryginałem prze osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione prawidłowo pod warunkiem wpływu pieniędzy na wskazane konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie/ opakowaniu w Sekretariacie Urzędu Gminy w Gidlach ( pokój nr 9), przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. Kopertę/opakowanie zawierające oryginał dokumentu wadialnego należy opatrzyć nazwą i dokładnym adresem wykonawcy z adnotacją: "Wadium Budowa wodociągu i kanalizacji w miejscowości Stanisławice gmina Gidle". Z treści dokumentu wadialnego winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się gwaranta do zapłaty pełnej kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego bez konieczności dołączania jakichkolwiek dokumentów, w okolicznościach określonych art. 46 ust.4a i ust.5 Pzp. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty należy składać w formie pisemnej w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Czynności na podstawie umowy o pracę: 1)na podstawie art. 29 ust. 3a oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonawcy, podwykonawców, w tym dalszych podwykonawców, wykonujący wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.). Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy pracowników wykonujących bezpośrednie prace związane z robotami budowlanymi, czyli tzw. pracowników fizycznych. 2) wymóg określony w pkt 1) nie dotyczy obsługi geodezyjnej inwestycji, kierownika budowy, kierowników robót oraz dostawców materiałów. 3) wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić zamawiającemu wykaz tych osób. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności prze te osoby. 4) w trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych na miejscu wykonywania świadczenia wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1), w tym do żądania dokumentów; 5) na żądanie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę lub zgłoszeń ZUS-owskich zawartych z osobami, o których mowa w pkt 1) i 3). Kopie umów lub dokumenty ZUS-owskie powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, 6) nieprzedłożenie przez Wykonawcę wykazów osób, o których mowa w pkt 3), lub dokumentów o których mowa w pkt 5), w terminach wskazanych w tych punktach, albo uniemożliwienie przeprowadzenia Zamawiającemu kontroli w miejscu wykonywania świadczenia, potraktowane zostanie jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, 7) z tytułu niedopełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców, w tym dalszych podwykonawców, pracowników realizujących czynności, o których mowa w pkt 1), na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ; 8) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy; 1. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego umowy. 2. Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejszą wymagane będzie wniesienie, w określonym terminie, przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: 10 % ceny ofertowej brutto przedstawionej przez wykonawcę. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Żytnie O/Gidle, Nr konta: 92 8267 1019 2101 0000 0127 0002 z adnotacją: "Budowa wodociągu i kanalizacji w miejscowości Stanisławice gmina Gidle" 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 4. Sposób przekazania zabezpieczenia w formie innej niż pieniądz - należy złożyć w oryginale do pokoju nr 2 Urzędu Gminy Gidle, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle najpóźniej w dniu wyznaczonym na datę podpisania umowy. 5. Zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zawierać nazwę i adres wykonawcy (w przypadku wykonawców występujących wspólnie - nazwy i adresy wszystkich wykonawców), nazwę beneficjenta (zamawiającego), nazwę gwaranta lub poręczyciela, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona, oraz zobowiązanie Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty. Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Treść gwarancji/ poręczenia, należy uzgodnić przed jej wystawieniem z Zamawiającym. 6. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane, z zastrzeżeniem kwoty 30% wysokości zabezpieczenia, która pozostawiona zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi za wady. Pozostawiona kwota zostanie zwrócona nie później niż 15 dni po upływie okresu gwarancji za wady. 7. Jeżeli wyłoniony wykonawca nie wniesie w określonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia postępowania. 8. W zakresie zabezpieczenia należytego wykonania umowy obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. od 147 do 151.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.