To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-23
Konstantynów Łódzki: Remont klas lekcyjnych, toalet i biblioteki w budynku szkolnym przy ul. Kilińskiego 75 w Konstantynowie Łódzkim
Numer ogłoszenia: 57423 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39003 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111173, faks 042 2111168.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klas lekcyjnych, toalet i biblioteki w budynku szkolnym przy ul. Kilińskiego 75 w Konstantynowie Łódzkim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje prace w branżach: budowlanej, wod.-kan. i elektrycznej: 1.Remont 8 sal lekcyjnych; 2.Remont czytelni/biblioteki; 3.Kompleksowy remont 5 toalet; 4.Obramowanie stalowe schodów i tras wewnętrznych na II piętrze; 5.Wykonanie chodnika zewnętrznego z kostki betonowej gr. 60 mm i obrzeżem betonowym 20x6 cm Opis prac i zakres ich wykonania zostały szczegółowo określony w Część III Dokumentacja techniczna: a. Przedmiarze robót, b. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia w sposób uwzględniający specyfikę i warunki funkcjonującego obiektu, w którym odbywają się zajęcia dydaktyczne oraz realizowane są prace w zakresie termomodernizacji i przebudowy budynku. Harmonogram prowadzonych prac będzie ustalony z Zamawiającym, po wyłonieniu i podpisaniu umowy z Wykonawcą. Odpowiednio do rodzaju robót występujących w niniejszym zamówieniu Wykonawca, na koszt własny, zobowiązany będzie do zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji jakości oraz rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięczny dla robót budowlanych, natomiast dla urządzeń - wg gwarancji udzielanych przez producentów. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć atesty stwierdzające zgodność użytych wyrobów budowlanych z obowiązującymi normami. Okres 36 miesięcy liczony będzie od daty odbioru końcowego robót. Powyższy okres może ulec wydłużeniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu, zgodnie z pkt. 21 SIWZ. Wykonywanie robót musi być zgodne z Obwieszczeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 sierpnia 2003 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INET Plus Sp. z o.o., Warecka 6, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235546,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 233442,00
Oferta z najniższą ceną: 201180,23 / Oferta z najwyższą ceną: 309628,02
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa urządzeń zabawowych, sportowych, komunalnych i nawierzchni znajdujących się na terenach rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.