eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Remont klas lekcyjnych, toalet i biblioteki w budynku szkolnym przy ul. Kilińskiego 75 w Konstantynowie Łódzkim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-23

Konstantynów Łódzki: Remont klas lekcyjnych, toalet i biblioteki w budynku szkolnym przy ul. Kilińskiego 75 w Konstantynowie Łódzkim
Numer ogłoszenia: 57423 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39003 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111173, faks 042 2111168.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klas lekcyjnych, toalet i biblioteki w budynku szkolnym przy ul. Kilińskiego 75 w Konstantynowie Łódzkim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje prace w branżach: budowlanej, wod.-kan. i elektrycznej: 1.Remont 8 sal lekcyjnych; 2.Remont czytelni/biblioteki; 3.Kompleksowy remont 5 toalet; 4.Obramowanie stalowe schodów i tras wewnętrznych na II piętrze; 5.Wykonanie chodnika zewnętrznego z kostki betonowej gr. 60 mm i obrzeżem betonowym 20x6 cm Opis prac i zakres ich wykonania zostały szczegółowo określony w Część III Dokumentacja techniczna: a. Przedmiarze robót, b. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia w sposób uwzględniający specyfikę i warunki funkcjonującego obiektu, w którym odbywają się zajęcia dydaktyczne oraz realizowane są prace w zakresie termomodernizacji i przebudowy budynku. Harmonogram prowadzonych prac będzie ustalony z Zamawiającym, po wyłonieniu i podpisaniu umowy z Wykonawcą. Odpowiednio do rodzaju robót występujących w niniejszym zamówieniu Wykonawca, na koszt własny, zobowiązany będzie do zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji jakości oraz rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięczny dla robót budowlanych, natomiast dla urządzeń - wg gwarancji udzielanych przez producentów. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć atesty stwierdzające zgodność użytych wyrobów budowlanych z obowiązującymi normami. Okres 36 miesięcy liczony będzie od daty odbioru końcowego robót. Powyższy okres może ulec wydłużeniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu, zgodnie z pkt. 21 SIWZ. Wykonywanie robót musi być zgodne z Obwieszczeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 sierpnia 2003 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INET Plus Sp. z o.o., Warecka 6, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235546,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233442,00

  • Oferta z najniższą ceną: 201180,23 / Oferta z najwyższą ceną: 309628,02

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.