eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szyce › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Bębło, Czajowice, Wierzchowie, gmina Wielka Wieś - w ramach zadania: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Aglomeracji Wielka Wieś.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-18



Ogłoszenie nr 573780-N-2017 z dnia 2017-08-18 r.

Gmina Wielka Wieś: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Bębło, Czajowice, Wierzchowie, gmina Wielka Wieś - w ramach zadania: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Aglomeracji Wielka Wieś.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś, krajowy numer identyfikacyjny 55178600000, ul. Plac Wspólnoty  1 , 32085   Szyce, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 4191704 wew. 130, e-mail zamowienia@wielka-wies.pl, faks 124 191 705.
Adres strony internetowej (URL): www.wielka-wies.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.wielka-wies.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.wielka-wies.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy Wielka Wieś, Pl. Wspolnoty 1, 32-085 Szyce


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Bębło, Czajowice, Wierzchowie, gmina Wielka Wieś - w ramach zadania: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Aglomeracji Wielka Wieś.
Numer referencyjny: ZP.271.13.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu prac budowlanych związanych z Budową kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Bębło, Czajowice, Wierzchowie, gmina Wielka Wieś - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Aglomeracji Wielka Wieś. 2.Teren przeznaczony pod budowę kanalizacji sanitarnej położony jest w miejscowości Bębło w ulicach Ojcowska, Zachodnia, Zachruście, Świerkowa, Miodowa, Lasek, Południowa, Skotnickiego, Na Dolinkę, w miejscowości Czajowice przy ul. Dworskiej oraz w miejscowości Wierzchowie w ul. Dworskiej, przy ul. Wspólnej, gmina Wielka Wieś. W miejscowościach przeważa zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna, są też budynki użyteczności publicznej. Część budynków podłączona została do wybudowanej w latach wcześniejszych kanalizacji sanitarnej. Mimo tego zostały jeszcze tereny, które należy skanalizować, stąd potrzeba zrealizowania przedmiotowego przedsięwzięcia. 3.Zamówienie współfinansowane zostanie ze środków Unii Europejskiej - Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Informujemy, że w razie wystąpienia opóźnień lub innych okoliczności zawinionych przez Wykonawcę, a skutkujących utratą dofinansowania przedmiotowego zadania przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia w stosunku do Wykonawcy z roszczeniem o zapłatę utraconego dofinansowania. 4. Zakres przedmiotu zamówienia: Poniżej zostały wymienione tytuły projektów z dokumentacji oznaczone do SIWZ jako numery od 1 do 7. Projekty nr 1, 2, 5, 6, 7 stanowią zakres do wykonania, w części odcinków sieci wraz z sięgaczami, który został przedstawiony na mapach projektowych w załączeniu do SIWZ w pliku "mapy AutoCad". Zakres zaznaczony odpowiednim kolorem. Pozostałe projekty nr tj. 3, 4 należy wykonać w całości opracowania. Poniżej wymieniono tytuły dokumentacji, oznaczone numerami: 1. "Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi, etap III w m. Bębło, Czajowice, Wierzchowie, gmina Wielka Wieś, obręb Bębło dz. nr. 2, 3, ..., 364/3, obręb Czajowice dz. nr. 145/2, ..., 533/1, obręb Wierzchowie dz. nr 21, ..., 361" objętym prawomocną decyzją Starosty Krakowskiego o pozwoleniu na budowę Nr AB.V.1.696.2012 z dnia 10.08.2012 r. 2. "Budowa przekroczeń kanalizacją sanitarną w granicach pasa drogowego drogi krajowej nr 94 Olkusz-Kraków, zlokalizowanych na działce nr 547 obręb Czajowice, jednostka ewidencyjna Wielka Wieś w: km 317+840 ..., km 317+278 - 317+286" objętym prawomocną decyzją Wojewody Małopolskiego o pozwoleniu na budowę Nr 131/12 z dnia 15.06.2012 r. 3. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na działkach nr 73, ...75/8 w miejscowości Bębło, gmina Wielka Wieś" objętym prawomocną decyzją Starosty Krakowskiego o pozwoleniu na budowę Nr AB.V.2.85.2016 z dnia 10.11.2016r. 4. " Przyłącza kanalizacji sanitarnej do działek nr 599/3, ..., 609/9 w m. Bębło, gmina Wielka Wieś" objętym zgłoszeniem budowy przyłączy nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 24.11.2016 r. 5. "Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi, etap III w m. Będkowice, Bębło, gmina Wielka Wieś w m. Będkowice działki nr 61/2, ...789/1, w m. Bębło działki nr 346, ..., 110" objętym decyzją Starosty Krakowskiego o pozwoleniu na budowę Nr AB.V.1.1292.2012 z dnia 20.12.2012 r. 6. "Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi, etap II w m. Wierzchowie, gmina Wielka Wieś na dz. nr 2/5, ...308 w m. Bębło na dz nr. 153, ...602/22" objętym decyzją Starosty Krakowskiego o pozwoleniu na budowę Nr AB.V.1.91.2012 z dnia 10.02.2012 r. 7. "Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi, etap II w m. Czajowice, gmina Wielka Wieś na dz. nr 1, ...540" objętym decyzją Starosty Krakowskiego o pozwoleniu na budowę Nr AB.V.2.767.2011 z dnia 29.12.2011 r. Zakres do wykonania poniżej przedstawiony został również podzielony na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane, zgodnie z planowanym do otrzymania dofinasowaniem. A. PODSTAWOWE CHARAKTERYSTYCZNE ELEMENTY INWESTYCJI DLA MIEJSCOWOŚCI BĘBŁO (PROJEKT NR 1, 2, 3, 4, 5) Koszty kwalifikowane zaznaczono na kolor zielony 1. Kanalizacja sanitarna ul. Ojcowska (projekt nr 1, 2) mapa sekcja 163.133.213 i 214; 163.311.011 i 012) (kanał równoległy do drogi krajowej DK 94 od dz. nr 2 do dz. 533/1) 1.1 Rurociągi ciśnieniowe z polietylenu PE - HD klasa PE 100 SDR 17 , PN 10 ? DN 75 x 4,5 mm SDR 17 ? DN 63 x 5,8 mm SDR 17 1.2.Rury osłonowe rura osłonowa ? 250 x 22,7 mm SDR 11 1.3.Armatura armatura napowietrzająco - odpowietrzająca armatura płucząca 1.4.Pompownie przydomowe wraz z zasilaniem elektrycznym Dostawa i montaż kompletnych przydomowych przepompowni ścieków, z zatopioną jedną pompą wirową w zbiorniku PEHD DN minimum 800 mm (wyposażone w sprzęgło nadwodne) wraz z pełnym zasilaniem energetycznym i sterowaniem pracą pomp. 1.5.Przewiert sterowany przejście przez drogę krajową km 317+278 - km 317+286 1.6.Poboczem drogi przewiert od punktu c przy drodze krajowej do studni S409 przecisk PE ? 75x4,5 mm SDR 17 w rurze osłonowej stali ?219x4,5 mm 2.Kanalizacja sanitarna ul. Zachodnia (projekt nr 1) mapa sekcja 163.311.011, 012, 013 i 061 ) (kanał od drogi krajowej DK 94 do studni S409, odcinek od S318 - S327, przedłużenie kanału od S275) 2.1.Kanalizacja grawitacyjna PVC DN klasy S (SDR 34,SN8) rurociągi o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową ? 160 /4,7 mm ?200 / 5,9 mm (w tym przewiert dr nr 50) 2.2.Rurociągi ciśnieniowe rurociągi z polietylenu PE - HD klasa PE 100 SDR 17, PN 10 ? 75 x 4,5 mm SDR 17 przewiert sterowany Droga publiczna gminna K 601474 (ul. Zachodnia) - działka nr 50 relacji Kolonia Łaziska - Kolonia Ropieliska ? 50 x 3,0 mm SDR 17 2.3.Rury osłonowe rura osłonowa PE 100 ? 250 x 22,7 mm SDR 11 (w tym skrzyżowanie z gazem wysokiego ciśnienia ?500) 2.4.Armatura armatura napowietrzająco - odpowietrzająca armatura płucząca 2.5.Pompownie przydomowe wraz z zasilaniem elektrycznym Dostawa i montaż kompletnych przydomowych przepompowni ścieków, z zatopioną jedną pompą wirową w zbiorniku PEHD DN minimum 800 mm (wyposażone w sprzęgło nadwodne) wraz z pełnym zasilaniem energetycznym i sterowaniem pracą pomp. 3.Kanalizacja sanitarna ul. Zachruście (projekt nr 1) mapa sekcja 163.311.111 i 112 (kanał od studni S38, odcinek od S347-S334 - S91 [Wierzchowie]) 3.1 Kanalizacja grawitacyjna PVC DN klasy S (SDR 34,SN8) rurociągi o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową ? 160 x4,7 mm ?200 / 5,9 mm (przewiert) ? 250 x 7,3 mm ?315 x 9,2 mm 3.2 Rurociągi ciśnieniowe rurociągi z polietylenu PE - HD klasa PE 100 SDR 17, PN 10 ? DN 63 x 5,8 mm SDR 17 ? 50 x 3,0 mm SDR 17 Zmiana przy studni S 347 ? 50 x 3,0 mm SDR 17 na ? DN 63 x 5,8 mm SDR 17 3.3.Pompownie przydomowe wraz z zasilaniem elektrycznym Dostawa i montaż kompletnych przydomowych przepompowni ścieków, z zatopioną jedną pompą wirową w zbiorniku PEHD DN minimum 800 mm (wyposażone w sprzęgło nadwodne) wraz z pełnym zasilaniem energetycznym i sterowaniem pracą pomp. 3.4.Armatura armatura płucząca 3.5 Rury osłonowe rura osłonowa PE 100 ? 250 x 22,7 mm SDR 11, ? 500x 45,4 mm SDR 11 3.6.Roboty odtworzeniowe drogi asfaltowej i poboczy Droga publiczna gminna K 601476 (ul. Zachruście) - działka nr 490 Przewiert sterowany rura PE ? 63 x 3,8 SDR 17 od S38 - S 347 Wykonanie nakładki asfaltowej wraz z podbudową na odcinku od S347 do S342 odbudować w całości. Założenia: - rozbiórka nawierzchni asfaltowej poprzez frezowanie z odwozem, - materiał - recykling będzie w dyspozycji Inwestora ze wskazaniem miejsca do odwozu, - rozbiórka podbudowy, - korytowanie na gł. 60 cm, dł. ok. 109 m i szer. 3,8 m - 4 m, - podbudowa 30 cm z tłucznia kamiennego o frakcji 31-63 mm, 20 cm o frakcji 0-31 mm z zagęszczeniem, - nakładka asfaltową warstwa wiążąca gr. 5 cm ze skropieniem i warstwa ścieralna gr. 5 cm z zagęszczeniem, - obustronne pobocza szer. 50 cm i gr. 10 cm z destruktu lub tłucznia z zagęszczeniem. Sieć ?315 od S342 do S333 prowadzić poza koroną drogi, a przyłącza poprzeczne wykonać bezrozkopowo przewiertem sterowanym. 4. Kanalizacja sanitarna ul. Świerkowa (projekt nr 1) mapa sekcja 163.311.111, 112 i 113 (od S343 do działki nr 589/5) 4.1 Kanalizacja grawitacyjna PVC DN klasy S (SDR 34,SN8) rurociągi o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową ? 160 x4,7 mm ?200 x 5,9 mm ? 250 x 7,3 mm 4.2 Rurociągi ciśnieniowe rurociągi z polietylenu PE - HD klasa PE 100 SDR 17, PN 10 ? DN 63 x 5,8 mm SDR 17 ? 50 x 3,0 mm SDR 17 4.3.Rury osłonowe rura osłonowa PE 100 ? 250 x 22,7 mm SDR 11 4.4 Armatura armatura płucząca 4.5.Pompownie przydomowe wraz z zasilaniem elektrycznym Dostawa i montaż kompletnych przydomowych przepompowni ścieków, z zatopioną jedną pompą wirową w zbiorniku PEHD DN minimum 800 mm (wyposażone w sprzęgło nadwodne) wraz z pełnym zasilaniem energetycznym i sterowaniem pracą pomp. 4.6.Roboty odtworzeniowe drogi asfaltowej i poboczy Droga gminna wewnętrzna (ul. Świerkowa) - działka nr 600 (od S343 do końca drogi) Drogę odbudować w całości Założenia: - rozbiórka nawierzchni asfaltowej poprzez frezowanie z odwozem, - materiał - recykling będzie w dyspozycji Inwestora ze wskazaniem miejsca do odwozu - rozbiórka podbudowy - korytowanie na gł. 60 cm, dł. ok. 434 m i szer. 3 m, - podbudowa 30 cm z tłucznia kamiennego o frakcji 31-63 mm, 20 cm o frakcji 0-31 mm z zagęszczeniem - nakładka asfaltowa warstwa wiążąca gr. 5 cm ze skropieniem i warstwa ścieralna gr. 5 cm z zagęszczeniem - obustronne pobocza szer. 50 cm i gr. 10 cm z destruktu lub tłucznia z zagęszczeniem. Natomiast na odcinku 187 m prowadzenia kanalizacji ciśnieniowej w poboczu przewidzieć: - całość rozkopowo na dł. ok. 187 m i szer. 50 cm przy uwzględnieniu rur osłonowych zgodnie z projektem, - pobocze po rozkopie odbudować, - podbudowa z tłucznia kamiennego o frakcji 31 mm, o grubości 30 cm z zagęszczeniem, - górną nawierzchnię pobocza szer. 50 cm i gr. 12 cm odbudować w wyłącznie w destrukcie z zagęszczeniem. 5. Kanalizacja sanitarna ul. Na Dolinkę (projekt nr 5) mapa sekcja 162.422.102 (MAPA AutoCad Będkowice - obszar robót - zaznaczony kolorem zielonym) (od S4 do S20, S300-S314, S300 do granicy działki 159/2) 5.1 Kanalizacja grawitacyjna PVC DN klasy S (SDR 34, SN8) rurociągi o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową ? 160 x4,7 mm ?200 x 5,9 mm ? 250 x 7,3 mm 5.2.Rury kamionkowe ? 200 (przejścia poprzeczne przez drogę powiatową ) - metodą przewiertu zgodnie z wydaną decyzją ZDPK. Rurociągi ciśnieniowe rurociągi z polietylenu PE - HD klasa PE 100 SDR 17, PN 10 ? 110 x 6,6 mm SDR 17 ? 63 x 5,8 mm SDR 17 ? 50 x 3,0 mm SDR 17 ? 40 x 2,4 mm SDR 17 5.3 Armatura armatura napowietrzająco - odpowietrzająca armatura płucząca 5.4. Pompownie przydomowe wraz z zasilaniem elektrycznym Dostawa i montaż kompletnych przydomowych przepompowni ścieków, z zatopioną jedną pompą wirową w zbiorniku PEHD DN minimum 800 mm (wyposażone w sprzęgło nadwodne) wraz z pełnym zasilaniem energetycznym i sterowaniem pracą pomp. 5.5.Rury osłonowe: rura osłonowa PE 100 ? 450 x 40,9 mm SDR 11 , ? 400x 36,4 mm SDR 11 5.6 Koszty niekwalifikowane zaznaczono na kolor ciemnozielony 6. Kanalizacja sanitarna ul. Miodowa (projekt nr 1) mapa sekcja 163.311.013 (od S295 do armatury płuczącej) 6.1 Rurociągi ciśnieniowe rurociągi z polietylenu PE - HD klasa PE 100 SDR 17, PN 10 ? 63 x 3,8 mm SDR 17 przewiert sterowany w drodze ul. Miodowa ? 50 x 3,0 mm SDR 17 6.2. Pompownie przydomowe wraz z zasilaniem elektrycznym Dostawa i montaż kompletnych przydomowych przepompowni ścieków, z zatopioną jedną pompą wirową w zbiorniku PEHD DN minimum 800 mm ( wyposażone w sprzęgło nadwodne) wraz z pełnym zasilaniem energetycznym i sterowaniem pracą pomp. 6.3.Armatura armatura płucząca 6.4.Rury osłonowe rura osłonowa PE 100 ? 250 x 22,7 mm SDR 11 7. Kanalizacja sanitarna ul. Lasek (projekt nr 1) mapa sekcja 162.422.104, 163.311.063 i 061 (od S86 do pompowni nr 32, od S371 - S 384 - dz. 446/9) 7.1.Rurociągi ciśnieniowe rurociągi z polietylenu PE - HD klasa PE 100 SDR 17, PN 10 ? 63 x 3,8 mm SDR 17 ? 50 x 3,0 mm SDR 17 7.2. Armatura armatura płucząca armatura napowietrzająco - odpowietrzająca 7.3.Rury osłonowe rura osłonowa PE 100 ? 250 x 22,7 mm SDR 11, PE 100 ? 450 x 40,9 mm SDR 11 7.4.Odtworzenie drogi żwirowej dz. 535 7.5 Kanalizacja grawitacyjna PVC DN klasy S (SDR 34, SN8) rurociągi o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową ? 160 x4,7 mm ? 200 x 5,9 mm ? 250 x 7,3 mm (w tym przewiert sterowany drogi asfaltowej dz. nr 110 i 490 na krzyżówce) 7.6 Pompownie przydomowe wraz z zasilaniem elektrycznym Dostawa i montaż kompletnych przydomowych przepompowni ścieków, z zatopioną jedną pompą wirową w zbiorniku PEHD DN minimum 800 mm (wyposażone w sprzęgło nadwodne) wraz z pełnym zasilaniem energetycznym i sterowaniem pracą pomp. 8. Kanalizacja sanitarna ul. Południowa (projekt nr 1) mapa sekcja 163.311.063, 111 i 112 (od S53` do dz nr 567/5, od dz. 581/6 do armatury płuczącej) 8.1 Kanalizacja grawitacyjna PVC DN klasy S (SDR 34, SN8) rurociągi o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową ? 160 x4,7 mm ? 200 x 5,9 mm 8.2.Odtworzenie drogi żwirowej 8.3. Rurociągi ciśnieniowe rurociągi z polietylenu PE - HD klasa PE 100 SDR 17, PN 10 ? 50 x 3,0 mm SDR 17 8.4 Pompownie przydomowe wraz z zasilaniem elektrycznym Dostawa i montaż kompletnych przydomowych przepompowni ścieków, z zatopioną jedną pompą wirową w zbiorniku PEHD DN minimum 800 mm (wyposażone w sprzęgło nadwodne) wraz z pełnym zasilaniem energetycznym i sterowaniem pracą pomp. 9. Kanalizacja sanitarna ul. Skotnickiego (projekt nr 3) (od S1 do S14 ) 9.1 Kanalizacja grawitacyjna PVC DN klasy S (SDR 34,SN8) rurociągi o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową ? 160 x4,7 mm ? 200 x 5,9 mm 9.2.Odtworzenie drogi żwirowej Uwaga! nie realizujemy sięgaczy do budynków mieszkalnych, wykonać należy tylko sięgacze do 1 studzienki na działce. 10.Kanalizacja sanitarna do działek nr: 599/3, 514/5,514/6, 519/3, 110, 590/1, 490, 585/11, 585/10, 609/13, 589/15, 600, 609/9, 608, 609/5 (projekt nr 4) 10.1 Kanalizacja grawitacyjna PVC DN klasy S (SDR 34, SN8) rurociągi o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową ? 160 x4,7 mm (przewiert do dz. 590/1) 10.2 Rury osłonowe rura osłonowa ? 315 x 18,7 mm SDR 17 10.3.Rurociągi ciśnieniowe rurociągi z polietylenu PE - HD klasa PE 100 SDR 17, PN 10 ? 50 x 3,0 mm SDR 17 ? 63 x 3,8 mm SDR 17 (przewiert sterowany wzdłuż drogi nr 490 do dz. nr 585/10 i 585/11) 10.4.Pompownie przydomowe wraz z zasilaniem elektrycznym Dostawa i montaż kompletnych przydomowych przepompowni ścieków, z zatopioną jedną pompą wirową w zbiorniku PEHD DN minimum 800 mm (wyposażone w sprzęgło nadwodne) wraz z pełnym zasilaniem energetycznym i sterowaniem pracą pomp. 10.5 Odtworzenie drogi żwirowej B. PODSTAWOWE ELEMENTY CHARAKTERYSTCZNE INWESTYCJI DLA MIEJSCOWOŚCI WIERZCHOWIE (PROJEKT NR 6) Koszty kwalifikowane zaznaczono na kolor pomarańczowy 1.Kanalizacja sanitarna ul. Dworska (mapa sekcja 163.311.114, 163.311.123) (od S44 - S91) 1.1 Kanalizacja grawitacyjna PVC DN klasy S (SDR 34, SN8) rurociągi o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową ? 160 x4,7 mm ?200 / 5,9 mm ?315 x 9,2 mm 1.2 Rurociągi ciśnieniowe rurociągi z polietylenu PE - HD klasa PE 100 SDR 17, PN 10 ? 40 x 2,4 mm SDR 17 1.3 Pompownie przydomowe wraz z zasilaniem elektrycznym Dostawa i montaż kompletnych przydomowych przepompowni ścieków, z zatopioną jedną pompą wirową w zbiorniku PEHD DN minimum 800 mm (wyposażone w sprzęgło nadwodne) wraz z pełnym zasilaniem energetycznym i sterowaniem pracą pomp. 1.4.Roboty odtworzeniowe drogi asfaltowej i poboczy Droga gminna wewnętrzna (ul. Dworska) - działka nr 272, 381, 362. Środkiem i krawędzią drogi rura PVC O 315 mm - grawitacja wraz z przyłączami. Wykonanie nakładki asfaltowej wraz z podbudową na odcinku od S44 - S 49 na wysokości S64 - S89. Założenia: - rozbiórka nawierzchni asfaltowej poprzez frezowanie z odwozem, - materiał - recykling będzie w dyspozycji Inwestora ze wskazaniem miejsca do odwozu, - rozbiórka podbudowy, - wykonaniu korytowania na gł. 60 cm, szer. 2,8 m - 3,2 m, - wykonaniu podbudowy 30 cm z tłucznia kamiennego o frakcji 31-63 mm, 20 cm o frakcji 0-31 mm z zagęszczeniem, - wykonanie nakładki asfaltowej warstwa wiążąca gr. 5 cm ze skropieniem i warstwa ścieralna gr. 5 cm z zagęszczeniem, - obustronne pobocza szer. 50 cm i gr. 10 cm z destruktu lub tłucznia z zagęszczeniem, - odtworzenie istniejących zjazdy, oraz poszczególne należy wykonać w asfalcie na powierzchni. 2. Kanalizacja sanitarna sięgacz nr 1, mapa sekcja 163.311.123, 163.311.171 (od S30 - S183a) 2.1 Kanalizacja grawitacyjna PVC DN klasy S (SDR 34, SN8) rurociągi o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową ? 160 x4,7 mm ? 200 / 5,9 mm 2.2 Rurociągi ciśnieniowe rurociągi z polietylenu PE - HD klasa PE 100 SDR 17, PN 10 ? 50 x 3,0 mm SDR 17 ? 40 x 2,4 mm SDR 17 2. 3 Pompownie przydomowe wraz z zasilaniem elektrycznym Dostawa i montaż kompletnych przydomowych przepompowni ścieków, z zatopioną jedną pompą wirową w zbiorniku PEHD DN minimum 800 mm (wyposażone w sprzęgło nadwodne) wraz z pełnym zasilaniem energetycznym i sterowaniem pracą pomp. 2. 4 Odtworzenie nawierzchni tłuczniowej Droga prywatna -wewnętrzna (ul. Wspólna) - działka nr 273, 274, 276/4 Założenia: - wykonaniu korytowania na gł. 50 cm, dł.143 m i szer. 3 m, - uzupełnienie koryta tłuczniem o frakcji 31 - 63 mm z zagęszczeniem. 3.Kanalizacja sanitarna sięgacz nr 2, mapa sekcja 163.311.123, 163.311.171 (od S152 - S177) 3.1 Kanalizacja grawitacyjna PVC DN klasy S (SDR 34, SN8) rurociągi o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową ? 160 x4,7 mm ? 200 / 5,9 mm 3.2 Odtworzenie nawierzchni z płyt betonowych Droga prywatna -wewnętrzna - działka nr 271/1 Założenia: - ukształtowanie koryta na gł. 30 cm, dł. 63 m i szer. 2 m, - wykonanie podsypki pod płyty na grubość 10 cm z tłucznia kamiennego o frakcji 00 -10 mm z zagęszczeniem - ponowne ułożenie płyt z uwzględnieniem dołożenia nowych płyt w miejsce spękanych i załamanych. 4.Kanalizacja sanitarna sięgacz nr 3, mapa sekcja 163.311.123 (od S44 - S154) 4.1 Kanalizacja grawitacyjna PVC DN klasy S (SDR 34,SN8) rurociągi o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową ? 160 x4,7 mm ? 200 / 5,9 mm 4.2 Rury osłonowe: rura osłonowa ? 400 x 36,4 mm SDR 11, 4.3 Odtworzenie nawierzchni tłuczniowej Droga prywatna wewnętrzna - działka nr 272, 266/1, 264/1 Nawierzchnię tłuczniową o szerokości 3 m, przywrócić do stanu poprzedniego na grubość 30 cm. Nawierzchnię gruntową przywrócić do stanu poprzedniego. 4.4. Koszty niekwalifikowane zaznaczono obszar na kolor fioletowy 5.Kanalizacja sanitarna ul. Dworska, mapa sekcja 163.311.114, 163.311.123 (od S 49 - S59- S64) 5.1 Kanalizacja grawitacyjna PVC DN klasy S (SDR 34, SN8) rurociągi o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową ? 160 x4,7 mm ?200 / 5,9 mm ?315 x 9,2 mm 5.2 Rury osłonowe rura osłonowa ? 500 x 45,4 mm SDR 11, ? 400 x 36,4 mm SDR 11, ? 355 x 32,2 mm SDR 11, 5.3 Roboty odtworzeniowe drogi asfaltowej i poboczy Założenia: - rozbiórka nawierzchni asfaltowej poprzez frezowanie z odwozem, - materiał - recykling będzie w dyspozycji Inwestora ze wskazaniem miejsca do odwozu, - rozbiórka podbudowy, - wykonaniu korytowania na gł. 60 cm, szer. 2,8 m - 3,2 m, - wykonaniu podbudowy 30 cm z tłucznia kamiennego o frakcji 31-63 mm, 20 cm o frakcji 0-31 mm z zagęszczeniem, - wykonanie nakładki asfaltowej warstwa wiążąca gr. 5 cm ze skropieniem i warstwa ścieralna gr. 5 cm z zagęszczeniem - obustronne pobocza szer. 50 cm i gr. 10 cm z destruktu lub tłucznia z zagęszczeniem, - odtworzenie istniejących zjazdy, oraz poszczególne należy wykonać w asfalcie na powierzchni. Wykonać ściek typu mulda na ławie betonowej (w nawiązaniu do istniejącego ścieku) na długości ok. 270 m, wokół dworu, po stronie zewnętrznej łuku. C.PODSTAWOWE ELEMENTY CHARAKTERYSTCZNE INWESTYCJI DLA MIEJSCOWOŚCI CZAJOWICE (PROJEKT NR 7) Koszty niekwalifikowane zaznaczono na kolor brązowy 1.Kanalizacja sanitarna ul. Dworska (od S164 do dz. 16/6) 2. Kanalizacja grawitacyjna PVC DN klasy S (SDR 34, SN8) rurociągi o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową ?200 / 5,9 mm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : 1) Projekty budowlano - wykonawcze, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3) Przedmiary robót (jedynie jako podstawa informacyjna), 4) Pozwolenia na budowę, zgłoszenia, decyzje, uzgodnienia, 5) Przedstawiony zakres graficzny na mapach, 6) Ocena geotechniczna gruntu. D. Dodatkowe wymagania i informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził na obiekcie wizję lokalną i zapoznał się ze stanem faktycznym oraz posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zaniechanie tych czynności przez Wykonawcę. 3. Zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi teren inwestycji znajduje się na obszarze ochrony archeologicznej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Wielka Wieś. Do Zamawiającego należeć będzie: powiadomienie o rozpoczęciu robót, zapewnienie nadzoru archeologicznego na własny koszt, a następnie po zrealizowaniu inwestycji zgłoszeniu zakończenia prac do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie. 4. Parametry techniczne jakie powinny spełniać żelbetowe - prefabrykowane studzienki kanalizacyjne: - elementy studni betonowe z wyłączeniem przykryw i płyty redukcyjnej; - podstawa studni ma być wykonana jako monolityczny element z jednoczesnym uformowaniem kinety i spocznika; - beton klasy min C35/45-(wg PN-EN 206-1; - w/c- max 0,45; - nasiąkliwość do 5%; - stopnie powlekane - wg PN-EN 13101; - studnie łączone na uszczelkę elastomerową -wg PN-EN 681-1; - zwieńczenie studni zwężką, przykrywą lub kręgozwężką; - żelbetowe pierścienie odciążające. W przypadku włazów żeliwnych typu ciężkiego, w pasach drogowych powinny być wyposażone w zatrzask i zawias, poza pasami drogowymi dopuszcza się włazy bez zatrzasku i zawiasów. Przy zamówieniu studni prefabrykowanych należy uwzględnić włączenia przyłączy kanalizacyjnych celem odpowiedniego przygotowania kinety i zamontowania przejść szczelnych. Studnie kanalizacyjne systemowe - należy wycenić studnie betonowe prefabrykowane fi 1200, 1000 mm na ciągach głównych i sięgaczach bocznych, adekwatnie do terenu właz ciężki/ lekki zgodnie z projektami. Natomiast na przyłączach w obrębie prywatnych działek studzienki kanalizacyjne systemowe HDPE fi 425 mm zamknięte stożkiem betonowym, kineta PP, pokrycie typu ciężkiego lub lekkiego w zależności od warunków lokalizacyjnych. 5. Pompownie przydomowe stanowić mają kompletny, oryginalny produkt renomowanego producenta, gwarantującego najwyższą jakość wykonawstwa, serwisu, oraz udzielonych gwarancji. Wymagania dla pompowni przydomowych 5.1 Zbiornik kanalizacji ciśnieniowej: - zbiornik PEHD, monolityczny z obliczeniami konstrukcyjnymi, - min. średnica - 800 mm, - min. wysokość zbiornika - 2500 mm, - konstrukcja zbiornika - monolityczna, bez elementów zgrzewanych i łączonych, - dno zbiornika - półkoliste / eliptyczne, - zabezpieczony przed wypłynięciem i deformacją, - retencja czynna zbiornika - min. 100 l, - retencja rezerwowa do górnej krawędzi rury napływowej - min. 200 l, - zagłębienie rury napływowej (do dolnej krawędzi rury napływowej) - min. 1500 mm do górnej krawędzi zbiornika, 1 otwór gotowy do podłączenia z uszczelką + 1 jako możliwość podłączenia, - średnica podłączanej rury napływowej - DN 160, - uszczelnienie rury napływowej - uszczelka wargowa wykonana z NBR, - zagłębienie rurociągu ciśnieniowego - min. 1200 mm od górnej krawędzi zbiornika, jeden króciec ciśnieniowy DN50 wyprowadzony na zewnątrz zbiornika, - średnica rurociągu tłocznego w zbiorniku - DN40, - uszczelnienie króćca tłoczonego - uszczelka wargowa wykonana z NBR, - pokrywa zbiornika - z PEHD, do ruchu pieszego, zaizolowana i zamykana. 5.2.Wyposażenie zbiornika: - zamocowanie pompy - trawers ze sprzęgłem nadwodnym i osprzęt mocujący, - orurowanie - stal nierdzewna min. AISI316 (1.4581), - armatura odcinająca - zawór kulowy ze stali nierdzewnej min. AISI316 (1.4581) obsługiwany z poziomu terenu, - zawór zwrotny, - możliwość podłączenia urządzenia płuczącego. 5.3.Pompa z urządzeniem tnącym i 10 m kablem o parametrach: - wysokość podnoszenia przy Q= 0,1 l/s - min. H = min. 27 m, - wysokość podnoszenia przy Q = 1,6 l/s - min. H = 21m, - wysokość podnoszenia przy Q= 3 l/s - min. H = 14 m, - moc pompy - maks. 1,5 kW, - zasilanie - trójfazowe lub jednofazowe w tym samym typoszeregu pomp, - materiał z którego wykonany jest nóż tnący - min. 1.4528 hartowany do min. 58 HRC, - obudowa silnika pompy - stal nierdzewna, - zabezpieczenie antywybuchowe pompy - min. Eex d II B T4, - bimetaliczne zabezpieczenie uzwojeń pompy. 5.4. Urządzenia sterujące: - sposób sterowania poziomem - pneumatyczny, dzwonem otwartym z 10 m przewodem pneumatycznym, - Funkcje sterowania i kontroli: a) poziom alarmowy - płynnie nastawny, b) poziom włączenia pompy - płynnie nastawny, c) poziom wyłączenia pompy - płynnie nastawny, d) opóźnienie wyłączenia pompy - płynnie nastawny, e) opóźnienie włączenia pompy po ponownym przywróceniu zasilania - nastawne, f) praca testowa co 48h, g) automatyczne wyłączenie pompy po 15 min. pracy ciągłej (przejście w stan alarmu), h) włączenie przeciążeniowe pompy (przejście w stan alarmu), i) kontrola zaniku i asymetrii faz (przejście w stan alarmu), j) przełączenie praca ręczna / praca automatyczna, k) podłączenie styków czujników bimetalicznych, l) wyposażony w wyłącznik główny, m) szafa zewnętrzna - z tworzywa sztucznego odpornego na promienie UV.

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232410-9
45232423-3
45111300-1
45233120-6
45233222-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł- (słownie: czterysta tysięcy złotych )
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę, rozbudowę oraz przebudowę kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 2 miliony zł brutto każda. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: 1 kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia w zakresie sieci sanitarnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1 Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2 Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane zgodnie z treścią załącznika nr 5 - Wykaz robót, do niniejszej SIWZ. 3.Dowody określające czy roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wykonane należycie w szczególności z podaniem informacji czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 4. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Formularz "OFERTA" - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 3.Oświadczenia wymagane postanowieniami Rozdziału VIII ust. 1 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 słownie / pięćdziesiąt tysięcy złotych / 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-085 Szyce, Pl. Wspólnoty1: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie Oddział Wielka Wieś Nr 57859100070040059187860094 5.Wadium wnoszone w innej formie, należy złożyć w formie oryginału w Wydziale Finansowym Urzędu Gminy Wielka Wieś, 32-085 Szyce, Pl. Wspólnoty 1, pok. 107, I piętro najpóźniej do dnia 5.09.2017r. do godz. 9:30 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Oferta Wykonawcy który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie odrzucona.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
najniższa cena 60,00
długość okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Inwestor dopuszcza możliwość zmiany terminów o których mowa w pkt 5.1 i 5.2 projektu umowy tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy w tym m.in.: a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót ( np.: intensywne opady deszczu śniegu utrzymujące się w sposób ciągły przez okres co najmniej 5 dni, wysokie temperatury powyżej 30 stopni C utrzymujące się w sposób ciągły przez okres co najmniej 5 dni) w czasie których nie można zapewnić wymaganych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. b) w przypadku zmiany technologii wykonania, zastosowania rozwiązań zastępczych, zamiennych lub równoważnych które nie mogły być przewidziane przez Inwestora mimo dołożenia należytej staranności c) w przypadku gdy nastąpi odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów nie zawinionych przez Wykonawcę d) w przypadku dopuszczonego prawem zlecenia robót dodatkowych, jeżeli terminy ich wykonania rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy e). w przypadku uzgodnienia miedzy Stronami skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy f) w przypadku wystąpienia siły wyższej zdefiniowanej w art. 1 umowy g). znalezisk skutkujących koniecznością wstrzymania robót Termin wykonania zamówienia zostanie zmieniony odpowiednio o czas: a) wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne b) o czas konieczny dla wykonania przedmiotu umowy po wprowadzonych zmianach c) niezbędny do d). o okres opóźnienia spowodowany wykonywaniem robót dodatkowych e) o czas uzgodniony miedzy Stronami umowy. f) o okres opóźnienia spowodowany działaniami siły wyższej. g). o okres wstrzymania robót Zmiana terminu powinna być potwierdzona protokołem konieczności zaakceptowanym przez Inwestora i podpisana przez Inwestora i Wykonawcę. Inwestor oprócz zmian opisanych w art. 5 ust. 5.4 projektu umowy przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych poniżej: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT w sytuacji gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Inwestor dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w art. 12 ust. 1 umowy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. b).wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo minimalnej stawki godzinowej , ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ustalonego na podstawie na podstawie art. 2 ust. 3. W takim przypadku Inwestor dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w art. 12 ust. 1 umowy o kwotę równą różnicy wynagrodzenia, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany minimalnego wynagrodzenia jeszcze nie wykonano. c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wykonawca takim przypadku przedkłada Inwestorowi wykaz personelu, który realizuje przedmiot umowy i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany. Inwestor dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w art. 12 ust. 1 umowy jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany składki jeszcze nie wykonano. d) W przypadku obiektywnej konieczności zmiany technologii wykonania przedmiotu Umowy, zastosowania rozwiązań zamiennych, zastępczych lub równoważnych, które nie mogły być przewidziane przez Inwestora pomimo dołożenia należytej staranności, Inwestor dopuszcza zmianę zakresu prac, przy czym wyłącznie w zakresie niezbędnym do zgodnego z obowiązującymi standardami, wymaganiami technicznymi oraz normami, prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy lub zmianę wynagrodzenia, określonego w art. 12 Umowy, w zakresie uwzględniającym zmieniony zakres prac. e). W przypadku robót zamiennych -- Inwestor dopuszcza zmianę wynagrodzenia określonego w art. 12 Umowy. Obliczenie wartości robót podlegających zamianie, o którą zmienione (pomniejszone lub zwiększone) zostanie wynagrodzenie należne Wykonawcy, nastąpi w sposób opisany w art. 2 pkt 2.23 i następnie zaakceptowany przez Inwestora. f).W przypadku zmiany kierownika budowy/robót (jedynie za uprzednią pisemną zgodą Inwestora) na wniosek Wykonawcy w przypadku: 1) choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy/robót, 2) nie wywiązywania się kierownika budowy/robót z obowiązków wynikających z umowy, 3) jeżeli zmiana kierownika budowy/robot stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). g). W przypadku zmiany kierownika budowy/robót na wniosek Inwestora w przypadku, gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy, Wykonawca zobowiązany jest zmienić kierownika budowy/robot zgodnie z żądaniem Inwestora we wskazanym przez Inwestora terminie. h). W przypadku zmiany kierownika budowy/robót, o których mowa w podpkt. f) i g) niniejszego paragrafu Umowy, nowy kierownik budowy/robót musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty. i). W przypadku zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Inwestor może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. j). w przypadku zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, np. w przypadku zawarcia przez Inwestora umowy o dofinansowanie projektu. k) w przypadku zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego: 1) w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia lub jego części, lub 2) w celu dostosowania go do aktualnego zaawansowania realizacji przedmiotu zamówienia, 13.3. Zmiana umowy może nastąpić również w przypadku : a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy b) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonania czynności, zmiana danych teleadresowych, określonych w niniejszej umowie. Inwestor przewiduje również możliwość zmian zawartej umowy wprowadzonych na podstawie art.144 ust. 1 pkt 1,2,3,4,5,6 ustawy Pzp. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Inwestor może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Inwestora do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-05, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.