eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Remonty świetlic wiejskich we wsiach Miękisze, Treszczotki, Saki na terenie gminy Bielsk Podlaski w 2017r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-18



Ogłoszenie nr 573612-N-2017 z dnia 2017-08-18 r.

Gmina Bielsk Podlaski: Remonty świetlic wiejskich we wsiach Miękisze, Treszczotki, Saki na terenie gminy Bielsk Podlaski w 2017r
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski, krajowy numer identyfikacyjny 5065900700000, ul. ul. Mickiewicza  46 , 17100   Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 7306851, 7305031, e-mail gmina@bielskpodlaski.pl, faks 857 302 015.
Adres strony internetowej (URL): www.bielskpodlaski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
tak


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bielskpodlaski.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej złożona za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, Biuro Obsługi Klienta Urzędu Gminy Bielsk Podlaski (parter)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty świetlic wiejskich we wsiach Miękisze, Treszczotki, Saki na terenie gminy Bielsk Podlaski w 2017r
Numer referencyjny: IGK.271.10.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest remont świetlic wiejskich we wsiach Miękisze, Treszczotki, Saki położonych na terenie gminy Bielsk Podlaski. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych oraz robót instalacji sanitarnej wewnętrznej i instalacji elektrycznej w w/w obiektach. zadanie nr 1 Remont świetlicy wiejskiej we wsi Miękisze obejmuje: Roboty wewnętrzne. a) wymurowanie podwójnego kanału wentylacyjnego o wymiarach: 19x38cm. Komin wymurować 60cm ponad powierzchnie belek poddasza. Od komina poprowadzić rury Spiro i wyprowadzić ponad dach wywiewkami blaszanymi. Rury Spiro należy ocieplić wełną mineralną gr. 10 cm. b) wykonanie podłogi (warstwy posadzki: podsypka piaskowa 75cm zagęszczona, podłoże z betonu C12/15 gr. 8cm, izolacja z folii PE 0,3 mm, styropian EPS 100, gr. 8 cm, posadzka cementowa M 12 gr. 6 cm z siatką stalową śr. 3mm 15x15cm, płyty gresowe 30x30 cm szkliwione, antypoślizgowe o klasie ścieralności PEI V układane na klej, przy ścianach ułożyć cokoliki z płytek gresowych o wys. 15 cm, c) wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych GKFi o gr. 12,5 mm na rusztach metalowych z pokryciem obustronnym i izolacją z wełny mineralnej (grubość ścianki 12 cm.), d) wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo-kartonowych GKFi o gr. 12,5 mm o konstrukcji drewnianej z izolacją z wełny mineralnej (gr. ścianki 21cm), e) wykonanie izolacji paroszczelnej z folii PE 0,2mm pod płyty kart.-gipsowe na ścianach i stropie, f) obłożenie ścian i sufitu płytami kartonowo-gipsowymi, płyty kartonowo-gipsowe GKFi gr. 12,5 mm. Płyty gipsowe w miejscach połączeń powinny być mocowane do wspólnej listwy stelażowej, g) wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną dwa razy, h) zamontowanie listew kątowych stalowych wzmacniających na połączeniach narożnych płyt gipsowo-kartonowych, i) wykonanie lamperii wys. 1,5 m w pom. świetlicy i w pom. gosp.(oprócz ściany z umywalką i zlewozmywakiem) z mozaiki żywicznej (granulat o średnicy 1,2 mm), j) ułożenie glazury na ścianach w pomieszczeniu WC wys. 2 m oraz w pomieszczeniu gospodarczym (na ścianie z umywalką i zlewozmywakiem), k) zamontowanie 3 drzwi wewnętrznych płytowych z okleiną drewnopodobną, l) zamontowanie schodów strychowych składanych o wymiarach 60 cm x 120 cm, ł) montaż parapetu wewnętrznego z PCV o szer. 15 cm, m) wykonanie wentylacji w stropie w pomieszczeniu świetlicy. Powyżej stropu poprowadzić rury Spiro i wyprowadzić ponad dach wywiewkami blaszanymi. Rury Spiro należy ocieplić wełną mineralną gr. 10 cm. n) ułożenie na stropie izolacji cieplnej z wełny mineralnej gr. 20 cm, (gęstość wełny mineralnej 30kg/m3, współczynnik przewodzenia ciepła l=0,039W/mK), o) wykonanie otworu w ścianie zewnętrznej w pomieszczeniu gospodarczym a następnie zamontowanie okna PCV uchylno-rozwieranego jednodzielnego, p) montaż grzejników konwektorowych ściennych 500 W w pomieszczeniu WC i pomieszczeniu gospodarczym oraz 1000 W w pomieszczeniu świetlicy (sala główna). Grzejniki konwektorowe ścienne o stopniu ochrony IP 20 z wbudowanym termostatem. Roboty zewnętrzne. a) zamontowanie szalówki z blachy metalowej powlekanej drewnopodobnej gr. 0,50 mm, wysokość profilu 15 mm na ruszcie drewnianym z dociepleniem z wełny mineralnej o gr. 5cm i izolacją wiatroszczelną (ściany szczytowe bez docieplenia). Płyty z wełny mineralnej umieścić pomiędzy łatami. Wełna mineralna o współczynniku przewodzenia ciepła l=0,036W/mK, gęstość co najmniej 80kg/m3. b) wykonanie okapu dachu z desek i zamontowanie rynny 150 mm oraz rur spustowych 120 mm z blachy powlekanej 0,50 mm wraz obróbkami blacharskimi, c) wykonanie obróbek blacharskich na zewnątrz z blachy powlekanej (podokienniki oraz obróbka cokołu, naroży budynku), d) wykonanie daszku nad wejściem do budynku. Kąt nachylenia daszku połaci wynosi 38 stopni. Daszek pokryty będzie blachą trapezową. Konstrukcja daszku oparta będzie na 4 słupach pionowych o przekroju 14x14 cm, od frontu daszek obić szalówką z blachy metalowej powlekanej drewnopodobnej, e) montaż opasek wokół okien, drzwi, naroży budynku, f) wykonanie wykopów pod schody zewnętrzne oraz opaskę budynku, g) wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej gr. 6 cm o szer. 0,5 m i obrzeżami betonowymi 30x8 cm, h) wykonanie schodów żelbetowych z betonu C16/20 z dobetonowaniem podestu. Schody zbrojone przeciwskurczowo siatką z prętów stalowych śr. 6 mm ułożonych krzyżowo co 15 cm. Pręty zakotwić w fundamentach schodów, które należy zagłębić 1,2 m poniżej terenu. Na schodach zamontować wycieraczkę do obuwia 0,27m2, i) na biegu schodowym zewnętrznym zamontować balustrady stalowe z kształtowników zimno giętych o przekroju kwadratowym 50x50x4mm i 40x40x3mm. Wysokość balustrady 1,10 m. Podest i schody obłożyć płytkami gresowymi mrozoodpornymi antypoślizgowymi o wymiarach 30x30cm. Do układania gresu zastosować klej mrozoodporny, j) wykonanie tynku cementowego trzeciej kategorii na cokole budynku i ścianach fundamentowych schodów zewnętrznych z wyrównaniem powierzchni, k) ocieplenie cokołu budynku styropianem XPS gr. 5cm i wykonanie wyprawy elewacyjnej na cokole i ścianach fundamentowych schodów zewnętrznych z mozaiki żywicznej (granulat o średnicy 1,2mm), l) montaż wycieraczki stalowej o wym. 40x67cm. Instalacje wod. - kan. a) poziomy i piony instalacji wewnętrznej sanitarnej wykonać z rur kanalizacyjnych PP (mniejsze średnice) i PCV. Połączenia rur na wcisk z uszczelką gumową. Pion kanalizacyjny wyprowadzić ponad dach i zakończyć wywiewką śr. 110 mm. b) podejścia do przyborów sanitarnych układać ze spadkiem nie mniejszym niż 2%. Podejścia do przyborów o średnicy 32 i 40mm wykonać z rur kielichowych PP HT zaś przy większych średnicach z rur PCV-u. Poziomy podejść prowadzić w warstwie izolacyjnej posadzki, pionowe części podejść o śr. O32 ułożyć pod płytą karton-gips. c) w pomieszczeniach WC zamontować sedes typu kompakt i umywalkę porcelanową o szer. 50 cm z syfonem gruszkowym oraz zainstalować podgrzewacz elektryczny o poj. 50 l, 1500W z zaworem bezpieczeństwa do podgrzania wody użytkowej, d) w pomieszczeniu gospodarczym zamontować zlewozmywak dwukomorowy z blachy nierdzewnej z podwójnym syfonem z tworzywa sztucznego wraz z szafką, e) w pomieszczeniu WC zamontować baterię umywalkową, a w pomieszczeniu gospodarczym baterię zlewozmywakową. zadanie nr 2 Remont świetlicy wiejskiej we wsi Treszczotki obejmuje: Roboty rozbiórkowe. a) rozebranie ścian z płytek ceramicznych poprzez ich skucie, b) częściowe rozebranie istniejących schodów zewnętrznych betonowych, c) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, d) rozebranie obróbek blacharskich, e) rozebranie pokrycia dachu z papy (pierwsza i druga warstwa oraz rozbiórka szlichty betonowej razem z izolacją termiczną), Roboty zewnętrzne. a) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych poziomych na dachu pod płyty styropianowe, wykonane emulsją asfaltową bez rozpuszczalników organicznych, b) ułożenie instalacji termicznej na dachu ze styropianu EPS 100-036 frezowanego o gr. 15 cm na klej z masy dyspersyjnej - asfaltowo - kauczukowej bez rozpuszczalników organicznych, c) wykonanie szlichty betonowej na styropianie na dachu o gr. 4,5 cm, d) wykonanie zbrojenia szlichty betonowej siatką stalową z drutu o śr. 3 mm o rozstawie 15x15 cm, e) wykonanie impregnacji powierzchni betonowej lepikiem SBS w celu zwiększenia przyczepności papy hydroizolacyjnej termozgrzewalnej (aktywnej termicznie), f) ułożenie na dachu dwóch warstw papy asfaltowej termozgrzewalnej (aktywnej termicznie). Pierwsza warstwa z papy podkładowej wentylacyjnej (z kanałami) przyklejona do powierzchni betonowej, druga warstwa wierzchniego krycia na osnowie z włókniny poliestrowej. g) wykonanie obróbek blacharskich, h) zamontowanie rynien dachowych z blachy powlekanej o śr. 15 cm i gr. 0,50 mm oraz rur spustowych okrągłych z blachy powlekanej o średnicy 12 cm i gr. 0,50 mm na budynku świetlicy, i) wykonanie schodów zewnętrznych z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z obrzeżami wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych. ścianki na fundamencie z bloczków betonowych 24x24 cm na zaprawie cementowej, j) wykonanie balustrad schodowych stalowych na wys. 1,1 m wraz z malowaniem farbą antykorozyjną i nawierzchniową dwa razy, na biegu schodowym zewnętrznym zamontować balustrady stalowe z kształtowników zimno giętych o przekroju kwadratowym 50x50x4mm i 40x40x3mm, k) odkopanie fundamentów od zewnątrz budynku, ocieplenie cokołu budynku styropianem XPS gr. 4 cm wraz z wykonaniem tynku z mozaiki żywicznej (ziarna o średnicy 1,2 mm), l) wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej 6 cm (szer. opaski 0,5 m) na podsypce cementowo - piaskowej oraz podbudowie z kruszywa naturalnego warstwa po zagęszczeniu 15 cm z obrzeżami 20 x 6 cm, ł) wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na posypce cementowo-piaskowej z wykonaniem koryta oraz podbudową z kruszywa naturalnego warstwa po zagęszczeniu 15 cm oraz obrzeżami 20 x 6 cm, m) docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi metodą lekko-mokrą (BSO), styropian EPS-70-038, faktura rustykalna nakładana ręcznie gr. 3,0 mm. Roboty wewnętrzne. a) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzkowej z folii PE 0,3 mm, b) wykonanie izolacji termicznej posadzki styropianem EPS 100 grubość 5 cm, c) zbrojenie posadzki siatką stalową 15x15cm z drutu śr. 3 mm, d) wykonanie posadzki betonowej z betonu C16/20 grubość 6 cm, e) ułożenie posadzki z płytek gresowych szkliwionych antypoślizgowych 30x30 cm, f) ułożenie cokolika przy ścianach z płytek gresowych wysokość 15 cm, g) montaż kratek wentylacyjnych w ścianach, h) wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III na ścianach i stropie, i) wykonanie dwuwarstwowych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach z dwukrotnym ich malowaniem farbami emulsyjnymi, j) ułożenie glazury na ścianach do wysokości 2 m w pomieszczeniu WC i na ścianach ze zlewozmywakiem i umywalką w pomieszczeniu socjalnym, k) montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych wraz z ościeżnicami z okleiną drewnopodobną, l) montaż skrzydła drzwiowego zewnętrznego blaszanego z ościeżnicą stalową U=1,5W/m2K, ł) montaż okien uchylnych jednodzielnych z PCV o powierzchni do 0,4 m2, m) zamurowanie otworu w ścianie i części otworu drzwiowego. Instalacje sanitarne. a) w pomieszczeniach WC zamontować sedes typu kompakt i umywalkę porcelanową o szer. 50 cm oraz zainstalować elektryczny podgrzewacz o poj. 50 l, 1500W, podgrzewacz z zaworem bezpieczeństwa do podgrzania wody użytkowej, b) w pomieszczeniu gospodarczym zamontować zlewozmywak dwukomorowy z blachy nierdzewnej z podwójnym syfonem z tworzywa sztucznego wraz z szafką, c) w pomieszczeniach WC oraz pomieszczeniu gospodarczym zamontować baterię umywalkową i baterię do zlewozmywaka dwukomorowego. Instalacje elektryczne. a) wykonanie instalacji elektrycznej (montaż szafki złączowo-pomiarowej 3 - faz. na zewnątrz budynku, wykonanie uziemienia szafki złączowo pomiarowej), b) zabudowa rozdzielnicy głównej RG wraz z wyposażeniem: (wyłącznik różnicowoprądowy 3- faz., wyłącznik nadmiarowo prądowy 1 - faz, wyłącznik nadmiarowo prądowy 3 - faz, rozłącznik główny 3-faz, ochronniki przepięciowe, c) montaż opraw świetlówkowych IP 65 2x36W, d) montaż opraw świetlówkowych IP 65 2x18W, e) montaż opraw świetlówkowych rastrowych 2x36W, f) montaż opraw typu plafon LED IP 65, g) montaż naświetlacza LED, h) montaż gniazd 1-faz. p/t podwójnych, i) montaż gniazda 3-faz., j) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej, sporządzenie protokołów, k) montaż grzejników elektrycznych ściennych o mocy 1000W, stopniu ochrony IP 20, wbudowany termostat. zadanie nr 3 Remont świetlicy wiejskiej we wsi Saki obejmuje: Dach. a) rozebranie starego komina nad dachem i wymurowanie nowego z cegły klinkierowej pełnej. b) wykonanie oczyszczenia pokrycia dachowego wykonanego z blachy z wykwitów oraz rdzy sposobem mechanicznym (przy użyciu szczotek drucianych). c) wykonanie dwukrotnego malowania ochronnego dachu farbami jednoskładnikowymi poliwinylowymi w kolorze brązowym. d) zamontowanie rynien dachowych półokrągłych śr. 15 cm z blachy powlekanej, gr. blachy 0,50 mm oraz rur spustowych śr. 12 cm okrągłych z blachy powlekanej, gr. blachy 0,50 mm. e) Na dwóch daszkach jednospadowych nad wejściem zamontować rynny dachowe półokrągłe śr. 10 cm z blachy powlekanej, gr. 0,50 mm połączone z rurą spustową śr. 8 cm z blachy powlekanej umieszczone po prawej stronie schodów wejściowych. f) wykonanie pokrycia daszków z blachy trapezowej T35, gr. 0,50 mm powlekanej w kolorze brązowym. Konstrukcję daszków wykonać z profila stalowego zamkniętego o wymiarach 80x60x3 mm malowanego proszkowo. g) zamontować drabinkę śniegową z blachy powlekanej w kolorze brązowym na dachu budynku. Roboty zewnętrzne. a) rozebranie starych desek okapu dachu. b) wykonanie schodów zewnętrznych z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej wraz z obrzeżami. Ściany schodów wykonać z bloczków betonowych o wymiarach 24x24 cm. c) wykonanie balustrad schodowych stalowych z kształtowników zamkniętych śr. 50 i śr. 20 mm o wysokości 1,10 m malowanych farbą antykorozyjną oraz nawierzchniową dwukrotnie. d) wykonanie rusztu drewnianego na ścianach pod szalówkę z blachy metalowej powlekanej drewnopodobnej gr. 0,50 mm, wysokość profilu 15 mm. e) wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych wełną mineralną gr. 5 cm. f) wykonanie wiatroizolacji z folii paroprzepuszczalnej Sd=0,02 m pod szalówkę z blachy metalowej powlekanej drewnopodobnej gr. 0,50 mm, wysokość profilu 15 mm. g) wykonanie elewacji z szalówki metalowej powlekanej drewnopodobnej o wymiarach, gr. 0,50 mm, wysokość profilu 15 mm (na ścianach i szczytach budynku). h) wykonanie obróbek blacharskich wokół okien, drzwi, naroży budynku, okapów, wiatrownic. i) odkopanie fundamentów na zewnątrz budynku oraz ocieplenie cokołu budynku styropianem XPS, gr. 4 cm. j) wykonanie tynku mozaikowego żywicznego na cokole (ziarna o średnicy 1,2 mm), k) wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej na podsypce cementowo -piaskowej oraz podbudowie z kruszywa naturalnego warstwa po zagęszczeniu 15 cm. l) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej oraz podbudowie z kruszywa naturalnego warstwa po zagęszczeniu 15 cm wraz z obrzeżami 20x6 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres określony jest w dokumentacji projektowej (szkice, rysunki poglądowe), przedmiarach robót oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Standardy jakościowe zamówienia zostały opisane w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem (minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe) Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób fizycznych wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonanie robót budowlanych (prace murarskie, elewacyjne, malowanie, szpachlowanie), W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. Z tytułu niezatrudnienia osób na umowę o pracę oraz niezłożenia wymaganych dokumentów określonych w dziale III pkt 7 a)-d) SIWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1000,00 zł za każdy taki przypadek. Osoba niezatrudniona na umowę o pracę będzie musiała opuścić plac budowy. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli (personel) Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda przedkładana Zamawiającemu umowa powinna zostać przeanalizowana przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami w/w ustawy. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111300-1
45261910-6
45261221-9
45443000-4
45261320-9
45421152-4
45320000-6
45431100-8
45442100-8
45331000-6
45310000-3
45232460-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku do spełnienia przez Wykonawcę
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300 000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych). Warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, musi być spełniony: a) przez Wykonawcę samodzielnie, lub b) przez minimum jeden podmiot udostępniający w/w zasób samodzielnie c) a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie lub przebudowie lub budowie budynku wraz z wykonaniem prac polegających na malowaniu i szpachlowaniu ścian, wykonywaniu posadzek betonowych, instalacji sanitarnej wewnętrznej, instalacji elektrycznej oraz prac termoizolacyjnych (docieplenie) ścian lub dachu o wartości robót co najmniej 300 000,00 zł brutto. W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, musi być spełniony: a) przez Wykonawcę samodzielnie, lub b) przez minimum jeden podmiot udostępniający w/w zasób samodzielnie, c) a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z wykorzystaniem załącznika nr 5 do SIWZ. (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz). Dowody określające czy roboty budowlane zamieszczone w Wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie, w szczególności informacja o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 300 000,00 zł. Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

formularz OFERTA -zał nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysami ofertowymi - zał nr 1A, 1B, 1C do SIWZ. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy). W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał nr 7 do SIWZ.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą Zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. W sytuacji, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (w szczególności wiedza, doświadczenie), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia jako Podwykonawcy. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną odpowiednio innych podmiotów lub własne. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakter stosunku, jaki będzie łączył podmiot udostępniający zasób z Wykonawcą 4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza wypadkami określonymi w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 oraz poza wypadkami niżej wymienionymi: 1) jeżeli Wykonawca dozna uszczerbku przez opóźnienie lub poniesie koszt w wyniku uchybienia Zamawiającego, który dostarczy instrukcje dotyczące realizacji zamówienia i o których braku został wcześniej przez Wykonawcę powiadomiony, chyba że, uchybienie Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu Wykonawcy. 2) jeżeli Wykonawca doznaje opóźnienia lub ponosi koszt na skutek tego, że Zamawiający w ustalonym w umowie terminie nie udostępnił mu terenu budowy, to Wykonawca po powiadomieniu Zamawiającego będzie uprawniony do przedłużenia terminu realizacji zamówienia, jeśli zakończenie jest lub przewiduje się, że będzie opóźnione. Zmiana umowy nie wchodzi w rachubę wtedy gdy zaniedbanie Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie Wykonawcy, włącznie z błędem w którymkolwiek z dokumentów Wykonawcy lub opóźnieniem w jego przedłożeniu. 3) jeżeli zakończenie robót jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione ze względu na przyczyny spowodowane siłą wyższą, w szczególności niesprzyjające warunki klimatyczne (opady lub zaleganie warstwy śniegu, mróz) lub też jakiekolwiek opóźnienie, utrudnienie lub uniemożliwienie, spowodowane przez Zamawiającego. 4) w przypadku, gdy po zawarciu umowy okaże się, że dokumentacja lub teren budowy nie nadają się do prawidłowego wykonania robót albo, że wystąpiły inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, o ile zmiana ta nie wykracza poza przedmiot zamówienia określony w SIWZ. 5) stwierdzenia wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót. 6) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy. 7) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) zaistnienia konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. c) wystąpienia zmian będących następstwem działania organów administracji, a w szczególności przekroczenia terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., d) wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. e) zaistnienia potrzeby dochodzenia zmiany sposobu spełnienia świadczenia. 8) zmian technologicznych, w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub SST, b) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 9) wystąpienia zmian osobowych: a) zmiana przedstawicieli stron - kierownika budowy, kierowników robót, inspektorów nadzoru - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja z pełnienia powierzonych obowiązków. Zmiana osób, powinna być dokonana na osoby posiadające równoważne uprawnienia i kwalifikacje. 10) wystąpienia pozostałych zmian: a) zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki podatku VAT, b) konieczność wykonania robót dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, i których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania, c) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty robotami, O konieczności wprowadzenia zmian do umowy powiadamia strona, która powzięła wiadomość o okolicznościach j.w. Strony uzgadniają szczegółowe warunki zmiany umowy, w szczególności ustalą nowe terminy realizacji w tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia nie powinien być dłuższy niż okres przerwy w realizacji umowy spowodowanych tymi okolicznościami. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpi za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.