eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › Wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali dla gminy Turek.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-09-22



Ogłoszenie nr 573344-N-2017 z dnia 2017-09-22 r.

Zarząd Powiatu Tureckiego: Wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali dla gminy Turek.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Powiat Turecki - SMART GEODEZJA", Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 2: Społeczeństwo informacyjne, Działanie 2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych, Poddziałanie 2.1.2. Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych. Numer identyfikacyjny projektu RPWP.02.01.02-30-004/16

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Tureckiego, krajowy numer identyfikacyjny 31101898200000, ul. ul. Kaliska  59 , 62700   Turek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 63 222 32 00, e-mail starostwo@powiat.turek.pl, faks 63 278 83 19.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.turek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.powiat.turek.pl/zamowienia_publiczne/163/status/rodzaj/wzp/zwr/0/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, pisemnie w formie papierowej w języku polskim, pismem czytelnym.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, Punkt Obsługi Interesanta (parter) do dnia 02.10.2017 do godz. 11:00


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali dla gminy Turek.
Numer referencyjny: OR.272.14.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, której przedmiotem są prace geodezyjne niezbędne do przeprowadzenia modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali, zgodnie z projektem modernizacji uzgodnionym w dniu 4 lipca 2016 roku przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dla gminy Turek. Zamówienie zostało podzielone na 7 (siedem) części: 1) Część nr 1 - obręby Grabieniec (Id 302708_2.0006), Obrzębin (Id 302708_2.0012); 2) Część nr 2 - obręby Słodków (Id 302708_2.0015), Słodków Kolonia (Id 302708_2.0014); 3) Część nr 3 - obręby Szadów Pański (Id 302708_2.0016), Żuki (Id 302708_2.0022); 4) Część nr 4 - obręby Albertów (Id 302708_2.0001), Budy Słodkowskie (Id 302708_2.0002), Cisew (Id 302708_2.0003), Wrząca (Id 302708_2.0021); 5) Część nr 5 - obręby Dzierżązna (Id 302708_2.0005), Kalinowa (Id 302708_2.0007), Obrębizna (Id 302708_2.0011), Szadów Księży (Id 302708_2.0017); 6) Część nr 6 - obręby Chlebów (Id 302708_2.0004), Korytków (Id 302708_2.0009), Pęcherzew (Id 302708_2.0013), Warenka (Id 302708_2.0019); 7) Część nr 7 - obręby Kaczki Średnie (Id 302708_2.0008), Kowale Księże (Id 302708_2.0010), Turkowice (Id 302708_2.0018), Wietchinin (Id 302708_2.0020). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 i nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą z siedmiu części zamówienia wg wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 71354300-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71355000-1
72310000-1
71222200-2
72312000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 637863,42
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 224
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na: 1) wykonaniu projektów modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB), aktualizacji lub utworzeniu ewidencji gruntów i budynków (EGiB) dla jednego obrębu, lub 2) utworzeniu lub aktualizacji baz danych dotyczących geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu (GESUT), lub 3) utworzeniu, jak również aktualizacji baz danych obiektów topologicznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych kartograficznych w skalach 1:500 lub 1:5000 (BDOT) dla a) części nr 1 o wartości nie mniejszej niż 110.000 zł (sto dziesięć tysięcy złotych zero groszy) brutto; b) części nr 2 o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł (sto tysięcy złotych zero groszy) brutto; c) części nr 3 o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych zero groszy) brutto; d) części nr 4 o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł (czterdzieści tysięcy złotych zero groszy) brutto; e) części nr 5 o wartości nie mniejszej niż 35.000 zł (trzydzieści pięć tysięcy złotych zero groszy) brutto; f) części nr 6 o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł (trzydzieści tysięcy złotych zero groszy) brutto; g) części nr 7 o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł (czterdzieści tysięcy złotych zero groszy) brutto. 2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji usługi co najmniej jedną osobą posiadającą: 1) uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, o którym to zakresie mowa w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1629) oraz 2) uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczeń i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenia dokumentacji do celów prawnych, o którym mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1629) lub 2 osobami, z których jedna posiada uprawnienia, o których mowa w pkt 1), a druga posiada uprawnienia, o których mowa w pkt 2) dla każdej z części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. W przypadku, gdy Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przyznano kilka części zamówienia do realizacji w tym samym czasie Zamawiający określa minimalną wartość jednej usługi także w odniesieniu do więcej niż jednej części zamówienia w wysokości nie mniejszej niż najwyższa z wymaganych wartości usług, dla których Wykonawca składa ofertę (art. 22d ust. 1 pzp). 2.Stosownie do przepisu art. 22a ust. 1 pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, z zastrzeżeniem przepisu art. 22a ust. 2, ust. 3, ust. 4 i ust. 6 pzp. 3. W przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 pzp przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych w wysokości nie mniejszej niż określono w pozycji III.1.3) ogłoszenia. Zapis punktu 2. stosuje się odpowiednio. 4. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1 pzp mogą w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich z nim stosunków prawnych, z zastrzeżeniem przepisu art. 22a ust. 2, ust. 3, ust. 4 i ust. 6 pzp.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 pzp; 3. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - załącznik nr 14 do SIWZ; 4. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - załącznik nr 15 do SIWZ; 5. oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 11 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w: a) § 5 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126), zwanym dalej ,,MR" składa dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 MR, b) § 5 pkt 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b MR, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu; 3) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 MR, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7ust. 2 MR stosuje się; 4) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 MR, składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 MR, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 MR zdanie pierwsze stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów Zamawiający bada, czy nie zachodzą również wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt. 1 pzp. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 10 do SIWZ i oświadczeniu, że nie podlega wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 9 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadkach, gdy dokumenty o których mowa powyżej zawierać będą kwoty wyrażone w innej walucie niż złoty, Zamawiający na potrzeby oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu przeliczy podane kwoty na złoty (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) po średnim kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, to według tabeli kursów średnich NBP ostatni przed tą datą ogłoszonych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu innych danych finansowych. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 12 do SIWZ; 2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 13 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 8 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii (jeżeli dotyczy); 3) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów Wykonawcy, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełaniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej polega na zasobach tego podmiotu; 4) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 10 do SIWZ; 5) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 9 do SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Zamawiający wymaga przedstawienia oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 11 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (dokument składany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej www.bip.powiat.turek.pl (art. 86 ust. 5 pzp).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty60,00
termin wykonania zamówienia20,00
gwarancja20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

1.Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 2. Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie (odpowiednio dla części nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 i nr 7), jako gwarancję zgodnego z umową jej wykonania przed zawarciem umowy. 3. Dowód wniesienia 100% zabezpieczenia należytego wykonania umowy określonego powyżej zostanie przedstawiony Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy. 4. W sytuacji, gdy wystąpi konieczność przedłużenia terminu wykonania umowy, Wykonawca przed podpisaniem aneksu lub najpóźniej w dniu jego podpisania, zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo jeśli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego zabezpieczenia na okres wynikający z aneksu do umowy. 5. Formy oraz zmiany formy zabezpieczenia określa przepis art. 148 i art. 149 pzp 70% zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwrócone lub zwolnione Wykonawcy w terminie 30 dni po ich ostatecznym odbiorze. 30% zostanie zwrócone lub zwolnione Wykonawcy w terminie 15 dni po upływie okresu rękojmi.


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach przewidzianych w pzp oraz w przypadkach i na warunkach określonych w postanowieniach SIWZ, tj. we wzorze umowy - załączniki nr 16, nr 17, nr 18, nr 19, nr 20, nr 21, nr 22 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwości modyfikacji nieistotnych zapisów wzoru umowy w sposób nie pozostający w sprzeczności z SIWZ i pzp. 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie terminu wykonania umowy - jeżeli pierwotny termin nie może być dochowany: 1) z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego - termin ulegnie wydłużeniu o okres, przez który Wykonawca z powodu przyczyn leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego nie mógł wykonywać umowy, 2) wyłącznie z powodu siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie nagłe, na które strony nie mają wpływu, przed którym nie można było się rozsądnie zabezpieczyć przed momentem zawarcia umowy, którego nie można było przewidzieć, a także uniknąć lub przezwyciężyć oraz niezależne od stron (w szczególności katastrofalne działania przyrody, akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, strajki, zamieszki uliczne, ataki terrorystyczne) - termin zostanie przedłużony o okres, przez który strona powołująca się na siłę wyższą nie mogła z powodu tej siły i jej następstw wykonywać umowy; okoliczności te winna wykazać strona powołująca się na siłę wyższą, 2. Niezwłocznie po powzięciu przez Wykonawcę informacji o wystąpieniu jednej z okoliczności, o których mowa powyżej w punkcie 1), Wykonawca poinformuje Zamawiającego o jej wystąpieniu na piśmie, pod rygorem nieważności, a jeżeli nie będzie możliwe dochowanie takiej formy - w każdy inny powszechnie przyjęty sposób (telefon, fax, email). 3. Zmiana osób wskazanych w § 3 ust. 24 wzoru umowy może nastąpić wyłącznie w przypadku: 1) obiektywnej niemożności wykonywania przez te osoby powierzonych im zadań, w szczególności z powodu choroby lub utraty uprawnień niezbędnych do realizacji niniejszej umowy 2) niewłaściwego wykonywania przez te osoby obowiązków wynikających z umowy. 4. Niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności, o której mowa powyżej w ust. 3 pkt 1, Wykonawca na piśmie pod rygorem nieważności poinformuje o tym Zamawiającego i zaproponuje, w miejsce tych osób, inne osoby, o kwalifikacjach co najmniej odpowiadających kwalifikacjom osoby zastępowanej. 5. W przypadku, o którym mowa powyżej w ust. 3 pkt 2, Zamawiający na piśmie pod rygorem nieważności poinformuje Wykonawcę o okolicznościach uzasadniających zmianę osoby oraz wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na zastąpienie tej osoby inną osobą; osoba zastępująca winna posiadać kwalifikacje co najmniej odpowiadające kwalifikacjom osoby zastępowanej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-02, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część nr 1 - obręby Grabieniec (Id 302708_2.0006), Obrzębin (Id 302708_2.0012)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, której przedmiotem są prace geodezyjne niezbędne do przeprowadzenia modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali, zgodnie z projektem modernizacji uzgodnionym w dniu 4 lipca 2016 roku przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego. Prace zostaną przeprowadzone dla jednostki ewidencyjnej: Gmina Turek, dla obrębów Grabieniec Id 302708_2.0006, Obrzębin Id 302708_2.0012. Przedmiotem opracowania jest wykonanie prac niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji i aktualizacji EGIB w zakresie obejmującym dane dotyczące: - granic obrębów - granic działek wskazanych pod drogami - działek ewidencyjnych - użytków gruntowych pod względem aktualności ich oznaczeń dla terenów zabudowanych - budynków, obiektów trwale związanych z budynkami - nieruchomości lokalowych - dostosowanie bazy danych ewidencyjnych EGiB do zgodności z obowiązującym modelem pojęciowym danych EGiB - opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, udział w rozpatrywaniu zastrzeżeń do tego operatu, oraz wykonanie prac niezbędnych uwzględniających zastrzeżenia - przekazanie bazy roboczej do zasilenia istniejącej bazy EGiB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7, 71355000-1, 72310000-1, 71222200-2, 72312000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 151544,72
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 224
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty60,00
termin wykonania zamówienia20,00
gwarancja20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria oceny ofert są następujące: cena oferty brutto 60%, gwarancja (okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, wynosi jednak nie mniej niż okres wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego i zaczyna biec od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń przez Zamawiającego) 20%, termin wykonania zamówienia (liczba dni licząc od dnia zawarcia umowy) - 20%. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.


Część nr: 2Nazwa: Część nr 2 - obręby Słodków (Id 302708_2.0015), Słodków Kolonia (Id 302708_2.0014).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, której przedmiotem są prace geodezyjne niezbędne do przeprowadzenia modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali, zgodnie z projektem modernizacji uzgodnionym w dniu 4 lipca 2016 roku przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego. Prace zostaną przeprowadzone dla jednostki ewidencyjnej: Gmina Turek, dla obrębów Słodków Kolonia Id 302708_2.0014, Słodków Id 302708_2.0015. Przedmiotem opracowania jest wykonanie prac niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji i aktualizacji EGIB w zakresie obejmującym dane dotyczące: - granic obrębów - granic działek wskazanych pod drogami - działek ewidencyjnych - użytków gruntowych pod względem aktualności ich oznaczeń dla terenów zabudowanych - budynków, obiektów trwale związanych z budynkami - nieruchomości lokalowych - dostosowanie bazy danych ewidencyjnych EGiB do zgodności z obowiązującym modelem pojęciowym danych EGiB - opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, udział w rozpatrywaniu zastrzeżeń do tego operatu, oraz wykonanie prac niezbędnych uwzględniających zastrzeżenia - przekazanie bazy roboczej do zasilenia istniejącej bazy EGiB. Szczegółowy zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7, 71355000-1, 72310000-1, 71222200-2, 72312000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 138889,43
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 224
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty60,00
termin wykonania zamówienia20,00
gwarancja20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria oceny ofert są następujące: cena oferty brutto 60%, gwarancja (okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, wynosi jednak nie mniej niż okres wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego i zaczyna biec od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń przez Zamawiającego) 20%, termin wykonania zamówienia (liczba dni licząc od dnia zawarcia umowy) - 20%. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.


Część nr: 3Nazwa: Część nr 3 - obręby Szadów Pański (Id 302708_2.0016), Żuki (Id 302708_2.0022).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, której przedmiotem są prace geodezyjne niezbędne do przeprowadzenia modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali, zgodnie z projektem modernizacji uzgodnionym w dniu 4 lipca 2016 roku przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego. Prace zostaną przeprowadzone dla jednostki ewidencyjnej: Gmina Turek, dla obrębów Szadów Pański Id 302708_2.0016, Żuki Id 302708_2.0022. Przedmiotem opracowania jest wykonanie prac niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji i aktualizacji EGIB w zakresie obejmującym dane dotyczące: - granic obrębów - granic działek wskazanych pod drogami - działek ewidencyjnych - użytków gruntowych pod względem aktualności ich oznaczeń dla terenów zabudowanych - budynków, obiektów trwale związanych z budynkami - nieruchomości lokalowych - dostosowanie bazy danych ewidencyjnych EGiB do zgodności z obowiązującym modelem pojęciowym danych EGiB - opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, udział w rozpatrywaniu zastrzeżeń do tego operatu, oraz wykonanie prac niezbędnych uwzględniających zastrzeżenia - przekazanie bazy roboczej do zasilenia istniejącej bazy EGiB. Szczegółowy zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7, 71355000-1, 72310000-1, 71222200-2, 72312000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 133263,41
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 224
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty60,00
termin wykonania zamówienia20,00
gwarancja20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria oceny ofert są następujące: cena oferty brutto 60%, gwarancja (okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, wynosi jednak nie mniej niż okres wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego i zaczyna biec od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń przez Zamawiającego) 20%, termin wykonania zamówienia (liczba dni licząc od dnia zawarcia umowy) - 20%. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.


Część nr: 4Nazwa: Część nr 4 - obręby Albertów (Id 302708_2.0001), Budy Słodkowskie (Id 302708_2.0002), Cisew (Id 302708_2.0003), Wrząca (Id 302708_2.0021).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, której przedmiotem są prace geodezyjne niezbędne do przeprowadzenia modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali, zgodnie z projektem modernizacji uzgodnionym w dniu 4 lipca 2016 roku przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego. Prace zostaną przeprowadzone dla jednostki ewidencyjnej: Gmina Turek, dla obrębów Albertów Id 302708_2.0001, Budy Słodkowskie Id 302708_2.0002, Cisew Id 302708_2.0003, Wrząca Id 302708_2.0021. Przedmiotem opracowania jest wykonanie prac niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji i aktualizacji EGiB w zakresie obejmującym dane dotyczące: - użytków gruntowych pod względem aktualności ich oznaczeń dla terenów zabudowanych - budynków, obiektów trwale związanych z budynkami - nieruchomości lokalowych - dostosowanie bazy danych ewidencyjnych EGiB do zgodności z obowiązującym modelem pojęciowym danych EGiB - opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, udział w rozpatrywaniu zastrzeżeń do tego operatu, oraz wykonanie prac niezbędnych uwzględniających zastrzeżenia - przekazanie bazy roboczej do zasilenia istniejącej bazy EGiB. Szczegółowy zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7, 71355000-1, 72310000-1, 71222200-2, 72312000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 56080,49
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 224
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty60,00
termin wykonania zamówienia20,00
gwarancja20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria oceny ofert są następujące: cena oferty brutto 60%, gwarancja (okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, wynosi jednak nie mniej niż okres wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego i zaczyna biec od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń przez Zamawiającego) 20%, termin wykonania zamówienia (liczba dni licząc od dnia zawarcia umowy) - 20%. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.


Część nr: 5Nazwa: Część nr 5 - obręby Dzierżązna (Id 302708_2.0005), Kalinowa (Id 302708_2.0007), Obrębizna (Id 302708_2.0011), Szadów Księży (Id 302708_2.0017).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, której przedmiotem są prace geodezyjne niezbędne do przeprowadzenia modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali, zgodnie z projektem modernizacji uzgodnionym w dniu 4 lipca 2016 roku przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego. Prace zostaną przeprowadzone dla jednostki ewidencyjnej: Gmina Turek, dla obrębów Dzierżązna Id 302708_2.0005, Kalinowa Id 302708_2.0007, Obrębizna Id 302708_2.0012, Szadów Księży Id 302708_2.0017. Przedmiotem opracowania jest wykonanie prac niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji i aktualizacji EGIB w zakresie obejmującym dane dotyczące: - użytków gruntowych pod względem aktualności ich oznaczeń dla terenów zabudowanych - budynków, obiektów trwale związanych z budynkami - nieruchomości lokalowych - dostosowanie bazy danych ewidencyjnych EGiB do zgodności z obowiązującym modelem pojęciowym danych EGiB - opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, udział w rozpatrywaniu zastrzeżeń do tego operatu, oraz wykonanie prac niezbędnych uwzględniających zastrzeżenia - przekazanie bazy roboczej do zasilenia istniejącej bazy EGiB. Szczegółowy zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7, 71355000-1, 72310000-1, 71222200-2, 72312000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 50692,68
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 224
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty60,00
termin wykonania zamówienia20,00
gwarancja20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria oceny ofert są następujące: cena oferty brutto 60%, gwarancja (okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, wynosi jednak nie mniej niż okres wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego i zaczyna biec od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń przez Zamawiającego) 20%, termin wykonania zamówienia (liczba dni licząc od dnia zawarcia umowy) - 20%. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.


Część nr: 6Nazwa: Część nr 6 - obręby Chlebów (Id 302708_2.0004), Korytków (Id 302708_2.0009), Pęcherzew (Id 302708_2.0013), Warenka (Id 302708_2.0019).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienie jest wykonanie usługi, której przedmiotem są prace geodezyjne niezbędne do przeprowadzenia modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali, zgodnie z projektem modernizacji uzgodnionym w dniu 4 lipca 2016 roku przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego. Prace zostaną przeprowadzone dla jednostki ewidencyjnej: Gmina Turek, dla obrębów Chlebów Id 302708_2.0004, Korytków Id 302708_2.0009, Pęcherzew Id 302708_2.0013, Warenka Id 302708_2.0019. Przedmiotem opracowania jest wykonanie prac niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji i aktualizacji EGIB w zakresie obejmującym dane dotyczące: - użytków gruntowych pod względem aktualności ich oznaczeń dla terenów zabudowanych - budynków, obiektów trwale związanych z budynkami - nieruchomości lokalowych - dostosowanie bazy danych ewidencyjnych EGiB do zgodności z obowiązującym modelem pojęciowym danych EGiB - opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, udział w rozpatrywaniu zastrzeżeń do tego operatu, oraz wykonanie prac niezbędnych uwzględniających zastrzeżenia - przekazanie bazy roboczej do zasilenia istniejącej bazy EGiB. Szczegółowy zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7, 71355000-1, 72310000-1, 71222200-2, 72312000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 41880,49
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 224
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty60,00
termin wykonania zamówienia20,00
gwarancja20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria oceny ofert są następujące: cena oferty brutto 60%, gwarancja (okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, wynosi jednak nie mniej niż okres wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego i zaczyna biec od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń przez Zamawiającego) 20%, termin wykonania zamówienia (liczba dni licząc od dnia zawarcia umowy) - 20%. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.


Część nr: 7Nazwa: Część nr 7 - obręby Kaczki Średnie (Id 302708_2.008), Kowale Księże (Id 302708_2.0010), Turkowice (Id 302708_2.0018), Wietchinin (Id 302708_2.0020).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, której przedmiotem są prace geodezyjne niezbędne do przeprowadzenia modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali, zgodnie z projektem modernizacji uzgodnionym w dniu 4 lipca 2016 roku przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego. Prace zostaną przeprowadzone dla jednostki ewidencyjnej: Gmina Turek, dla obrębów Kaczki Średnie Id 302708_2.0008, Kowale Księże Id 302708_2.0010, Turkowice Id 302708_2.0018, Wietchinin Id 302708_2.0020. Przedmiotem opracowania jest wykonanie prac niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji i aktualizacji EGIB w zakresie obejmującym dane dotyczące: - użytków gruntowych pod względem aktualności ich oznaczeń dla terenów zabudowanych - budynków, obiektów trwale związanych z budynkami - nieruchomości lokalowych - dostosowanie bazy danych ewidencyjnych EGiB do zgodności z obowiązującym modelem pojęciowym danych EGiB - opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, udział w rozpatrywaniu zastrzeżeń do tego operatu, oraz wykonanie prac niezbędnych uwzględniających zastrzeżenia - przekazanie bazy roboczej do zasilenia istniejącej bazy EGiB. Szczegółowy zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7, 71355000-1, 72310000-1, 71222200-2, 72312000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 65512,20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 224
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty60,00
termin wykonania zamówienia20,00
gwarancja20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria oceny ofert są następujące: cena oferty brutto 60%, gwarancja (okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, wynosi jednak nie mniej niż okres wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego i zaczyna biec od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń przez Zamawiającego) 20%, termin wykonania zamówienia (liczba dni licząc od dnia zawarcia umowy) - 20%. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.