eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Druk cyfrowy jednokolorowy (czarny) i wielokolorowy bloku (wnętrza) książki lub czasopisma posiadających numer ISBN lub ISSN, wraz z okładką kolorową, oprawą i dostawą dla części tytułów wydawanych przez Wydawnictwo UJ w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-06-18



Ogłoszenie nr 573332-N-2018 z dnia 2018-06-18 r.

Uniwersytet Jagielloński: Druk cyfrowy jednokolorowy (czarny) i wielokolorowy bloku (wnętrza) książki lub czasopisma posiadających numer ISBN lub ISSN, wraz z okładką kolorową, oprawą i dostawą dla części tytułów wydawanych przez Wydawnictwo UJ w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. ul. Gołębia  24 , 31-007   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 124 324 450, e-mail bzp@adm.uj.edu.pl, faks 124 324 451.
Adres strony internetowej (URL): www.uj.edu.pl
Adres profilu nabywcy: www.przetargi.uj.edu.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.przetargi.uj.edu.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.przetargi.uj.edu.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie. Zgodnie z zapisami SIWZ.
Adres:
Dział Zamówień Publicznych, ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków, parter


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk cyfrowy jednokolorowy (czarny) i wielokolorowy bloku (wnętrza) książki lub czasopisma posiadających numer ISBN lub ISSN, wraz z okładką kolorową, oprawą i dostawą dla części tytułów wydawanych przez Wydawnictwo UJ w Krakowie
Numer referencyjny: 80.272.135.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie usługi druku, oprawy i dostawy części książek i czasopism wydawanych przez Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego (z numerami ISBN lub ISSN). Usługa obejmuje druk cyfrowy jednokolorowy (czarny) i wielokolorowy bloku (wnętrza) publikacji (wraz z surowcami i materiałami), druk kolorowy okładki oraz oprawę introligatorską. Usługa obejmuje również dostarczenie do siedziby redakcji Wydawnictwa UJ w Krakowie (31-126), przy ul. Michałowskiego 9/2, poprawnie wykonanych egzemplarzy próbnych (1 zaokładkowany egzemplarz) oraz egzemplarzy sygnalnych (2 egz. w przypadku nakładów do 49 egzemplarzy, 5 egz. w przypadku nakładu od 50 egzemplarzy) publikacji lub innych materiałów zleconych w ramach tego zamówienia, a także dostawę zatwierdzonych przez zamawiającego nakładów publikacji i innych materiałów do magazynów Wydawnictwa UJ położonych w Krakowie (30-404) przy ul. Cegielnianej 4A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zasadami jego realizacji zawarto w pkt 3)SIWZ oraz stanowiącym załącznik do SIWZ wzorze umowy.

II.5) Główny kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 261904,76
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
8

II.9) Informacje dodatkowe: PKT 4) SIWZ: 1. Zlecanie przez zamawiającego usługi będącej przedmiotem zamówienia będzie odbywało się sukcesywnie zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, w trakcie trwania umowy, tj. w ciągu 8 miesięcy, liczonych od dnia udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy. W przypadku wyczerpania się kwoty brutto przeznaczonej na realizację niniejszej usługi przed upływem 8 miesięcy, umowa wygasa. 2. Zamawiający zastrzega, że termin realizacji zamówienia, określony w pkt 4)1 SIWZ, może zostać wydłużony do maksymalnie 10 miesięcy jedynie w przypadku, gdy wartość umowy nie zostanie wyczerpana. 3. Termin wykonania konkretnego zlecenia będzie ustalany przez zamawiającego na podstawie terminów cząstkowych podanych w SIWZ dla poszczególnych etapów produkcji. 4. Szczegółowy harmonogram realizacji poszczególnej usługi druku nakładu danej książki lub czasopisma został zawarty w pkt 3)4.10 SIWZ.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: PKT 5) SIWZ: 1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: PKT 5) SIWZ: 2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: PKT 5) SIWZ: 3. Zdolność techniczna lub zawodowa - zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

PKT) 7 SIWZ: 7.1.1 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP i art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy PZP, wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty. 7.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1.1 w części dotyczącej podwykonawców. 7.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o których mowa w punkcie 1.1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

PKT 3) SIWZ: 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym dla oceny zgodności oferowanych usług z wymaganiami SIWZ oraz dla oceny oferty wykonawcy w kryterium oceny ofert, jakim jest "ocena techniczna", wykonawca zobowiązany jest przedłożyć próbkę, którą stanowią wydrukowane książki i inne materiały określone w pkt 3)5.1 SIWZ. Próbka musi być zgodna z zapisami pkt 3)5.1 SIWZ. 5.1 Próbka musi być wykonana na bardzo wysokim poziomie jakościowym i technicznym, przez co zamawiający rozumie próbkę spełniającą następujące parametry oraz wymagania: a) Poprawnie wykonana okładka offsetowa i cyfrowa, wysoka jakość pokrycia kolorów (brak uszkodzeń i zagięć, brak zabrudzeń, brak zamazań, brak plam, brak złego spasowania kolorów powodującego przesunięcie i nieostrość, brak apli z wyraźnymi smugami). b) Poprawnie wykonany blok publikacji (brak uszkodzeń, brak zabrudzeń, brak wad w zadruku, brak zamazań, brak zagięcia papieru, brak tzw. białek, brak brakujących stron). c) Poprawnie wykonana introligatorka książek (brak uszkodzeń, brak odklejających się okładek od bloku, brak nietrzymających big, brak odchodzącej folii od okładek, brak odchodzących i odpadających kartek po kilku otwarciach). d) Poprawnie wykonany druk materiału kolorowego w bloku książki na papierze offsetowym (brak niespasowania stron - rozchwiane kolumny tekstu, wady w zadruku, zamazania, zagięcia papieru, białka, brakujące strony, zabrudzenia, nieczytelność, rozmazanie, niespasowanie kolorów). e) Poprawnie wykonana introligatorka niciowana (brak nierówności szycia brak widocznie wychodzących nici/luźnych nici, brak przerwanych nici, brak rozdarcia lub zmarszczenia kartek w miejscach zszycia). f) Poprawnie wykonana oprawa twarda, broszurowa i zintegrowana (brak niedopasowanej teczki, nierówno nałożonej okleiny, pobrudzeń, zagnieceń, niepoprawnie wykonanej wyklejki, źle dopasowanej lub postrzępionej kapitałki). 5.2 Dla każdej części zamówienia zamawiający wymaga przedstawienia próbki składającej się z materiałów wykonanych przez wykonawcę. W przypadku składania próbek do różnych części zamówienia, zamawiający dopuszcza możliwość złożenia tych samych próbek do różnych części zamówienia, o ile spełniają one wszystkie wymogi dotyczące danej części zamówienia. Wykonawca przygotowując próbkę powinien określić, do której części zamówienia i do jakiego wymogu dedykuje poszczególne książki. Dla części I: Próbka powinna zawierać nie mniej niż 4 pozycje książkowe w formacie B5, wykonane przez wykonawcę, o objętości minimum 100 stron każda (w tym co najmniej 1 pozycję o objętości powyżej 500 stron) i odpowiadać następującym wymaganiom: a) wnętrza (bloki) próbek muszą być wykonane technologią druku cyfrowego na papierze offsetowym lub powlekanym, b) powinna zawierać co najmniej 1 pozycję o objętości powyżej 500 stron, c) powinna zawierać co najmniej 2 pozycje z okładką wykonaną techniką druku offsetowego (zaznaczyć, które to pozycje); d) powinna zawierać co najmniej 2 pozycje z okładką wykonaną techniką druku cyfrowego (zaznaczyć, które to pozycje); e) powinna zawierać co najmniej 1 pozycję zawierającą druk jednokolorowy ilustracji oraz tekstu (czarny) na papierze powlekanym, minimum 32 strony; f) co najmniej 1 pozycja musi zawierać zadruk wnętrza okładki jednokolorowy; g) co najmniej 1 pozycja musi zawierać okładkę ze skrzydełkami o szerokości minimum 10 cm każde; h) co najmniej 1 pozycja musi być wykonana w oprawie szyto-klejonej (blok szyty nićmi); i) co najmniej 2 pozycje muszą być wykonane w oprawie miękkiej klejonej; Dla części II: Próbka powinna zawierać nie mniej niż 4 pozycje książkowe w formacie B5, wykonane przez wykonawcę, o objętości minimum 100 stron każda (w tym co najmniej 1 pozycję o objętości powyżej 500 stron) i odpowiadać następującym wymaganiom: a) wnętrza (bloki) próbek muszą być wykonane technologią druku cyfrowego na papierze offsetowym lub powlekanym, b) powinna zawierać co najmniej 1 pozycję o objętości powyżej 500 stron, c) powinna zawierać co najmniej 2 pozycje z okładką wykonaną techniką druku offsetowego (zaznaczyć, które to pozycje); d) powinna zawierać co najmniej 2 pozycje z okładką wykonaną techniką druku cyfrowego (zaznaczyć, które to pozycje); e) powinna zawierać co najmniej 1 pozycję zawierającą druk jednokolorowy ilustracji oraz tekstu (czarny) na papierze powlekanym, minimum 32 strony; f) powinna zawierać co najmniej 1 pozycję zawierającą druk kolorowy, minimum 16 stron na papierze offsetowym; g) powinna zawierać co najmniej 1 pozycję zawierającą druk kolorowy, minimum 16 stron na papierze powlekanym (kredowym); h) co najmniej 1 pozycja musi zawierać zadruk wnętrza okładki jednokolorowy; i) co najmniej 1 pozycja musi zawierać okładkę ze skrzydełkami o szerokości minimum 10 cm każde; j) co najmniej 1 pozycja musi być wykonana w oprawie szyto-klejonej (blok szyty nićmi); k) co najmniej 1 pozycja musi być wykonana w oprawie miękkiej klejonej; Dla części III: Próbka powinna zawierać nie mniej niż 4 pozycje książkowe w formacie B5, wykonane przez wykonawcę, o objętości minimum 100 stron każda (w tym co najmniej 1 pozycję o objętości powyżej 500 stron) i odpowiadać następującym wymaganiom: l) wnętrza (bloki) próbek muszą być wykonane technologią druku cyfrowego na papierze offsetowym lub powlekanym, m) powinna zawierać co najmniej 1 pozycję o objętości powyżej 500 stron, n) powinna zawierać co najmniej 2 pozycje z okładką wykonaną techniką druku offsetowego (zaznaczyć, które to pozycje); o) powinna zawierać co najmniej 2 pozycje z okładką wykonaną techniką druku cyfrowego (zaznaczyć, które to pozycje); p) powinna zawierać co najmniej 1 pozycję zawierającą druk jednokolorowy ilustracji oraz tekstu (czarny) na papierze powlekanym, minimum 32 strony; q) powinna zawierać co najmniej 1 pozycję zawierającą druk kolorowy, minimum 16 stron na papierze offsetowym; r) powinna zawierać co najmniej 1 pozycję zawierającą druk kolorowy, minimum 16 stron na papierze powlekanym (kredowym); s) co najmniej 1 pozycja musi zawierać zadruk wnętrza okładki jednokolorowy; t) co najmniej 1 pozycja musi zawierać okładkę ze skrzydełkami o szerokości minimum 10 cm każde; u) co najmniej 1 pozycja musi być wykonana w oprawie miękkiej szyto-klejonej (blok szyty nićmi); v) co najmniej 1 pozycja musi być wykonana w oprawie miękkiej klejonej; w) co najmniej 1 pozycja musi być wykonana w oprawie twardej, szytej; x) co najmniej 1 pozycja musi być wykonana w oprawie zintegrowanej, szytej, bigowanej.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

PKT 11) SIWZ: 4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać: 4.1 wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). 4.2 oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. Wraz z pełnomocnictwem powinien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski; 4.3 dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
PKT 9)SIWZ: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości: 1.1 dla CAŁOŚCI ZAMÓWIENIA - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych); 1.2 dla CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); 1.3 dla CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); 1.4 dla CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 359.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. 4. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie zamawiającego (dzień, godzina). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ryczałtowa butto za całość przedmiotu zamówienia60,00
Ocena techniczna40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z postanowieniami załączonego do SIWZ wzoru umowy, a w szczególności par. 10.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część I (B5 zmniejszony)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I (B5 zmniejszony) - format maksymalny po obcięciu 158x235 mm (w zależności od potrzeb zamawiającego część pozycji wydawniczych może być drukowanotna w formacie mniejszym niż format maksymalny podany przez zamawiającego), w nakładzie od 1 egz. do 500 egz., oprawa miękka dla książek i czasopism z numerami ISBN lub ISSN, o następujących parametrach: a) blok - wnętrze książki lub czasopisma wykonane w druku jednokolorowym (czarnym); maksymalny format 158x235 mm; wnętrze książki lub czasopisma drukowane na papierze standardowym, lub papierze powlekanym, lub papierze o podwyższonym standardzie, lub papierze o wysokim standardzie, możliwe jest też drukowanie różnych fragmentów bloku na różnych papierach w ramach tego samego zlecenia (wg potrzeb zamawiającego, parametry różnych standardów papierów wskazanych w pkt 3)4 SIWZ; b) okładka kolorowa, kreda lub karton drukowany kolorowo cyfrowo lub offsetowo (przy nakładach powyżej 99 egz. istnieje możliwość wyboru rodzaju druku okładki przez zamawiającego: cyfrowy lub offsetowy), w części tytułów możliwe skrzydełka oraz jednokolorowy zadruk wewnętrznej strony okładki. Okładka z folią błyszczącą lub matową w części nakładów uszlachetniona dodatkowo lakierem UV; c) oprawa broszurowa (miękka) - introligatorka klejona (najczęściej) lub szyto-klejona (blok szyty nićmi).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 104761,90
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 8
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ryczałtowa brutto za całość przedmiotu zamówienia60,00
Ocena techniczna40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Część II (B5 zmniejszony)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.2 Część II (B5 zmniejszony) - format maksymalny po obcięciu 158x235 mm, w nakładzie od 1 egz. do 500 egz., (w zależności od potrzeb zamawiającego część pozycji wydawniczych może być drukowanotna w formacie mniejszym niż format maksymalny podany przez zamawiającego), oprawa miękka dla książek i czasopism z numerami ISBN lub ISSN, o następujących parametrach: a) blok - wnętrze książki lub czasopisma wykonane w druku jednokolorowym (czarnym), a w części nakładów fragmenty lub całość w druku wielokolorowym; maksymalny format 158x235 mm; wnętrze książki lub czasopisma drukowane na papierze standardowym, lub papierze powlekanym, lub papierze o podwyższonym standardzie, lub papierze o wysokim standardzie, możliwe jest też drukowanie różnych fragmentów bloku na różnych papierach w ramach tego samego zlecenia (wg potrzeb zamawiającego, parametry różnych standardów papierów wskazanych w pkt 3)4 SIWZ; b) okładka kolorowa, kreda lub karton drukowany kolorowo cyfrowo lub offsetowo (przy nakładach powyżej 99 egz. istnieje możliwość wyboru rodzaju druku okładki przez zamawiającego: cyfrowy lub offsetowy). Introligatorka klejona (najczęściej) lub blok szyty nićmi, w części tytułów możliwe skrzydełka oraz jednokolorowy zadruk wewnętrznej strony okładki. Okładka z folią błyszczącą lub matową w części nakładów uszlachetniona dodatkowo lakierem UV; c) oprawa broszurowa (miękka) - introligatorka klejona (najczęściej) lub szyto-klejona (blok szyty nićmi).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 109523,81
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 8
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ryczałtowa brutto za całość przedmiotu zamówienia60,00
Ocena techniczna40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Część III (B5 zmniejszony)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.3 Część III (B5 zmniejszony) - format maksymalny po obcięciu 158x235 mm, (w zależności od potrzeb zamawiającego część pozycji wydawniczych może być drukowanotna w formacie mniejszym niż format maksymalny podany przez zamawiającego), w nakładzie od 1 egz. do 500 egz., oprawa miękka dla książek i czasopism z numerami ISBN lub ISSN, o następujących parametrach: a) blok - wnętrze książki lub czasopisma wykonane w druku jednokolorowym (czarnym), a w części nakładów fragmenty lub całość w druku wielokolorowym; maksymalny format 158x235 mm; wnętrze książki lub czasopisma drukowane na papierze standardowym, lub papierze powlekanym, lub papierze o podwyższonym standardzie, lub papierze o wysokim standardzie, możliwe jest też drukowanie różnych fragmentów bloku na różnych papierach w ramach tego samego zlecenia (wg potrzeb zamawiającego, parametry różnych standardów papierów wskazanych w pkt 3)4 SIWZ; b) w części nakładów oprawa broszurowa (miękka) kolorowa, kreda lub karton drukowany kolorowo cyfrowo lub offsetowo (przy nakładach powyżej 99 egz. istnieje możliwość wyboru rodzaju druku okładki przez zamawiającego: cyfrowy lub offsetowy). Introligatorka klejona (najczęściej) lub blok szyty nićmi, w części tytułów możliwe skrzydełka oraz jednokolorowy zadruk wewnętrznej strony okładki. Okładka z folią błyszczącą lub matową w części nakładów uszlachetniona dodatkowo lakierem UV. W części nakładów folia termokurczliwa nałożona na gotowe egzemplarze; c) w części nakładów oprawa broszurowa (miękka), wysokiej klasy karton kolorowy barwiony w masie, drukowany kolorowo cyfrowo. Introligatorka klejona (najczęściej) lub blok szyty nićmi, w części tytułów możliwy jednokolorowy zadruk wewnętrznej strony okładki. W części nakładów folia termokurczliwa nałożona na gotowe egzemplarze; d) w części nakładów oprawa twarda, okleina drukowana kolorowo cyfrowo lub offsetowo (przy nakładach powyżej 99 egz. istnieje możliwość wyboru rodzaju druku okładki przez zamawiającego: cyfrowy lub offsetowy), w części nakładów możliwa obwoluta, grzbiet zaokrąglony lub prosty (wg potrzeb zamawiającego), blok szyty nićmi. W części nakładów folia termokurczliwa nałożona na gotowe egzemplarze; e) w części nakładów oprawa zintegrowana, zadrukowana kolorowo cyfrowo lub offsetowo (przy nakładach powyżej 99 egz. istnieje możliwość wyboru rodzaju druku okładki przez zamawiającego: cyfrowy lub offsetowy) blok szyty nićmi. W części nakładów folia termokurczliwa nałożona na gotowe egzemplarze.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 47619,05
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 8
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ryczałtowa brutto za całość przedmiotu zamówienia60,00
Ocena techniczna40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.