eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Koncepcja, analiza geomechaniczna, studium historyczno-konserwatorskie oraz projekt techniczny wraz z kosztorysem zabezpieczenia chodników dojściowych do komory Ferdynand d Este na poz. III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-23

Wieliczka: Koncepcja, analiza geomechaniczna, studium historyczno-konserwatorskie oraz projekt techniczny wraz z kosztorysem zabezpieczenia chodników dojściowych do komory Ferdynand d Este na poz. III
Numer ogłoszenia: 57289 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 2787111, 12 2787132, faks 12 2787110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo-Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koncepcja, analiza geomechaniczna, studium historyczno-konserwatorskie oraz projekt techniczny wraz z kosztorysem zabezpieczenia chodników dojściowych do komory Ferdynand d Este na poz. III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) opracowanie koncepcji zabezpieczenia chodników dojściowych do komory Ferdynand d Este na poz. III podziemnej części Zakładu Górniczego Kopalnia Soli Wieliczka wraz ze sporządzeniem analizy geomechanicznej oraz opracowaniem studium historyczno-konserwatorskiego, zwanej dalej Koncepcją, 2) wykonanie projektu technicznego zabezpieczenia chodników dojściowych do komory Ferdynand d Este na poz. III podziemnej części Zakładu Górniczego Kopalnia Soli Wieliczka, zwanego dalej Projektem technicznym, 3) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla prac objętych Projektem technicznym, 4) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac ujętych w opracowanym Projekcie technicznym. 2. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi z dnia 8 czerwca 2010 r., znak: OZKr.JCH.562-830/10, stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Koncepcja 3.1. Wykonawca winien opracować Koncepcję w oparciu o sporządzoną przez siebie analizę geomechaniczną. 3.2. Studium historyczno-konserwatorskie należy opracować pod kątem zabezpieczenia chodników dojściowych do komory Ferdynand d Este na poz. III podziemnej części Zakładu Górniczego Kopalnia Soli Wieliczka i powinno zawierać następujące dane: 1) powstanie i zmiany wyrobiska, 2) funkcjonowanie i wyposażenie wyrobiska w ujęciu historycznym, 3) walory zabytkowe, 4) aktualny stan zachowania substancji zabytkowej w wyrobisku, 5) wytyczne historyczno-konserwatorskie dla przebudowy, określające w szczególności sposób korzystania z wyrobiska, jego zabezpieczenia i wykonania prac konserwatorskich, a także zakres dopuszczalnych zmian. 3.3. Opracowana przez Wykonawcę Koncepcja podlegać będzie zaopiniowaniu przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie. W tym celu Zamawiający złoży stosowny wniosek. 3.4. Wykonawca jest zobowiązany współpracować z Zamawiającym w zakresie opiniowania Koncepcji przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zmian, uzupełnień i poprawek Koncepcji w zakresie wskazanym przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie i zaaprobowanym przez Zamawiającego. 3.6. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia Koncepcji w następujących formach: 1) pisemnej - 5 egzemplarzy, 2) elektronicznej na nośnikach optycznych w formacie edytowalnym - 5 egzemplarzy, 3) elektronicznej na nośniku optycznym w formacie PDF - 5 egzemplarzy. 4. Projekt techniczny 4.1. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić Projekt techniczny w oparciu o założenia zawarte w Koncepcji. 4.2. Projekt techniczny powinien zawierać w szczególności: 1) cel i zakres prac projektowanych, 2) opis budowy geologicznej rejonu przebudowywanych wyrobisk, 3) charakterystykę zagrożeń naturalnych i spodziewanych zaburzeń geologicznych, 4) sposoby zabezpieczenia przed zagrożeniami, 5) rodzaj i typ obudowy, 6) wentylację rejonu robót, 7) rodzaj i typ maszyn, urządzeń, instalacji i materiałów dla realizacji prac zabezpieczających, 8) zasady organizacji pracy i nadzoru robót oraz wytyczne do technologii robót zabezpieczających, 9) wnioski i zalecenia, 10) załączniki mapowe. 4.3. Projekt techniczny winien spełniać wymogi przepisów ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności § 42 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych. 4.4. Projekt techniczny powinien zawierać wytyczne dla technologii robót z uwzględnieniem uwarunkowań technicznych występujących w Kopalni Soli Wieliczka. 4.5. Wyrobiska ujęte w Projekcie technicznym winny być zabezpieczone obudową stalową łukową podatną lub pozostawione bez obudowy, a ich gabaryty winny zapewnić zastosowanie kolejki podwieszanej dla transportu materiałów niezbędnych dla zabezpieczenia komory Ferdynand d Este na poz. III i komór do niej przyległych. 4.6. W Projekcie technicznym należy określić drogi dostawy materiałów do wykonania robót przygotowawczych na zabezpieczenie chodników dojściowych do komory Ferdynand d Este na poz. III, oraz drogę docelową transportu urobku, w aspekcie optymalizacji kosztu robót likwidacyjnych. 4.7. Na etapie sporządzania Projektu technicznego należy prowadzić ocenę i optymalizację kosztu planowanych rozwiązań projektowych. Do Projektu technicznego należy dołączyć analizę możliwych opcji realizacyjnych, w aspekcie ich kosztu wykonania, wraz z uzasadnieniem opcji wybranej do realizacji. 4.8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania Projektu technicznego w następujących formach: 1) pisemnej - 5 egzemplarzy, 2) elektronicznej na nośnikach optycznych w formacie edytowalnym - 5 egzemplarzy, 3) elektronicznej na nośniku optycznym w formacie PDF - 5 egzemplarzy. 5. Przedmiar robót i kosztorys inwestorski 5.1. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przedmiar robót i kosztorys inwestorski w układzie kosztów rodzajowych (R+M+S) dla poszczególnych czynności przewidzianych Projektem technicznym zgodnie z Katalogiem czynności wykonywanych przy pracach zabezpieczających i likwidacyjnych w Kopalni Soli Wieliczka, zwanym dalej Katalogiem, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. W przypadku występowania w strukturze podziału projektowanych prac czynności nie ujętych w Katalogu, Wykonawca winien o tym powiadomić Zamawiającego. 5.2. Kosztorys inwestorski należy wykonać w układzie tabelarycznym zgodnym ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. 5.3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w następujących formach: 1) pisemnej - 5 egzemplarzy, 2) elektronicznej na nośnikach optycznych w formacie edytowalnym - 5 egzemplarzy, 3) elektronicznej na nośniku optycznym w formacie PDF - 5 egzemplarzy. 6. Zasady wykonywania przedmiotu zamówienia 6.1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w następujących etapach: 1) Etap I - sporządzenie Koncepcji, a także wprowadzanie do Koncepcji ewentualnych zmian, poprawek i uzupełnień wskazanych przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie, 2) Etap II - wykonanie Projektu technicznego, opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla prac objętych Projektem technicznym, a także wprowadzanie do Projektu technicznego ewentualnych zmian, poprawek i uzupełnień wskazanych przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie, a także wprowadzanie do przedmiaru robót lub kosztorysu inwestorskiego ewentualnych zmian, poprawek i uzupełnień wynikających ze zmian, poprawek i uzupełnień Projektu technicznego 3) Etap III - sprawowanie nadzoru autorskiego. 6.2. Do wykonania etapu I Wykonawca przystąpi bezpośrednio po zawarciu umowy. 6.3. Do wykonania etapu II Wykonawca przystąpi po otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego zlecenia wykonania etapu II. Zamawiający zleci wykonanie etapu II po dokonaniu odbioru etapu I. 6.4. Zlecenie wykonania nadzorów autorskich w ramach realizacji etapu III może nastąpić po dokonaniu odbioru wykonania etapu II. 6.5. Do wprowadzania do Koncepcji lub do Projektu technicznego ewentualnych zmian, poprawek i uzupełnień, wskazanych przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie, Wykonawca przystąpi na zlecenia Zamawiającego. 7. Nadzór autorski 7.1. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w ilości maksymalnej 50 godzin. 7.2. Nadzór autorski będzie sprawowany na zlecenia Zamawiającego. Zlecenia wykonywania nadzoru autorskiego zależeć będą od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części wymiaru godzin (prawo opcji). Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 2 500,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2015/TRG/15 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu projektu technicznego w zakresie podziemnych robót górniczych o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji zamówienia podany przez Wykonawcę w zakresie realizacji etapu I i etapu II, podany w dniach - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w pkt 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego, 2) działania siły wyższej, 3) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 3. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w pkt 2 lub 3, nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 5. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 2 lub 3, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, a w przypadku zmian dokonywanych na podstawie pkt 3, szczegółowego opisu wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 6. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 7. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 9. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 10. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych, pokój A.9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat Zarządu - budynek A, parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.