eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Roboty budowlane w budynkach Inspektoratów ZUS w Bia³ogardzie, Ko³obrzegu i ¦widwinie: Zadanie nr 1 - Modernizacja systemu SSP-I/Bia³ogard,Modernizacja systemu SSP-I/¦widwin; Zadanie nr 2 - Remont WC dla osób niepe³nosprawnych i ogrodzenia posesji budynku Inspektoratu ZUS w Bia³ogardzie przy ul. Wojska Polskiego 56; Zadanie nr 3 - Malowanie elewacji, uszczelnienie fasady w budynku Inspektoratu ZUS ; Zadanie nr 4 - Wykonanie iniekcji - izolacji poziomej ¶cian w budynku Inspektoratu ZUS

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-06-14



Og³oszenie nr 572844-N-2018 z dnia 2018-06-14 r.

Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w Koszalinie: Roboty budowlane w budynkach Inspektoratów ZUS w Bia³ogardzie, Ko³obrzegu i ¦widwinie: Zadanie nr 1 - Modernizacja systemu SSP-I/Bia³ogard,Modernizacja systemu SSP-I/¦widwin; Zadanie nr 2 - Remont WC dla osób niepe³nosprawnych i ogrodzenia posesji budynku Inspektoratu ZUS w Bia³ogardzie przy ul. Wojska Polskiego 56; Zadanie nr 3 - Malowanie elewacji, uszczelnienie fasady w budynku Inspektoratu ZUS ; Zadanie nr 4 - Wykonanie iniekcji - izolacji poziomej ¶cian w budynku Inspektoratu ZUS
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny 00001775600435, ul. Juliana Fa³ata  30 , 75-950   Koszalin, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. 94 3485514, , e-mail barbara.wojtan@zus.pl, , faks 94 3481233.
Adres strony internetowej (URL): www.zus.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zus.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wy³±cznie w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity DZ.U. 2017 poz. 1481), osobi¶cie lub za po¶rednictwem kuriera
Adres:
Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w Koszalinie, ul. Juliana Fa³ata 30 75-950 Koszalin, pok. 021 (parter)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Roboty budowlane w budynkach Inspektoratów ZUS w Bia³ogardzie, Ko³obrzegu i ¦widwinie: Zadanie nr 1 - Modernizacja systemu SSP-I/Bia³ogard,Modernizacja systemu SSP-I/¦widwin; Zadanie nr 2 - Remont WC dla osób niepe³nosprawnych i ogrodzenia posesji budynku Inspektoratu ZUS w Bia³ogardzie przy ul. Wojska Polskiego 56; Zadanie nr 3 - Malowanie elewacji, uszczelnienie fasady w budynku Inspektoratu ZUS ; Zadanie nr 4 - Wykonanie iniekcji - izolacji poziomej ¶cian w budynku Inspektoratu ZUS
Numer referencyjny: 170000/271/40/2018-ZAP
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane w budynkach Inspektoratów ZUS w Bia³ogardzie, Ko³obrzegu i ¦widwinie. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 4 zadania: Zadanie nr 1 - Modernizacja systemu SSP-I/Bia³ogard - Modernizacja systemu SSP-I/¦widwin: polegaj±ce na demonta¿u i utylizacji istniej±cych systemów SSP; wykonaniu nowych; u³o¿eniu okablowania wraz z monta¿em urz±dzeñ tj. central p.po¿, czujek dymu, rêcznych ostrzegaczy po¿aru, sygnalizatorów akustycznych i akustyczno-optycznych w budynkach Inspektoratu ZUS w Bia³ogardzie i ¦widwinie. Izotopowe czujki dymu nale¿y zutylizowaæ w Zak³adzie Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych; Zadanie 2 - Remont WC dla osób niepe³nosprawnych i ogrodzenia posesji budynku Inspektoratu ZUS w Bia³ogardzie przy ul. Wojska Polskiego 56 polegaj±ce na: - rozebraniu ¶cianki dzia³owej pomiêdzy kabin± a przedsionkiem WC; zwiêkszeniu powierzchni manewrowej dla osób niepe³nosprawnych; wymianie ok³adzin ¶cian w ilo¶ci 17,89 m2 i posadzki w ilo¶ci 5,45 m2; wymianie instalacji sanitarnych i elektrycznych wraz z urz±dzeniami dostosowanymi do osób niepe³nosprawnych, w tym wymianie opraw o¶wietleniowych, baterii umywalkowej i pisuarowej, umywalki, ustêpu, pisuaru, pochwytów dla niepe³nosprawnych, dozownika myd³a, papieru do r±k i toaletowego, lustra; malowaniu pomieszczenia w ilo¶ci 14,78 m2 w kolorze bia³ym, - skuciu zmursza³ych tynków, uzupe³nieniu i ponownym malowaniu w ilo¶ci 35,50 m2; rozebraniu murów ogrodzenia, spêkanych rolek z ceg³y klinkierowej i ponownym wymurowaniu w ilo¶ci 27,27 m2; Zadanie 3 - Malowanie elewacji, uszczelnienie fasady w budynku Inspektoratu ZUS w Ko³obrzeguprzy ul. £opuskiego 21 polegaj±ce na gruntowaniu i malowaniu elewacji w ilo¶ci 890,98 m2, wraz z przygotowaniem pod³o¿a elewacji zgodnie z kolorystyk± istniej±c± (odtworzeniem stanu istniej±cego); sprawdzeniu i naprawie paneli elewacyjnych z p³yt Abet, oczyszczeniu i zmyciu elewacji i paneli elewacyjnych budynku w ilo¶ci 1549,40 m2. Zadanie 4 - Wykonanie iniekcji - izolacji poziomej ¶cian w budynku Inspektoratu ZUS w Ko³obrzegu przy ul. £opuskiego 21 polegaj±ce na skuciu zmursza³ych tynków w ilo¶ci 41,23 m2; wykonaniu poziomej izolacji przeciwwilgociowej ¶cian gr.25-30 cm metod± iniekcji; przygotowaniu pod³o¿y pod wykonanie tynków renowacyjnych wraz z gruntowaniem w ilo¶ci 41,23 m2; wykonaniu izolacji i uszczelnieñ powierzchni pionowych z dwusk³adnikowej elastycznej zaprawy w ilo¶ci 41,23 m2; wykonanie tynków renowacyjnych wraz z dwukrotnym malowaniem w ilo¶ci 41,23 m2.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45262500-6
45300000-0
45312100-8
45311100-1
45314300-4
45430000-0
45442100-8
45453000-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  4   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
4

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualne zezwolenie Prezesa Pañstwowej Agencji Atomistki na wykonywanie dzia³alno¶ci polegaj±cej na instalowaniu, stosowaniu i obs³udze urz±dzeñ zawieraj±cych ¼ród³a promieniotwórcze - izotopowych czujek dymu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie formu³uje szczegó³owych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, ¿e wykona³: zadanie nr 1 - minimum 1 robotê budowlan± polegaj±c± na monta¿u lub modernizacji systemu SSP o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 70 000 z³ brutto, zadanie nr 2 - minimum 1 robotê budowlan± obejmuj±c± roboty wykoñczeniowe o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30 000 z³ brutto, zadanie nr 3 - minimum 1 robotê budowlan± obejmuj±c± remont elewacji o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000 z³ brutto, zadanie nr 4 - minimum 1 robotê budowlan± obejmuj±c± wykonanie iniekcji poziomej ¶cian o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 24 000 z³ brutto; 2. Wykonawca wyka¿e, ¿e skieruje do realizacji zamówienia: zadanie nr 1 - co najmniej jedn± osobê, tj. Kierownika robót elektrycznych - posiadaj±c± aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmuj±ce kierowanie robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowalne (t.j. Dz. U. z 2017. poz. 1332) lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, zadanie nr 2,3,4 - co najmniej jedn± osobê, tj. Kierownika Budowy - Koordynatora robót - posiadaj±c± aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmuj±ce kierowanie robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowalnej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowalne (t.j. Dz. U. z 2017. poz. 1332) lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (w oryginale/za zgodno¶æ z orygina³em); 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 .

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa wy¿ej, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; 2. Wykaz osób, które skieruje do realizacji zamówienia tj. z: a) co najmniej jedn± osob±, tj. Kierownikiem robót elektrycznych - posiadaj±c± aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmuj±ce kierowanie robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowalne (t.j. Dz.U. 2017 r. 1332) lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów - zadanie nr 1, b) co najmniej jedn± osob± tj. Kierownikiem Budowy - posiadaj±c± aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmuj±ce kierowanie robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowalnej w rozumieniu ustawy z dnia7 lipca 1994r. Prawo budowalne (t.j. Dz.U. 2017 r. 1332) lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów - zadanie nr 2,3,4; 3. Aktualne zezwolenie Prezesa Pañstwowej Agencji Atomistki na wykonywanie dzia³alno¶ci polegaj±cej na instalowaniu, stosowaniu i obs³udze urz±dzeñ zawieraj±cych ¼ród³a promieniotwórcze - izotopowych czujek dymu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Pe³nomocnictwo - gdy przy sk³adaniu oferty Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik (pe³nomocnictwo powinno okre¶laæ zakres umocowania pe³nomocnika) - w oryginale lub jego notarialnie potwierdzon± kopiê. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, pe³nomocnictwo podpisuj± przedstawiciele wszystkich Wykonawców, zgodnie z ich reprezentacj±; 2. Wykaz Podwykonawców, w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom (Za³±cznik nr 5 do SIWZ); 3. Kosztorys ofertowy sporz±dzony zgodnie z zapisami Rozdzia³u XII SIWZ z zestawieniem robocizny, materia³ów i sprzêtu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania odpowiednio zmian Umowy w zakresie przewidzianym w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci zmiany Umowy w zakresie przeniesienia praw i obowi±zków wynikaj±cych z Umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelno¶ci. Niezale¿nie od tre¶ci innych zapisów Umowy, zmiana postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty Wykonawcy jest mo¿liwa za zgod± Zamawiaj±cego w przypadku wyst±pienia któregokolwiek z nastêpuj±cych przypadków: 1) si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z Umow±, 2) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy, chyba ¿e zmiana taka by³a znana w chwili sk³adania oferty, 3) przerwania prac przez w³a¶ciwe organy administracji rz±dowej i samorz±dowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia s±du, za co nie mo¿na przypisaæ winy Wykonawcy, 4) konieczno¶ci wykonania czê¶ci robót inn± technologi± ni¿ za³o¿ona w Dokumentacji projektowej, o ile konieczno¶æ ta nie wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. Ka¿da ze Stron powo³uj±c siê na okoliczno¶ci, o których mowa, zobowi±zana jest poinformowaæ drug± Stronê pisemnie o zaistnia³ym fakcie w terminie 3 dni od dnia jego zaistnienia. Zmiana postanowieñ Umowy nastêpuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.Z wnioskiem o zmianê postanowieñ Umowy mo¿e wyst±piæ zarówno Wykonawca, jak i Zamawiaj±cy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-07-02, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nast±pi w dniu up³ywu terminu sk³adania ofert w siedzibie Zamawiaj±cego w Koszalinie, ul. Juliana Fa³ata 30, w Sali Konferencyjnej na II piêtrze, w dniu 2.07.2018 r. o godzinie 10:00. Osoba uprawniona do porozumiewania siê z Wykonawcami: Barbara Wojtan - tel.: 94 348 55 14 - godziny urzêdowania 7.00 - 15.00

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Zadanie nr 1 - Modernizacja systemu SSP-I/Bia³ogard - Modernizacja systemu SSP-I/¦widwin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 polegaj±ce na demonta¿u i utylizacji istniej±cych systemów SSP; wykonaniu nowych; u³o¿eniu okablowania wraz z monta¿em urz±dzeñ tj. central p.po¿, czujek dymu, rêcznych ostrzegaczy po¿aru, sygnalizatorów akustycznych i akustyczno-optycznych w budynkach Inspektoratu ZUS w Bia³ogardzie i ¦widwinie. Izotopowe czujki dymu nale¿y zutylizowaæ w Zak³adzie Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45300000-0, 45312100-8, 45311100-1, 45314300-4

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 4
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Zadanie 2 - Remont WC dla osób niepe³nosprawnych i ogrodzenia posesji budynku Inspektoratu ZUS w Bia³ogardzie przy ul. Wojska Polskiego 56
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 polegaj±ce na:- rozebraniu ¶cianki dzia³owej pomiêdzy kabin± a przedsionkiem WC; zwiêkszeniu powierzchni manewrowej dla osób niepe³nosprawnych; wymianie ok³adzin ¶cian w ilo¶ci 17,89 m2 i posadzki w ilo¶ci 5,45 m2; wymianie instalacji sanitarnych i elektrycznych wraz z urz±dzeniami dostosowanymi do osób niepe³nosprawnych, w tym wymianie opraw o¶wietleniowych, baterii umywalkowej i pisuarowej, umywalki, ustêpu, pisuaru, pochwytów dla niepe³nosprawnych, dozownika myd³a, papieru do r±k i toaletowego, lustra; malowaniu pomieszczenia w ilo¶ci 14,78 m2 w kolorze bia³ym; - skuciu zmursza³ych tynków, uzupe³nieniu i ponownym malowaniu w ilo¶ci 35,50 m2; rozebraniu murów ogrodzenia, spêkanych rolek z ceg³y klinkierowej i ponownym wymurowaniu w ilo¶ci 27,27 m2.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45262500-6, 45300000-0, 45311100-1, 45430000-0, 45442100-8, 45453000-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 4
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Zadanie 3 - Malowanie elewacji, uszczelnienie fasady w budynku Inspektoratu ZUS w Ko³obrzegu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zadanie nr 3 polegaj±ce na gruntowaniu i malowaniu elewacji w ilo¶ci 890,98 m2, wraz z przygotowaniem pod³o¿a elewacji zgodnie z kolorystyk± istniej±c± (odtworzeniem stanu istniej±cego); sprawdzeniu i naprawie paneli elewacyjnych z p³yt Abet, oczyszczeniu i zmyciu elewacji i paneli elewacyjnych budynku w ilo¶ci 1549,40 m2.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45262500-6, 45442100-8, 45453000-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 4
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty bruut60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4Nazwa: Zadanie 4 - Wykonanie iniekcji - izolacji poziomej ¶cian w budynku Inspektoratu ZUS w Ko³obrzegu przy ul. £opuskiego 21
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zadanie nr 4 polegaj±ce na skuciu zmursza³ych tynków w ilo¶ci 41,23 m2; wykonaniu poziomej izolacji przeciwwilgociowej ¶cian gr.25-30 cm metod± iniekcji; przygotowaniu pod³o¿y pod wykonanie tynków renowacyjnych wraz z gruntowaniem w ilo¶ci 41,23 m2; wykonaniu izolacji i uszczelnieñ powierzchni pionowych z dwusk³adnikowej elastycznej zaprawy w ilo¶ci 41,23 m2; wykonanie tynków renowacyjnych wraz z dwukrotnym malowaniem w ilo¶ci 41,23 m2.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45442100-8, 45453000-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 4
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.