eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Zintegrowany system zarządzania oświatą w Powiecie Tomaszowskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-08-16



Ogłoszenie nr 572640-N-2017 z dnia 2017-08-16 r.

Powiat Tomaszowski: Zintegrowany system zarządzania oświatą w Powiecie Tomaszowskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski, krajowy numer identyfikacyjny 59064845100000, ul. ul. Św. Antoniego  41 , 97200   Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 242 127, e-mail zamowienia@powiat-tomaszowski.pl, faks 44 725 28 01.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.bip.powiat-tomaszowski.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.powiat-tomaszowski.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę Wykonawca może dostarczyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2016 r. poz. 1113 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Maz. Kancelaria - parter


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zintegrowany system zarządzania oświatą w Powiecie Tomaszowskim
Numer referencyjny: IZP.272.36.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1. Zamówienie p.n. "Zintegrowany system zarządzania oświatą w Powiecie Tomaszowskim" obejmie swym zasięgiem 2 Wydziały Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim - Wydział Oświaty, Kultury i Sportu oraz Wydział Finansowo - Księgowy i Budżetu, jak również 7 szkół ponadgimnazjalnych i 1 placówkę oświatową: 1) I Liceum Ogólnokształcące 2) II Liceum Ogólnokształcące 3) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 - Technikum nr 1. 4) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 - Technikum nr 2, - Branżowa Szkoła I stopnia nr 2, - Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych, 5) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 - Technikum nr 3, - Branżowa Szkoła I stopnia nr 3, - Szkoła Policealna dla Dorosłych, - Bursa. 6) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 6 - Technikum nr 5, - Liceum Plastyczne, 7) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 8 - III Liceum Ogólnokształcące, - Technikum nr 6 8) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy - Szkoła Podstawowa Specjalna z klasami gimnazjum, - Branżowa Szkoła Specjalna I stopnia, - Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy, - Internat. 2.2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie aplikacje wykazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia spełniały niżej wymienione wymagania: 1) brak konieczności wysyłania danych do Urzędu (centralna baza danych), 2) wykonawca powinien czuwać nad aktualizacją programów w przypadku zmian w prawie, 3) możliwość dostępu do aplikacji z dowolnego miejsca z dostępem do internetu (przez przeglądarkę internetową), 4) dostępność bazy danych w "chmurze", to znaczy dostępność do programów w wersji hostowej, na każdym komputerze, o każdej porze za pośrednictwem przeglądarki; programy są aktualizowane przez dostawcę; dostawca gwarantuje bezpieczeństwo ochrony danych osobowych, 5) pełna integracja danych - jednokrotne wprowadzanie danych dla wszystkich wykorzystujących je aplikacji, 6) otwartość na integrację i wymianę danych z otoczeniem - możliwość transportowania danych do większości aplikacji funkcjonujących w oświacie, w tym m.in. Bestia@, Hermes oraz System Informacji Oświatowej, 7) wgląd w plany finansowe wszystkich placówek dla organu prowadzącego, 8) wgląd w arkusze organizacyjne wszystkich placówek dla organu prowadzącego. 2.3. Arkusz organizacji pracy szkoły/placówki: Zamawiający wymaga, by wsparcie dla procesu planowania organizacji placówki zostało zrealizowane poprzez oprogramowanie w pełni zgodne z ustawami oświatowymi m.in. ustawa o Systemie Oświaty, ustawa Prawo Oświatowe oraz ustawa Przepisy Wprowadzające Prawo Oświatowe i wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami, z zastosowaniem mechanizmów kontroli i weryfikacji arkusza pod kątem ramowych planów nauczania i tygodniowego wymiaru godzin. Wymaga się aby system: 1) Automatycznie czuwał nad zgodnością liczby przydziałów i przekroczeniem dopuszczalnych parametrów organizacyjnych. 2) Dawał możliwość automatyzacji czynności, takich jak: tworzenie arkusza organizacyjnego na kolejny rok szkolny oraz aktualizacji aneksów. 3) Przyczyniał się do eliminacji błędów i pomyłek na każdym etapie projektowania arkusza poprzez informację o braku zgodności danych w arkuszu z rozporządzeniami. 4) Kontrolował dane dzięki zastosowaniu mechanizmów blokujących przesyłanie błędnie wypełnionych arkuszy. 2.4. Planowanie cyklu budżetowego Zamawiający wymaga aby planowanie budżetu szkół i placówek odbywało się poprzez kompleksowy system wspomagający zarządzanie w samorządowej oświacie, funkcjonujący on-line w oparciu o centralną bazę danych, pozwalający na tworzenie niezwykle dokładnych planów finansowych i zadaniowych, obsługę zmian w tych planach oraz ewidencję danych o realizacji dochodów i wydatków. Wymaga się aby system umożliwiał wgląd w rzeczywisty stan danych finansowych i organizacyjnych zarówno w szczegółowości dowolnej szkoły jak zbiorczo. System musi działać zgodnie z ustawą o rachunkowości. Wymaga się aby system pozwalał na: 1) Pełną obsługę budżetu w układzie zadaniowym z zachowaniem układu klasyfikacji. 2) Bezkolizyjne i automatyczne scalanie danych finansowych ze wszystkich jednostek. 3) Wgląd w aktualny stan planów finansowych wszystkich szkół i placówek. 4) Integrację z innymi systemami (plan lekcji, plan finansowy, finansowo -księgowy, kadrowo-płacowy, zarządzanie projektami). 5) Wymianę danych (eksport, import) z systemami zewnętrznymi. 2.5. Systemu zarządzania informacją o uczniu Przedmiotem zadania jest udzielenie licencji i wdrożenie oprogramowania oraz wszelkie inne prace niezbędne do uruchomienia u Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego. Poniżej przedstawiono minimalne wymagania funkcjonalne, które musi spełniać oferowane przez Wykonawcę oprogramowanie aplikacyjne: 1) Sekretariat Wymaga się by oprogramowanie do obsługi świadectw pozwalało na: a) Gromadzenie i udostępnianie wszystkich informacji o uczniach dostarczanych przez szkołę, rodziców i instytucje pozaszkolne. b) Zminimalizowanie konieczności wielokrotnego zapisywania w różnych miejscach tych samych danych o uczniu oraz przebiegu jego nauki. c) Automatyczne tworzenie dokumentacji szkolnej, listy na wycieczki, zestawień dla dyrektora szkoły. d) Możliwość drukowania gotowych pism np. zaświadczenia o uczęszczaniu ucznia do danej szkoły bądź zaświadczenie do Wojskowej Komisji Uzupełnień. e) Wspieranie śledzenia obowiązku nauki oraz obowiązku szkolnego. f) Dokumentowanie promocji uczniów. g) Wspomaganie organizacji roku szkolnego. h) Prowadzenie księgi ewidencyjnej uczniów oraz księgi uczniów. i) Rejestrację przepływów uczniów. j) Prowadzenie rejestru zdarzeń nadzwyczajnych. k) Prowadzenie arkusza ocen. l) Eksport danych o uczniach do Systemu Informacji Oświatowej. m) Tworzenie statystyk, zestawień i porównań. n) Tworzenie wydruków niezbędnych dokumentów. o) Tworzenie list, pism według własnego projektu z wykorzystaniem danych z programu. p) Kontrolę nad danymi archiwalnymi. q) Kontrolę formalną poprawności dokumentów. 2) Dziennik elektroniczny Zamawiający wymaga aby dziennik elektroniczny posiadał pełną funkcjonalność tradycyjnego dziennika i zgodność z wymogami Rozporządzenia MEN, w zakresie prowadzenia elektronicznej formy dziennika lekcyjnego w szkołach (między innymi: oceny, obecności, frekwencja). Program ma zapewnić rodzicom bezpłatny dostęp do informacji w nim zawartych (po uprzednim zalogowaniu się), co zdecydowanie usprawni komunikację pomiędzy szkołą a rodzicami. 3) Świadectwa Zamawiający wymaga aby system zapewniał wydruk zawsze aktualnych świadectw, zgodnych z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z możliwością wydruku na giloszach w zarówno w formatach A4, jak i A3 (z opcją tworzenia duplikatów). Ponadto system powinien wspierać pracę nauczycieli poprzez takie funkcjonalności jak: automatyczna eliminacja powielania czynności czy obliczanie średniej ocen. Wymaga się by oprogramowanie do obsługi świadectw pozwalało: a) importu ocen z e-dziennika, b) automatyczne liczenie średnich. c) wypełnianie pismem komputerowym gotowych formularzy, d) wypełniane świadectw na podstawie szablonów opracowanych zgodnie z wzorami opublikowanymi w załącznikach do rozporządzeń ministra właściwego do spraw oświaty. e) podglądu wydruku i drukowania formularzy na czystym papierze ze specjalnym barwnym poddrukiem 2.6. Udzielenie licencji i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego placówek. Przedmiotem zadania jest udzielenie licencji na użytkowanie i wdrożenie oprogramowania kadrowo - płacowego, pozwalającego na wprowadzanie, podgląd i aktualizowanie informacji o pracowniku. 1)Obsługa kadrowa placówek oświatowych Wymaga się by oprogramowanie do obsługi kadrowej placówek pozwalało na wprowadzanie, podgląd i aktualizowanie informacji o pracowniku w tym: a) Rejestrowanie i przetwarzanie danych kadrowych pracowników i zleceniobiorców. b) Gromadzenie: b.1. danych osobowych w zakresie wymaganym przez przepisy dla dokumentacji pracowniczej, b.2. danych dotyczących umów o pracę wraz z rejestracją wszystkich zmian w zatrudnieniu w okresie pozostawania w stosunku pracy, b.3. informacji tj. np. terminy badań okresowych i wymaganych szkoleń BHP, b.4. informacji o rodzinie pracownika dla potrzeb ustalania prawa do świadczeń, b.5. danych dotyczących umów cywilnoprawnych. c) Uwzględnianie odmiennych zasad zatrudniania i wynagradzania nauczycieli oraz pracowników nie będących nauczycielami (administracja i obsługa). d) Umożliwianie rejestrowania absencji pracowników oraz sporządzanie zestawień i statystyki e) Umożliwianie kontroli terminów np. wypłat nagród jubileuszowych, ważności książeczek zdrowia, okresowych badań lekarskich. f) Tworzenie, na podstawie danych zgromadzonych w systemie, raportów i zestawień. g) Zapewnianie dostarczenie danych niezbędnych do wypełniania sprawozdań GUS w zakresie danych kadrowych. h) Umożliwianie przekazania danych do oprogramowania płacowego i organizacyjnego poprzez dostarczenie w postaci elektronicznej dokumentów zgłoszeniowych do ubezpieczeń dla systemu "Płatnik" oraz danych kadrowych wymaganych w raporcie dla Systemu Informacji Oświatowej. i) Oprogramowanie powinno zawierać gotowe wzory wydruków dokumentów kadrowych. 2) Obsługa płacowa placówek oświatowych, Wymaga się by oprogramowanie do obsługi płacowej placówek pozwalało na wykonywanie rozliczeń i wypłaty wynagrodzeń oraz świadczeń pracowniczych. Ponadto wymaga się aby system dawał możliwość dostosowania systemu do wewnętrznych regulaminów wynagradzania w jednostkach budżetowych. Ponadto system powinien kontrolować m.in. roczną podstawę na ubezpieczenie emerytalne i rentowe czy przekroczenie progów podatkowych, posiadać wszelkie potrzebne zestawienia i wydruki: listy płac, odcinki płacowe, zbiorówki, wykazy nadgodzin, karty wynagrodzeń. Ponadto system powinien pozwalać na pobieranie danych osobowych oraz danych dotyczących umów pracowniczych i cywilnoprawnych z systemu obsługującego kadry. Wymaga się aby system pozwalał na: a) Sporządzanie i drukowanie list wypłat, comiesięcznych oraz sporadycznych np. wypłata nagród, składników socjalnych. b) Wymagane jest by na listach wypłat były wykazywane należne składniki wynagrodzenia lub świadczenia oraz naliczonych od nich składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne, a także zaliczka na podatek dochodowy od osób fizycznych. c) Rejestrowanie i rozliczanie na liście płac potrąceń własnych pracownika np. składka na Zw. Zaw., spłata pożyczki z KZP. d) Dla celów naliczenia wynagrodzenia za dodatkowe godziny pracy nauczycieli (godziny ponadwymiarowe i doraźnych zastępstw) moduł powinien pobierać informacje o tych godzinach z modułu Organizacji zastępstw i dyżurów. e) Rozliczanie nieobecności. f) Obliczanie średnich wynagrodzeń wg stopnia awansu zawodowego, g) Umożliwianie eksportu: comiesięcznych dokumentów rozliczeniowych do ZUS za pomocą systemu "Płatnik", wypłat i potrąceń w układzie klasyfikacji budżetowej do systemu Finanse, przelewów do bankowości elektronicznej, danych dotyczących wypłaconych wynagrodzeń do Systemu Informacji Oświatowej. h) Tworzenie, na podstawie danych zgromadzonych w systemie, raportów i zestawień dla potrzeb analiz i sprawozdawczości. i) Dostarczanie danych niezbędnych do wypełniania sprawozdań GUS w zakresie danych o wypłaconych wynagrodzeniach. j) Dostarczanie danych do sporządzania przelewów oraz formularzy PIT. k) Analizowanie dotychczasowych danych i przeprowadzanie symulacji przyszłych wydatków na wynagrodzenia opartą na faktycznie poniesionych kosztach. l) Analiza musi być przeprowadzana na danych gromadzonych przez system płacowy, m) Ujednolicone dane systemów płacowych, muszą być przenoszone drogą elektroniczną wykorzystującą połączenie internetowe. n) Dane muszą być gromadzone i analizowane w podziale na: jednostki sprawozdawcze, stopnie awansu zawodowego, miesiące, rodzaje wynagrodzeń, rodzaje absencji wpływających na wydatki i zobowiązania wynikające z Art 30 KN, o) Umożliwianie symulacji wydatków na wynagrodzenia w przyszłych miesiącach (latach) z uwzględnieniem określanych przez użytkownika zmian. p) System musi umożliwiać zapamiętywanie różnych wariantów symulacji. 3) Analizator struktury zatrudnienia i wynagrodzenia Wymaga się by oprogramowanie do analizy struktury zatrudnienia i wynagrodzeń pozwalało na monitorowanie średniej struktury zatrudnienia oraz wynagrodzeń nauczycieli w podziale na stopnie awansu zawodowego. System ma umożliwiać sporządzanie prognoz pozwalających na weryfikację, czy wypłacane w ciągu roku wynagrodzenia osiągają wysokość średnich, o których mowa w art. 30 ust. 3 Karty Nauczyciela. W przypadku, gdy wynagrodzenia nauczycieli w podziale na stopnie awansu nie osiągają poziomu zagwarantowanego zapisami w Karcie, system powinien automatycznie naliczać kwoty dodatków uzupełniających w podziale na podległe placówki. Ponadto wymaga się aby system automatycznie generował sprawozdania dla RIO z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli w podlegających placówkach oświatowych. 2.7. Udzielenie licencji i wdrożenie systemu obsługi finansowej jednostek, Przedmiotem zadania jest udzielenie licencji i wdrożenie oprogramowania oraz wszelkie inne prace niezbędne do uruchomienia u Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego, spełniającego wymogi Ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r., Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont, Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 16 stycznia 2014 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 marca 2010 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych. Wymagane jest by dostarczone oprogramowanie minimalnie spełniało wymagania: 1. W zakresie rachunkowości oprogramowanie musi umożliwiać co najmniej: 1.1. modyfikowanie planu kont według własnego wzorca, 1.2. dostosowanie planu kont do własnych potrzeb wraz z funkcją drukowania, 1.3. wprowadzanie danych kontrahenta, 1.4. dostęp do bazy kontrahentów ze wszystkich obszarów systemu, 1.5. definiowanie dzienników (również w walutach) z niezależnymi wzorcami numeracji, 1.6. tworzenie jednolitego planu kont dla danego typu placówek, 1.7. obsługa zamknięcia miesiąca i roku obrotowego, 1.8. automatyczna numeracja dokumentów, 1.9. możliwość dekretacji w podziale na klasyfikację budżetową, kontrahenta, fundusze i zadania oraz wydatki strukturalne, 1.10. dekretacja na kontach bilansowych i pozabilansowych 1.11. dwustopniowe wprowadzanie dokumentów polegające na: dekretacji z możliwością zapisu w trybie możliwej modyfikacji, a następnie ich księgowania, 1.12. mechanizm kontroli bilansowania się dokumentu, 1.13. tworzenie nowego dokumentu w oparciu o zestawienie lub też inny dokument, 1.14. automatyczne otwieranie nowego roku obrachunkowego (mechanizm tworzenia bilansu otwarcia, którego zapisy odpowiadają saldom kont w bilansie zamknięcia), 1.15. drukowanie dokumentu i jego dekretacji, 1.16. możliwość bieżącego przeglądania danych z dwóch kolejnych lat, 1.17. tworzenie zestawień i wydruków: obrotów i sald (syntetyczne i analityczne) oraz obrotów na koncie, zestawienia sprawozdawcze, sporządzane wg Ustawy o rachunkowości, sprawozdań budżetowych, sprawozdań finansowych (Bilans budżetowy i skonsolidowany, Rachunek zysków i strat, zestawienie zmian w funduszu jednostki), 1.18. uwzględnianie wprowadzonych wstępnie dokumentów w analizie konta księgowego, analizie wydatków i podczas porównywania z planem budżetowym, 1.19. umożliwienie eksportu danych księgowych do Systemu Informacji Oświatowej, 1.20. współpraca z modułem obsługującym budżet (w zakresie przejęcia planów budżetowych oraz przekazania sprawozdawczości budżetowej), 1.21. księgowanie dekretów płacowych na podstawie informacji z systemu płacowego. 2. W zakresie obsługi gospodarki kasowej oprogramowanie musi umożliwiać co najmniej: prowadzenie kilku kas, wystawianie i drukowanie dokumentów kasowych (KP, KW), prowadzenie raportów kasowych (RK), 3. w zakresie obsługi rozrachunków oprogramowanie musi umożliwiać co najmniej: 3.1. tworzenie dokumentu przelewu w oparciu o wprowadzoną fakturę kontrahenta, 3.2. ewidencjonowanie wyciągów bankowych, not odsetkowych, rachunków korygujących 3.3. podgląd i wydruk sald kontrahentów, 3.4. automatyczne naliczanie odsetek karnych, 3.5. kontrolowanie realizacji planu, 3.6. drukowanie potwierdzenia sald, 4. W zakresie obsługi gospodarki składnikami inwentarza musi umożliwiać co najmniej: 4.1. prowadzenie ksiąg inwentarzowych (ewidencja przychodów i rozchodów), 4.2. ewidencjonowanie operacji: przyjęcia, likwidacji, przekazania (darowizny), 4.3. ewidencja środków trwałych, 4.4. rejestrowanie zwiększeń i zmniejszeń wartości środków trwałych, 4.5. tworzenie planu amortyzacji, 4.6. umożliwienie symulacji amortyzacji do końca okresu użytkowania, 4.7. drukowanie karty środka trwałego, 4.8. wspomaganie inwentaryzacji (wyliczanie różnic inwentaryzacyjnych), 4.9. przekazywanie odpowiedzialności za sprzęt pracownikom, zmiany miejsca użytkowania oraz przenoszenie grupy sprzętów między salami, 4.10. drukowanie protokołów przekazania wyposażenia, 4.11. drukowanie wykazu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniu, 4.12. wycofywanie naliczonej amortyzacji, 5. W zakresie obsługi gospodarki magazynowej oprogramowanie musi umożliwiać: 5.1. tworzenie i wydruk dokumentów magazynowych (PZ,WZ, PW,RW,MM), 5.2. prowadzenie kilku magazynów - zwykłych i żywnościowych, 5.3. prowadzenie automatycznej numeracji dla każdego rodzaju dokumentów 5.4. możliwość zapisu i modyfikacji dokumentu przed modyfikacją stanów indeksów, 5.5. zamykanie okresów już rozliczonych (z możliwością usuwania starych dokumentów magazynowych), 5.6. wprowadzanie własnych wzorców numeracji dokumentów magazynowych, 5.7. bieżący wgląd w aktualne stany magazynowe, 5.8. utworzenie i wydruk zestawienia ilości i wartości pojedynczego indeksu materiałowego, kilku lub zbiorczo wszystkich, 5.9. sporządzanie Raportu magazynowego oraz Zbiorczego raportu magazynowego, 5.10. wspomaganie inwentaryzacji (wyliczanie różnic inwentaryzacyjnych), 6. W zakresie faktur zakupu i sprzedaży oprogramowanie musi umożliwiać co najmniej: 6.1. rejestrowanie i wydrukowanie faktury sprzedaży, duplikatu, korekty dokumentu sprzedaży, noty korygującej, 6.2. prowadzenie ewidencji umów, które są podstawą do wystawienia faktury, 6.3. tworzenie zestawienia dokumentów sprzedaży z dokładnością do ujętych w nich pozycji z podziałem na klasyfikację budżetową, 6.4. wydrukowanie zestawienia dokumentów sprzedaży i duplikatów, 6.5. wprowadzanie dokumentów zakupu i not korygujących, 6.6. prowadzenia rejestru dokumentów zakupu według trybów przewidzianych w Ustawie o Zamówieniach Publicznych z możliwością przypisania zadania i funduszu, 6.7. tworzenie zestawień zakupów z uwzględnieniem pozycji faktury, 6.8. sporządzanie zestawienia faktur zrealizowanych z zamówień publicznych, 6.9. przygotowanie zestawienia sumującego wartość i ilość faktur do zamówień wg trybu i podstawy prawnej, 7. W zakresie obsługi rejestru VAT oprogramowanie musi umożliwiać co najmniej: 7.1. prowadzenie ewidencji faktur zakupu i sprzedaży, 7.2. prowadzenie bieżącej kontroli obrotów, 7.3. tworzenie i wydruk zgłoszenia VAT-R, 7.4. przygotowanie i wydrukowanie deklaracji VAT-7. 2.8. Udzielenie licencji i wdrożenie systemu obsługi JDU Przedmiotem zadania jest udzielenie licencji na użytkowanie i wdrożenie oprogramowania obsługującego Jednorazowy Dodatek Uzupełniający (JDU) Poniżej przedstawiono minimalne wymagania funkcjonalne, które musi spełniać oferowane przez Wykonawcę oprogramowanie aplikacyjne: 1. W zakresie administracyjnym: 1.1. dostęp powinien odbywać się za pomocą przeglądarki WWW 1.2. logowanie powinno następować poprzez stronę internetową przy wykorzystaniu nazwy użytkownika i hasła. 1.3. uwierzytelnienie użytkowników powinno następować za pośrednictwem centralnego rejestru użytkowników i szkół. 1.4. posiadać nieskomplikowane filtry, za pomocą których możliwe jest analizowanie zgromadzonych danych płacowych w różnych zakresach, 1.5. służyć do wymiany danych z programem płacowym 1.6. używać zawsze jednakowego formatu pliku XML. 2. Posiadać funkcjonalność pozwalającą na wyznaczenie: 2.1. liczby etatów oraz średniego zatrudnienia - średniorocznej struktury zatrudnienia, 2.2. średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego, 2.3. faktycznie poniesionych wydatków na wynagrodzenia nauczycieli, 2.4. kwot różnic między wynagrodzeniami należnym a faktycznie wypłaconym, 2.5. podziału jednorazowego dodatku uzupełniającego między poszczególne placówki w podziale na stopnie awansu zawodowego. 3. Wymienione w pkt 1 metody obliczeń wynikające z zapisów w art. 30a Karty Nauczyciela winny być w pełni zgodne ze stanowiskiem MEN wyrażonym w publikacji "Opis sposobu wykonania przepisów art. 30a i 30b ustawy Karta Nauczyciela." 4. Pozwalać na: 4.1. ustawianie parametrów aplikacji, 4.2. bieżącą kontrolę kompletności wprowadzanych danych, 4.3. bieżącą weryfikację poprawności, 4.4. generowanie raportów o kompletności danych, 4.5. automatyczne przetwarzanie zgromadzonych danych, 4.6. sporządzenie wykresów i raportów ułatwiających analizę danych, 4.7. podział wyrównań dzięki czemu otrzyma się kwoty niedopłaty wynagrodzenia nauczycieli w podziale na stopnie awansu zawodowego w poszczególnych placówkach, 4.8. publikowanie wyników z przeprowadzonych analiz - kwot dodatków uzupełniających dla nauczycieli w poszczególnych placówkach, 4.9. równoczesny dostęp do bazy danych wielu użytkownikom z wielu komputerów, 4.10. umożliwiać jednostkom oświatowym zdalny dostęp do swoich danych płacowych, które zostały zgromadzone w aplikacji, oraz ich modyfikację lub sukcesywne uzupełnianie, 4.11. umożliwiać jednostkom oświatowym pobranie odpowiednich danych niezbędnych do przygotowania wypłat jednorazowego dodatku uzupełniającego dla nauczycieli zatrudnionych w tych jednostkach. 2.8. W zakres zamówienia wchodzą również następujące czynności: 1) przeniesienie danych z obecnego systemu, który funkcjonuje u Zamawiającego; 2) Uruchomienie systemu, o którym mowa powyżej; 3) Przeprowadzenie szkoleń: a) wprowadzających, b) i bieżących. 2.9. Podwykonawcy: 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, wskazał w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom wraz z podaniem nazw firm Podwykonawców. 3) Dopuszcza się na etapie realizacji zamówienia możliwość dokonania zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 72260000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72267000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - warunek zostanie uznany za spełniony wówczas gdy wykonawca wykaże się, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej jednej usługi, która polegała na wprowadzeniu zintegrowanego systemu zarządzania oświatą w zakres której wchodziły następujące aplikacje: a) arkusz organizacji pracy szkoły/placówki, b) planowanie cyklu budżetowego, c) system zarządzania informacją o uczniu, d) system kadrowo-płacowy placówek, e) system obsługi finansowej jednostek, f) system obsługi JDU.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia n/w oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj. potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następującego dokumentu: wykaz wykonanych, lub wykonywanych usług w zakresie opisanym j.w. z podaniem przedmiotu, wartości oraz dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów , określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
czas reakcji serwisowej40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) dopuszczonej prawem zmian stron umowy lub oznaczenia stron umowy, b) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), c) zmiana zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom; d) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, e) wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-24, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.