eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Dostawa samochodu operacyjno-konwojowego dla potrzeb Straży Miejskiej w Tczewie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-04-22

Tczew: Dostawa samochodu operacyjno-konwojowego dla potrzeb Straży Miejskiej w Tczewie
Numer ogłoszenia: 57219 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Tczew , Plac Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7759343, faks 58 7759355.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu operacyjno-konwojowego dla potrzeb Straży Miejskiej w Tczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu operacyjno-konwojowego dla potrzeb Straży Miejskiej w Tczewie, obejmującego poniższe wymagania: 1) rok produkcji: 2015 (fabrycznie nowy bez przebiegu), 2) 7 osobowy dwu przedziałowy (przedział osobowy pozwalający na przewóz 5 osób w tym kierowcy oraz przedział służący do przewożenia osób zatrzymanych 2 osobowy), 3) silnik wysokoprężny (diesel) o mocy min. (102 KM) z zapłonem samoczynnym, turbodoładowany, 4) norma emisji spalin min. EURO 5, 5) kolor: srebrny metalizowany, samochód oznakowany oklejony znakami Straży Miejskiej Tczew pas wzdłużny po obu stronach samochodu w kształcie szachownicy żółto granatowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 305), 6) wysokość całkowita pojazdu max 1900 mm (bez lamp uprzywilejowanych), 7) całkowita długość pojazdu max 4900 mm, 8) wspomaganie układu kierowniczego, 9) skrzynia biegów manualna, min. 5 biegów, 10) szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie, 11) lusterka ogrzewane, 12) system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania z elektronicznym rozdziałem siły hamowania ABS, 13) elektroniczny system zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyspieszania ASR, 14) elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESP, 15) centralny zamek sterowany pilotem, 16) instalacja zasilająca wraz z zamontowanym w obrębie kierowcy radiotelefonem z zaprogramowaną naszą częstotliwością (częstotliwość zostanie podana po rozstrzygnięciu przetargu), 17) radio-odtwarzacz + bluetooth, 18) antena do radiotelefonów z zakresu 147 Mhz, 19) antena do nawigacji satelitarnej GPS, 20) zabezpieczenie przed kradzieżą - immobiliser, 21) auto-alarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe, 22) rodzaj napędu: napędzane 2 przednie koła jezdne, 23) klimatyzacja, 24) poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, 25) drzwi boczne suwane, 26) dywaniki na podłogę, 27) pokrowce na siedzeniach w kolorze szarym, 28) koła: obręcze stalowe koło zapasowe pełno-wymiarowe (samochód na oponach letnich), 29) komplet opon zimowych, 30) gaśnica, trójkąt, kamizelka, apteczka, 31) drzwi tylne dwuskrzydłowe, 32) pod tylnymi drzwiami na zderzaku zamontowana aluminiowa blacha ryflowana ułatwiająca wsiadanie i wysiadanie osób zatrzymanych, 33) z przodu na dachu zamontowana lampa zespolona niebieska typu (belka) LZ (ledowa) z napisem koloru czarnego Straż Miejska na 12 V z możliwością podawania komunikatów głosowych (belka stroboskopowa), 34) ściany wewnętrzne przestrzeni dla zatrzymanych wykonane z wodoodpornej płyty OSB na wzmocnionej konstrukcji szkieletowej, pokryte wzmocnionym laminatem poliestrowo-szklanym, z warstwą z żelkotu w kolorze białym, 35) wnętrze zabudowy laminowane metodą na mokro, bez łączeń, zapewniające szczelność i możliwość mycia myjką ciśnieniową, 36) wykonanie wodoszczelnej, wzmocnionej ściany działowej z okienkiem rozsuwanym od strony kierowcy i okratowanym od strony przedziału dla przewożenia osób zatrzymanych, 37) ściana działowa wyłożona wykładziną od strony przedziału dla strażników, 38) podłoga z dodatkową warstwą laminatu w kolorze szarym, 39) ławka z laminowanym siedziskiem drewnianym i oparciem w kolorze szarym, dla 2 osób i możliwością przypięcia kajdanek - zapewniająca przewóz zatrzymanych tyłem do kierunku jazdy, 40) od tyłu przedział zabezpieczony kratą z drzwiami jednoskrzydłowymi drzwi jednoskrzydłowe otwierane na lewą stronę, zamykane zamkiem zatrzaskowym otwieranym na klucz, ogranicznik otwierania drzwi na zawiasach, 41) ukośne wzmocnienia w konstrukcji zapobiegające uszkodzeniom kraty, 42) oświetlenie wewnętrzne sterowane z przedziału kierowcy, 43) elektryczny wentylator nawiewowo-wywiewowy (zamontowany w dachu) sterowanie z przedziału kierowcy, zewnętrzna pokrywa wentylatora w kolorze nadwozia samochodu, 44) możliwość odczytu nr identyfikacyjnych nadwozia. 1.2 Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia: 1) okres gwarancji mechanicznej: minimum 2 lata bez limitu kilometrów, 2) okres gwarancji na lakier: minimum 3 lata, 3) okres gwarancji na perforacje podwozia: minimum 12 lat, 4) okres gwarancji na urządzenia pojazdu uprzywilejowanego w tym radiostacja i urządzenia nagłaśniające: minimum 2 lata, 5) okres gwarancji na zabudowę specjalistyczną: minimum 2 lata. 1.3 Dokumentacja: Dopuszczenie do ruchu na Okręgowej Stacji Diagnostycznej (pojazd przed zabudową musi być zarejestrowany zgodnie z homologacją fabryczną), tj. musi uzyskać pozytywny wynik badania technicznego, z pisemnym potwierdzeniem o dopuszczeniu do zarejestrowania jako pojazd używany do celów specjalnych Straży Miejskiej oraz spełnieniu warunków wymaganych dla pojazdów uprzywilejowanych Straży Miejskiej w ruchu drogowym. 1.4 Serwis 1) Serwis gwarancyjny samochodu - do 100 km od granic miasta Tczew, 2) Punkt serwisowy zabudowy położony do 100 km od granic miasta Tczew, 3) Punkt serwisowy urządzeń pojazdu uprzywilejowanego w tym radiostacja położony do 100 km od granic miasta Tczew..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; jednakże Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie; jednakże Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym; jednakże Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; jednakże Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej; jednakże Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Do oferty należy załączyć opis parametrów technicznych oferowanego samochodu (według Formularza nr 2 - Opis parametrów technicznych oferowanego samochodu Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów (np. zobowiązania) dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. W przypadku zatrudnienia Podwykonawców, Wykonawca załączy do oferty informację wg Formularza nr 5 SIWZ dotyczącą Podwykonawców. 4. Wykonawca załączy do oferty pełnomocnictwo, czyli dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów, np. z odpisu z właściwego rejestru. 5. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, natomiast warunki określone w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia muszą spełniać łącznie. W odniesieniu do listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należą do grupy kapitałowej winni złożyć wszyscy przedsiębiorcy. 6. Zakres i forma ww. dokumentów muszą być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.02.2013 r. (Dz. U. 2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Średnie spalanie - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: 1) terminu realizacji zamówienia, 2) warunków i terminów płatności, 3) zmiany sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy oraz pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego oraz Zamawiający wyrazi na nią zgodę. 2. Zmiany, o których mowa powyżej mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: 1) w zakresie pkt. 1), 2), 3) w przypadku: wystąpienia siły wyższej, tj. między innymi katastrofy naturalnej, strajku, pożaru, eksplozji, wojny, ataku terrorystycznego. 2) w zakresie pkt. 2). w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, 3) w zakresie pkt. 1), 2), 3) w przypadku: przedłużenia terminu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tczewie, Pl. Piłsudskiego 1, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 46. Opłata za wydanie SIWZ - 10 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 10:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Tczewie, Plac Piłsudskiego 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.