Katowice: Budowa windy w północnym skrzydle szpitala
w SP ZOZ MSWiA w Katowicach
Nr Ref. 6/16
Numer ogłoszenia: 57217 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Katowicach im. sierż. Grzegorza Załogi , ul. Głowackiego 10, 40-052 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 7827333, faks 32 7827333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmsw.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa windy w północnym skrzydle szpitala w SP ZOZ MSWiA w Katowicach Nr Ref. 6/16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1. Zaprojektowanie, wybudowanie szybu (łącznie z podszybiem) i montaż windy (dźwigu) z napędem elektrycznym przy budynku szpitala dla osób niepełnosprawnych z możliwością transportu łóżek szpitalnych. Szyb windy może być wykonany w technologii stalowej, bez maszynowni, z jedną ścianą przeszkloną szkłem bezpiecznym, trójwarstwowym, atermicznym, brązowym lub zielonym. Winda będzie posiadała cztery przystanki z wejściem od strony budynku (poziom 0, parter, I piętro, II piętro). Szczegółowe wymagania przedstawiono w pkt 2.2, 2.3 i 2.4. W ramach prac projektowych Wykonawca powinien również: a. Uzyskać wszystkie niezbędne decyzje administracyjne, warunki techniczne, uzgodnienia, zgłoszenia, opinie, w tym opinię Konserwatora Zabytków o ile taka będzie konieczna, wymagane dla opracowania kompletnej dokumentacji projektowej. W szczególności dotyczy to uzgodnień z Urzędem Dozoru Technicznego, Państwowym Inspektorem Sanitrnym MSW, rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, BHP, jeśli takie będą konieczne. b. Na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez zamawiającego uzyskać prawomocną decyzję pozwolenia na budowę w Wydziale Budownictwa Urzędu Miasta w Katowicach. c. Wykonanie badań gruntu w miejscu budowy szybu (opinia geotechniczna), dla potrzeb posadowienia szybu windy (dźwigu), d. Uzyskanie zgody na podłączenie odwodnienia podszybia do sieci kanalizacyjnej, o ile taka będzie konieczna, e. Opracować plan BIOZ (bezpieczeństwa i ochrony zdrowia), f. Opracować Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót z uwzględnieniem informacji zawartych w pkt. 3. 2. Dostawa, montaż, uruchomienie i dopuszczenie do pracy nowej windy (dźwigu) z napędem elektrycznym dla osób niepełnosprawnych z możliwością transport łóżek szpitalnych w północnej części budynku szpitala z kabiną częściowo przeszkloną odpowiednio do szybu, z maszynownią lub bez w zależności od uzgodnienia z inwestorem. Szczegółowe wymagania przedstawiono w pkt 2.2, 2.3 i 2.4. 3. Budowa instalacji elektrycznej zasilającej windę (dźwig) z rozdzielni głównej do rozdzielni windy (dźwigu). 4. Budowa instalacji sygnalizującej awarię dźwigu na portierni. (łaczność zgodna z norma dźwigową PN EN 81/1). 5. Przełożenie kanału wentylacyjnego z kuchni szpitalnej, który biegnie w miejscu planowanego szybu. 6. Montaż drzwi oddzielających wejścia do windy (dźwigu) od oddziałów szpitalnych, tam gdzie to konieczne. 7. Roboty budowlane i instalacyjne towarzyszące zadaniu, w tym odnowienie ścian, sufitów i podłóg po ich wykonaniu. 8. Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej. 9. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji poowykonawczej, 10. Dokonanie wszelkich odbiorów dopuszczających windę (dźwig) do użytku z podmiotami zewnętrznymi (przede wszystkim z Urzędem Dozoru Technicznego i Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego). 11. Udzielenie gwarancji na wykonane roboty i bezawaryjną pracę windy (dźwigu) na okres minimum 36 miesięcy. 12. Bezpłatną konserwację i serwisowanie w okresie gwarancji. Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych, dokumentację należy wykonać w oparciu o będący w posiadaniu Zamawiającego Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik Nr 9 do SIWZ,.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.31.00 - Instalowanie wind 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 74.22.20.00 - 74.22.20.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 14 000 złotych. 9.2. Termin i sposób wniesienia wadium. 9.2.1. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji im. Grzegorza Załogi w Katowicach, ul. B. Głowackiego 10, 40-052 KATOWICE - Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział Katowice - Numer konta: 67 1130 1091 0003 9030 5620 0005 8.2.2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w oryginale w Kasie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji im. Grzegorza Załogi w Katowicach, ul. Bartosza Głowackiego 10, 40-052 KATOWICE. 8.2.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 8.2.3.1. wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 8.2.3.2. wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Kasie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji im. Grzegorza Załogi w Katowicach, ul. Bartosza Głowackiego 10, 40-052 KATOWICE.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych warunków z uwagi na to, że przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w pkt. 6.1.2. SIWZ) jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na polegające na wybudowanie szybu i montaż windy (dźwigu) z napędem elektrycznym przy budynku szpitala dla osób niepełnosprawnych za min. 500 000 złotych brutto każde. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oW tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych warunków z uwagi na to, że przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
6.2.2. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w pkt. 6.1.3. SIWZ) jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, o których mowa w Prawie budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. co wynika z treści przedstawionych dokumentów (określonych w rozdziale 7 pkt. 7.2.2. SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
6.2.3. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w pkt. 6.1.4. SIWZ) jeżeli Wykonawca wykaże, że: 6.2.3.1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż odpowiednio dla części zamówienia 500 000 złotych. 6.2.3.2. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 500 000 złotych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków według formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełnione załączniki do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków według formuły spełnia - nie spełnia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmsw.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA im. Grzegorza Załogi w Katowicach, Dział Organizacyjno-Prawny i Zamówień Publicznych ul. Kilińskiego 42, 40-052 KATOWICE..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2016 godzina 10:00, miejsce: SP Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA im. Grzegorza Załogi w Katowicach, Dział Organizacyjno-Prawny i Zamówień Publicznych ul. Kilińskiego 42, 40-052 KATOWICE..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont nawierzchni parkingu i chodników wokół budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Katowicach
- Sukcesywna dostawa projektorów multimedialnych i ekranów projekcyjnych
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach III/2024
- SPRAWOWANIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1 (...) I ZADANIE 2 (...)
- ROBOTY BUDOWLANE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1: PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 789 (...) ZADANIE 2: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KOZIEGŁOWY (...)
- Dostawa małogabarytowego pojazdu z zabudową letnią i zimową.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Dostosowanie obiektu do standardu zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami - modernizacja hydroforni w obiekcie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu przy ul. Warszawskiej 2
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
- Modernizacja w obiekcie Pływalni Nowa Fala ul. Garbińskiego 1, Warszawa
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
- Budowa IT HUB GLIWICE - HUB 1. Znak sprawy: 62/2024/PNT
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.