eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowice › Odbudowa drogi w miejscowości Bukwica działka nr 126/9 w km 00+000 - 00+910 gmina Żukowice [intensywne opady deszczu maj 2014]

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-04-03

Ogłoszenie nr 57200 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.

Żukowice: Odbudowa drogi w miejscowości Bukwica działka nr 126/9 w km 00+000 - 00+910 gmina Żukowice [intensywne opady deszczu maj 2014]
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 145185-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 186493-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowice, krajowy numer identyfikacyjny 39064738600000, ul. Żukowice  148, 67231   Żukowice, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 76 831 42 41, faks 76 831 41 49, e-mail sekretarz@zukowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zukowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbudowa drogi w miejscowości Bukwica działka nr 126/9 w km 00+000 - 00+910 gmina Żukowice [intensywne opady deszczu maj 2014]

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi w pasie drogi gminnej nr 100042D od km 0+000 do km 0+910 tj. na odcinku około 910 mb wraz z odwodnieniem, budową chodnika oraz wymianą przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych w m. Bukwica. Zakres opracowania na całej powierzchni mieści się w granicach istniejącego pasa drogowego. Prace wykonywane będą wyłącznie na działkach będących własnością Gminy Żukowice. Zakres inwestycji podzielony jest na dwie części i obejmuje: Część I (przebudowa drogi) - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty ziemne, - remont istniejącej jezdni drogi gminnej, - wymiana/montaż krawężników betonowych wraz ze ściekami przykrawężnikowymi, - regulacja wysokościowa istniejących wpustów ulicznych oraz pokryw nastudziennych kanalizacji deszczowej (w tym wymiana części istniejących, wyeksploatowanych wpustów ulicznych na nowe), - regulacja wysokościowa i montaż rur osłonowych na istniejących elementach infrastruktury towarzyszącej, Część II (budowa chodnika oraz wymiana przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych) - wymiana/montaż krawężników i obrzeży betonowych, - remont nawierzchni istniejących chodników i wjazdów do posesji, - przebudowa drogi w zakresie budowy chodnika w pasie drogi gminnej wraz z jej obniżeniem na długości istniejących wjazdów do posesji, - wymianę przyłączy wodociągowych do posesji w m. Bukwica - 15 kpl przyłączy o łącznej dł. 85,5 m i średnicy Dn32 PEHD, - wymiana przyłącza kanalizacyjnego Dn 200 - 12 m, - montaż hydrantów - 2 szt., - montaż zasuw na sieci Dn80 - 2 szt. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót - stanowiący załącznik do SIWZ. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z zakresem robót na miejscu ich wykonania.Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy ułatwiający Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej przedmiotu zamówienia.Zamawiający informuje, że ilekroć w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny" lub za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, gwarantująca wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapewniająca uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 48 miesięcy od daty odbioru końcowego.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
Dodatkowe kody CPV:45233140-2, 45231300-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
70 dni od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/08/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o.,  przetargi@pbd.glogow.pl,  ul. Mickiewicza 63,  67-200,  Głogów,  kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 650296.18 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/10/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: Termin realizacji umowy
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: Roboty dodatkowe - wymiana kolektora deszczowego fi 1000 na odcinku 11 mb; odbudowa komory rewizyjnej; wymiana kanalizacji deszczowej fi 400 na dł. 12 mb oraz montaż nowego włazu studni rewizyjnej na kolektorze deszczowym fi 1000


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie robót budowlanych stwierdzono konieczność dokonania robót dodatkowych, które stały się konieczne i niezbędne do realizacji podstawowego przedmiotu zamówienia, a których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. W związku z powyższym, strony postanowiły dokonać zmian w zakresie umowy: § 1 ust.2 umowy otrzymuje brzmienie: "Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa dokumentacja + przedmiar robót oraz protokół konieczności nr 1 z dnia 13.10.2016 r. i kosztorysy sporządzone na okoliczność wykonania robót opisanych w protokole konieczności nr 1 z dnia 13.10.2016 r. stanowiące integralną część umowy". § 2 ust. 1 pkt 2 umowy otrzymuje następujące brzmienie "Termin wykonania:84 dni". §6 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie: "Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: Etap I cena netto - 493 364,11 (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt trzy tysiące trzysta sześćdziesiąt cztery złote 11/100 PLN) cena brutto - 606 837,85 zł (słownie: sześćset sześć tysięcy osiemset trzydzieści siedem złotych 85/100PLN). Etap II cena netto - 172 925,52 (słownie: sto siedemdziesiąt dwa tysiące dziewięćset dwadzieścia pięć złotych 52/100 PLN) cena brutto - 212 698,39 (słownie: dwieście dwanaście tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt osiem złotych 39/100 PLN). Łącznie: cena netto: 666 289,63 (słownie: sześćset sześćdziesiąt sześć tysięcy dwieście osiemdziesiąt dziewięć złotych 63/100 PLN) cena brutto: 819 536,24 (słownie: osiemset dziewiętnaście tysięcy pięćset trzydzieści sześć złotych 22/100 PLN).


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.