eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarszyn › Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Zarszyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-08-11



Ogłoszenie nr 571533-N-2017 z dnia 2017-08-11 r.

Gmina Zarszyn: Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Zarszyn
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Realizacja Projektu pn. "Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Zarszyn" współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zarszyn, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bieszczadzka  74 , 38530   Zarszyn, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 13/ 4671038, e-mail przetargi@zarszyn.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.zarszyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.zarszyn.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres zamawiającego
Adres:
Gmina Zarszyn, ul. Bieszczadzka 74, 38-530 Zarszyn


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Zarszyn
Numer referencyjny: ZP.271.6.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Realizacja Projektu pn. "Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Zarszyn" współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, w zakresie: Zadanie częściowe nr A pn. Termomodernizacja budynku Domu Strażaka w Bażanówce. Powierzchnia netto budynku [m2] - 1288,15 1. ROBOTY KWALIFIKOWANE 1.1 Roboty budowlane 1.1.1 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 1.1.2 Elewacja 1.1.3 Izolacja ścian piwnic 1.1.4 Docieplenie stropu żelbetowego nad ostatnią kondygnacją 1.2 Roboty elektryczne 1.2.1 Wymiana źródeł światła w istniejących oprawach oświetleniowych 1.2.2 Wymiana istniejących opraw oświetleniowych 1.2.3 Montaż nowych opraw oświetleniowych 1.2.4 Pomiary elektryczne 2. ROBOTY NIEKWALIFIKOWANE 2.1 Roboty budowlane 2.1.1 Udrożnienie wszystkich istniejących kanałów wentylacyjnych oraz spalinowych i wykonanie nowych 2.1.2 Remont i docieplenie trzonów kominowych w przestrzeni strychowej i ponad dachem 2.1.3 Wymiana pokrycia i przedłużanie okapów 2.1.4 Wykonanie płytki odbojowej wokół budynku 2.1.5 Remont płyty stropowej w pomieszczeniu świetlicy 2.1.6 Przebudowa schodów prowadzących z piwnic na parter 2.2 Roboty elektryczne 2.2.1 Roboty elektryczne uzupełniające Zadanie częściowe nr B pn. Termomodernizacja budynku Domu Kultury w Odrzechowej. Powierzchnia netto budynku [m2] = 1320,40 1 ROBOTY KWALIFIKOWANE 1.1 Roboty budowlane 1.1.1 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 1.1.2 Docieplenie elewacji 1.1.3 Docieplenie stropu żelbetowego nad ostatnią kondygnacją 1.1.4 Docieplenie stropu drewnianego nad ostatnią kondygnacją 1.2 Roboty elektryczne 1.2.1 Wymiana źródeł światła w istniejących oprawach oświetleniowych 1.2.2 Wymiana istniejących opraw oświetleniowych na nowe 1.2.3 Montaż nowych opraw oświetleniowych 1.2.4 Pomiary elektryczne 1.3 Wykonanie instalacji c.o. 1.3.1 Instalacje c.o. 1.3.2 Kotłownia 2 ROBOTY NIEKWALIFIKOWANE 2.1 Roboty budowlane 2.1.1 Wykonanie podbitki dachu 2.1.2 Wymiana rynien i rur spustowych 2.1.3 Wykonanie nowych obróbek blacharskich 2.1.4 Wykonanie płytki odbojowej wokół budynku Zadanie częściowe nr C pn. Termomodernizacja budynku Domu Strażaka w Pielni. Powierzchnia netto budynku [m2] - 1521,56 1. ROBOTY KWALIFIKOWANE 1.1 Roboty budowlane 1.1.1 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 1.1.2 Elewacja 1.1.3 Docieplenie stropu żelbetowego nad ostatnią kondygnacją 1.1.4 Docieplenie stropu drewnianego nad ostatnią kondygnacją 1.2 Roboty elektryczne 1.2.1 Wymiana źródeł światła w istniejących oprawach oświetleniowych 1.2.2 Wymiana istniejących opraw oświetleniowych na nowe 1.2.3 Montaż nowych opraw oświetleniowych 1.2.4 Pomiary elektryczne 2. ROBOTY NIEKWALIFIKOWANE 2.1 Roboty budowlane 2.1.1 Remont i docieplenie trzonów kominowych w przestrzeni strychowej i ponad dachem 2.1.2 Wymiana pokrycia i przedłużenia okapów 2.1.3 Wykonanie zadaszenia nad wejściem głównym oraz wejściem do Sołtysówki 2.1.4 Wykonanie nowego stropu podwieszonego nad salą widowiskową 2.2 Roboty elektryczne 2.2.1 Instalacja odgromowa 2.2.2 Roboty uzupełniające Zadanie częściowe nr D pn. Termomodernizacja budynku Domu Strażaka w Posadzie Jaćmierskiej. Powierzchnia netto budynku [m2] - 880,92 1. ROBOTY KWALIFIKOWANE 1.1 Roboty budowlane 1.1.1 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 1.1.2 Elewacja 1.1.3 Docieplenie stropu żelbetowego nad ostatnią kondygnacją 1.2 Roboty elektryczne 1.2.1 Wymiana źródeł światła w istniejących oprawach oświetleniowych 1.2.2 Wymiana istniejących opraw oświetleniowych na nowe 1.2.3 Montaż nowych opraw oświetleniowych 1.2.4 Pomiary elektryczne 2. ROBOTY NIEKWALIFIKOWANE 2.1 Roboty budowlane 2.1.1 Remont i docieplenie trzonów kominowych w przestrzeni strychowej i ponad dachem 2.1.2 Wymiana pokrycia i przedłużenie okapów 2.1.3 Wykonanie zadaszenia nad wejściem głównym oraz wejściem do "Sołtysówki" 2.2. Roboty elektryczne 2.2.1 Instalacja odgromowa 2.2.2 Roboty uzupełniające Zadanie częściowe nr E pn. Termomodernizacja budynku szatni sportowej w Posadzie Zarszyńskiej. Powierzchnia netto budynku [m2] - 349,01 1 ROBOTY KWALIFIKOWANE 1.1 Roboty budowlane 1.1.1 Elewacja 1.1.2 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 1.1.3 Docieplenie stropu nad pierwszym piętrem 1.1.4 Docieplenie dolnej płaszczyzny stropu nad wejściem głównym 1.2 Roboty elektryczne 1.2.1 Wymiana źródeł światła w istniejących oprawach oświetleniowych 1.2.2 Wymiana istniejących opraw oświetleniowych 1.2.3 Montaż nowych opraw oświetleniowych 1.2.4 Pomiary elektryczne 1.3 Instalacja fotowoltaiczna o mocy 6kWp 1.3.1 Instalacja elektryczne 1.3.2 Instalacja odgromowa i połączenia wyrównawcze 1.3.3 Instalacja fotowoltaiczna (1 panel o mocy 250Wp) 2. ROBOTY NIEKWALIFIKOWANE 2.1 Roboty budowlane 2.1.1 Remont i docieplenie trzonów kominowych w przestrzeni strychowej i ponad dachem 2.1.2 Renowacja i malowanie pokrycia dachu 2.1.3 Remont balkonu 2.1.4 Remont i nowe pokrycie daszku nad dobudówką - elewacja południowa 2.1.5 Wykonanie płytki odbojowej wokół budynku z wyjątkiem elewacji frontowej Zadanie częściowe nr F pn. Termomodernizacja budynku Domu Strażaka w Zarszynie. Powierzchnia netto budynku [m2] - 669,21 1. ROBOTY KWALIFIKOWANE 1.1 Roboty budowlane 1.1.1 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 1.1.2 Elewacja 1.1.3 Docieplenie stropu drewnianego nad ostatnią kondygnacją 1.2 Roboty elektryczne 1.1 Wymiana źródeł światła w istniejących oprawach oświetleniowych 1.2 Wymiana istniejących opraw oświetleniowych 1.3 Montaż nowych opraw oświetleniowych 1.4 Pomiary elektryczne 1.3 Instalacja fotowoltaiczna o mocy 10kWp 1.3.1 Instalacja elektryczne 1.3.2 Instalacja odgromowa i połączenia wyrównawcze 1.3.3 Instalacja fotowoltaiczna (1 panel o mocy 250Wp) 2. ROBOTY NIEKWALIFIKOWANE 2.1 Roboty budowlane 2.1.1 Remont i docieplenie trzonów kominowych w przestrzeni strychowej i ponad dachem 2.1.2 Wymiana pokrycia i przedłużenie okapów 2.1.3 Wykonanie zadaszenia nad wejściem głównym 2.1.4 Wykonanie ocieplenia fundamentów budynku 2.1.5 Wykonanie płytki odbojowej wokół budynku 2.2 Roboty elektryczne 2.2.1 Oprawy oświetleniowe 2.2.2 Rozdzielnice wyłącznika ppoż. 2.2.3 Instalacja odgromowa 2.2.4 Montaż przewodów instalacji 230/400V 2.2.5 Montaż instalacji telekomunikacyjnej 2.2.6 Roboty monterskie 2.2.7 Osprzęt

II.5) Główny kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45400000-1
45443000-4
45320000-6
45421100-5
45331000-6
45331100-7
45331110-0
45261000-4
09331200-0
45310000-3
45312311-0
45311100-1
45311200-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-20

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

nie dotyczy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2)oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ 3)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy) 4)Każdy z Wykonawców, który złożył ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, gdy związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT). 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 5. Katalog okoliczności, wystąpienie których usprawiedliwi zmianę umówionego wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie robót budowlanych bez konieczności odwoływania się do sądu powszechnego: 1) zaniechania produkcji określonych materiałów i urządzeń, 2) uzasadnionej zmiany technologii, 3) wykrycia błędów w dokumentacji projektowej, 4) wystąpienia wszelkiego rodzaju przeszkód na terenie budowy, w tym niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, 5) wykrycia podlegających ochronie obiektów przyrodniczych, archeologicznych, kulturowych, 6) odnalezienia niewybuchów, niewypałów, substancji radioaktywnych, niebezpiecznych substancji chemicznych itp. 7) wystąpienia zjawisk o charakterze siły wyższej. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności zmienia w istotny sposób podstawę kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego, a ich uwzględnienie w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ łagodzi bezwzględny charakter ryczałtu zdefiniowanego w art. 632 k.c.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-28, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski. Dokumenty, oświadczenia oraz pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zadanie częściowe nr A pn. Termomodernizacja budynku Domu Strażaka w Bażanówce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Powierzchnia netto budynku [m2] - 1288,15 1. ROBOTY KWALIFIKOWANE 1.1 Roboty budowlane 1.1.1 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 1.1.2 Elewacja 1.1.3 Izolacja ścian piwnic 1.1.4 Docieplenie stropu żelbetowego nad ostatnią kondygnacją 1.2 Roboty elektryczne 1.2.1 Wymiana źródeł światła w istniejących oprawach oświetleniowych 1.2.2 Wymiana istniejących opraw oświetleniowych 1.2.3 Montaż nowych opraw oświetleniowych 1.2.4 Pomiary elektryczne 2. ROBOTY NIEKWALIFIKOWANE 2.1 Roboty budowlane 2.1.1 Udrożnienie wszystkich istniejących kanałów wentylacyjnych oraz spalinowych i wykonanie nowych 2.1.2 Remont i docieplenie trzonów kominowych w przestrzeni strychowej i ponad dachem 2.1.3 Wymiana pokrycia i przedłużanie okapów 2.1.4 Wykonanie płytki odbojowej wokół budynku 2.1.5 Remont płyty stropowej w pomieszczeniu świetlicy 2.1.6 Przebudowa schodów prowadzących z piwnic na parter 2.2 Roboty elektryczne 2.2.1 Roboty elektryczne uzupełniające
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45400000-1, 45443000-4, 45320000-6, 45421100-5, 45261000-4, 45310000-3, 45311100-1, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 434472,30
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zadanie częściowe nr B pn. Termomodernizacja budynku Domu Kultury w Odrzechowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Powierzchnia netto budynku [m2] = 1320,40 1 ROBOTY KWALIFIKOWANE 1.1 Roboty budowlane 1.1.1 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 1.1.2 Docieplenie elewacji 1.1.3 Docieplenie stropu żelbetowego nad ostatnią kondygnacją 1.1.4 Docieplenie stropu drewnianego nad ostatnią kondygnacją 1.2 Roboty elektryczne 1.2.1 Wymiana źródeł światła w istniejących oprawach oświetleniowych 1.2.2 Wymiana istniejących opraw oświetleniowych na nowe 1.2.3 Montaż nowych opraw oświetleniowych 1.2.4 Pomiary elektryczne 1.3 Wykonanie instalacji c.o. 1.3.1 Instalacje c.o. 1.3.2 Kotłownia 2 ROBOTY NIEKWALIFIKOWANE 2.1 Roboty budowlane 2.1.1 Wykonanie podbitki dachu 2.1.2 Wymiana rynien i rur spustowych 2.1.3 Wykonanie nowych obróbek blacharskich 2.1.4 Wykonanie płytki odbojowej wokół budynku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45400000-1, 45443000-4, 45320000-6, 45421100-5, 45331000-6, 45331100-7, 45331110-0, 45310000-3, 45311100-1, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 321178,80
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Zadanie częściowe nr C pn. Termomodernizacja budynku Domu Strażaka w Pielni.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Powierzchnia netto budynku [m2] - 1521,56 1. ROBOTY KWALIFIKOWANE 1.1 Roboty budowlane 1.1.1 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 1.1.2 Elewacja 1.1.3 Docieplenie stropu żelbetowego nad ostatnią kondygnacją 1.1.4 Docieplenie stropu drewnianego nad ostatnią kondygnacją 1.2 Roboty elektryczne 1.2.1 Wymiana źródeł światła w istniejących oprawach oświetleniowych 1.2.2 Wymiana istniejących opraw oświetleniowych na nowe 1.2.3 Montaż nowych opraw oświetleniowych 1.2.4 Pomiary elektryczne 2. ROBOTY NIEKWALIFIKOWANE 2.1 Roboty budowlane 2.1.1 Remont i docieplenie trzonów kominowych w przestrzeni strychowej i ponad dachem 2.1.2 Wymiana pokrycia i przedłużenia okapów 2.1.3 Wykonanie zadaszenia nad wejściem głównym oraz wejściem do Sołtysówki 2.1.4 Wykonanie nowego stropu podwieszonego nad salą widowiskową 2.2 Roboty elektryczne 2.2.1 Instalacja odgromowa 2.2.2 Roboty uzupełniające
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45400000-1, 45443000-4, 45320000-6, 45421100-5, 45310000-3, 45312311-0, 45311100-1, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 446066,38
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Zadanie częściowe nr D pn. Termomodernizacja budynku Domu Strażaka w Posadzie Jaćmierskiej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Powierzchnia netto budynku [m2] - 880,92 1. ROBOTY KWALIFIKOWANE 1.1 Roboty budowlane 1.1.1 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 1.1.2 Elewacja 1.1.3 Docieplenie stropu żelbetowego nad ostatnią kondygnacją 1.2 Roboty elektryczne 1.2.1 Wymiana źródeł światła w istniejących oprawach oświetleniowych 1.2.2 Wymiana istniejących opraw oświetleniowych na nowe 1.2.3 Montaż nowych opraw oświetleniowych 1.2.4 Pomiary elektryczne 2. ROBOTY NIEKWALIFIKOWANE 2.1 Roboty budowlane 2.1.1 Remont i docieplenie trzonów kominowych w przestrzeni strychowej i ponad dachem 2.1.2 Wymiana pokrycia i przedłużenie okapów 2.1.3 Wykonanie zadaszenia nad wejściem głównym oraz wejściem do "Sołtysówki" 2.2. Roboty elektryczne 2.2.1 Instalacja odgromowa 2.2.2 Roboty uzupełniające
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45400000-1, 45443000-4, 45320000-6, 45421100-5, 45310000-3, 45312311-0, 45311100-1, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 399786,45
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Zadanie częściowe nr E pn. Termomodernizacja budynku szatni sportowej w Posadzie Zarszyńskiej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Powierzchnia netto budynku [m2] - 349,01 1 ROBOTY KWALIFIKOWANE 1.1 Roboty budowlane 1.1.1 Elewacja 1.1.2 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 1.1.3 Docieplenie stropu nad pierwszym piętrem 1.1.4 Docieplenie dolnej płaszczyzny stropu nad wejściem głównym 1.2 Roboty elektryczne 1.2.1 Wymiana źródeł światła w istniejących oprawach oświetleniowych 1.2.2 Wymiana istniejących opraw oświetleniowych 1.2.3 Montaż nowych opraw oświetleniowych 1.2.4 Pomiary elektryczne 1.3 Instalacja fotowoltaiczna o mocy 6kWp 1.3.1 Instalacja elektryczne 1.3.2 Instalacja odgromowa i połączenia wyrównawcze 1.3.3 Instalacja fotowoltaiczna (1 panel o mocy 250Wp) 2. ROBOTY NIEKWALIFIKOWANE 2.1 Roboty budowlane 2.1.1 Remont i docieplenie trzonów kominowych w przestrzeni strychowej i ponad dachem 2.1.2 Renowacja i malowanie pokrycia dachu 2.1.3 Remont balkonu 2.1.4 Remont i nowe pokrycie daszku nad dobudówką - elewacja południowa 2.1.5 Wykonanie płytki odbojowej wokół budynku z wyjątkiem elewacji frontowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45400000-1, 45443000-4, 45320000-6, 45421100-5, 09331200-0, 45310000-3, 45312311-0, 45311100-1, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 144890,51
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Zadanie częściowe nr F pn. Termomodernizacja budynku Domu Strażaka w Zarszynie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Powierzchnia netto budynku [m2] - 669,21 1. ROBOTY KWALIFIKOWANE 1.1 Roboty budowlane 1.1.1 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 1.1.2 Elewacja 1.1.3 Docieplenie stropu drewnianego nad ostatnią kondygnacją 1.2 Roboty elektryczne 1.1 Wymiana źródeł światła w istniejących oprawach oświetleniowych 1.2 Wymiana istniejących opraw oświetleniowych 1.3 Montaż nowych opraw oświetleniowych 1.4 Pomiary elektryczne 1.3 Instalacja fotowoltaiczna o mocy 10kWp 1.3.1 Instalacja elektryczne 1.3.2 Instalacja odgromowa i połączenia wyrównawcze 1.3.3 Instalacja fotowoltaiczna (1 panel o mocy 250Wp) 2. ROBOTY NIEKWALIFIKOWANE 2.1 Roboty budowlane 2.1.1 Remont i docieplenie trzonów kominowych w przestrzeni strychowej i ponad dachem 2.1.2 Wymiana pokrycia i przedłużenie okapów 2.1.3 Wykonanie zadaszenia nad wejściem głównym 2.1.4 Wykonanie ocieplenia fundamentów budynku 2.1.5 Wykonanie płytki odbojowej wokół budynku 2.2 Roboty elektryczne 2.2.1 Oprawy oświetleniowe 2.2.2 Rozdzielnice wyłącznika ppoż. 2.2.3 Instalacja odgromowa 2.2.4 Montaż przewodów instalacji 230/400V 2.2.5 Montaż instalacji telekomunikacyjnej 2.2.6 Roboty monterskie 2.2.7 Osprzęt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45400000-1, 45443000-4, 45320000-6, 45421100-5, 45261000-4, 09331200-0, 45310000-3, 45312311-0, 45311100-1, 45311200-2, 45400000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 437430,44
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.