Warszawa: Wybór Wykonawcy zaprojektowania, wykonania oraz wdrożenia systemu raportowania dla Oddziału Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. w Katowicach przy ul. Mikołowskiej 100 wraz z dostawą niezbędnego sprzętu i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 57140 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. , ul. Wołoska 7, 02-675 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 460 36 88, faks 22 460 37 18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arp.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Wykonawcy zaprojektowania, wykonania oraz wdrożenia systemu raportowania dla Oddziału Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. w Katowicach przy ul. Mikołowskiej 100 wraz z dostawą niezbędnego sprzętu i oprogramowania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie oraz wdrożenie systemu raportowania dla Oddziału ARP S.A. w Katowicach przy ul. Mikołowskiej 100 wraz z dostawą niezbędnego sprzętu i oprogramowania. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załącznikach: Nr 1 i 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany przed terminem składania ofert wnieść wadium w kwocie 20 000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie będzie dokonywał oceny spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalność jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednego (1) zamówienia, którego przedmiotem była dostawa w zakresie opracowania, wykonania i wdrożenia autorskiego oprogramowania z obszaru zarządzania informacją elektroniczną i statystycznego przetwarzania danych dla min. 100 użytkowników o wartości minimum 600.000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie będzie dokonywał oceny spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi potwierdzić, że dysponuje: 1)Kierownikiem Projektu (1 osoba), która łącznie spełnia poniżej opisane kryteria : a.posiada wykształcenie wyższe, b.posiada minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami informatycznymi obejmującymi równoległe wdrożenie w kilku obszarach (modułach funkcjonalnych), realizowanymi wg metodyki Prince 2 lub innej równoważnej, c.posiada potwierdzone pełnienie roli Kierownika Projektu w co najmniej 2 projektach informatycznych zakończonych sukcesem o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto każdy, d.posiada znajomość metodyki Prince2 lub PMI lub równoważnej potwierdzoną ważnym certyfikatem na poziomie wyższym niż podstawowy. 2)Architekta systemów informatycznych (1 osoba), który łącznie spełnia poniżej opisane kryteria: a.posiada wykształcenie wyższe informatyczne, b.posiada minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży informatycznej, c.uczestniczył w roli architekta, w co najmniej jednym zakończonym sukcesem projekcie informatycznym w jednostce sektora finansów publicznych, z zakresu budowy, integracji i wdrożenia systemu informatycznego dla co najmniej 100 użytkowników. d.posiada znajomość metodyki Agile lub równoważnej. 3)Specjalistę ds. integracji systemów informatycznych (1 osoba), który łącznie spełnia poniżej opisane kryteria: a.posiada wykształcenie wyższe informatyczne, b.posiada minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży informatycznej, c.uczestniczył w roli specjalisty ds. integracji systemów informatycznych, w co najmniej jednym zakończonym sukcesem projekcie informatycznym w jednostce sektora finansów publicznych, z zakresu budowy, integracji i wdrożenia systemu informatycznego dla co najmniej 100 użytkowników. 4)Kierownika zespołu wdrożeniowego (1 osoba), który łącznie spełnia poniżej opisane kryteria: a.posiada wykształcenie wyższe b.posiada minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży IT na stanowisku związanym z zarządzaniem projektami wdrożeniowymi lub zespołami wdrożeniowymi, c.brał udział na stanowisku kierownika zespołu wdrożeniowego w co najmniej 3 projektach o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto każdy, obejmujących wdrożenie systemów informatycznych dla jednostek sektora finansów publicznych, d.posiada znajomość metodyki Prince2 lub PMI lub równoważnej potwierdzoną ważnym certyfikatem Prince2 lub PMP lub równoważnym, 5)Specjalistę ds. wdrożenia systemów planowania, sprawozdawczości i raportowania (1 osoba), który łącznie spełnia poniżej opisane kryteria : a.posiada wykształcenie wyższe b.posiada, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w roli specjalisty ds. wdrożenia systemów planowania, sprawozdawczości i raportowania, c.uczestniczył w roli specjalisty ds. wdrożeń systemów planowania, sprawozdawczości i raportowania w co najmniej jednym zakończonym sukcesem projekcie informatycznym w jednostce sektora finansów publicznych, z zakresu budowy, integracji i wdrożenia systemu informatycznego dla co najmniej 100 użytkowników. 6)Specjalistę ds. konfiguracji systemów serwerowych (1 osoba), który łącznie spełnia poniżej opisane kryteria : a.posiada wykształcenie wyższe b.posiada, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w roli specjalisty ds. konfiguracji systemów serwerowych, c.uczestniczył, w co najmniej 3 projektach, o łącznej wartości, co najmniej 500.000,00 zł brutto, obejmujących konfigurację systemów serwerowych (co najmniej konfiguracja ActiveDirectory, konfiguracja środowiska wirtualnego). 7) Specjalistę bezpieczeństwa informacji (1 osoba), który łącznie spełnia poniżej opisane kryteria: a.posiada wykształcenie wyższe, b.posiada doświadczenie w zakresie wdrażania bezpieczeństwa w systemach informatycznych, potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach odpowiadających swym rodzajem podmiotowi zamówienia. 8) Certyfikowany tester (1 osoba), który łącznie spełnia poniżej opisane kryteria: a.posiada wykształcenie wyższe, b.posiada minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie testowania systemów informatycznych, potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach informatycznych, przy czym każdy z projektów obejmował wdrożenie systemu dla co najmniej 100 użytkowników, c.posiada znajomość najlepszych praktyk w zakresie testowania systemów informatycznych potwierdzoną certyfikatem potwierdzającym posiadana wiedzę z zakresu testowania systemów informatycznych ISTQB na poziomie co najmniej podstawowym lub innym równoważnym. Zamawiający nie dopuszcza łączenia dwóch lub więcej w/w funkcji przez tą sama osobę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy. Warunki oraz zakres zmiany określony jest w Par. 19 Załącznika Nr 2 do SIWZ (projekt umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arp.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. ul. Wołoska 7, 02-675 Warszawa, Biuro Zakupów, pokój nr 603B..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. ul. Wołoska 7, 02-675 Warszawa, Kancelaria ogólna, pokój nr 209..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Elektoralna 8/10 m 26 (ADK-1), część nr 2: Wilcza 16 m 24 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Dostawa aparatów do przetoczeń, kaniul dożylnych, zestawów do podawania leków, strzykawek, kraników i igieł medycznych określonych w 2 pakietach.
- Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji ciepłej wody oraz doposażenia węzłów cieplnych w moduł ciepłej wody dla budynków przy ul. Górczewskiej 4, ul. Staszica 13 oraz ul. Staszica 15
- Zabezpieczenie budynku przy ul. 1 Sierpnia 19 w Warszawie wraz z przeniesieniem obiektu małej architektury
- Budowa dróg dojazdowych do wiaduktu WD-64 w ciągu trasy ekspresowej POW nad linią kolejową Warszawa-Katowice na terenie m. st. Warszawy - I Etap.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
- Doposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia dodatkowych zajęć dla uczniów w ramach programu rozwojowego szkoły, w tym pomoce do wspomagania rozwoju i prowadzenia terapii
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kętrzyńskim
- budowa i wdrozenie systemu do obsługi dofinansowania przedsięwzięć - I etap.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz Głogowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.