eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › 1. Przedmiotem zamówienia jest:



Ogłoszenie z dnia 2017-08-11



Ogłoszenie nr 571177-N-2017 z dnia 2017-08-11 r.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.: 1. Przedmiotem zamówienia jest:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., krajowy numer identyfikacyjny 276902504, ul. Strzelców Bytomskich  207 , 41-914  Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48323513364, e-mail przetargi@srk.com.pl, faks +48323513369.
Adres strony internetowej (URL): www.srk.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.srk.com.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.srk.com.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest:
Numer referencyjny: KWK BD/19/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Likwidacja obiektów powierzchniowych Zakładu Przeróbki Mechanicznej Węgla . Część I: Likwidacja budynku pompowni RI. Część II: Likwidacja zagęszcza promieniowego Nr 71102 RI. Część III: Likwidacja zagęszcza promieniowego Nr 71103 RI. Część IV: Likwidacja zagęszcza promieniowego Q 30M Część V: Zadanie 1: Likwidacja budynku stacji odwadniania RI + oświetlenie awaryjne Zadanie 2: Likwidacja mostu przenośnikowego 71341 Zadanie 3: Likwidacja mostu przenośnikowego 71342 Zadanie 4: Likwidacja stacji przesypowej 72116 Część VI: Zadanie 1: Likwidacja mostu przenośnikowego 71325 Zadanie 2: Likwidacja mostu przenośnikowego 71347, 72117 Zadanie 3: Likwidacja mostu przenośnikowego 71318 Zadanie 4: Likwidacja mostu przenośnikowego 71313 Zadanie 5: Likwidacja stacji przesypowej 72105 Zadanie 6: Likwidacja stacji przesypowej 72107 Zadanie 7: Likwidacja stacji przesypowej 72108 Część VII: Zadanie 1: Likwidacja rurociągów technologicznych zewnętrznych Zadanie 2: Likwidacja zbiornika odpadów mułowych Zadanie 3: Likwidacja budynku przygotowania mieszaniny samozestalajacej Część VIII:Zadanie 1: Likwidacja zbiornika węgla 0 - 10 Zadanie 2: Likwidacja mostu przenośnikowego 71315 Zadanie 3: Likwidacja mostu przenośnikowego 71317 Zadanie 4: Likwidacja mostu przenośnikowego 71319 Zadanie 5: Likwidacja mostu przenośnikowego 71322 Zadanie 6: Likwidacja mostu przenośnikowego 71326 Zadanie 7: Likwidacja mostu przenośnikowego 71343 Zadanie 8: Likwidacja mostu przenośnikowego 71340 Zadanie 9: Likwidacja stacji przesypowej 72115 Zadanie 10: Likwidacja stacji przesypowej 72109 dla SRK S.A. Oddział KWK "Boże Dary" w Katowicach

II.5) Główny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-08-28

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 1, nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. 1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Informacje dotyczące umowy o podwykonawstwo dla zamówień na roboty budowlane: 1. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu: a) termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 2. Nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, których: a) wartość stanowi mniej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyłączenie to nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł), 3. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, a także projektu jej zmiany, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 4. Projekt umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane winien zawierać co najmniej: a) zakres zamówienia powierzonego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, b) termin realizacji, c) obowiązki Wykonawcy, d) obowiązki podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, e) wysokość wynagrodzenia należnego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, f) termin i warunki zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, 5. Zamawiający w terminie 7 dni od dnia otrzymania, zgłasza w formie pisemnej zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i do projektu jej zmiany, niespełniającej wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 6. Niezgłoszenie w formie pisemnej zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego. 7. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i jej zmian w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 8. Zamawiający, w terminie 7 dni zgłasza w formie pisemnej sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i do jej zmian w przypadku niespełnienia wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia nie odpowiada wymaganemu. 9. Niezgłoszenie w formie pisemnej sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez Zamawiającego w SIWZ, jako niepodlegający niniejszemu obowiązkowi. Wyłączenie, o którym mowa w pierwszym zdaniu tego ustępu, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł. 11. W przypadku, o którym mowa powyżej, jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o karę umowną. 12. Przepisy powyżej stosuje się odpowiednio do zmian tej umowy o podwykonawstwo.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: a) dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi dla każdej Części zamówienia posiadającymi uprawnienia w zakresie: - kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz stwierdzenie kwalifikacji przez organ nadzoru górniczego zatwierdzenie na osobę dozoru ruchu w specjalności budowlanej w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny - minimum 1 osoba, b) należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą budowlaną w ramach jednej umowy polegającą na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów przemysłowych lub użyteczności publicznej o wartości minimum dla: Część I - 40 000,00 zł brutto, Część II - 190 000,00 zł brutto, Część III - 200 000,00 zł brutto, Część IV - 200 000,00 zł brutto Część V - 350 000,00 zł brutto, Część VI - 90 000,00 zł brutto, Część VII - 50 000,00 zł brutto, Część VIII - 200 000,00 zł brutto, wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. 1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - załącznik nr 7 - wzór dokumentu. Oświadczenia składane przez Wykonawcę składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem z zastrzeżeniem pełnomocnictwa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest w okresie realizacji zamówienia do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących powierzone czynności w zakresie realizacji każdej Części zamówienia a szczególnie pracowników budowlanych biorących bezpośredni udział w robotach rozbiórkowych za wyjątkiem kierownika budowy oraz pracowników obsługujących środki transportu. 2. Wykaz pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia związanych z przedmiotem umowy będzie stanowił załącznik nr 5 do niniejszej umowy.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu 1. W przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innego podmiotu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Koncesje, zezwolenia, licencje lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - załącznik nr 4 - wzór dokumentu. 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - załącznik nr 5 - wzór dokumentu. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych podmiotów, obowiązany jest złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zdolności - załącznik nr 6 - wzór dokumentu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 - wzór dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości w zakresie: Część I - 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100) Część II - 9 600,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy sześćset złotych 00/100) Część III - 9 600,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy sześćset złotych 00/100) Część IV - 9 700,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy siedemset złotych 00/100) Część V - 16 800,00 zł (słownie szesnaście tysięcy osiemset złotych 00/100) Część VI - 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100) Część VII - 2 600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100) Część VIII - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena95,00
gwarancje5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności w zakresie: 1) zmiany postanowień umowy, gdy nastąpi zmiana w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno - prawnych, poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów, 2) zmiany terminu realizacji umowy będąca następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności: - wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego ze względów technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, ekonomicznych i atmosferycznych, 3) zmiany zakresu rzeczowego umowy: a) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy: - poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji Zamawiającego w związku z dokonanymi u Zamawiającego zmianami ze względów technologicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i restrukturyzacyjnych. 4) zmiany sposobu spełnienia części świadczenia w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę niemożliwości jego spełnienia, w związku z zaprzestaniem lub wstrzymaniem produkcji poszczególnych produktów, pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry techniczne i funkcjonalność nie gorszą niż produkt wskazany w umowie, 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 7) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w niniejszym paragrafie, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp; 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część I: Likwidacja budynku pompowni RI.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I: Budynek pompowni RI. dane obiektu: długość - 24,66 m szerokość - 13,47 m pow. zabudowy - 332,05 m2 wysokość maksymalna - 6,89 m kubatura brutto - 4 177,19om3 Budynek w jednej części jest dwukondygnacyjny oraz posiada jedną kondygnację podziemną. Obiekt wykonany został metodą mieszaną , część ścian murowana, część posiada konstrukcję stalową. Dach wykonany z konstrukcji stalowej dwuspadowy - kryty papą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena95,00
gwarancja5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Część II: Likwidacja zagęszcza promieniowego Nr 71102 RI.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II: Zagęszczacz promieniowy Nr 71102 RI. dane obiektu: pow. zabudowy - 706,86 m2 kubatura brutto - 4 361,32m3 Średnica zewnętrzna obiektu wynosi O 30m, wysokość maksymalna wynosi 8,10m. Obiekt wykonany został z żelbetu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena95,00
gwarancja5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Część III: Likwidacja zagęszcza promieniowego Nr 71103 RI.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III: Zagęszczacz promieniowy Nr 71103 RI. dane obiektu: pow. zabudowy - 706,86 m2 kubatura brutto - 4 361,32m3 Średnica zewnętrzna obiektu wynosi O 30m, wysokość maksymalna wynosi 8,77 m. Obiekt wykonany został z żelbetu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena95,00
gwarancja5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Część IV: Likwidacja zagęszcza promieniowego Q 30M
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dane obiektu: pow. zabudowy - 518,75 m2 kubatura brutto - 4 829,56 m3 Obiekt posiada część podpiwniczoną oraz misę właściwą dla zagęszczacza promieniowego. Piwnica składa się z 11 pomieszczeń. Obiekt wykonany został z żelbetu. Średnica zewnętrzna obiektu wynosi - O 25,70m. Maksymalna wysokość wynosi 15,57 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena95,00
gwarancja5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Część V: Zadanie 1: Likwidacja budynku stacji odwadniania RI + oświetlenie awaryjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:budynek stacji odwadniania RI + oświetlenie awaryjne - szkielet nośny budynku stanowi konstrukcja stalowa, słupowo - ryglowa, dodatkowo w osiach B i E występują ramy stalowe. Stężenia w płaszczyznach pionowych stanowią stalowe skratowania. W części parteru występują słupy żelbetowe. Fundamenty stopowe, ławowe oraz płytowo - żebrowe. Stropy - płyty żelbetowe oparte na belkach stropowych. Dach dwuspadowy, pokryty płytami żeberkowymi ocieplonymi, kryty papą. Obudowa ścian zewnętrznych wykonana z blach fałdowych ocieplonych wełną mineralną. Ściany wewnętrzne z cegły dziurawki i otynkowane. Stolarka okienna zewnętrzna stalowa. Obiekt funkcjonował jako stacja odwadniania , obecnie jest nieużytkowany. Posiada 5 kondygnacji nadziemnych . Budynek jest wyposażony w dwie klatki schodowe. Obiekt ma formę prostopadłościanu, od zachodu posiada wysuniętą klatkę schodową w formie ryzalitu oraz dodatkowy wykusz. dane obiektu: długość: - 33,94m szerokość: - 19,84m szerokość z ryzalitem: - 23,14m pow. zabudowy: - 705,00m2 śr. wysokość: - 28,00m kubatura: - 19 720,00m3 most przenośnikowy 71341 - most łączy budynek stacji odwadniania 71702 ze stacją przesypową 72116. Most jednoprzęsłowy, posiada stalową konstrukcję kratową bezsłupkową . W poziomie podłogi i dachu występują stężenia kratowe. Podłoga z płyt prefabrykowanych otworowych szer. 30 cm i długości 300cm opierających się na poprzecznicach podłogowych. Przez całą długość mostu pod przenośnikiem znajduje się koryto obciekowe. Dach mostu dwuspadowy wykonany z blachy fałdowej T55. Ściany stanowią kasety wypełnione wełną mineralną 60mm. Zewnętrzne pokrycie to blacha fałdowa T55. Stolarka okienna stalowa. Obiekt obecnie nie jest użytkowany. dane obiektu: długość w rzucie poziomym: - 9,05 m szerokość: - 4,00m pow. zabudowy: - 42,30m2 śr. wysokość: - od 3,00m do 3,40m kubatura: - 113,00m3 most przenośnikowy 71342 - most łączy budynek stacji odwadniania 71702 ze stacją przesypową 72116. Most jest jednoprzęsłowy konstrukcji kratowej ze słupkami. W poziomie podłogi i dachu występują stężenia typu "V". Podłoga z płyt prefabrykowanych otworowych opierających się na poprzecznicach. Przez całą długość mostu pod przenośnikiem znajduje się koryto obciekowe. Dach mostu jednospadowy, wykonany z blachy fałdowej T55, a pomiędzy nimi ocieplenie z wełny mineralnej. Ściany stanowią kasety wypełnione wełną mineralną. Zewnętrzne pokrycie to blacha fałdowa T55. Ze względu na duże nachylenie wzdłuż przenośnika biegną stalowe schody. Stolarka okienna stalowa Balustrady schodów stalowe. Obiekt obecnie nie jest użytkowany. dane obiektu: długość w rzucie poziomym: - 9,05 m szerokość: - 4,00m pow. zabudowy: - 42,30m2 śr. wysokość: - od 2,40m do 3,20m kubatura: - 183,60m3 pochylenie mostu: - 36°; 37,3° stacja przesypowa72116 - obiekt stanowi dobudówkę do budynku pras filtracyjnych . Do stacji dochodzą mosty 71341 i 71342 łączące budynek ze stają odwadniania. Szkielet nośny budynku stanowi konstrukcja stalowa , słupowo - ryglowa oraz dodatkowe stężenia. Pokrycie stropu na poziomie 3,9m stanowi płyta żelbetowa na belkach stalowych. Na poziomie 6,30 m i 9,60 m strop wykonany z blachy żeberkowej . Obudowa ścian zewnętrznych wykonana z blach fałdowych T55, wypełnienie wełną mineralną gr. 6 cm Dach jednospadowy z blachy trapezowej 75 mm na belkach stalowych pokryty papą. Stolarka okienna stalowa. Fundamenty to stopy żelbetowe o powierzchni podstawy 2,5 x 2,5 m .Poziom posadowienia fundamentów ok.1,0m poniżej terenu. Budynek jest wyposażony w jednobiegowe schody. Obiekt ma formę prostopadłościanu. dane obiektu: długość w rzucie poziomym: - 9,25 m szerokość: - 5,30m pow. zabudowy: - 48,90m2 śr. wysokość: - 28,00m kubatura: - 294,70m3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena95,00
gwarancja5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Część VI: Zadanie 1: Likwidacja mostu przenośnikowego 71325
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: most przenośnikowy 71325 - obiekt wykonany w konstrukcji stalowej , słupki z ceowników 140, pas łączący słupki z ceowników 160. Słupki usytuowane na podkładach drewnianych w rozstawie 3 m. dane obiektu: długość : - 42,50m szerokość - 1,80 m most przenośnikowy 71347, 72117 - obiekt składa się z dwóch części mostu przenośnikowego oraz stacji przesypowej. Most przenośnikowy wykonany z profili stalowych. Konstrukcja podpór wykonana z dwuteowników 260, kątowników 60 oraz profili HEA 240. Główna konstrukcja nośna pomostu to kratownica typu N wykonana z ceowników 100oraz 110. Drugą częścią obiektu jest stacja przesypowa, której konstrukcja nośna wykonana jest z profili HEA 300 oraz kątowników 60. Słupy stacji przesypowej usytuowane są na stopach fundamentowych. Obydwie części zabezpieczone są barierkami stalowymi wykonanymi z płaskowników szerokości 5 cm. dane obiektu - most: długość : - 55,85m szerokość: - 2,95m dane obiektu - stacja: długość : - 8,19m szerokość: - 5,20m most przenośnikowy 71318 - obiekt składa się z stalowego mostu przenośnikowego , toru kolejowego oraz budynku na placu składowym. Pomost wykonany został z profili stalowych . Podpory tej części obiektu wykonane z ceowników 200 i 160 oraz kątowników 60. Płyta pomostu oraz konstrukcja przenośnika taśmowego znajduje się na ceownikach 200 oraz 120 biegnących przez całą długość obiektu. Barierki zabezpieczające wykonane na tym obiekcie z płaskowników 5 cm. Tor kolejowy na podkładach drewnianych , szyny w rozstawie 3 m i długości 245 m. Budynek na placu wykonany w konstrukcji stalowej. Główna rama nośna wykonana z profili HEB 300 oraz ceowniki 120. W budynku znajduje się suwnica 3t. most: długość : - 49,10 m szerokość: - 3,02 m budynek: długość - 6,60m szerokość - 6,30 m pow. zabudowy - 41,58 m2 śr wysokość - 6,70 m kubatura: - 237,00m3 most przenośnikowy 71313 - obiekt wykonany w konstrukcji stalowej. Podpory mostu przenośnikowego wykonane z ceowników 200 i 140 oraz kątowników 60. Podpory usytuowane w stopach żelbetowych. Konstrukcja zadaszenia wykonana z ceowników 80 i blachy trapezowej. Barierki na moście przenośnikowym wykonane z płaskowników szerokości 5 cm dane obiektu: długość : - 12,89 m szerokość - 3,29 m stacja przesypowa 72105 - obiekt wykonany w konstrukcji stalowej. Główna rama nośna wykonana z profili stalowych HKS300 - 1.Dodatkowo konstrukcja podestu na wysokości 3,10m wykonana dwuteowników 200. Do budynku prowadzą schody stalowe z barierkami wykonanymi z płaskowników gr. 5 cm Budynek stoi na stopach fundamentowych pod każdym sześciu słupów głównych. dane obiektu: długość - 9,30m szerokość - 6,30 m pow. zabudowy - 58,59 m2 śr wysokość - 7,77 m kubatura: - 455,24m3 stacja przesypowa 72107 - obiekt składa się z słupków usytuowanych na podkładach drewnianych , słupki wykonane z ceowników 140, pas łączący kolejne słupki z ceownika 160. dane obiektu: długość: - 7,27m szerokość: - 1,80m stacja przesypowa 72108 - obiekt wykonany w konstrukcji stalowej. Główna rama nośna wykonana z profili stalowych HKS300- 1. Dodatkowo konstrukcja podestu na wysokości 3,30m wykonana z dwuteowników 200. Do budynku prowadzą schody stalowe z barierkami wykonanymi z płaskowników gr. 5 cm. Budynek posadowiony na stopach fundamentowych pod każdym z sześciu słupów głównych . W budynku znajdują się dwie suwnice 3 tonowe . dane obiektu: długość: - 9,30m szerokość: - 6,30m śr wysokość: - 8,15m pow. zabudowy: - 58,59m2 kubatura: - 477,51m3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena95,00
gwarancja5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Część VII: Zadanie 1: Likwidacja rurociągów technologicznych zewnętrznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: rurociągi technologiczne zewnętrzne - Obiekt zlokalizowany jest na terenie zakładu głównego . Zaczyna się od obiektu płuczki , a następnie usytuowany jest wzdłuż toru przy obiektach: płuczki miałowej, budynku pras filtracyjnych, osadniku " Dorra". Następnie na podporze przestrzennej następuje rozgałęzienie - jedno w kierunku północnym prowadzi do stacji odwadniania - drugie , w kierunku północno - wschodnim przechodzi przy dwóch zbiornikach i kończy swój bieg przy obiektach pompowni oraz dwóch zagęszczaczy promieniowych. Fundamenty dla podpór wahaczowych są to ławy żelbetowe z wystającymi słupkami 50 x 50 dla oparcia gałęzi podpór. Konstrukcja estakady jest zaprojektowana w konstrukcji stalowej, której przęsła opierają się na pośrednich podporach wahaczowych oraz na końcowych podporach przestrzennych. dane obiektu: a) Rurociąg stalowy śr. 508 mm i poliestrowo - szklany 400mm od obiektu płuczki do podpory W1: długość: - 15,80m szerokość; - 1,80m wysokość śr - 15,80m b) Rurociąg stalowy śr. 508 mm i poliestrowo - szklany 400mm od podpory W1 do obiektu stacji przesypowej: długość: - 25,20m szerokość; - 3,60m wysokość śr - 15,80m c) Rurociąg stalowy śr 508 mm i poliestrowo - szklany 400mm i 200 mm stalowy od stacji przesypowej do budynku płuczki miarowej: długość: - 52,00m szerokość; - 3,60m wysokość śr - 13,40m d) Rurociąg 2 x stalowy 508 mm, poliestrowo - szklany 400mm i 2 x 200 mm stalowy od obiektu płuczki miałowej do podpory przestrzennej: długość: - 93,60m szerokość; - 3,60m wysokość śr - 11,60 m e) Rurociąg 2 x stalowy 200 i 150 stalowy od podpory przestrzennej do obiektu stacji odwadniania: długość: - 68,60m szerokość; - 3,60m wysokość śr. - 10,90 m f) Rurociąg 2 x stalowy 508 mm, poliestrowo - szklany 400mm od podpory przestrzennej do odmulników promieniowych ora pompowni: długość: - 134,70m szerokość; - 3,60m wysokość śr - 9,50 m zbiornik odpadów mułowych - wykonany całkowicie ze stali, posadowiony jest na słupkach stalowych na wys. 1, dane obiektu: szerokość; - 2,9 m ( średnica) wysokość śr. - 2,55 m pow. zabudowy: - 6.60 m kubatura: - 16,83 m3( uwzględniając nogi zbiornika budynek przygotowania mieszaniny samozestalajacej - obiekt można podzielić na dwie niezależne sąsiadujące ze sobą części konstrukcyjne - część stalową i część żelbetową. Część stalowa posadowiona jest na ławach fundamentowych, które wychodzą + 0,65 m ponad poziom terenu. Cała pozostała część wykonana jest w konstrukcji stalowej. Składa się z dwóch pięter. Ściany obiektu oraz pokrycie stanowi blacha trapezowa o grubości 2 mm. Część żelbetowa wynosi się ok. 3,30mp.pt i sąsiaduje z częścią stalową na poziomie +0,00m. Obiekt posiada jedną kondygnację naziemną oraz dwa poziomy poniżej linii terenu, po około 2,7 m wysokości każdy. Główna część konstrukcji - ściany i stropy są wykonane z żelbetu. Ściany działowe obiektu są wykonane z cegły pełnej. W obiekcie znajduje się woda, jej zwierciadło sięga do około - 3,5 m p.pp.t. dane obiektu: długość: - 10,10m szerokość: - 12,30m pow. zabudowy: - 100,30m2 śr. wysokość: - 9,35m kubatura: - 457,90m3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena95,00
gwarancja5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.